بازدید 23052
۷
گزارش

پول پسر حجازی برای خرید کل سهام استقلال از کجا آمده؟

با هر مبلغی که اعلام کنند، حاضرم سهام باشگاه استقلال را بخرم. اگر واقعاً فروشنده هستند من اولین نفری هستم که حاضرم سهام این باشگاه را بخرم. پولم هم حاضر است و آماده مذاکره‌ام. اگر هم بخواهند به صورت کامل توضیح می‌دهم که این پول از کجا آمده
کد خبر: ۱۰۵۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 21 May 2021

پسر ناصر حجازی مدعی شده که هر قیمتی روی استقلال بگذارند او حاضر است نقدی تمام سهام باشگاه را بخرد!

به گزارش تابناک ورزشی، آتیلا حجازی که در زمان حیات پدرش ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال، یک دوره کوتاه در این تيم بازی کرده است، درباره بحث واگذاری سهام دو باشگاه پرطرفدار ایران گفت: من حاضرم با مسئولان و متولیان استقلال صحبت کنم و باشگاه استقلال را بخرم. اصلاً هم مبلغش مهم نیست و با هر مبلغی که اعلام کنند، حاضرم سهام باشگاه استقلال را بخرم. اگر واقعاً فروشنده هستند من اولین نفری هستم که حاضرم سهام این باشگاه را بخرم. پولم هم حاضر است و آماده مذاکره‌ام. اگر هم بخواهند به صورت کامل توضیح می‌دهم که این پول از کجا آمده است.

پول پسر حجازی برای خرید کل سهام استقلال از کجا آمده؟

طی چند سال گذشته گفته می‌شد که کسب و کار آتیلا در فروش واحدهای مسکونی به ایرانی ها در کشور ترکیه حسابی سکه شده است! حالا پرسش اینجاست که ثروت او از راه بازار املاک به خصوص در شهر ساحلی آلانیا به حدی خوب بوده که می تواند بیش از ۵۰۰میلیارد تومان و حتی بیشتر را برای خرید امتیاز و سهام مالکیتی این باشگاه هزینه کند؟ البته این فقط یک احتمال است و شاید آتیلا چنین ارقام نجومی را از بازارهای دیگری کسب یا جمع کرده است که افکار عمومی درباره اش اطلاع ندارد.

ناصر حجازی در دوران حیات خود یک فرد منضبط از 

وی در پاسخ به این پرسش که «چقدر احتمال می‌دهید بحث واگذاری این دو باشگاه مثل دو دهه گذشته فقط در حد شایعه نباشد؟»، اظهار داشت: نمی‌دانم بالاخره این تصمیم را می‌گیرند یا خیر، ولی اگر قرار است بفروشند قطعاً به شخص نمی‌فروشند. در نهایت اگر قرار است سهام این باشگاه‌ها را واگذار کنند، یک نهاد یا مؤسسه پیدا می‌کنند که مربوط به دولت باشد و آن را به فرد نمی‌دهند. واقعاً اگر قرار است باشگاه را واگذار کنند من حاضرم بخرم و پولش هم مهم نیست.

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه هدفش از خرید سهام باشگاه استقلال چیست، تصریح کرد: من برنامه‌های بزرگی در ذهن دارم و دوست دارم این باشگاه به صاحبانش که مردم و هواداران هستند، واگذار شود. اگر من سهام را بخرم انگار که این باشگاه به هواداران واگذار می‌شود و از لحاظ اقتصادی و درآمدزایی مشاورانی دارم که کمکم می‌کنند تا اتفاقات بزرگی را برای استقلال رقم بزنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
خداکنه مجلس تصویب نکنه
من به فرزند خلف ناصر خان پیشنهاد میکنم اگر توانایی اقتصادی در حد خرید استقلال را دارید به جای خرید استقلال یک تیم و یک باشگاه جدید با نام حجازی ویا انتخاب یک نام دیگر تآسیس و با حمایت مردم و پیشکسوتان فوتبال از رده های پایین شروع کرده و پس از دو یا سه سال به لیگ برتر ارتقاء داده و عملأ هواداران و پیشکسوتان استقلال را جذب تیم جدید کنید با این کار برند استقلال دولتی از ارزش افتاده واگر موفق عمل کنید بعد از مدتی خودبه خود منحل میشود و یک تیم مردمی با مالکیت خصوصی جایگزین تیم استقلال میشود و به این ترتیب یک یادگار ارزشمد به نام ناصر خان اسطوره مردمی فوتبال ایرا ن به جای میگذارید و هم راه را برای بقیه تیمهای دولتی باز میکنید
اداره امور مالیاتی کجاست که پر این افراد پولدار را بکشد چرا فقط کارمندان مالیات بدهند !!!!!!!!!!!!!!!!
از هر کجا آورده که آورده
به هیچ کسی ربط نداره
مهم پوله که ایشون داره
الان حرف اول رو پول میزنه نه حرف مردم
به تابناک هم ربطی نداره که از کجاآورده این بحث از کجاآورده ای چندسالی ست که ازبین رفته بیخود حواشی درست نکنید
در ایران هیچ فردی با کار کردن از راه صحیح نمیتونه پس انداز حداقلی جمع کنه حتی توان خرید یک خانه را هم ندارد.
اگر زره ای شرافت داشتند این پولهای باد اورده راخرج فقرا می‌کرد ....
استقلال رابخراتیلا
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
آخرین اخبار
وب گردی