بازدید 127074

انتقاد تند معاون سیاسی سپاه از احمدی‌نژاد

احمدی‌نژادی که در جنگ ۳۳ روزه، در کمک به حزب‌الله سنگ تمام گذاشت، با آغاز بحران سوریه براساس نقشه آمریکایی‌ـ صهیونیستی، نه تنها هیچ کمکی برای شکست این نقشه نکرد، بلکه همواره در مسیر مبارزه با تروریسم در سوریه سنگ‌اندازی می‌کرد.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 09 March 2021

به گزارش تابناک، یدالله جوانی کارشناس مسائل سیاسی و معاون‌سیاسی (نمایند‌گی ولی‌فقیه) سپاه‌ در یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: رفتار‌های رئیس‌جمهور سابق در ماه‌های اخیر نشان می‌دهد، او تصمیم گرفته است با پیاده‌سازی چندین سناریو، آمدنش به عرصه انتخابات ۱۴۰۰ را به یک مطالبه مردمی تبدیل کند. به حکم وظیفه در این نوشتار، چند نکته را برای طرفداران ایشان یادآور می‌شوم؛ امید آنکه با تأسی به سخن مولی علی (ع) که اولین ویژگی اهل بصیرت را تفکر، اندیشیدن و خردورزی (فَإِنَّمَا الْبَصِیرُ مَنْ سَمِعَ فَتَفَکَّرَ) دانستند؛ این نکات مورد توجه و تأمل مخاطب نوشتار قرار گیرد. طرفداران امروز احمدی‌نژاد را می‌توان به دو گروه اصلی تقسیم کرد:

گروه اول از طرفداران احمدی‌نژاد، توده‌هایی از مردم محروم و کم برخورداری هستند که در نگاه آنان، رئیس‌جمهور سابق فردی دلسوز و اهل خدمت به محرومان نقش بسته است. مشکلات اقتصادی و معیشتی ناشی از سوءمدیریت‌ها و ناکارآمدی‌های برخی از مسئولان اجرایی در سال‌های اخیر، نگاه به کارآمدی دولت سابق را در نزد قشر یاد شده، پررنگ‌تر کرده است.

تصور این طرفداران آن است که تنها و تنها با تجدید ریاست‌جمهوری او می‌توان مشکلات را حل کرد. سخن با این بخش از مردم آن است که تمام آن نشانگان نقش بسته بر اذهان به عنوان مصادیق کارآمدی در سراسر کشور، محصول کار و تلاش و مجاهدت‌های شبانه‌روزی کسانی بود که با انگیزه خدمت در دولت او گردهم آمده بودند؛ ولی آنان هم اکنون، به دلیل حرکت وی در مسیر ناصواب، نه تنها از اطرافش پراکنده شدند، بلکه از منتقدان اصلی او هستند؛ بنابراین تصور تشکیل دولتی پرتلاش با رویکرد خدمت به محرومان، همانند دولت نهم، تصوری نادرست است؛ چرا که اساساً آن رویکرد معطوف به خدمت، به رویکرد معطوف به قدرت تغییر جهت پیدا کرده است.

گروه دوم از طرفداران ایشان، به اصطلاح آن لیدر‌هایی هستند که در تهران و شهر‌های مختلف، حلقه اتصال بین احمدی‌نژاد و آن گروه اول هستند. این افراد، هر یک با انگیزه‌هایی خاص، در تکاپو برای به قدرت رساندن مجدد رئیس‌جمهور سابق هستند. عمده افراد گروه دوم را به لحاظ انگیزه، به دو دسته می‌توان تقسیم کرد:

الف- دسته اول کسانی هستند که تصور می‌کنند با به قدرت رسیدن مجدد احمدی نژاد در موقعیت ریاست‌جمهوری، آنان هم به پست و مقامی رسیده و دنیای‌شان تأمین می‌شود. سخن با این دسته از هواداران آن است که نه تنها از این تنور نانی برای آنان به عمل نمی‌آید؛ بلکه با رفتار‌های ساختارشکنانه انجام گرفته تاکنون و همچنین رفتار‌های مخرب پیش‌بینی‌ناپذیر در آینده از سوی احمدی‌نژاد، سهم این افراد دقیقاً از دست رفتن همان چیزی است که تصور می‌کنند با به قدرت رسیدن او نصیب‌شان می‌شود!

ب -، اما دسته دوم از گروه دوم، کسانی هستند که بر این تصورند آقای احمدی‌نژاد همچنان یک نیروی انقلابی، ولایی و پیروز خط امام و رهبری است و صادقانه می‌خواهد به اسلام، انقلاب، کشور، نظام، مردم و رهبری خدمت کند. این گروه که سخن اصلی در این نوشتار با آنان است، تصویر ذهنی از احمدی‌نژاد امروز را، همان تصویر ذهنی سال ۱۳۸۴ می‌دانند. این گروه فکر می‌کنند تنها کسی که می‌تواند به رهبری عزیزمان برای حل مشکلات کشور کمک کرده، امور را اصلاح کند، احمدی نژاد است.

در این سال‌ها، حقیر با افرادی از این گروه در شهر‌های مختلف کشور صحبت کرده و بعضاً با استدلال‌های آنان در خصوص باور و دلیل اعتمادشان نسبت به رئیس‌جمهور سابق آشنایی دارم. این گروه می‌گویند تمام مطالبی که به احمدی‌نژاد و از جمله زاویه داشتن با رهبری حکیم انقلاب اسلامی نسبت می‌دهند، دروغ است و این دروغ‌ها و نسبت‌های ناروا را کسانی ساخته و پرداخته‌اند که با تخریب و منحرف معرفی کردن او، قصد به قدرت رساندن و رئیس‌جمهور کردن فرد مورد نظر خودشان را داشتند! صادقانه به این عزیزان می‌گویم، این استدلال به دور از واقعیت بوده و نادرستی‌اش، با تأمل در بسیاری از سخنان و مواضع سال‌های اخیر آقای احمدی‌نژاد (از نیمه دوم دولت ایشان تاکنون) آشکار می‌شود که شرح کامل آن‌ها مثنوی هفتاد من کاغذ می‌شود، اما این عزیزان را به تأمل در سه نکته زیر فراخوانده، برای خود و دیگران از درگاه حضرت حق طلب هدایت می‌کنم:

نکته اول: رهبر معظم انقلاب براساس شناختی که از افراد داشتند، طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور سابق، از ایشان خواستند معاون اولی اسفندیار رحیم مشایی را منتفی کند. ایشان اگرچه با اکراه این کار را کرد، اما از همان زمان هم با کنایه‌ها به مخالفان مشایی، از جمله رهبری نقد داشت و عملاً در هیئت دولت هم اختیاراتی فراتر از معاون اولی به این یار غار خود داد و هم در سال ۱۳۹۲ برای به ریاست‌جمهوری رساندنش سنگ تمام گذاشت!

نکته دوم: در سال ۱۳۹۵ رهبر معظم انقلاب در یک دیدار خصوصی از ایشان خواستند از ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۹۶ صرف نظر کرده و این انصراف را اعلام کند. وقتی احمدی‌نژاد به سفر‌های انتخاباتی خود به استان‌ها ادامه داد، معظم‌له در ابتدای درس خارج خود در همان سال ۱۳۹۵، با توجه به اینکه اخباری از آن جلسه انتشار یافته بود، آشکارا بیان فرمودند که به ایشان گفته شد آمدن شما برای انتخابات به مصلحت نیست؛ اما احمدی‌نژاد با نام‌نویسی برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۳۹۶، عیار ولایتمداری خود را نشان داد!

نکته سوم: نامه‌نگاری‌ها و مصاحبه‌ها و تولید کلیپ‌های این روز‌ها از سوی رئیس‌جمهور سابق، می‌تواند بسیار تأمل‌برانگیز باشد برای کسانی که تصورشان بر انقلابی و ولایی بودن ایشان است.

اشاره به یک مورد برای جویندگان حقیقت کافی است. ایشان در ادامه نامه‌نگاری‌ها و مصاحبه‌های هدفمند، با شبکه «الجدید لبنان» که به یک رسانه با مواضع تند علیه «مقاومت» و به ویژه «حزب‌الله لبنان» شهرت دارد؛ چند روز پیش مصاحبه‌ای کرد و در این مصاحبه، خوراک مورد پسند آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و تمامی گروه‌های تروریستی و رسانه‌های ضد مقاومت را پخت و پز کرد. کسانی که هنوز بر این تصور هستند که احمدی‌نژاد، یک فرد انقلابی، خط امامی، پیرو رهبری، مخالف آمریکا و رژیم صهیونیستی و طرفدار پر و پاقرص مقاومت در منطقه است، در این بخش از مصاحبه وی با شبکه «الجدید لبنان» که خوشحالی جریان ضد مقاومت را به دنبال داشت، تأمل کنند.

وی با اشاره به مسائل منطقه و سوریه می‌گوید: «مسائل سوریه باید مطابق خواست مردم سوریه پیش برود نه دخالت ایران، حزب‌الله و دیگر نیرو‌های نیابتی خارجی.» احمدی‌نژاد در این مصاحبه تلاش می‌کند مردم سوریه را همان کسانی معرفی کند که در این سال‌ها با دولت سوریه جنگیده‌اند؛ در حالی که حضور نیرو‌های ایرانی و حزب‌الله در سوریه به دعوت دولت قانونی سوریه، آن هم برای خنثی‌سازی و شکست بزرگ‌ترین توطئه علیه جهان اسلام انجام شد؛ ولی احمدی‌نژاد در این مصاحبه از این حضور با عنوان «دخالت» یاد می‌کند! نکته قابل توجه اینکه احمدی‌نژادی که در جنگ ۳۳ روزه، در کمک به حزب‌الله سنگ تمام گذاشت، با آغاز بحران سوریه براساس نقشه آمریکایی‌ـ صهیونیستی، نه تنها هیچ کمکی برای شکست این نقشه نکرد، بلکه همواره در مسیر مبارزه با تروریسم در سوریه سنگ‌اندازی می‌کرد.

به طور قطع اگر ایران و حزب‌الله لبنان، به دعوت دولت قانونی سوریه، به جنگ با تروریسم ساخته و پرداخته آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها، صهیونیست‌ها و برخی از دولت‌های مرتجع عربی منطقه نمی‌رفت، اکنون از حرم و حریم و امنیت خبری نبود. نباید فراموش کرد این سخن سخنگوی داعش را، که پس از تسلط بر شهر موصل عراق گفت به زودی کربلا، نجف، کاظمین و سامرا با خاک یکسان می‌شود و آنگاه پس از عراق، نوبت ایران است! نباید فراموش کرد این سخن ترامپ را که گفت؛ داعش را آمریکا ایجاد کرد و ما در این سال‌ها، هفت تریلیون دلار در منطقه خرج کرده‌ایم و هیچ به دست نیاورده‌ایم! آری اگر ایران و حزب‌ا‌لله به سوریه نمی‌رفتند، چه بسا اکنون طرح خاورمیانه جدید آمریکا، با تسلط بر کل منطقه و از جمله ایران جامه عمل به خود پوشیده بود.

آمریکایی‌ها شهید سلیمانی را ناجوانمردانه ترور کردند؛ زیرا او را عامل اصلی شکست تمامی طرح‌های خود در منطقه ارزیابی کرده بودند؛ اما چرا احمدی‌نژاد امروز در مسیر نادرست حرکت می‌کند و این گونه آشکارا حتی علیه مقاومت سخن می‌گوید؛ شاید ده‌ها دلیل داشته باشد؛ اما بدون تردید یکی از دلایلش، جریان پیچیده نفوذ است. مصداق این موضوع مطلب را با توشه‌ای از سردار دل‌ها به پایان می‌برم. در ایام دولت دهم، روزی برای سخنرانی به ستاد فرماندهی نیروی قدس سپاه رفته بودم. آن روز، در سالن اجتماعات این نیرو، سیدالشهدای جبهه مقاومت حضور داشت.

توفیق یار شد و کنار او نشستم و دقایقی هم کلام شدیم. از دغدغه‌هایش نسبت به مسائل داخلی کشور و از جمله جریان نفوذ گفت... به اختصار و اشاره بگویم که جمله‌ای قریب به این مضمون گفت: «باید به جد نگران باشیم، وقتی که می‌بینیم یک پیرزن (همسر دکتر فاطمی)، که خود و فرزندانش وصل به سرویس جاسوسی انگلیس هستند، حالا تا اندرونی نهاد ریاست‌جمهوری کشورمان نفوذ کرده و به اسناد و مدارک دسترسی پیدا می‌کنند!»

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۴
در انتظار بررسی: ۱۷۳
انتشار یافته: ۱۲۸
چرا این اقا را محصور نمی کنید؟ هر کدام از صحبت های احمدی نژاد را هر شخص دیگری می گفت به اقدام علیه نظام متهم میشد.
پاسخ ها
سید امیرحسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
واقعاٌ براتون سواله؟ اگر تونستید بهش جواب بدید. حتماً معذوریتی ترسی سندی افشاگری چیزی وجود داره.
محمددد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
مردم اگه کمی عاقل باشند به این موضوع فکر میکنند که چرا خاتمی ممنوع التصویر و ممنوع المصاحبه و ممنوع الهمه چیز شده ولی این آقا هرچی دوست داره میگه و ممنوع نمیشه!!! سالهای زیادیه کار سیاست شده قالب
کردن به میل خودتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
حرف زدن با اقدام عملی علیه امنیت ملی را هنوز نمی دانی در چی هست!
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
واقعا کارشناسه بود


مخصوصا اون قسمت هشدارهای معظم له


امیدوارم طرف مقابل به نکته های پرمحتوا و کاملا دقیق شما توجه بفرماید و دست از کارهای ناشایسته که به صلاح وضیعت موجود نیست بردارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
چون ازشون نقاط ضعف بسیاری دارد که اگر محصورش کنند منتشر خواهد شد.این موضوع را در بحث ترورش هم بیان کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
با سلام میزان رای ملت است امام خمینی
شما بگذارید ملت انتخاب کند چون اونهاتشخیص بهتر بودن برای مردم را درک می‌کنند شما نوکر میخواهید نه رییس جمهور
برای من همیشه جای سوال بوده ؟ چرا احمدی نژاد محبوبیت خاصی بین افراد جامعه به خصوص قشر محروم و ضعیف که تعداشون هم خیلی زیاد است داره ولی تمامی سیاسیون با این فرد مخالف هستند و یکسره زیرابش رو میزنند تا شاید بتوانند از محبوبیتش بکاهند . شاید ساخت نزدیک به دو میلیون ساختمان مسکن مهر و دادن رایانه و دارا کردن بیش از پنجاه میلیون ایران از سهام عدالت محبوبتش باشه . حالا اگه دست خیلی از مفسدان و رانت خوارها رو قطع کرد بماند
پاسخ ها
امیر علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
رایانه؟
عایا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
درود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
این جمله که " دست خیلی از مفسدان و رانت خوارها رو قطع کرد" از اون جکهای خنده داره.فساد در همه دولتها وجود داشته ولی ارقام فساد در دولت ایشون به لطف سیاستهای غیر شفاف از چند ده میلیارد به چند هزار میلیارد رسید.یک نمونه کوچکش خروج 18.5 ملیارد دلا طلا از کشور، دادن میلیاردها دلار نفت به امثال بابکها بدون دریافت هیچ تضمین و ...
سیدحسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
دلیل محبوبیتش در متن خودتون هست،مردم عادی فقط از این خوششون میاد که کسی بیاد بهشون پول مفت بده و ... اما کسی از این مردم عادی نمیبینه چقدر از این مسکن های مهر خالی افتاده و یا تبدیل به معضل اجتماعی واسه شهرهای مختلف شده.کسی خبر نداره که چقدر اراضی ملی و زراعی-باغی بخاطر همین پروژه های مسکن مهر از بین رفت و چه منابع مالی این وسط نفله شد.البته من خودم سال 84 به احمدی نژاد رای دادم،واسه اینکه بیاد مفسدین واقعی معرفی کنه نه اینکه فقط الکی بگم بگم بکنه

تابناک مرد باش و این کامنت منم منتشر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
گویا جنابعالی چشمانت را بر واقعیات بسته ای و اختلاس های حلقه اول اتصال او همانند رحیمی،بقایی و مشایی ندیده ای ولی حتما شنیده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
احمدی نبود صندوق بی صندوق دیگه ارزشش را نداره به خودمان زحمت دهیم .
وطنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
احسنت


از سپاه ابزاری استفاده نکنید!! لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
احمدی نژاد شیره اگر کاندیدا بشود رای میدم اگرنه خیر
بی خودی بنده خدا رو ضایع نکنید
اگر مدرکی از خلاف که ندارد داشتید روزگارش رو سیاه میگرید
در ضمن چطوریه صلاحیت اش برای تشخیص مصلحت تایید میشه
جای تعجب داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
راییییییییییییییییییییییییییییییییانه؟
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
این موضع گیری برای آقای سعید محمد هست
وگرنه کارای احمدی نژاد که تازگی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
سعید محمد یک پوپولیست دیگر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
واقعااگرکمترین نقطه ی سیاهی توزندگی احمدی نژادبودتوبوق وکرنادادمیزدیدچرادروغ میگیداحمدی نژادادم سالمیه این چرندیات روبه خردمردم ندیداگه بیادبالا ٣٠میلیون رای داره اقامگه مردم سالاری نیست چرابه درک وفهم مردم توهین میکنید
ما که رای نمی دهیم هرچه میخواهد دل تنگت بگو سردار!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!البته سردار سیاسی
معجزه هزاره سوم در خصوص سوريه بهترين راه حل را ارايه فرمودنند
احمدی نژاد 20 میلیون رای را داره و اگر بیاد قطعا رئیس جمهوره
محبوبیت زیادی داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خودت شمردی؟
احمدی نژاد خیلی هم آدم سالم و درستی هست
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
خیلی خودنمایی میکنه
اولا مدارک متین ارائه کنید که همسر دکتر فاطمی و فرزندان آنها به سرویس های جاسوسی انگلیس وصل هستند. والا تهمتی بیش نیست.
ثانیا بحق آقای احمدی نژاد اراده کار برای محرومان داشت و انجام داد. ایشان لیاقت و افتخار آنرا داشت که غالب مدیران کاری و غیر اشرافی را برگزیند البته تنی چند را هم به ایشان تحمیل کردند. آن مدیرانی که بعدا از وی فاصله گرفتند غالبا زیاده خواهان بودند تا منحرفین.
آقای جوانی فکر میکنید مدیران درستکار و کاری و غیر اشرافی فقط همان چند نفر بودند؟ آقای احمدی نژاد بازهم افراد مناسب را انتخاب خواهد کرد.
کمی هم انصاف داشته باشید
وقتی سپاه معاون سیاسی داره، این پوزخند به این حرف نیست که نظامیان در سیاست ورود نکنند؟؟؟؟!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
این حرفو باید با طلا نوشت
خودتون هم میدونید اگر دکتر احمدی نژاد کاندید بشه هیچ شخصی نمیتونه به اندازه ایشان رای بیاره حالا هر چی دوست دارید بگید
پاسخ ها
شبنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
رای داشت ولی نه حالا دیگه با موضع گیری های ضد و نغیضش من خودم دو دوره بهش رأی دادم و واسه تبلیغش خرج کردم ولی خرابش کرد واقعا حیف کهه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
درود
همه اهل آلبانی و برانداز و اغتشاشگر هستند و فقط شما خوبید
امان از وقتیکه ورق برگردد و روزگار به ادم پشت کند وای به روزیکه خداوند بخواهد انتقام بگیرد
به نام انتقاد ازش تعریف کرد و بالا بردش ولی با کما تاسف : رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
هم منفی هم مثبت بخش اول منفی و بخش دوم مثبت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
با این کار شما باید گفت سلام ونزئولا، سلام برمه
شما احمدی نژاد را از اول کامل میشناختید و لیکن فقط بخاطر استفاده ابزاری از ایشان برای بی آبروسازی و توهین به رقبای سیاسی خود در تمجید و دفاع کورکورانه و سیاسی از او ذوق میکردید.
ضمن اینکه گفته مسائل سوریه طبق خواست مردمش باید پیش رود چه ایرادی داره؟
طلحه و زبیر هم در کنار حضرت علی جنگیدند ولی ..... ملاک حال فعلی افراد است احمدی نژاد یک زمانی خوب بود ولی الان دقیقا مخالف نظام رهبر و ..... ایستاده است خیلی خطر ناکه ادم مغرور خودخواه و.......
احمدی نژاد دنبال همه چی هست جز ثروت
یک آدم ماجرا جو دوست داره دیده بشه
حاضره تمام کشور به فنا بده ولی به هدفش برسه
عوام فریبی هم شگردشه
عوام که نمی‌فهمند این آقا سواد ریاست‌جمهوری نداره
ایشان شخص درستی این همه هجمه بر علیه ایشان برای چیست مردم ایشان دوست دارند ودرخط رهبری هم هستند کدام عمل ایشان درس نبوده خدا وکیلی به جمیع جهات مملکت آگاه است
مردم ضعیف فقیر یعنی نفهمند فقط شما می فهمید .....
احمدی نژا شاگرد علی است و مثل شما چاپلوس و دست بوس نیست.با توکل بر خدا رئیس جمهور آینده خواهد بود و خار چشم شما .
اقای رای بی رای اگه انتخاب نکنی به جات انتخاب میکنند اگه هم بد انتخاب کنی مثل الان بد خواهی دید
این درخت خاردار رو کسایی در مسیر ملت و انقلاب کاشتن و حالا دارند محصولش رو میل می فرمایند!!!
نوش جان، گوارای وجود؛ انشاالله گوشت بشه به تنتون!!!
سرگرم باشید ملت
اولا این اقای احمدی نژاد همانی هستش که همه سپاهی ها براش غش و ضعف می رفتن

دوما
همان شخصی هستش که مرحوم هاشمی رفسنجانی گفته بود ازش بترسید
همه این حرفها به کنار! باید گفت
خودکرده را تدبیر نیست
بسم الله الرحمن الرحیم حسبنآالله و نعم الوکیل نعم المولا و نعم النصیر احمدی‌نژاد بازوی توانمند رهبری وهمه مسعولان جامعه جهانی است بفضل الهی و از سوی خداوند متعال برای رایزنی‌های بشر دوستانه جهانی وعذت بخشیدن به عدالت جهانی مورد تأیید در عرصه های امید نوآوری وفن آوریهای الهی خواهد بود ان شا ئالله لذا از شورای محترم نگهبان خواهان مساعدت‌های پیش رو را خواستاریم ان شا ئالله و من الله توفیق الهم صل علی محمد و آل محمد
خودکرده را تدبیر نیست!!
به نظرم احمدی نژاد کاملترین در سیاست داخلی و خارجی است
و این صحبت نماینده سپاه را باید در حضور خود احمدی نژاد مطرح شود و دفاعیات ایشان را شنید
نه اینکه تریبون روزنامه ها را در جهت تخریب احمدی نژاد و دفاع از سایرین استفاده کرد
حامی محرومین و وطن پرست واقعی دکتر احمدی نژاد لطفا برای دستیابی به قدرت وسلطه دیگران را تخریب نکنید مردم خودشان فهیمند وتفاوت خادم وخیانت کار را می‌دانند
عمو چرا اینقدر خسته می کنی زنگ بزن بگو نیا وقت مردم طلا هست مثل شما بیکار نیست سعید محمدر ای نمی اره
ایشون دوست داشتنی ترین دزد روی زمین خاکیست
ولی قبول داشته باشید ب قشر ضعیف محروم رسیدگی میکرد مثلاً سپاه ک اینقد ادعا می‌کنه تو همه جریانات کشور. هم دخالت می‌کنه چ کار خوبی برای مردم انجام داده
سعید محمد احمدی نژاد دوم ،شعور مردم رو تینقدر زیر سوال نبرید قرار نیست هر هشت سال یک نفر نقش طلحه و زبیر رو بازی کنه ،قیم مردم بودن این بلاها رو سر ما اورده و اینکه ملاک حال روز افراده نه سابقه،اینطوری با سلیقه خودت همه رو عزل و نصب میکنی
کسی لیاقت ریاست جمهوری را دارد که با درد مندان جامعه ایرانی احساس همدردی داشته باشد اهل هر دین و آیینی باشد به سرمایه های ملی مومن باشد درد و صدمه در جامعه همه چیز را تخریب می کند و ایمان و باورمندی چاره گشا خواهد بود وسلام
ناشناس ۱۲:۱۸که گفتیداحمدی نژاد و میلیون مسکن مهر برای محرومان ساخت ،در مرکز استان ماکه شهر کوچکی هم هست ،اکثر آنهایی که مسکن مهر دارن توی روستا خانه داشتن ودارن، به عبارتی برای وارث خونه گرفتن ،بعد اون موقع دلار ۱۰۰۰ و بعد ۳۰۰۰ بود ،اونهایی که قسطی مسکن مهر گرفتن الان دارن با دلار ۳۰۰۰۰ همان قسط را پرداخت می کنن ،یعنی در اصل من و شما داریم تورمش را تحمل می کنیم ولی یه عده راحت صاحب خونه شدن ،بعد چون بیشتر خرید وفروش میشن ، از جاهای دیگه خیلی گرانتر میشوند، در صورتی که یه جای پرتن و کیفیتی ندارن.در هر صورت مسکن مهر تورم مضاعفی را برای طبقه متوسط به وجود آورد و حاشیه نشینی را گسترش داد و روستائیان را به شهر کشاند.
مکتب احمدی نژاد عوض شده صد در صد بر علیه نظام و رهبری و انقب و اسلام صحبت میکنه و باعث دلشادی دشمنان دیرینه ی اسلام شده...خدا به راه راست هدایتش کنه ....واقعا آدمی باید همیشه برای عاقبت بخیری دعا کنه ...
هر گی ریس جمهور بشه بشه ولی
اکثر مردم دوست ندارن نظامیان ریس جمهور بشن یا تو اقتصاد یا دولت باشن
اگر ملاک انتخاب شماس بماند اگر انتخابات مردمیه شما حق دینکه دیدگاهتو تحمیل دیگران کنی رییس جمهور مردمی احمدی نژاد
این همه حرف زد که آخرش از حداد دفاع کرده باشه؟
بزاریدبییادازچی میترسیدمردم خودشون عقل وشعوردارن میتونن تشخیص بدن کی خوب وکی بدمن یه معلم هستم که درزمان آقای احمدی نژاداستخدام شدم بیادبهش رای میدم چون حرفی که میزنه عمل میکنه البته اگرآقایون اجازه بدن وسنگ اندازی نکنن
احمدی نژاد همیشه شب عید مردم را در رفاه قرار میداد دوست داریم حمایت
ایشان اگر میدانست با پیوند با منافقین هم شانسی برای رسیدن به قدرت دارد حتما دریغ نمی کرد از ایشان سوال کنید درامد 900میلیارد دلاری دوره ریاست جمهوریش را کجا هزینه کرد
به نظر من انتخابات رو کنسل کنید چون درسته ما رای میدیم وال انتخابات هیچ تاثیری بر ا ضاع مملکت نداره
کنسلش کنید هزینه هم درست نکنید هر کاری میخواید بکنید ما که عمرمون و جوونی مون به باد رفت هر روز هم از دیروز مون بدتر و بدبخت تریم
هر چی میخواد بشه ....
طرفداران کنونی احمدی نژادبیشترجوانانی هستند که در دوران ریاست جمهوری وی کم سن بودند حدود۱۲سال وپایین که هیچ اطلاعی از عملکردهای غلط ایشان در طول ۸سال ریاستش ندارند وبا کوچکترین حرفهای وعده دار وی فریب می خورند .انشالله با راهنمایی افراد مطلع اگاه شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
جمعیت ایران داره به سمت پیری میره جوان کجا بود؟؟
آقای احمدی‌نژاد سابقه خوبی در ذهن مردم محروم دارد
اگر مشکلی دارد با آقایان ومسولین و صاحب قدرت دارد
واین آقا که آلان انتقاد کرد تا حالا کجا بود که حرفی بزند
سلام ودرودبه اقای احمدی نژادلطفاکم تخریبش کنیدبله یک زمانی درتحریم نبودیم ولی درحال حاضرمردم بامشکل شکم خانواده راسیر میکنند شکم سیرباشدبله حق باشماست وفکرکنم ازمردم خبرنداریدنکته نکته جلومیرویدوشکمتان سیرهست
جونم احمدی نژاد
احمدی نژاد تمام غصه ی نظام هست وگرنه بقیه مردم کشک هم حساب نمشن
اگر احمدی نژاد نباشه رای هم در کار نیست
درد فعلا گرسنگی یه هر که میخوااد بیاد
آنزمان که هنوز رئیس جمهور نشده بود خیلی ها میدونستند آدم نرمالی نیست اما یک عده حامی ایشان بودند به احتمال زیاد شما هم یکی از آنها. خیالت راحت سردار ایشان که هیچ به هیچ کسی رای نمیدهم
ای بی بصیرت
انتخابات ریاست جمهوری در ایران به یک بازی باخت برد تبدیلشده است و مردم اگاه و با بصیرت و انقلابی در انتخابات شرکت نمیکنند نظام یک نفر را منصوب کند به ریاست قوه مجریه .....
احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری با کمک اعضای انقلابی و جوان هیات دولت خدمات شایانی انجام داد. اما آخرش را نیاوردید و هوای نفس بر غلبه کرد.. دشمنان داخلی و خارجی به او دل خوش کردند مصاحبه ها و سفرها و... گویا این حقیقت است.. امام بزرگوار فرمود ملاک حال فعلی افراد است
اگه میزان رای ملت لطفا اینقدر درپی خراب کردن احمدی نژاد نباشین
من یک جانباز جنگ هستم اگر احمدی نژاد نیاد رای بی رای نمیدم
اخه تو چکاره مملکتی ... میزان رای مردمه
بین بد وبد تر باز هم احمدی نژاد
تا زمانی که ریس جمهور بود و از شما دفاع میکرد خوب بود الان شده آدم بده اگه سند محکمی داشتید در بوق و کرنا کرده بودید ........
احمدی نژاد دلسوز محرومان است .درود خدا بر او و خانواده اش باد
اگه دکتر احمدی‌نژاد به میدان انتخابات بیاد قطعا برنده اصلی انتخابات میشه ، احمدی‌نژاد خیلی به مردم نزدیکتره و در عوض حکومتی‌ها از مردم فاصله گرفتن -- درود بر دکتر احمدی‌نژاد دلسوز و حامی محرومین و مستضعفین
من فقط این میدونم موقع اقای احمدی نژاد با ده میلیون یه واحد اپارتمان بهت میدادن خیل از مردم هستن که واقعا احمدی نژاد دوست دارن درود بر احمدی نژاد
سلام سدار خوب گفت از سوریه حمایت نکرد پولی که باید به سوریه می رفت را خرج مسکن مهر کرد چه بد حالا دیر نشده شما یکی رو بیارید پولها رو ببره سوریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
چرا شما بخودتون اجازه میدید تا کشوری که ازتون کمک خواسته تصرف و تملک کنید ، دکتر درست میگه کمک کردید از دست گرگش دراوردید حالا اجازه بهش بدید تا اصلاحات کشورشرا انجام بدد، ایا انتظار دارید شما اسم روش بزارید؟؟؟؟واقعا .....
زنده باد ان مرد
آقایون شما رو به خدا یه کم واقع بین باشید
اولا اینکه احمدی نژاد ولایتمدار نیست و متاسفانه بجای اینکه پاسخگوی گرانی ها در دولت خودش باشه دنبال چی میگرده؟
شما رو بخدا چه فرقی بین دولت احمدی نژاد بادولت روحانی هست؟
میگم بشمارید: درسال ۸۵ در ابتدای دولت احمدی نژادمنزل درجنوب شهر خریدم ۳۵ت درآخردولت احمدی نژاد شد ۳۰۰ت تقریبا ۸برابر
پراید درابتدای دولت احمدی نژادبود ۷ت درانتهای دولتش شد ۲۱ت
دلار بود ۷۰۰ هزارتومان درانتهای دولت ایشان شد۳هزاروپانصدتومان
سکه درابتدای دولت احمدی نژادبود ۶۰۰ت درانتهای دولتش شد ۳میلیون ۵۰۰هزارتومان
وقیمتها مثل این دولت لحظه ای بالا میرفت
خدایی یادتون رفته؟؟؟
درآخر چرا احمدی نژاد یارانه را سالها همون۴۵هزارتومان نگه داشت و وقتی دولت رو تحویل داد چندسال بعد یادش افتادکه باید یارانه ها بیشترمیشد؟
بابک زنجانی ها، خاوری ها و... همه اش دردولت احمدی نژادبود درسته یا اینم قبول ندارید؟
ازاحمدی نژاد هزاربرابر بهترها هستند خوب نگاه کنیم دولت انقلابی،پاک ومومن بیاریم
دلسوز تر از سپاه برای این مملکت و مردم پیداکردید سلام مارو هم برسونید
سلام وقتی مردم پا برهنه کسی رو قبول دارن یعنی.....پس اینقد تخریب نکنید.اگر دموکراسی هست بزارین مردم تعین کنن
زنده باددکترمحموداحمدی نژاد یاورمظلومان قشرضعیف زنده باد
بدجوری محبوبیت احمدی نژاد کلافه کرده این جماعت هوچیگر را اگر میخواهید مثل دکتر محبوب شوید فقط کار کنید چیزی که رهبری در دیدار با دولت دهم فرمودند پا به پای ایشون دویدن واقعا سخته
شما ها که اینقدر از احمدی نژاد حرف میزنید مدرکی هم دارید ؟؟؟چرغ اینقدر از او میترسید فقط داخل سایتها و گوگل میبینم فقط اورا خراب میکنید ..اگر دلیل و مدرک دارید مگر نمیتوانید دادگاه نطام مواخذه شود ؟؟چرا همش حرف میزنید ؟؟؟چرا این هشت سال نتوانستید اورا که موذل جامعه بود زندانی کنید با مدرک ؟؟؟پس قبول کنید احمدی نژاد اگر ریگی به کفش داشت الان حکم او آمده بود با مدرک ...ولی فقط حرف است ...من مطمن هستم این نظر من هم پخش نمی‌شود ...
همه سنگ مردمو به سینه میزنید از این طرف چیزی به فکرتان نیست مردوم. شما مگه نمیگیرد مردوم همه چیز میدونم خوب بد شما احمدی نژاد رد صلاحیت نکنید بزارید بیاد اونای که خودتون هم میخواهید بیارید بعد مردوم رای میدن هریک انتخاب کردن. مگه نماید برای مردوم. دیگه از چی میترسید. از این میترسید....
من‌ اگه یه نفر از آسمون بیاد بگن از پیش خدا اومده رای نمیدم
جناب جوانی، سردار عزیز.... دستپخت خـودتان است... برگردید به آرشیو سالها پیش.... همین شما بودید که برایش سینه چاک می کردیدو به او پر وبال دادید.... چه شد که اشتهایتان را بهم زد!؟ محال است تحلیل هایتان را دلسوزانه تلقی کنیم.....
یک روزی برای شما گل وبلبل بود چی شد بک دفعه این همه اتهام بهش میزنید چون واقعیت ها رو داره میگه درود بر احمدی نژاد
یا احمدی یا احدی ،اگر احمدی نژاد باشد پای صندوق میرویم .
فقط و فقط باید گوش به فرمان امام خامنه ای باشیم جزاین دنیا و آخرت خود از دست دادید و باید به مسلمان بودن خود شک کرد چرا که جانشین صاحب زمان امام خامنه ای هست و انشالا پرچم این انقلاب به دست مبارکش تحویل امام زمان خواهد داد
بنده از طرفدارای پرو پا قرص اقای احمدی نژاد بودم خیلی ایشون را دوسداشتم و بهش ایمان داشتنثم و ارزو میکردم کاش دوباره رئیس جمهور میشد ولی این یکی دوسال با رفتارایی که کرد نه تنها ازش دور شدم بلکه خیلی هم از کاراش و رفتارای نادرستش عصبانی هستم . شما هم مطمین باشید اکثرطرفداراش نظر بنده را دارن .و ازش فاصله گرفتن
احمدی نژاد سالم هست و بیاد کاسه دزد های بودجه بگیر خالی میماند
سلام .بنظرم تحلیل ایشان شخصی است.وباید به ۳۰ ملیون رای مردم احترام گذاشت...۱۴۰۰
چرامطالب مارونمیگذاریددیگران ببینندبی وژدانا
البته مصاحبه با یک روزنامه و گفتن اینکه هیچکس حق مداخله ندارد دل بر درستی حرف های این سردار نمیشود
مققصقصر ششمشما سسرسردسردارها هستید
ونکته اخر چرا شما نظامی ها بر خلاف نظر امام ورهبری در هر موضوع سیاسی دخالت می کنید ؟
سلام دکتر احمدی نژاد هر چی بود حامی ما بدبختا بود چرا 40 سال انقلاب گذشت هیچ ریس جمهوری یارانه و سهام نداد چون طرفدار بدبخت هاست میزنید سرش یا احمدی نژاد یا هیچ کس
فقط دکتر احمدی نژاد البته با تبعیت از مقام عظمای ولایت
یدالله جوانی از طرفداران احمدی نژاد یعنی افراد محروم و فقیر جامعه و لیدرهای تهران و سایر استان ها و دلسوزان مملکت سیاستمداران و تولیدکنندگان در عرصه اقتصاد غیره انتقاد می کند دیگر کسی در کشور باقی نمی ماند که این آقا زیر سوال نبرده باشد و تمام مملکت همین ها هستند و خود این آقا هم هیچی نیست و هیچ تخصصی هم ندارد پس به جای احمدی نژاد چه کسی باید در انتخابات شرکت کند....
آقای احمدی نژاد انسان خوبی هستن اگر نمایندگان سپاه با رای مردم انتخاب میشدن بازم احمدی نژاد میشد حالا که انتخابات آزاده بزارید دوباره کاندید ریاست جمهوری بشه دیگه خود مردم میدونن به کی رای بدن.
لکه ننگی با بالاترین پست دولت.خدا میدونه چه در سر داره. هرچی باشه،به نتیجه دلخواهش نمیرسه.
رای ما فقط احمدی نژاده...عاشقتیم دکتر خدا نگهدارت باشه...اگر کاندی نباشی رای بی رای
مرد فقط احمدی نژاد، جرات دارین بزارین بیاد
اگه بخواهیم بدون توجه به وضعیت حال افراد، در مورد اونا قضاوت کنیم مسلما وقتی متوجه اصل اهداف اونا خواهیم شد که کار از کار گذشته. وضعیت آقای احمدی نژاد با سال اول که کاندید ریاست جمهوری شدند بسیار متفاوت هست. کمی بصیرت ...
سلام این سردار تا حالا کجا بود چرا حالا همه دارند غیبت و یا تهمت میزنند نوبت ما که میرسه همه پیقمبر میشن ولی حرف قدرت باشه. تمام مذهب و دین را میذاران زیر پا فقط این را یافتم که اسلام برا بدبخت ها درست شده
اقای،سردار،شما،ازاحمدی،نژاد،بیتر،پیدامیکنید،که،به،مردم،خدمت،بکند،مادر،طول،40سال،هیچ،ریس،جمعور،نداشیم،که،به،مردم،خدمت،بکند،یا،ریس،مجلسی،یکی،مثل،حداد،ادل،برای،،،مردم،کارمیکرد،برای،همان،کنارگزاشتن،مثل،قالی،باف،برای،مردم،کار،میکند،جنما،بیشتر،درمجلس،نمیماند،جون،خوبان،که،،که،خودرا،وارث،انقلاب،میدانن،شرو،کردن،میگن،قالی،باف،نمیتواند،مجلس،را،ببرد،ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
نزاریدبیاددرسی مردم به نظام بدن با رای ندادن که روزی
هزارباربگین کاش میآمد مردم عقدی شدن بفهمید
احمدی نژاد: در بین راستی ها و اصول گرایان جایی ندارد......بین چپی ها و اصلاح طلبان هم جایی ندارد......اروپا و آمریکا و اسرائیل هم نمیخوانش......احمدی نزاد در دل محرومین و مستضعفین جایگاه دارد......هزینه عدالت خواهی همین هست.......
,احمدی نژاد تازگی به آزادگی رسید در قلب مردم ستمکشیده چه بخواهید و چه نخواهید جا دارد مگر شورای نگهبان تأیید شد نکند و گر نه بالا تر آرا از آن احمدی نژاد است . الان از همه سو به این مرد حمله می شودچرا؟
سلام آقای احمدی نژاد نماینده اوضاع نامتعادل ناشی از استانداردهای دوگانه در برخورد با هموطنان است! ایشان نه تنها قادر به درک شرایط نبوده و نخواهد بود! ایشان به گفته یکی از دوستان در ابتدای شروع کار اجرایی بسرعت اخراج می‌شوند! آقای احمدی نژاد حتی یک فارغ‌التحصیل خوب رشته مهندسی نبوده و نخواهد بود! ای آقا عوام فریبی را پیشه خوبی برای خود می‌داند! ایشان در کشت و صنعت دشت مغان آسیب‌های بدی زده است! ولی رئیس جمهور می‌شود! آیا در این کشور با میلیونها مهندس فقط ایشان حق توهین پنهان دارد میلیونها نفر خس و خاشاک؟؟؟ و بدون مجازات؟؟؟
مهر احمدی نژاد در دل مردم ایران جای گرفته ،خیلی ها از این ناراحت هستند، مخالفان احمدی نژاد (از هر جناح و صنفی) بهتر است از خودشون سوال کنن که چرا در دل مردم جایی ندارند و حتی مردم ازشون متنفرن
سلام، آقای یدالله جوانی روزحساب خدارا هم درنظر داشته باش،
آقای دکتر احمدی نژاد انسان خدمتگذار وانقلابی است،
رئیس جمهورهای قبل وبعد از احمدی نژاد راهم خوب دیدیم،چکار کردند برای این مردم محرومی که با جان ودل وایثار مدافع حرمند،و پیرو ولایتند .شماسیاسیون، هر حرفی که دارید،برای گفتن،آنی رهبر و ولایت راما بین صحبت تون عنوان میکنید،احمدی نژاد دوستدار همه ما ملت انقلابی وپیرخط امامی خمینی(ره) و رهبری آیت الله خامنه ای.غافل ودور نمیشویم، تا جان داریم فدای انسان های خدمتگذار صدیق وبی ریا هستیم،سزاوار این حرفها نیست احمدی نژاد .باسپاس از خدایم سلام برشمایم علی باز،
نه قند داریم نه چائی ،احمدی نژاد کجائی،
حرفی که ملت را سیر نمیکند، لطفا مردم را ازاین تخریب ها گرسنه نکنید که روز حساب خدا درپیش است ،
بس کنید خودتون تحقیق کنین ،البته یه سری انحرافات در سخنرانی هاش دیده میشه ،با چشم باز حرکت کنیم.
امام خمینی رحمه الله در زمان صحبت می کرد و به اینده خیلی آگاه بود فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود ..
عزیزان کتاب چهل حدیث از امام خمینی ره را بخونین که بعد فلسفی و بعد عرفانی و ابنده نگری امام خمینی رو ببینید
صحیفه سجادیه خیلی روان و شیوا و ساده نوشته شده است اما وقتی که چهل حدیث و میخونی میبینی که فلاسفه و عرفا و شرق شناسان و عرب شناسان و مفسرین واقعا در برابر علم امام چیزی برای گفتن ندارند .
دوستتون دارم
سلام زیادی حرفهای انحرافی ننزیید تاریخ مصرف احمدی نژا دتمام شده است
دست پرورده خودتون بود
با سلام، آقای یدالله جوانی ، چرا بی دلیل و منطق چهره ی دکتر را میخواهید خراب کنید ، چرا به عنوان یک مسئول نظامی خود را درگیر سیاست کشور میکنید ، چرا با جناح های مخالف دکتر سعی دارید چهره ی ایشان را بین مردم خراب کنید ، من به عنوان یک فرزند ایران از شما و سپاه پاسداران میخواهم که از تمامیت ارزی و آبروی انقلاب محافظت کنید، و خود را درگیر سیاست کثیف احزاب نکنید، جایگاه سپاه برا ما مردم ایران ارزشمند است ، و عوض اینکه جانب حق را بگیرد میروید تبلیغات منفی برای دکتر میکنید ، خداوند بی دلیل هیچ کس را محبوب دل ها نمیکند ، و مطمئن باشید که آقای دکتر بهترین فرد انقلابی و اجرایی کشور هستند ،
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی