بازدید 5645

ابتکار: برنج‌هاي وارداتي فعلا عرضه نشود

برنج‌هاي وارداتي نبايد در ميادين و فروشگاه‌هاي شهروند توزيع شود،همچنان خواستاريم كه حداقل تا زماني كه دعواي ميان وزارت بهداشت و سازمان استاندارد حل نشده است از عرضه اين نوع برنج‌ها خودداري شود.
کد خبر: ۱۰۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۴ 23 May 2010
رئيس كميته محيط‌زيست شوراي شهر تهران گفت: همچنان اصرار داريم كه تا زماني كه دعواي ميان وزارت بهداشت و سازمان استاندارد حل نشده است از عرضه برنج‌هاي وارداتي در تهران خودداري شود.

به گزارش خبرنگار ايلنا، معصومه ابتكار امروز در جلسه علني شوراي شهر تهران با اشاره به سوم خرداد خاطر نشان كرد: تاريخ قابل فراموشي نيست و دوم خرداد را هم يادآور مي‌شوم؛ اميد است كه فرازهاي تاريخ را با هم به ياد داشته باشيم.

او پيرامون توضيحات مربوط به فروشگاه شهروند تاكيد كرد: متاسفانه استفاده از نايلون‌هاي استاندارد و گياهي در شهروند قابليت اجرا شدن ندارد در حالي كه بسياري از شركت‌ها مي‌توانند در اين زمينه شهروند را حمايت كنند.

او در مورد گزارش مديرعامل شركت شهروند گفت: اين گزارش و اقدامات براي اعضاي شوراي شهر قانع‌كننده نبود چرا كه شهروند مي‌توانست بسياري از اقدامات را انجام دهد.

نايب رئيس شوراي شهر تهران در مورد برنج‌هاي وارداتي آلوده تاكيد كرد: اعلام كرده بوديم كه برنج‌هاي وارداتي نبايد در ميادين و فروشگاه‌هاي شهروند توزيع شود؛ همچنان خواستاريم كه حداقل تا زماني كه دعواي ميان وزارت بهداشت و سازمان استاندارد حل نشده است از عرضه اين نوع برنج‌ها خودداري شود.

ابتكار يادآور شد: در گذشته در مورد كيفيت سوسيس‌هاي عرضه شده نيز انتقاداتي داشتيم كه موسسه استاندارد غيربهداشتي بودن اين كالاها را تائيد كرد و در حال حاضر اين مسئله در مورد برنج‌هاي وارداتي نيز اتفاق افتاده است.

او افزود: لازم است كه فروشگاه‌هاي شهروند به استاندارد بودن كالا و تاريخ مصرف توجه داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی