بازدید 27136
۳
دشتی راهی تراکتور می‌شود؟

شبیخون منصوریان به اردوی استقلال درقطر

کد خبر: ۱۰۰۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵ 27 September 2020

علی دشتی که فصل گذشته از سایپا به استقلال پیوست و فصل پرحاشیه‌ای را در اردوگاه آبی سپری کرد، قراردادش را با آبی‌ها فسخ کرد و به احتمال زیاد شاگرد علیرضا منصوریان در تراکتور خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، هافبک تیم استقلال چند روز پیش و در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اردوی این تیم در قطر را ترک کرد و به تهران بازگشت‌ تا باز خبرساز شود.

بازیکن یاغی و فراری استقلال در آغوش منصوریان

با این‌که بازگشت دشتی از قطر در‌حالی که استقلال به مرحله بعدی صعود کرده و به او نیاز داشت، انتقادهای زیادی را به دنبال داشت اما وینگر استقلال با اشاره به این‌که این اقدام هماهنگ شده و با مجوز مجید نامجومطلق صورت گرفته، در خصوص بازگشت خود گفت: «از ابتدا هم قرار نبود راهی قطر شوم چون می‌خواستم با باشگاه قطع همکاری کنم اما مجید نامجومطلق از من خواست‌ استقلال را همراهی کنم. همان زمان تصمیم گرفتیم که بعد از پایان بازی‌های مرحله گروهی، به تهران برگردم و قراردادم را فسخ کنم تا برای فصل آینده، به تیم دیگری بروم.» دشتی هافبک بوشهری آبی‌ها که همراه قایدی و دانشگر مثلث بوشهری‌های استقلال را تشکیل داده بودند، با وجود درخشش در سایپا نتوانست در جمع آبی‌ها موفق شود.

او در چند مقطع با اقداماتش خبرساز شد، بخصوص در مقطعی که آندره‌آ استراماچونی هدایت استقلال را بر‌عهده داشت. مرد ایتالیایی به‌خاطر اعتراض دشتی به مشکلات مالی و ترک تمرین، او را کنار و در اختیار کمیته انضباطی گذاشت و پس از چند هفته دشتی بخشیده شد و به تیم برگشت. با این‌حال هیچ‌وقت در پازل تاکتیکی استراماچونی و بعدها در تفکرات فرهاد مجیدی جایی نداشت و به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شده بود و همیشه از او به عنوان اولین جدا شده آبی‌ها در پایان لیگ نوزدهم یاد می‌شد.

اما این بازیکن با وجود اعلام جدایی‌اش استقلال را در قطر همراهی کرد و حالا که برگشته در‌حال مذاکره با تراکتور است. گویا منصوریان نظر مساعدی روی این وینگر جوان دارد و پس از آن‌که تراکتور پیشنهاد انتقال سید‌حسین حسینی در ازای بسته شدن پرونده رشید مظاهری را داده، ظاهرا دشتی دومین صید منصوریان و تراکتوری‌ها از اردوگاه آبی خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
قبل از بازی حساس با پاختاکور!!!!!!!!!!!!.........بدون شرح
این الان شبیخون بود؟
بابا مسعود میزند چرا علی منصور نزند
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی