با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی
با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای
سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای
پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این
پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:
بنده از مرکز مخابرات شهید فرد اسدی اینترنت ۵۱۲ نامحدود داشتم که حدود ۴۰ روز پیش به دلیل سرعت پایین وقطعی مکرر اون اعلام تخلیه سرویس کردم و از شرکت آسیاتک درخواست سرویس کردم، متاسفانه پس از گذشت ۱۰ روز، و پیگیریهای بنده شرکت گفت که از سمت مرکز شهید فرداسدی، پورت اختصاص داده نمیشه و چون من بشدت به اینترنت نیاز دارم تا کارهای روزمره و دانشجویی خودم انجام بدم، از اسیاتک منصرف شدم و دوباره به مرکز مراجعه کردم برای تخصیص پورت ۵۱۲، ولی با گذشت یک ماه از درخواست من، هنوز پورت به من داده نشده و از بس تماس گرفتم و مراجعه کرده ام به نتیجه نرسیده ام، لطفا پیگیر مشکل بنده شوید، بنده بشدت به اینترنت نیاز دارم.
پاسخ:باسلام
احتراما، در پاسخ به نامه به شماره 113/437 مورخ 94/09/15آن سایت خبری تحت عنوان«مشکل اینترنت مرکز فرد اسدی»به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ، در خصوص دایری سرویس ADSL مشترک در مرکز فرد اسدی به اطلاع می رساند سرویس مذکور در تاریخ 22 آذر ماه با سرعت 512k نامحدود دایر گردید.
حسنعلی ذوالفقاری
معاون مدیر کل روابط عمومی