سفر قالبیاف به مسکو منجر به تقویت دیپلماسی خواهد شد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: سفر دکتر قالیباف در راستای تقویت دیپلماسی پارلمانی بوده و قطعا تاثیر بسزایی در روابط میان دو کشور خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۳۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ 09 February 2021

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: سفر دکتر قالیباف در راستای تقویت دیپلماسی پارلمانی بوده و قطعا تاثیر بسزایی در روابط میان دو کشور خواهد داشت.

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به سفر دکتر قالبیاف به روسیه اشاره کرد و گفت: دیپلماسی پارلمانی ظرفیت بالقوه‌ای برای مراودات در سطح بین‌الملل دارد که باید فعال‌ شود؛ چرا که با این کار می‌توان بسیاری از مشکلات دیپلماتیکی را حل و فصل کرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر،بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس افزود: برقراری روابط با مجالس و نمایندگان دیگر کشورها می‌تواند بسترساز مناسبی برای تامین منافع ملی ما باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سفر دکتر قالیباف در راستای تقویت دیپلماسی پارلمانی بوده است و قطعا تاثیر بسزایی در روابط میان دو کشور خواهد داشت.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای کشور اظهار کرد: پارلمان‌ کشورهای جهان به لحاظ سیاسی از حساسیت کمتری نسبت به دیپلماسی عمومی برخوردار هستند و به همین دلیل می‌توان به گسترش مناسبات با پارلمان‌های کشورهای مختلف پرداخت تا از این طریق بتوان بسیاری از مشکلات تحریمی را مرتفع کرد.

وی عنوان کرد: برای خنثی سازی تحریم‌ها باید همه ظرفیت‌های کشور فعال شوند که این نیز مستلزم همت جدی دولتمردان بوده؛ البته مجلس هم از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد و دیپلماسی پارلمانی یکی از ظرفیت‌هایی است که می‌توان در راستای رفع تحریم‌ها آن را به کار خواهیم گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی