بازدید 11039

کارواش خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟

کد خبر: ۱۰۴۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 03 April 2021

پاکیزگی یکی از بخش‌های زندگی انسانی است که هیچ وقت قادر به نادیده گرفتن آن نبوده‌ایم و نیستیمبا پیشرفت تکنولوژی و آسان شدن خیلی از کارها، روش‌های شست و شو نیز پیشرفت کرده و دائما در حال بهبود هستندیکی از اختراعاتی که شاید صنعت شست و شوی ماشینی را دگرگونه کرده، کارواش خانگی استاین دستگاه‌ها آب را با فشار زیاد پمپاژ می‌کنند و به شما کمک می‌کنند تا به سرعت از شر کثیفی‌ها خلاص شوید.

نکته جالب در رابطه با کارواش‌ خانگی، استفاده‌هایی است که می‌توان از این دستگاه داشتبر خلاف باور عموم که فکر می‌کنند کارواش‌های خانگی تنها برای شست و شو و تمیز کردن ماشین‌ها به کار می‌روند، می‌توان از این دستگاه‌ها برای انام کارهای مختلفی استفاده کرد که در ادامه مقاله به بررسی تمام کارایی‌ها و نحوه کار این دستگاه جذاب و کارآمد خواهیم پرداخت.

چرا باید از کارواش خانگی استفاده کنیم؟

قبل از اینکه با کارایی نحوه کار کارواش‌های خانگی آشنا شویم، بهتر است بدانیم چرا داشتن چنین دستگاهی می‌تواند به ما کمک ‌کند و اصلا چرا با وجود کارواش‌های شهری باید هزینه کنیم و یک نمونه خانگی بخریم؟این سوالی است که قرار است کمی پایین‌تر و در مورد به آن پاسخ بدهیم.

کارواش خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟

1. مصرف آب را تا جای ممکن کاهش دهید!

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما فشار آب بیشتر، به معنای مصرف بیشتر نیستاگر بخواهید در خانه و با استفاده از آب شیر ماشین خود را بشورید، باید چیزی حدود 200 لیتر آب نیاز دارید. 200 لیتر آب اصلا کم نیست مخصوصا اگر بدانید در خیلی از نقاط جهان با مشکل کمبود آب شیرین مواجه هستیمبا استفاده از کارواش خانگی نه تنها در مصرف آب صرفه جویی می‌کنید، بلکه می‌توانید از هزینه‌های خود نیز کم کنید.

2. نتیجه بهتر

احتمالا بارها برای شما پیش آمده که ماشین را به کارواش برده، هزینه کرده و نهایتا از نتیجه کار نیز راضی نبوده‌ایدیکی از راه حل‌هایی که برای این مشکل وجود دارد، این است که کار را خودتان به دست بگیریدکارواش خانگی به شما اجازه می‌دهد تا ماشین خوود را به آن شکلی که دوست دارید، بشویید.

3. در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید

بالاتر هم گفتیم که با استفاده از کارواش خانگی می‌توانید در مصرف آب صرفه جویی کنیداما این تنها جایی نیست که این دستگاه می‌تواند هزینه‌های شما را کم کندهزینه کارواش، رفت و آمد و اتلاف وقت به هنگام استفاده از کارواش‌های شهری نیز در طول سال می‌توانند به مبلغ قابل توجه‌ای برسند که می‌توان با شستن ماشین در خانه از همه انها جلوگیری کرد.

4. یک لحظه را هم از دست ندهید!

اتلاف وقت از دیگر مسائلی است که باید با آن دست و پنجه نرم کنیدوقتی کارواش شخصی خودتان را داشته باشید، می‌توانید از اتلاف وقت جلوگیری کرده و زمان تمییز کردن ماشین خود را مدیریت کنیدعلاوه بر مدیریت زمان، شست و شو به روش سنتی با اسفنج و شلنگ آب زمان زیادی از شما می‌گیرد که با وجود یک کارواش خانگی می‌توانید از آن اجتناب کنید.

کارواش خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟

کارواش خانگی چطور کار می‌کند؟

کارواش‌های خانگی عملکردی مشابه با سیستم پمپاژ آب دارنددر واقع آب با فشار کم وارد دستگاه می‌شود و موتور دستگاه با استفاده از برق یا سوخت‌های فسیلی آب را با فشار زیاد به سمت نازل می‌فرستددر واقع در نهایت این نازل‌ها هستند که آب را با فشار زیادی به بیرون هدایت می‌کنند.

انواع نازل‌ها

نازل‌ها تاثیر زیادی بر روی فشار آب خروجی می‌گذارنددر این به بررسی انواع نازل‌ها و کارایی آنها خواهیم پرداخت.

نازل‌های قرمز یا صفر درجهاین نازل‌ها، قوی‌ترین نازل‌های موجود برای کارواش‌های خانگی هستند و استفاده نادرست از آنها می‌تواند به ماشین یا هر سطحی که قصد شستنش را دارید، آسیب بزند.

نازل‌های زرد یا 15 درجهاین نازل‌ها نیز فشار خروجی آب را خیلی بالا می‌برند و برای کارهای سنگین از آنها استفاده می‌شود.

نازل‌های سبز یا 25 درجهاین نازل‌ها، نازلهایی هستند که برای شست و شوی‌های عمومی از آنها استفاده می‌شود.

نازل‌های سفید یا 40 درجهبرای شست و شوی وسایل نقلیه معمولا از این نازلها استفاده می‌شود؛ چرا که هیچ آسیبی به ماشین وارد نمی‌کنند.

نازل‌های سیاه یا 65 درجهاز این نازل‌ها برای شست و شوهای بسیار معمولی و سبک مانند شستن ساده با صابون استفاده می‌شود.

دیگر کاربردهای کارواش‌های خانگی

1. شست و شوی حیاط

همه به خوبی می‌دانیم که حیاط خانه‌ها در دراز مدت، آنقدر کثیف می‌شود که نمی‌توان آنها را به راحتی و با یک آب گرفتن ساده تمیز کرددر چنین حالتی می‌توان از کارواش‌های خانگی برای تمیز کردن حیاط استفاده کرداین دستگاه با فشار بالای آب به شما کمک می‌کنند تا کثیفی‌ها را با بالاترین سرعت و به بهترین شکل تمیز کنید.

2. شست و شوی میز و صندلی‌

البته که منظورمان میز و صندلی‌های چوبی نیست اما می‌تواند از کارواش‌های خانگی برای تمیز کردن میز و صندلی‌های پلاستیکی یا آهنی استفاده کنیددر حالت عادی تمیز کردن چنین وسایلی می‌تواند بسیار وقت گیر باشد؛ اما با استفاده از دستگاه‌های شوینده پر فشار می‌توانید به راحتی و در چند ثانیه آنها را مثل روز اولشان کنید.

3. راه پله‌ها و نرده‌ها

راه پله‌ها و نرده‌ها از دیگر مواردی هستند که می‌توان برای تمیز کردن آنها، از کارواش‌های خانگی استفاده کرداین قسمت‌های ساختمان به هنگام تمیز کردن وقت زیادی از شما می‌گیرند؛ مخصوصا اگر خلی از زمان تمیز کردن قبلی آنها گشته باشدبا کارواش‌های خانگی می‌توانید پله‌ها و نرده‌های یک ساختمان در مدت زمان کوتاهی تمیز کنید.

4. شست و شوی پنجره‌ها

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما می‌توانید از کارواش‌های خانگی برای تمیز کردن شیشه‌ها و پنجره‌ها نیز استفاده کنیدگاها ممکن است خاک به لای درز پنجره‌ها نفوذ کند یا لک‌هایی روی شیشه وجود داشته باشند که نتوان به راحتی از شر آنها خلاص شددر چنین موارد می‌توانید از کارواش‌های خانگی استفاده کرد و انرژی خود را صرف کار دیگری بکنید.

5. شست و شوی استخر

این مورد از عجایب داشتن کارواش‌های خانگی‌ استاگر پاییز و زمستان استخر خود را رها کرده باشید، احتمالا می‌دانید که تمیز کردن آن در بهار و تابستان، کار بسیار دشواری استمشکل وقتی بیشتر می‌شود که با انواع کپک و خزه در استخر خود مواجه شویدبرای تمیز کردن استخر در چنین حالتی می‌توانید از کارواش‌های خانگی استفاده کنید.

کارواش خانگی چیست و چه کاربردی دارد؟

کارواش خانگی هیوندای از  بهترین کارواش موجود در بازار می باشد که مدل های متنوعی از کارواش را ارايه کرده است که نمونه های متنوع آن را میتوان در سایت کیف ابزار مشاهده کرد.

برای خرید کارواش خانگی و کلیه ابزارهای ساختمانی می توانید از فروشگاه کیف ابزار استفاده کنید. فروشگاه کیف ابزار با توجه به پشتوانه تجربه در زمینه ابزار و یراق اشراف کامل به محصولات عرضه شده، اصالت کلیه کالاهای موجود در وب سایت را تضمین می نماید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی