بازدید 10215

پاسخ مخابرات به مخاطب تابناک

کد خبر: ۴۵۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶ 18 November 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
با سلام، احتراما” به اطلاع میرسانم که پیرو تبلیغات شرکت مخابرات در مورد اینترنت پر سرعت من نسبت به خرید آن اقدام نمودم و بدلیل مشکلات ذیل انصراف دادم و حالا هم بابت این انصراف باید مبلغ 90 هزار تومان بابت مودم بدرد نخورشان بپردازم.
1)سرعت این اینترنت خیلی کند است.
2)هیچکس به تلفن اعلام شده 2020 هم جواب درست و حسابی نمی دهد و یا از سر بازت میکنند.
3)زمان نصب هم اعلام میکنند فلان روز برای نصب بمدت 6 ساعت در منزل باشید و پس از این انتظار معلوم میشود سیستم از مرکز اشکال دارد.
با تشکر

پاسخ:
باسلام
احتراما،درپاسخ به مطلب مندرج درنامه شماره 113/289مورخ93/08/14آن سایت خبری به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران،مشترک محترم درتاریخ اول مهرماه درخواست سرویسadslنموده است که نسبت به برقراری آن اقدام ودرتاریخ30مهرماه به درخواست مشترک ،سرویس فوق تخلیه گردید ودر طول این مدت نیز خرابی درسیستم crnmثبت نشده است.لازم به ذکر است مشترک درکمپین تابستانهadslشرکت مخابرات استان تهران شرکت کرده است وطبق قرارداد کمپین مودم رایگان به مشترکینی تعلق می گیرد که به مدت یکسال از سرویس مذکور استفاده نمایند حال چنانچه مشترک درطول مدت قرارداد اعلام انصراف نماید می بایست هزینه مودم را به این شرکت بپردازد.

باتوفیق الهی
حسنعلی ذوالفقاری
معاون دفتر روابط عمومی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست