بازدید 9232

وزیر دفاع: استقلال خواهی آرمان ملت ایران است

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: استقلال خواهی آرمان بزرگ ملت ایران است و برای تحقق کامل آن باید ایستادگی و مقاومت کرد.
کد خبر: ۱۰۳۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱ 10 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جشن ویژه این روز خجسته که با حضور کارکنان وزارت دفاع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای راه استقلال و امنیت کشور به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدِ دانشمند دکتر فخری زاده اظهار داشت: امروز در حالی ورود به چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که ورای تصور دشمنان است و آن‌ها انتظار داشتند این انقلاب در سال‌های آغازین شکست بخورد و در نهایت چله‌ی خود را نبیند.

وزیر دفاع با بیان اینکه آن‌هایی که آرزوی شکست انقلاب را می‌کردند امروز به زباله دان تاریخ پیوستند، گفت: به کوری چشم دشمنان، امروز انقلاب اسلامی ایران به درختی تنومند و تناور تبدیل شده است.

امیر حاتمی در همین زمینه افزود: البته جنایتکاران و مزدورانی که از صندلی خود پایین آورده شدند باید پاسخ جنایات خود را بدهند و در انتظارات مجازات بمانند.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنانش با بیان اشتراکات و تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های رخ داده در جهان گفت: شباهت انقلاب‌ها عدم تمکین عده، گروه و یا صنف و جریانی خاص در برابر وضع موجود بوده است، اما مردم ایران در انقلاب اسلامی خواسته صنفی نداشتند بلکه دنبال تحقق آرمانی بزرگ با عنوان " استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی " بودند.

وی با بیان تفاوت دیگر انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها گفت: مردم در فرایند انقلاب اسلامی به دنبال رفع هرگونه وابستگی با محقق نمودن شعار " نه غربی نه شرقی" بودند و به همین دلیل مسیر انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها کاملاً متمایز بوده و هست.

وزیر دفاع با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خود را درست و صحیح تعیین کرده است، تصریح کرد: استقلال خواهی آرمان بزرگ ملت ایران است و برای تحقق کامل آن باید ایستادگی و مقاومت کرد.

امیر حاتمی با بیان اینکه کشور در دوران جنگ تحمیلی که شرق و غرب علیه آن متحد شده بودند در برابر نظام سلطه ایستادگی و مقاومت کرد، گفت: نتیجه آن ایستادگی، اقتدار و امنیت کاملی است که امروز ایران اسلامی و مردم از آن برخوردار هستند.

امیر حاتمی با بیان اینکه ریشه‌های انقلاب اسلامی با خون شهدای مدافع حرم، شهدای ارتش، سپاه، صنعت دفاعی و دانشمندان هسته‌ای مستحکم شده است، گفت: همه این‌ها هزینه‌های ملت و نظام اسلامی برای حفظ دستاورد‌ها و حرکت در مسیر خودکفایی است.

وزیر دفاع با بیان اینکه خون‌های بسیاری در راه اعتلای امنیت جمهوری اسلامی ریخته شده است، تأکید کرد: با تبعیت و اجرای تدابیر نورانی و حکیمانه فرمانده معظم کل قواحضرت امام خامنه‌ای مسیر قدرتمند شدن و افزایش روز افزون بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را با تمام توان دنبال خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی