بازدید 3688

انتقاد پلوسی از افزایش مرگ بیماران کرونایی در آمریکا

رییس مجلس نمایندگان آمریکا بامداد یکشنبه گفت که وضعیت دردناک آمریکا در از دست دادن بیماران کرونایی نتیجه ماه‌ها ناکارآمدی دولت ترامپ است.
کد خبر: ۱۰۰۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷ 06 September 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، نانسی پلوسی در پیامی توییتری نوشت: وضعیت امروز غم انگیز واکنش ویروس کرونا در آمریکا نتیجه عدم موفقیت رئیس جمهوری ترامپ در ماه‌های گذشته و سکوت جانبدارانه میچ مکانل رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا اسست.

به نوشته پلوسی، اگر مجلس سنا بسته حمایتی کرونا را به تصویب نرساند، وضعیت بدتر خواهد شد.

براساس جدیترین نظرسنجی موسسه سنجش سلامت در دانشگاه واشنگتن، با ورود به ماه‌های پاییز و زمستان شمار مرگ و میر کرونایی آمریکا در ماه‌های پایانی آمریکا به ۴۱۰ هزار نفر خواهد رسید.

براساس داده‌های مرکز دانشگاه جان هاپکینز در حال حاضر بیش از ۱۸۶ هزار نفر در آمریکا به علت شیوع ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

علاوه بر این کاخ سفید و مقامات ایالتی خود نیز پیش بینی می‌کنند که اگر ایالت‌ها محدودیت‌های ویروس کرونا را به سرعت کاهش دهند و مردم نیز از راهنمایی‌های بهداشت عمومی چشم پوشی کنند، تعداد کشته‌ها تا اول ژانویه (دی ماه) سال آینده بیش از دو برابر خواهد شد و می‌تواند به ۶۲۰ هزار نفر برسد.

براساس گزارش مرکز وب سایت آماری ورد متر (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را به صورت لحظه‌ای گزارش می‌دهد، شمار مرگ و میر جهانی کرونا به ۸۸۲ هزار و ۳۱۲ نفر رسیده است.

براساس این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا که دارای بیشترین آمار بیماران کرونایی است، ۳۲ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۷۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

شمار نهایی مبتلایان کرونا در آمریکا نیز به ۶ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۳۶۸ نفر و شمار مرگ و میر نیز به ۱۹۲ هزار و ۶۸۳ نفر رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی