بازدید 18044

جوکار: نباید بگویند رئیس جمهور ایران حکم زندان دارد

رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس تاکید کرد: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری نباید حتی اتهام اقتصادی داشته باشند؛ چراکه ممکن است در آینده و در دوران ریاست جمهوری برای آن‌ها حکم زندان در نظر گرفته شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 16 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس امروز (چهارشنبه ۲۶ آذر ماه ۹۹) در جلسه علنی و در جریان بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: امروز نگاه مردم آن است که باید مسؤول یا مسئولانشان افرادی پاکدست و مومن باشند و اجازه ندهند دست به بیت المال برده و ژن‌های برتر منجر به بی‌عدالتی‌ها در کشور شوند.

وی افزود: عدم وجود پرونده اقتصادی و جرایم اقتصادی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و نمی‌توانیم فردی را که به علت یک اتهام اقتصادی دادگاهی شده، اما حکمی برای آن صادر نشده است و ممکن است چند وقت بعد رئیس جمهور شود و در داخل و خراج بگویند رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران حکم زندان دارد را بپذیریم.

رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس تصریح کرد: شورای نگهبان باید این امکان را داشته باشد افرادی را که حتی اتهام اقتصادی دارند با عدم تأیید صلاحیت از این شورا روبرو شده و اجازه ندهیم بعد‌ها آن نامزد‌ها موجب تضعیف جمهوری اسلامی شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
اگر تبرئه شد چه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
همیشه اینجوری بوده و خواهد بود
ولا ما تازه از شما شنیدیم رئیس جمهور حکم زندان دارد!
نباید بگویند یا نباید داشته باشه؟
آقای محترم اگر قرار باشد هر کاندیدا را صرفا به دلیل یک اتهام رد صلاحیت کنند از فردا هرکس که مطابق خط مشی آقایان نباشد به رگبار اتهامات واهی میبندند و خلاص...
شورای نگهبان به اندازه کاقی در هر مرحله از انتخابات دخالت میکند. نیازی به طرح های صد من یک غاز شما که فقط برای خوشامد گروهی خاص طراحی شده ندارد. اگر خودتان نامزد ریاست جمهوری شدید و ناگهان با هجمه ای از اتهامات فساد از طرف مخالفین دیدگاه هایتان مواجه شدید، آیا میپذیرید که این شورای همه کاره به جرم اتهام اثبات نشده رد صلاحیتتان کند؟
یک سوزن به خودت بزن بعد جوالدوزت رو بکن تو چشم مخالف ضعیفتر از خودت هموطن/
اگر «برادرش» حکم زندان داشت چطور؟؟؟
من موندم بار اول که به آقای روحانی رای دادید دیگه براچی بار دوم هم به آقای روحانی رای دادین چی دیدین؟
یعنی قالیباف رو میگه؟ یا خیلی از سیصد نفر فعلی مجلس را؟
مطمئن باشید داره آدم های خارج مجلس و رقبای بدون تریبون رو میگه وگرنه قالیباف که جزو پانزده معصوم شده
مگه تو مسوولان کشور کسی هم هست که اتهام اقتصادی نداشته باشه؟
ماشاالله رانت و اختلاص تو خونشونه
ایول احسنت
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج