بازدید 5850
۵

تشکیل پلیس آب در ایلام

مدیرکل آب و فاضلاب استان ایلام از تشکیل پلیس آب خبر داد و گفت: از این به بعد شاهد بازرسی‌های خیابانی و کوچه‌ای خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 23 May 2021

به گزارش تابناک، دکتر «نورالله تیموری» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کاهش میزان بارندگی‌ زنگ خطر کم آبی و تنش آبی در کشور را به صدا درآورده و سعی ما این است که با اجرای تمهیدات لازم تابستان امسال را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.

وی گفت: تسریع در اجرای پروژه‌ها، اجرای برنامه‌های مقابله با مشترکان پرمصرف و انشعابات غیرمجاز می‌تواند راهی برای گذر از چالش‌های کنونی حوزه آب باشد.

مدیرعامل آبفای استان ایلام تاکید کرد: ضمن برخورد شدید با انشعاب‌های غیرمجاز و پرمصرف، مشترکان پرمصرف جریمه خواهند شد و در صورت عدم پرداخت جریمه، انشعاب‌های آب آن‌ها جمع‌ خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
مصرف آب مردم 3 درصد مصرف آب کل کشوره. کشاورزی تون رو درست کنید که 90 درصد منابع آبی کشور رو می بلعه و به زودی ایران رو به کویر بزرگ تبدیل می کنه. ایران هیچ وقت استعداد کشاورزی نداشته و نخواهد داشت.
زود نیست؟ بذارید خشک بشه ایران کامل تا بعد
ایلام سد بزرگی دارد. و این سد هزینه های زیادی را چه در زمینه ساخت و چه محیط زیست بر این منطقه و کشور تحمیل کرده است و بخش عمده ای از آبهای سطحی را جمع آوری می کند. بجای فشار روی مصرف آب شهری و قطعی هر روزه و چند ساعتی یکی بگوید که سدی که نتواند ذخیره آب یک سال را تأمین کند به چه دردی می خورد.
بسیار کار درستی است. در تمام شهرها باید همین اقدام انجام گیرد تا ما مردم اسراف کار دست از اسراف انرژی برداریم و درست مصرف کنیم.
پلیس ماینر بگذارین اگه به فکر رفاه حال مردم هستید
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی