بازدید 23408
۷

سیلاب وارد سیستان شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سه مسیر فنوج_کتیج_رمشک، فنوج_ بنت و فنوج - اسپکه به دلیل وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌های فصلی از شامگاه دوشنبه بسته است.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 08 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، عباسعلی ارجمندی روز سه‌شنبه اظهارداشت: تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه برای بازگشایی این مسیرها همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: همچنین شب گذشته براثر بارش تگرک حد فاصل روستای درگی محترم آباد بخش کتیج شهرستان فنوج به بخش کشاورزی منطقه بویژه مزارع گوجه فرنگی خارج از فصل آن خسارت وارد شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد که با توجه به هشدار سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی از مردم انتظار می‌رود از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیر سیلاب‌های فصلی خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۷
اشتباها تیتر زدید که وارد سیستان شده در حالی که تمامی اسامی نامبرده در حوزه بلوچستان است.سیستان شهرستان زابل است.با دیدن این تیتر خدا را شکر کردم که دریاچه هامون مجدد پر آب شده ولی بعد ناراحت شدم که بلوچستان را سیل فراگرفته.خدا کند باعث خسارت زیاد نشود و حوزه های آبی وذخایر زیر زمینی منطقه مملو از آب شود
سلام تیتر خبر مربوط به سیستان است!!!! آنچه نوشتید و توضیح دادید مربوط به بلوچستان است!!!!!!!!! عکس سد سیستان را در متن خبر قرار دادید!!!!!!!!!!!!! و هیچ ارتباط جغرافیایی به هم ندارند!!!!
عمو جان درست تیتر بزن . ((سیلاب وارد جنوب سیستان و بلوچستان شد)) چرا ؟چون که منطقه سیستان در شمال استان قرار داره و هم مرز افغنستان هست و به علت اینکه حق آبه ایران رو نمی دند رودخونه هیرمند خشک شده. بنابراین خبر سیلاب وارد سیستان شد علی رغم همه جا برای مردم سیستان خبر خوشی است.و آرزوی ورود سیلاب را دارند تا دریاچه هامون پر آب بشه. دقت کن تابناک . تکرار نشه
این روستاها توی جنوب سیستان و بلوچستان هستند یعنی قسمت بلوچستان نه سیستان
امیدوارم استاندارشون تعطیلات کریسمس خارج از کشور نباشه
سلام
این مسیرهایی که اعلام کردین در قسمت جنوبی استان زیبای سیستان و بلوچستان هست
جهت اطلاع شما
سیستان شمال استان و بلوچستان هم از قسمت مرکزی به پایین استان هستش
دلیل زدن این تیتر هم معلوم نیست لطفا تصحیح کنید
سلام ,بنده ساکن سیستانم خبرتون کاملا اشتباهه هیچ سیلابی وارد سیستان نشده چندتا شهری هم که نام بردید برای منطقه بلوچستانه که در جنوب استان واقع شده ,باتوجه به سدی که اخیرا در افغانستان ساخته شده بعید بنظر میرسه دیگه شاهد سیلاب در منطقه باشیم این مورد به اضافه انفعال دستگاه دیپلماسی کشور برای گرفتن حق آبه که روند خشکسالی تشدید میکنه در سالهای اینده باید منتظر یه فاجعه انسانی هم باشیم چون آب دو شهر زابل و زاهدان از چاه نیمه تامین میشه که وقتی جایگزینی نداشته باشه خشک خواهد شد
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی