بازدید 6388

هشدار مدعی‌العموم درمورد نابسامانی بازار خراسان‌

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی با هشدار نسبت به نابسامانی‌ها و تخلفات در بازار گفت: دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم با هرگونه تخلف و نابسامانی و ترک فعل مدیران برخورد می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲ 07 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس از بجنورد سید جواد ایلالی ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار خراسان شمالی با اشاره به اهمیت نظارت بر عملکرد اصناف اظهار کرد: ضعف نظارت بر اصناف استان وجود دارد و مردم باید در بازار شاهد تشدید نظارت‌ها بر قیمت‌ها و صنوف باشند.

وی با انتقاد از تعداد افراد فعال در حوزه نظارت و بازرسی از صنوف گفت: نظارت بر وضعیت بازار استان آن‌هم با تعداد کم نیرو هیچ فایده‌ای ندارد و نمی‌تواند باعث کنترل بازار شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی بر نظارت فوق‌العاده تأکید و تصریح کرد: دستگاه قضا با حمایت از تشدید نظارت‌ها و برخورد قضایی با متخلفان صنفی به سازمان صمت کمک می‌کند.

وی خراسان شمالی را نیازمند طرحی جامع و فوری برای اجرای نظارت فوق‌العاده دانست و گفت: عدم اجرای تکالیف قانونی از سوی مدیران استانی بازار باعث ایجاد تخلفات صنفی شده و با این ترک فعل مدیران قطعاً برخورد می‌شود.

ایلالی ادامه داد: دستگاه قضایی با تخلفات صنوف و نابسامانی بازار و مدیران اجرایی مربوطه که به وظایف خود عمل‌نکرده‌اند برخورد جدی انجام می‌شود.

وی نیرو‌های بسیج را ظرفیتی در راستای مقابله با تخلف صنوف و تشدید نظارت‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم از حقوق عامه مردم استان حمایت می‌کند و نسبت به گران‌فروشی در بازار برخورد می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی