بازدید 10292
همه ابقا شدند، مددی مصوبات را اجرا می‌کند

در جلسه حل اختلاف هیات‌مدیره استقلال توسط وزیر چه گذشت؟

مددی از حق انتخاب همکارانش در باشگاه استقلال دفاع کرد و یادآور شد که برخی اعضای هیات مدیره استقلال برخلاف ادعاها یک ریال کمک جذب نکرده اند و تنها روی مسائل بی‌ربط با مسوولیت خودشان دخالت دارند
کد خبر: ۱۰۵۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۵ 03 June 2021

جلسه مهم هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد تا دو طرف دلایل اختلاف شدید بین خود را شرح دهند.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از رسانه باشگاه استقلال، در این جلسه ابتدا اعضای هیات‌مدیره مباحث مورد اختلاف با مدیرعامل را مطرح کردند که در بین آنها عدم اجرای چند مصوبه هیات مدیره دیده می‌شود. مصوباتی که بعضی از آنها در حیطه اختیارات هیات مدیره نبوده و تنها دخالتی در امور مدیرعامل باشگاه بود و همین مسائل منجر به استعفای سه نفر از اعضا شد!

در جلسه حل اختلاف هیات‌مدیره استقلال توسط وزیر چه گذشت؟

 در ادامه احمد مددی توضیحاتی در این خصوص ارائه داد و از حق خود در بکارگیری نیروها در باشگاه استقلال دفاع کرد. او به قهرمانی های متعدد و عملکرد درخشان مجموعه متبوعش در رده های پایه اشاره کرد و از اعضای هیات مدیره خواست به او در انتخاب همکارانش حق اختیار بدهند چون قانون اختیارات مدیرعامل هم همین را می‌گوید. وی همچنین به درآمدزایی و حل مشکلات متعدد مالی استقلال در دوره خود اشاره کرد و اینکه هیات مدیره در این مدت برخلاف ادعا و وعده برخی اعضایش هیچ آورده و کمک مالی به باشگاه نداشته است و حالا می خواهد در ترکیب مدیران باشگاه هم اعمال نفوذ کند.

در ادامه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان پس از شنیدن اظهارات اعضای هیات مدیره، با استعفای آنها مخالفت کرد و همچنین مدیرعامل نیز در جایگاه خود ابقا شد.

مقرر شد برای حفظ منافع باشگاه و ایجاد آرامش و انسجام، مدیرعامل باشگاه ظرف مدت یک هفته مصوبات هیات مدیره حتی موارد عجیب این مصوبات شامل تغییر برخی مدیران داخلی استقلال را اجرا و هیات مدیره پس از یک هفته گزارش اقدامات صورت‌گرفته را برای وزیر ورزش و جوانان ارسال کند.

وزیر ورزش و جوانان در این جلسه اعلام کرد: عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال پس از طی مراحل اداری به زودی معرفی خواهد شد.

گفته می شود قرار است علی نامداری به جای اسماعیل خلیل زاده عضو هیات مدیره شود. استقلالی ها برای این اقدام، منتظر پاسخ استعلام ها از نهادهای مرتبط هستند.

گفته می شود این جلسه که ابتدا با دلخوری و گلایه آغاز شد، هفت ساعت طول کشید و طرفین در حضور وزیر متنی را آماده   کردند که از طریق رسانه رسمی استقلال منتشر شد؛ متنی که جایگاه اعضای هیات مدیره را حفظ کرد و مدیرعامل را هم تخریب نکرد، مدیرعاملی که به شدت از سوی حامی مالی باشگاه حمایت می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج