بازدید 6158
۱

ایجاد رژیم های مزدور پیامد اعلامیه بالفور است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر تداوم مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی در سایه صد و سومین سالگرد صدور اعلامیه شوم بالفور تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 02 November 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت صد و سومین سالگرد صدور اعلامیه شوم بالفور اعلام کرد: ما با گذشت ۱۰۳ سال از صدور این اعلامیه همچنان بر سرزمین خود پایبند هستیم. ملت فلسطین صاحب حق است و در سرزمین خود باقی می ماند.

بر اساس این بیانیه، انگلیس باید به دلیل جنایت خود در قبال فلسطین، از ملت فلسطین عذرخواهی کند. یکی از پیامدهای اعلامیه بالفور تجزیه جهان عرب و اسلام و هدف قرار دادن ملت های آنها است.

در ادامه این بیانیه نوشته شده است: یکی دیگر از پیامدهای اعلامیه بالفور، ایجاد رژیم های مزدوری است که در کنار غده سرطانی با نام اسرائیل زندگی می کنند.

به نوشته این بیانیه، این رژیم های مزدور، اسرائیل را به عنوان یک رژیم طبیعی پذیرفته اند. این رژیم در منطقه فساد و خرابی به بار می آورد بدون آنکه کسی از او بازخواست کند.

در این بیانیه آمده است: معامله قرن، طرح الحاق، سرقت اراضی فلسطینی ها، تقسیم مسجد الاقصی و تعیین قدس به عنوان مرکز رژیم صهیونیستی از پیامدهای اعلامیه بالفور است. روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی نظام های عربی نیز یکی دیگر از پیامدهای این اعلامیه است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که به مقاومت خود تا نابودی کامل دشمن صهیونیستی ادامه می دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بامید آزادی اراضی مسلمین در فلسطین و قره باغ و سایر بلاد
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد
آخرین اخبار