بازدید 5796

ناقوس مرگ در جاده بم - کرمان

کد خبر: ۱۰۰۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴ 09 September 2020

واژگونی خودروی پژوی حامل ۱۷مهاجر افغانی غیرمجاز در محور "بم-کرمان"، هشت کشته و ۹ مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی بم با بیان این که از این نوع حوادث مربوط به "افغان کش ها" در سطح جاده های استان کرمان کم نیست، افزود: ساعت 23:10شامگاه دوشنبه یک فقره تصادف در کیلومتر50 محور"بم-کرمان"به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش شد که با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو405 با۱۷ سرنشین افغان به علت سرعت زیاد از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ اکبر نجفی افزود: در این حادثه هولناک هشت نفر از سرنشینان از جمله یک کودک در دم فوت کردند و راننده و سرنشینان دیگر آن نیز زخمی شدند که با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی بم انتقال یافتند.وی ادامه داد: کارشناس پلیس راه ، علت این حادثه مرگبار را بی توجهی به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه و مجاز اعلام کرد.

رئیس اورژانس فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بم نیز گفت: در این حادثه هفت سرنشین شامل پنج مرد، یک زن و یک کودک در صحنه حادثه جان سپردند و ۱۰ مجروح حادثه (راننده و ۹ سرنشین دیگر) هم توسط نیروهای امدادی با سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند.

شیخ رابری افزود: متاسفانه یکی از مصدومان نیز به علت شدت جراحت وارد شده در بیمارستان بم جان باخت. پنج مجروح حادثه در آی سی یو تحت مراقبت های پزشکی هستند و چهار مجروح نیز تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، این واژگونی هولناک یک بار دیگر ناقوس مرگ را در جاده های شرقی استان کرمان به صدا درآورد. هفته یا ماهی نیست که شاهد حادثه آفرینی خودروهای حامل مهاجران غیر مجاز که در استان کرمان به" افغان کش ها" معروف شده اند نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی