بازدید 5225

ابتلای نخست‌وزیر لوکزامبورگ به کرونا بعداز نشست سران

تست کرونای نخست وزیر لوکزامبورگ بعد از شرکت در نشست اخیر سران اروپایی در بروکسل مثبت اعلام شده است.
کد خبر: ۱۰۶۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۰ 28 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از روزنامه "پاسایر نویه پرسه"، تست کرونای "زاویه بتل"، نخست وزیر لوکزامبورگ بعد از شرکت در نشست روزهای پنجشنبه و جمعه سران اروپایی در بروکسل مثبت اعلام شده است. این خبر را دولت لوکزامبورگ ساعاتی پیش اعلام کرده است.

بر اساس خبر‌های منتشر شده نخست وزیر ۴۸ ساله لوکزامبورگ علائم خفیفی مانند تب و سردرد دارد و قرار است از قرنطینه خانگی کار خود را ادامه دهد. یک قرنطینه ۱۰ روزه در برنامه این مقام اروپایی قرار دارد.

باتل در نشست سران اروپایی ارتباط نزدیکی با بسیاری از سران دیگر کشورهای اروپایی از جمله "آنگلا مرکل"، صدر اعظم آلمان داشت. بر اساس اطلاعات شخصی، نخست وزیر لوکزامبورگ اولین دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده بود. وی در6 ماه می اولین دوز از واکسیناسیون خود را با واکسن آسترازنکا انجام داد.

یک سخنگوی دولت لوکزامبورگ اعلام کرد که قرار بود وی دومین دوز از واکسن کرونایش را این هفته دریافت کند.

در تصاویری که از نشست سران اتحادیه اروپا ضبط شده است مشخص است که نخست وزیر لوکزامبورگ از جمله ارتباطات نزدیکی با سباستین کورتس، صدر اعظم اتریش و چارلز میشل، رئیس شورای اروپایی داشته است. البته آن ها از ماسک استفاده می کردند.

اینکه آیا سران دیگر کشورهای اروپای شرکت کننده در این نشست هم به کرونا آلوده شده اند هنوز مشخص نیست.

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان، ماریو دراگی نخست وزیر ایتالیا و دیگر مقامات اروپا در این نشست شرکت داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی