بازدید 37690

هاسه‌گاوا چاره کی‌روش، چاره فوتبال ایران چیست؟

این روز‌ها بحث حضور یک بازیکن ایرانی ـ ژاپنی در تیم ملی خیلی‌ها را رگ گردنی کرده که کی‌روش به جای جست‌وجوی لیگ‌های خارجی به بازیکنان لیگ ایران اعتماد کند. با این حال آمار نشان می‌دهد که عملکرد و کیفیت بازیکنان لیگ ایران چنان نیست که کی‌روش با خیال آسوده تیمش را آماده جام‌جهانی کند.
کد خبر: ۳۶۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵ 23 December 2013
‌چند وقتی است، موتور جستجوی کارلوس کی‌روش که یک هافبک بازی‌ساز ایرانی‌ ـ ژاپنی را کشف کرده و‌ نام آریو جسور هاسه‌گاوا یکی دو هفته‌ای است که بر سر زبان‌ها افتاده و همه منتظر بازگشت سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران از تعطیلات کریسمس هستند تا بدانند نتیجه مذاکرات با پلی‌میکر اف‌سی توکیو به کجا کشیده است.

به گزارش «تابناک»، پس از حضور دژاگه، قوچان‌نژاد، داوری و بیت‌آشور حالا کارلوس کی‌روش می‌خواهد میانه میدان تیم ملی را به یک بازیکن دورگه دیگر بسپارد که در ماه گذشته بهترین بازیکن لیگ ژاپن شده و با شماره هشت در میانه میدان اف‌سی توکیو آقایی می‌کند.

اخبار حضور هاسه‌گاوا در تیم ملی ایران بار دیگر منتقدان کارلوس کی‌روش را بر آن داشت تا او را به باد انتقاد بگیرند که پای غریبه‌ها را به تیم ملی ایران باز کرده. کار به جایی رسیده که حتی کرانچار، مربی تیم سپاهان هم در هفته گذشته به کنایه به کی‌روش گفت که اگر مسابقات لیگ در شهرستان‌ها را به خوبی دنبال کند، احتیاج به حضور این تعداد لژیونر در تیم ملی نیست.

مربی‌های داخلی عزیز هم که عملکرد فوق العاده تیم‌هاشان در این فصل موجب هجوم عجیب تماشاگران به ورزشگاه‌ها شده و حتی آمار فوق‌العاده ده هزار تماشاگر و حتی کمتر را برای بازی دو تیم بزرگ پایتخت ثبت کرده هم که تا جایی فرصت می‌کنند به این اقدام کی‌روش انتقاد می‌کنند و او را به اجنبی پرستی متهم می‌کنند.

بد نیست نگاهی به آمار لیگ بر‌تر ایران در فصل منتهی به جام‌جهانی بیندازیم تا ببینیم کارلوس کی‌روش چه بازیکنانی را‌‌ رها کرده و راهی لیگ‌های دنیا، از خاور دور تا آمریکا شده و برای تیم ملی بازیکن پیدا می‌کند.

نوزده هفته از لیگ بر‌تر ایران می‌گذرد و آقای گل لیگ ایران تنها نه گل به ثمر رسانده است.

این یعنی آمار درخشان ۰. ۴۷ گل برای هر بازی!

این آمار هم توسط سه بازیکن به نام‌های غلامرضا عنایتی، لوسیانو پریرا و کریم انصاری فرد به ثمر رسیده که یکی بازیکن ۴۰ ساله ایرانی است که آخرین سال‌های فوتبال خود را می‌گذراند و دیگری یک بازیکن غیر ایرانی که نمی‌تواند برای تیم ملی بازی کند و سومین پدیده چند سال پیش فوتبال ایران است که البته در تیم ملی حضور دارد؛ اما این روز‌ها مانند همه ستاره‌های ایرانی زیر سایه رضا قوجان‌نژادی قرار دارد که در ده بازی ملی هشت گل به ثمر رسانده است.

به نظر شما، کی‌روش از میان این همه مهاجمی که در این فصل لیگ برای تیم‌هاشان به میدان رفته بودند، چه کسی را باید به تیم ملی دعوت می‌کرد و بعد هم می‌توانست تیمش را مستقیم به جام‌جهانی ببرد؟

کیفیت بازی‌های این فصل هم که به خوبی نشان‌دهنده کیفیت این روزهای فوتبال ماست. پرسپولیس در این فصل در حالی قهرمان نیم فصل شد که ‌۱۳ گل به ثمر رسانده بود. ۱۳ گل در شانزده هفته برای تیم صدر نشین لیگ بر‌تر در یک نیم‌فصل! این آمار را پیش هر کار‌شناس بی‌طرفی بگذارید و بپرسید، کی‌روش می‌توانست با پتانسیل بازیکنان این لیگ راهی به جام‌جهانی بیابد یا خیر؟

لیگی که ستار‌ه‌های آن دو بازیکن پا به سن گذاشته قرمز و آبی هستند که یکی در نیم‌فصل خداحافظی کرد و دیگری بعد از مصدومیت‌های طولانی این روز‌ها در شرایط خوبی نیست، ولی امیدوار است که بتواند در جام‌جهانی بازی کند.

اگر علی دایی بازیکنان جوانی را در ترکیب امسال پرسپولیس جای نمی‌داد، لیگ امسال هیچ نام جدید قابل توجهی نداشت. واقعا پدیده امسال لیگ ایران کیست که بتوان او را به جای لژیونرهایی که کی روش در ترکیب تیم ملی قرار داد، گذاشت؟

کارلوس کی‌روش مربی نامدار و کارنامه‌دار تیم ملی ایران نمی‌خواهد به هیچ دلیلی در جام‌جهانی نتیجه نامطلوبی بگیرد. نگاه او به این مسأله نه از جهت عرق ملی که از جهت حرفه‌ای است. مربی که سابقه حضور روی نیمکت تیم ملی پرتغال، منچستر یونایتد و رئال را دارد، نمی‌خواهد در کارنامه حرفه‌اش نتیجه ضعیف جام‌جهانی برزیل با تیم ملی ایران ثبت شود. برای همین است که پس از رصد کردن بازی‌های لیگ ایران، که حین تماشای یکی از آن‌ها خوابش برد، راهی لیگ‌های دنیا شده بازیکنانی ایرانی که پرورش یافته لیگ‌های دیگر هستند را به تیم ملی آورده تا نارسایی‌هایی تیمش را جبران کند.

کی‌روش به عنوان یک مربی حرفه‌ای چاره کار خود را به هر طریقی بوده پیدا کرده اما چاره فوتبال ما چیست؟

گویا مدت‌هاست زنگ‌ها ‌برای فوتبال ما به صدا درآمده است. بد نیست به جای تزریق پول‌های میلیاردی به جیب باشگاه‌هایی که بازی‌هایشان روز به روز کسل‌کننده‌تر می‌شود، کمی به فکر چاره‌ای برای فوتبال ایران باشند که از فرت کهنسالی رو به موت است.

ای‌ کاش دیگرانی هم در فوتبال ما پیدا می‌شدند تا مانند کی‌روش به هر قیمتی به دنبال چاره‌ای‌ برای مشکلات خود بودند تا بتوانند در آینده کارنامه قابل قبولی داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲۴۰
چه کسی را باید دعوت میکرد؟ آقای گل دو سال گذشته ی لیگ رو دعوت نکرده هیچوقت!
پاسخ ها
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
جلال رافخایی بیشتر گلهاش از روی نقطه پنالتی بوده وهنوز هم پنالتی زن ملوان است.لیگ ما اصلا فورواذد درست حسابی ندارد.بیشتر گلها را هافبک ها زده اند.
کار کی روش نشون دهنده نبوغ کی روش است و اینکه چطور دارد از یک کشور که لیگ مطرح ندارد برای تیمهای بزرگ یک شاخ میتراشد
کی روش را از دست ندهید ....طلای ناب است
vahid
| Australia |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
نه باید تو رو دعوت میکرد
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
لیگ داخلی ما بازدهی داره اصلا ؟

کلا میتونی 8 تا بازیکن خوب برای تیم ملی از لیگ داخلی نام ببری ؟
اونم تازه زیر 25 سال
کیومرث
| Malaysia |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
ایمان مبعلی، بختیار رحمانی، پیام صادقیان
اردل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
اين كه ليگ داخلي بازيكن مورد پسند ايشون نداره كه نشد دليل . پس بريم از برزيل بازيكن بخريم بياريم تيم ملي. كسي كه دو ساعت تو ايران نبوده چرا بايد تو تيم ملي باشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
داخلی ها فقط پو گرفتنشون خوبه موقع بازی کردن هم فقط ادعا دارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
هر انسانی در هر جای جهان اگر دارای پدر یا مادر ایرانی باشد ایرانی است و هیچ فرقی با سد ایر شهروندان ما ندارد
نژاد پرستی را کنار بگزارید و از بهکار بردن دورگه برای کوچک کردن افراد بپرهیزید
در ضمن قوچان نژاد و بیت اشور و داوری اصلا دورگه نیستند و پدر و مادر انها ایرانی است انها لژیونری بودن که خارج از لیگ ایران به باشگاههای جهان رسیدند
در میان بازکاننان دعوت شده فقط دژاگه دورگه است که انهم اصلا اهمیت ندارد
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
مگه تیم ملی واسه کساییه که توو ایران زندگی میکنن؟؟؟
هر کس که خون ایرانی توو رگهاش باشه حق داره تیم ملی دعوت یشه...
این لیگ هم بدرد سرگرم کردن مردم و پر کردن جیب یسری آقایون میخوره نه تیم ملی...
انقد بعضی از بازیکنهارو توو لیگ بزرگ کردیم که واسه اومدن به تیم ملی شرط میذارن...
انشالله که ایرانیا هرجا هستن موفق باشن...
ناشناس
| United States |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
چرا سایت شما در مورد پولشویی بابک زنجانی و شرکا که نزدیک 90 میلیارد یورو پول از این مملکت خارج کرده چیزی ننوشته ؟
این زنجانی این همه پول از کجا آورده ، دولت اینقدر پول نداره
رابطه گم شدن میلیارد ها دلار پول از بودجه مملکت با خارج کردن 90 میلیارد دلار چول از این مملکت چیه ؟
حمیدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
وظیفه کیروش بازیکن سازی نیست دوستان عزیز بایکن سازی باید در رده های پایین سنی انجام بشه.
وقتی کف دست مو نداره چطوری به زور بکشه؟
فوتبال بین المللی شده واگر هرکسی واقعا بتواند در پیشرفت فوتبال کشورمان کمک نماید ایرادی نیست و مربیان وطنی بجای انتقاد به فکر پرورش نسل جدید باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
واقعا که این مربیان ایرانی بیش از1دهه است که نمیتونند1بازیکن درست حسابی معرفی نمایند
ناهید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
آقایون مدیر فوتبالی؛ حرفه ای شدن رو فقط در پرداخت پول های مفت میلیاردی به بازیکنان پیرپاتال می دانند. وگرنه بازیکن سازی در این فوتبال حرفه ای یعنی حرف مفت
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
بازیکنها هم چندان غیرتی برای تیم ملی بازی نمیکنند حداقل این خارجی ها به خود فوتبال اهمیت میدهند
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
وقتی تیم ملی نتیجه بگیره فرقی نمیکنه با کی روش باشه یا دژاگه
اقا اصلا اینها همه ابزارند تا اسم ایران مطرح بشه و افتخارش نصیب ما بشه
حالا هر کی واسه این کار تلاش کنه هر چی افتخاره نوش جانش
تا وقتی تیم های ما مثل استقلال و پرسپولیس جیره خوار دولت هستند و پولشان را از بیت المال می گیرند، مدیرانش هم ارزشی برای آن پول قائل نیستند و عملاً سرمایه کشور به هدر می رود. می بایست تمام تیم ها خصوصی شود و مانند دیگر کشورها درآمد فروش بلیط و تبلیغات و ... را داشته باشند، تا بدین ترتیب مدیران لایق در تیمها مشغول به کار شوند و فوتبال را از پایه و تیم های نونهالان اصلاح کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
من اصلاحلالشون نمیکنم . نه از فوتبال خوشم میاد نه از بازیکناش ولی از بیت المالی که حق منم هست هم داره تغذیه میشه
حرفه اي كردن فوتبال تنها راه است پول حرفه اي گرفتن و بازيكنان اماتور و برگزاري ليگ اماتور پسرفت در فوتبال است
خدا پدر آدمی که منصفانه حرف می زند بیامرزد فعلا در بین بازیکانان داخلی فقط پولهای میلیاردی که بازی میکند نه فوتبال زیبا شاید بازیکنان ما هم از آنها یاد بیگیرند و با جان و دل بازی کنند
هرچند نظرات من رو منتشر نمیکنید ولی انتقادتون واقعا منصفانه بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
عجب مقاله با حالی‌ نوشتی‌ مستقیم زدی به ریشه نابسامانیهای فوتبالمون، فقط تیمهایی که در این فصل جوان سازی کردن ممکنه فصل بعد یک حرفایی واسه گفتن داشته باشن، و الا این فصل چشماتونو ببندید که حرص نخورید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
آخه شما زیاد مهمی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
"آخه شما زیاد مهمی" من نمی دونم تابناک بعضی از نظرات را که هیچ مشکلی ندارد سانسور می ند بعدش متلک پرانی های بی مزه ای مثل این را منتشر می کند
کی روش به فکر افتخار خودش هست نه به فکر ایران و آینده ایران مطمن باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
دوست عزیز اگه کی روش در جام جهانی به افتخار برسه ایران هم به افتخار میرسه.
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
دوست عزیز کروش مربی تیم فوتبال ایرانه . رشته تیمی با رشته انفرادی (تنیس ٫ دومیدانی و .. ) یه کم تو این حرفا فرق داره !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
میشه سه تا بازیکن دست پرورده مربیان وطن دوست ایرانی رو که تو لیگ امسال لایق ملی پوش شدن هستند رو نام ببری؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
چه بخوای چه نخوای کی روش همون مربی ای هستش که سر آلکس فرگوسن کبیر گفته بود که دوست داره جانشینش برای هدایت منچستر کی روش باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
گل پسر تورو چه به فوتبال؛تو برو شطرنج نیگا کن آفرین
دلمون خونه ازاین فوتبال بااین مدیریت وکیفیت وپول نفتی که به حلق اینا سرازیر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
گل گفتي
واقعا حق داره بره دنبال بازیکن های لژیونر. بازیکنان لیگ ما با اون مبلغ های میلیاردی شون اصلا تعصب ندارن. همین قوچانژاد فکرشو بکنین اگه این بازیکن رو کشف نمیکرد واقعا ایران به جام جهانی میرفت؟ بخدا باور کنید کروش حق داره!
آقا کار خیلی خوبی میکنه.آماری که تابناک نوشته خیلی ضایع همون از بازیکنای دورگه استفاده کنه بهتره.بیچاره تو ایران موهاش سفید شده
اگه دوستان اجازه دهند(مربیان وطنی بدونه تیم) کی روش کارشو خوب بلده و اینرو ثابت کرده..
احتمال صعود تیم ملی از گروهش در جام جهانی تقریبا صفر درصده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
با مربیان داخلی میشه صددرصد؟؟ یا با آقای گلی که میانگین گلزنیش کمتر از نیم گله؟
مشتی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
اخه به تو میگن ایرانی!!!
خیلی ها واسه رسیدن به این رتبه سرودس میشکنن. دم هرچی ایرانی با غیرت گرم ما که قهرمانیم اما همینشم واسه ما افتخاره.کور شه هرکی چشم نداره افتخار بچه ایرانی و ببینه.
اقا چرا دو پهلو صحبت میکنی خودت اصلا میدونی چی میگی....... میگی هم خوبه هم بده... من که نفهمیدم..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
از روش سه بار بنویس تا بفهمی
کی روش هم مربی خوبی است، و هم کار ارزشمندی برای فوتبال ایران کرد و آن جمع کردن نیروهای از دست رفته ایران در خارج از کشور بود.
یادمان نرود که ما با گل زیبای گوجی به جام جهانی رفتیم.
تابناک خوب گفتی اون از فغانی که در جام باشگاه های جهان بهترین داوری رو کرد و در ایران داوران با جنگ روانی که توسط دایی به راه انداخته شده امنیت ندارن و باعث قضاوت نادرست میشه و هیچ ارزشی در کشورمون براشون قائل نیستن این هم از بازیکنان میلیاردی که بلدن حاشیه های برنامه نود رو پر کنن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
اول بازیکن چینی به رونالدینهو لگد زد و فغانی ندید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
"جنگ روانی که توسط دایی" را خوب اومدی!
دقت کنید تو همین چند هفته اخیر پرسپولیس با جنگ روانی این آقا چند تا بازی را برده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
ببخشید میشه بگید کدوم بازی رو با جنگ روانی برده ؟ به قول شما جنگ روانی دایی که من اسمش رو دفاع از حق می گذارم تا بحال فقط محرومیت برای دایی داشته و نه چیز دیگر
کاره کیروش درسته چه نتیجه بگیره چه نگیره
اگر به این بازیکنان پولکی داخلی دل خوش کنیم رتبه سی و دوم جام جهانی برازنده ماست!!!!!!
آقای کی روش قبل از اینکه یک مربی حرفه ای باشد یک مدیر حرفه ای است ! یاد بگیرند بعضی ها !
کاملا با نظر شما موافقم . در لیگ ایران باید ابتدا ظرفیت ذهنی و شخصیتی بازیکنان را بالا برد بعد به آنها پولهای آنچنانی پرداخت .بازیکنی که نمی داند میلیارد چند صفر دارد به محض رسیدن به پول هنگفت و جایگاه ثابت در تیم ملی ، ناز میکند و طاقچه بالا می گذارد را به نظر شما آقای کی روش باید حلوا حلوا کند؟ باید روش برخورد با بازیکن سالاری را از ایشان آموخت که ستاره های پولکی و پوشالی ایران را که باعثش دلالها هستند به کناری نهاد و بازیکنان با کیفیتی چون دژاگه و قوچان نژاد و..... را به تیم ملی آورد.
وقتیکه برخی از بازیکنان میلیارد میلیارد پول میگیرند و به اندازه یک صدم این مبلغ هم کار مفیدی انجام نمیدهند پس کیروش حق دارد که ازلژیونرهای ایرانی مقیم خارج استفاده کند....تابناک لطفا بی سانسور نظر را بذار
همین آقای کی روش ، با عدم توجه به تیمهای شهرستانی باعث بی انگیزه شدن بازیکنها شده .
علت دومش هم شما هستید که فقط از تیمهای سرخابی مطلب مینویسید و بقیه تیمها برایتان هیچ اهمیتی ندارند .
در همین انتقادنامه هم دو بار اسم پرسپولیس را آوردید ، حال آنکه فولاد و تراکتور و نفت که هم رده پرسپولیس بودند ، گلهای خیلی زیادی زده اند و شما گیر دادید به پرسپولیس .
علت سومش هم سرمربیان تیم ها هستند که از ترس از دست دادن موقعیتشان ، به چیدن ترکیبهای علی اصغری و بزن زیرش روی آورده اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
داداش رو نگارشت بیشتر کار کن ما که چیزی نفهمیدیم !
ما نباید بازیکنان دورگه یا مهاجر رو اجنبی بدونیم. اونها ایرانی هستند و مثل همه اگه شایستگی داشته باشند حقشونه که برای تیم ملی بازی کنن و قبل از کی روش از حقشون به خاطر تعصب ما محروم بودن. به نظر شما آریو جسور اسم یک بازیکن اجنبیه ؟
تابناک عزیز، بازیکن دو رگه بازیکنیه که یکی از والدینش غیر ایرانیه؛ نه دژاگه و قوچان نژاد و بیت آشور که پدر و مادرشون ایرانیه! شما هم از برنامه نود یاد گرفتی؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
اینا100درصد ایرانیند فقط امکانات ومربی خوب داشتند
ناشناس
| - |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
گوچی مادرش فیلیپینیه
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
موافقم به خصوص با جمله آخر
entez
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
عزیز بی مطالعه گوچی متولد مشهده از پدر مادر ایرانی و حتی کودکی در ایران بوده

اونی که مادرش فیلیپینی بودامید نظری بود
باید ب کیروش حق داد.آخه این چ وضع لیگ ایرانه کشورای دیگه دارن پیشرفت میکنن ایران همچنان داره با صلابت ب روند نزولیش ادمه میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
"باصلابت"رو خوب اومدی!!
آريا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
دلبندم دبستان نرفتي؟
به و چه رو بصورت يك حرف نمينويسند ب و چ بيسواد
ای دمتون گرم گل گفتید
بالاخره یکی پیدا شد که به این کی روش بدبخت حق بده
واقعا افتضاحه بعد 19 بازی آقای گل ایران 9 گل زده باشه
گل گفتی::::::::::::::
کاملا با نویسنده موافقم. چاره کار توجه به فوتبال پایه است.
به نظز من هم کاری که آقای کروش می کنه درسته. بچه های ما هم باید خودشون برسونن. دیگه زمانه بازیکن سالاری تمومه کاری که اقای کروش میکنه شایسته سالاریه. اونا هم هم بچه های این خاک و خونن. هر کی شایسته تر باشه تیم ملی حای اونه. تیم ملی تبلیغات باشگاه و مربی نیست. تیمی که باید برای وطن بجنگه و البته پیروز بشه. نه اینکه از ترس مصدوم شدن پشت سنگر قایم بشه!
این فوتبالیست های پولکی ما و این مسئولین فوتبال که به فکر آبروی فوتبال نیستن , حالا یکی که پیدا شده به هر دری میزنه توی جام جهانی آبرو داری کنه این رو هم میخوان بزنن زمین .
کی میخواد این ایران ما درست بشه خدا میدونه , شاید امروز بیاید!!!!
نتبجه در جام جهانی برای ملت ایران مهم است نه لیک ایران
درود بر کی روش کبیر
بابا سر مربی را ازاد بگذارید خودش می داند چکار می کند
حقیقت رو گفتید. واقعا الان ما یه بازیساز درست حسابی نداریم.
ممنون از نوشته کارشناسانه و بی طرفانه شما...در شرایط کنونی فوتبال ما انتقاد بعضی مربیان داخلی از کسی مثل کرش خنده دار هستش..
آفرین تابناک! تا حد زیادی درست میگی
اما خوداییش یه سری از بازیکنای خوب لیگم مثل عالیشاه یا صادقیان حقشونه که حداقل به اردوهای تیم ملی دعوت شن
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
agha b chie in harf manfi midin akhe?!!!
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
بله کاملا حقشونه اما فقط برن اردو و کاری با تیم ملی نداشته باشن
باشگاه ها در ایران هیچگاه به فکر بازیکن سازی نبوده و نیستند... هرچند استعداد های خیلی خوبی در میان کودکان زیاد داریم اما ......
ی‌کاش دیگرانی هم در فوتبال ما پیدا می‌شدند تا مانند کی‌روش به هر قیمتی به دنبال چاره‌ای‌برای مشکلات خود بودند تا بتوانند در آینده کارنامه قابل قبولی داشته باشند. اخر برادر من اطلایکی از کارهای این اقا همین بود اما مگه میزارن ؟/
به نظر من شور و شوقی که الان بین مردم برای تماشای فوتبال تیم ملی هست، خیلی کمتر شده که شاید یکی از دلایلش حضور این دو رگه ها باشه. ولی تو این که بازیکنای لیگ برتری واقعا در حد جام جهانی نیستند هیچ شکی نیست. کیروش مربی حرفه اییست و مطمنن با این کار تیم ملی ایران نتایج بهتری میگیره .به امید نتایج خوب و رضایت بخش تیم ملی ایران در جام جهانی
پاسخ ها
دزفولی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
شما بعد رفتن ایران به جام جهانی ندیدی چه تعداد مردم ریختن تو خیابون؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
شما نظر نده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
نه داداش
ما میریم خونه فقط بازی اینارو (دورگه ها) ببینیم
بازی بقیه که دیدنی نیست
آره،‌ قراره تیم ملی زمینه رشد بازیکنان ایرانی باشه؛ نه این که هر چی بازیکن خارجی توش بازی کنند و بعد بگیم تیم ملی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
بازیکن خارجی؟ اینا ایرانی هستند ولی خوشبختانه مربی خارجی دارن.
علی میخی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
اخه ... ! این همه قبل کی روش پیشرفت داشتیم کافی نبود!! بیشتر پیشرفتش تو جیب یه سری بازیکن اماتور بودو بس.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
تیم ملی زمینه رشد کسی نیست و نباید هم باشد. تیم ملی نماد یک کشور است و هیچکس نباید از این تیم برای رشد بازیکنان متوسط وطنی استفاده کند. بدون شک حضور مقتدر ایران در جام جهانی منجر به افزایش غرور ملی خواهد شد.
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
دوست عزیز اتفاقا اصلا قرار نیست تیم ملی زمینه رشد بازیکنان ایرانی باشه . لیگ قراره این نقش رو بازی کنه نه تیم ملی . تیم ملی عصاره لیگه . لیکم.نم که .... ولش کن .شما خوبی ؟ چه خبرا ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
تیم ملی قراره زمینه رشد باشه؟!چه جالب من فکر میکردم رشدیافته ها باید بیان تیم ملی!ببخشید اشتباه کردم مث که!
خیلی مقاله زیبایی بود
پولهای میلیاردی داره در فوتبال ما برای کسانی صرف می شه که روزی 1000 تومن هم از خودشون مایه نمی گذارن
شاید ورود ایرانی های خارج از وطن و نه غریبه باعث بشه کمی به غیرت احتمالی بازیکنان داخل بر بخوره
مدیر عرب صفت، فوتبال ایران رو هم عربی کرد. حالا روزهای خوبمان است، روزهایی رو می بینم که مثل قطر از برزیل بازیکن بیاریم اسم ایرانی بهش بدیم. کفاشیان از اعراب پول گرفته تا فوتبال ایران رو نابود کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
قرصاتو خوردی عزیز دلم ؛ خب حرفاتو زدی برو لالا
بازیکنای ما حواسشون به همچی هست به جز بازیشون .مربی خارجی هم این رو نمی پذیره
عالی بود تابناک
انصافا اگه همین بازکنان با غیرت دورگه نظیر دژاگه و قوچان نژاد هم نباشن تیم ملی بسیار ضعیف تر از الان خواهد بود....امیدوارم آریا هاسه کاوا هم به تیم ملی بیاد و در جام جهانی در خدمت تیم ملی باشه
بهتر است نام این تیم اعزامی به جام جهانی برزیل 2014 را (تیم ملی "منتخب جهان" ایران) بناممیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
باشگاه هامون هم مثل صنايع خودروسازي مون هستند كه فقط پول مصرف مي كنند و هيچ وقت هم پيشرفت نمي كنند و اسم پرامازه ايي هم دارند و وجه اشتراك جفت شون هم سوء مديريت به دست نيروهاي وطني ست كه نه كار بلدند و شب و روز هم شعار ميدن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
مینامیم و خوب بازی میکنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
آقای اکبر مطلق! خود شما اگر بخواهی دکتر بروی به تابلوی دکتر نگاه میکنی اگر خارج درس خونده باشه با کله میری پیشش!!
فرض کن این بازیکنان هم مثل دکترها رفته اند خارج دوره دیدن!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
هر اسمی روش راحتید بذارید فقط نریم جام جهانی از بوسنی شش تا بخوریم از آرژانتین 10 تا آبرومون بره بر گردیم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
گل گفتی.
احسنت به كي روش واحسنت به گزارش صد در صد تابناك. واقعا با اين ليگ ميتونستيم بريم جام جهاني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کارخانه بازیکن سازی در ایران وجود ندارد. باشگاه ها متاسفانه در رده امید و جوانان تیم ندارند یا اگر دارند برای رفع تکلیف است. چاره کار این است که لیگ امید و جوانان برای کلیه تیم های لیگ برتر اجباری شود. البته با رعایت یک سری استاندارد ها مثلا بکار گیری مربیان بین المللی و درجه a برای این تیم ها ضممان اجرایی هزینه برای این تیم ها از وی لیگ برتری ها و خود بخود اگر این استاندارد ها رعایت شود خود بخود تا حدی مشکلات بر طرف می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
علی اقا! خودتو ناراحت نکن. بجاش تا دلت بخواد کارخونه تراکنور سازی و ماشین سازی و فولادسازی و الومینیوم سازی و مس سازی و باتری سازی و ... داریم!!!!
بازيكن خوبي است البته اگه بياد
هاسه کاوا و اشکان دژاگه در کنار هم میتونن زوج هجومی و قدرتمند رو در خط هافبک تیم ملی ایجاد کنن
پیام صادقیان :(
امید عالیشاه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
آقایون فقط شوت ساعتی یاد گرفتند!!!
تا وقتي همه به فكر بخور بخور هستن اين فوتبال حتما مردنيه. تا وقتي كسي به فكر تيم هاي پايه نباشه اين فوتبال به هيچ جا نميرسه.ديمي كه نميشه كار كرد. اين فوتبال يك مدير درست و حسابي ميخواد.نه اين آقايان فعلي كه اصلا نميدانند فوتبال چي هست!
نکته دیگر حرفه ای بودن بازیکنان است. به اعتقاد من یکی از اهداف صحیح کی روش استفاده از بازیکنانی است که در لیگهای معتبر بازی کرده اند و در بازیهای جام جهانی از لحاظ روحیه کم نمی آورند...
با سلام صد در صد حق با آقای کی روش می باشد.مربیان داخلی به هیچ عنوان صلاحیت دخالت در این امور رو ندارند
سلام این کار کیروش هم خوب است هم بد
بدیش اینه که از پتانسیل های جوان استفاده نمیشه یعنی اعتماد کیروش نسبت به اونا کمه
خوبیش اینه که با افزایش تعداد بازیکنان دورگه باعث افزایش انگیزه جوونا میشه
باخت با بازیکنانی که تو این اب وخاک بزرگ شدن بهتر از اینه که تیم با بازیکنانی که فقط نصفشون ایرانی واصلا معلوم نیست ایران رو دیدن ببریم هاسه گاوا اصلا فامیلشم تو ذوق میزنه دیگه چه فرقی با کشورهای عربی داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
یه مقدار مواظب حرف زدنمون باشیم بد نیست
نا سلامتی ما ابرانی هستیما
وقتی با خودمون نمی سازیم دیگه چه انتظاری از بقیه داریم!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
موضوع فقط برد و باخت نیست دوست عزیز؛بازی زیباست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
تو حق نداری از آبروی آب و خاکت مایه بذاری به خاطره تو ذوق زدن فامیله کسی. با غیرت. وطن پرست
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
تو از همونایی که رفتن فیسبوک مسی ابروی ایرانی رو بردن
باران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
همان طوری که گفته شد این بازیکن دارای مادر ژاپنی و پدر ایرانی است . بناب این نام خانوادگی او جسور است نه هاسه گاوا .
در لیگ ژاپن به خاطر راحتی تلفظ ، نام خانوادگی مادرش را به کار می برند ، اما ما که مجبور نیستیم . پس " آریا جسور "
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
سنندجی جان اسمش آریا و فامیلیش جسور هستش مثل همه ایرانیهای دیگه پسوند هاسه گاوا داره
سنندجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
اصلا فیس بوک ندارم وعاشقم بازی مسی هستم حرفم اینه به بازیکنانی مثل صادقیان میدون بدیم کیروش فقط همین جام با ماست شایدم قبل از اون هم بره تاتنهام اینجوری نسل فوتبال ازبین میره
مشکل اصلی فوتبال ما نداشتم مدیریت لایقه.اگه مدیریت داشت این فوتبال با نصف این ولای میلیاردی هم میشد سرمایه گذاری خوبی تو فوتبال پایه داشت تا باعث پیشرفت فوتبال بشه.نه این که فقط پول مفت بریزن تو جیب یک سری از بازیکنا ومدیرا
به این حضرت کی رووش بهتر است یک تیم آلمانی بدهیم

طرف متوجه نیست مربی یم ایران است با ظرفیت های خودش. آینده یک جوان ایرانی جالب است برای اینکه در تیم ملی ایران باشد با ژاپوونی بشود.

یک مربی بیاورید که برای ایران کار کند. رفتار این هالو عجیب است.!!
آفرين، مقاله خوبي بود، دست نويسنده درد نكند.
گوشه اي از واقعيت هاي تلخ جاري!!
فضولی به کار کی روش نکنن حضرات. این همون مربی هست که با اون وضعیف افتضاح تیم ملی، ما رو برد به جام جهانی. یادمون نرفه پیروزی های روزهای آخر رو. همین الان هر چی داریم از این مربی با اخلاق خارجی هست.
خیلی هم کاره درستی میکنه آخه بازیکنای لیگ ایرانم خداوکیلی فوتبالیستن؟!!؟؟ به خدا نه وطن فروشم نه خائن! ولی قبول کنید بجز کشیدن زیر توپ چیکار میکنن...؟
ولی ببینین دژاگه چه خوب بازی میکنه واقعا جای تقدیر داره
زین پس به جای واژه بیگانه و نااشنای پلی میکر از واژه زیبای بازیساز استفاده کن
آيا فكر مي كنيد فوتبال ايران پر از دلال است؟ آيا فكر ميكنيد افراد مستعد در آن فرصت رشد ندارند؟ آيا فكر ميكنيد ليگ كشورتان توان تغذيه تيم ملي را ندارد؟ آيا فكر ميكنيد خنده دار است كه در چنين ليگ ضعيفي كسي بخواهد تباني كند يا داور رابخرد؟ آيا فكر ميكنيد رييس فدراسيون راه رفتن روي اعصاب شما با لبخند را جزء سرگرمي هاي روزانه اش به حساب مي آورد؟
خب درست فكر ميكنيد.
آفرین تابناک
تحلیل خوبی بود...کاش به فکر باشیم
یک نگاه به اسامی بازیکنان اکثر تیمهای لیگ داخلی بندازین متوجه میشین که اکثر رد پای مسئولین فوتبال استان و شهر و...غیره دارن بازی میکنن که هیچ لیاقتی ندارن وفقط بخاطر پول بی حساب وارد تیمها شدن نمونه برادر زاده.....!!! عموزاده به همان....!!! انوقت انتظار دارین مربی بزرگی مثل کی روش خوابش نبره!!!!
اکثر تیمهای بزرگ اروپایی در ترکیب تیمهایشان بازیکنانی اصلیت افریقایی که در کودکی مقیم این کشورها شدند ودر این کشورها فقط بزرگ شدند دارند بازی میکنند که پدر ومادر اینها متعلق به کشورهای افریقایی هستند نه ان کشور .ولی ما با بازیکنانی که اصالتا ایرانی واکثر انها از پدر ومادر ایرانی وبیشتر انها در همین ایران بدنیا امدند ودر کودکی از ایران خارج شدند جه برجسبهایی میزنیم دورگه و...نمونه بازیکنان خارجی همین بالاتولی برای فرانسه میباشدکه پدر ومادر افریقایی که حتی در حال حاضر تابعیت فرانسه را هم ندارندبجز پسرشان.نگاهی به ترکیب المان وانگلستان و..بیندارید تا خیلی جیزها دستگیرتان گرددولی صحبت من با کیروش و بلاخص مدیران فدراسیون برمیگردد جه تضمینی موجود است که این بازیکنان که قبول کردند برای ایران در جام جهانی بازی کنند ایا حاضر میشوند بعداز جام جهانی هم برای ایران بازی کنند یا فقط برق جام جهانی انها را برای بودن در ترکیب ایران گرفته است وبعد از ان بهانه های مختلف برای نیامدن به ایران
پاسخ ها
محمدرضا
| Malaysia |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
حسن جان بالوتلی ایتالیایه نه فرانسوی. ضمنآ خانواده بالوتلی او رو به فرزند خواندگی پذیرفتند. بنابراین اصلآ نمی دونه پدر و مادر واقعیش چه کسانی هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
مجيد جان دلبندم اون ايتالياست نه فرانسه... بالوتلي را با فرانسه چه كار؟؟؟!!! وي در تيم ملي ايتالياست... تو را چه مي شود اي دوست؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
طبق قوانین فیفا اگر بازیکنی برای تیم ملی کشوری به میدان رفت نمی تونه برای کشور دیگه ای بازی کنه
حق با شماست .هیچ جیز لیگ ما حرفه ای نیست .مدیران فدراسیون .مدیران باشکاه ها .سرمربیان .استادیوم ها .روش های آموزشی .....همه و همه گویای این مسئله است که حواشی فوتبال و پرداخت ها وریخت وپاش های میلیاردی مهم تر از خود فوتبال در ایران دنبال می شود. ما نیاز به بک دگرگونی اساسی در فوتبال داریم .نیاز به یک بهینه کاوی مثلا به کشوری مثل آلمان داریم که از صدر تا ذیل همه بحت یک نظم قوی و استاندارد شده ای و با رعایت شایستگی کامل به انجام وظیفه می پردازنند.این فوتبال به آسیب شناسی از سوی کارشناسان بی طرف خارجی امثال کیروش دارد .اما تا آنزمان روش کیروش یک روش هدفمند و حرفه ای است که اگر برای او حرفه ای بودنش را در جهان فوتبال ثابت می کند برای ما هم فرصتی است که به اعتبار لژیونر های ایرانی از نام و نشان ایران بخوبی و در برابر حریفان قدر دفاع کنند.
باور کنید این لیگ فوتبال ایران کـــــه قهرمـــانش توسط اشتباه داوران مشخص میشود.هیچ شاخصی از برتربودن ندارد.هیچ تیمی از16تیم لیگ برتر نمیتونندپشت سرهم10دونه پاس سالم رد وبدل کنند.هیچ گلی درلیگ مثلابرتردرنتیجه ی کارتاکتیکی به ثمرنمیرسدواغلب گلهاروی سانترتوپ وهجوم بازیکنان به محوطه ی جریمه شکل میگیرند.در طول90دقیقه هربازیکنی کم کم 1دقیقه به بهانه ی مصدومیت روی زمین میخوابدکه جمعا22دقیقه میشود.چمن ها وورزشگاه ها اکثراغیراستانداردند.اگر هرتیمی درلیگ20میلیاردبابت 1فصل هزینه کند320میلیاردتومن پول درمدت کمتر از یک سال صرف فوتبالی به این بی کیفیتی میشود؟
هر وقت فوتبال پاک شد و کسی که واقعا فقط استعداد داشت تونست بالا برود تیم ملی قوی ای از داخل ایران خواهیم داشت
این دو رگه ها به نظر من ده برابر شون در ایران هستند که به واسطه ما فیای فوتبال تو تیم دسته سه هم نتونستند بازی بگیرند
پاسخ ها
کوروش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
افرین.تایید میشه. شخصا بازیکن فوتبال هستم اما واسه اینکه بخوام تو ترکیب یه تیم دسته یک بازی کنم باید یه پول قلمبه بدم به بعضیا. که ندارم.
حاضرم بیام تست بدم و ثابت میکنم از خیلی از بازیکنای برتر لیگ برترم. دیگه چی میخواید؟!!
لیگ مثلا برتر 16تیمی لیگ بی حاصلیه.یعنی چیزی نداره که بشه ازش برداشت کرد.فقط سالی نزدیک500میلیارد تومن پول بهش تزریق میشود
راست و ناراحت کننده
به نظر من تو ایران باید فوتبال را جمع کرده و سرمایه های هنگفتی که به اون می شه را در ورزش های دیگه مانند کشتی و والیبال و فوتسال ... سرمایه گذاری کرد
من كه ديگه به اين تيم به عنوان تيم ملي نگاه نميكنم.بيشتر شبيه به تيماي باشگاهي شده0دروازه بان الماني و مدافع امريكايي و هافبك ژاپني و مهاجم الماني !!!
جالبترش اينه كه تا همين چند وقت پيش قطر و كشوراي عربي رو به خاطر جمع كردن بازيكنا از بقيه كشورا به باد انتقاد ميگرفتيم !!!!
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
آقای محترم کشور های عربی بازیکنای که آوردن عرب نیستن. نفرمایید اینها ایرانین اجنبی نیستن به خدا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
شما که فرق المان و هلند رو نمی دونی برا چی نظر میدهی قوچان نژاد از هلند به ایران امده نه المان در ضمن اینها ایرانی اند غیر داوری و هاسه گاوا که دورگه اند
ناجي
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
شما اين ژاپنيه رو ايراني مي دونيد؟؟؟؟!؟!؟!؟!؟
چطور ايرانيه كه براي ژاپن بازي ملي انجام داده و بلد نيست حتي يك كلمه فارسي صحبت كنه !!!
عزيزان, تنها مربى جوان که بازيکن پرورى را با شجاعت تمام انجام مى دهد رسول خطيبى است اگه کى روش جان دقت کنه چند بازيکن جوان را حداقل به اردوى ملى دعوت تا اىنده سازى خوبى انجام بگيره
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
جام جهانی جای یادگیری نیست، جای درس پس دادنه مهندس.
همین لژیونرها بودن که باغیرت وتکنیکشان ایران را به جام جهانی بردند بگذارید تنها مربی حرفه ای در ایران کارش را انجام دهد و ازش حمایت کنید.
پاسخ ها
منصوری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
حتما این دانیال داوری هم از اون لژیونرهاس که میگی..انهامی خوبی داری
تو یه بازی در 30 دقیقه 3 تا گل میخوره..اونوقت تو ایران دروازبانهای خوبی داریم که حتی دعوت هم نمیشن
از لیگی که خلاصه شده تو چند تا تیم دولتی که بودجه بیت المال ارتزاق میکتتد چه انتظاری دارین خدایش تو این چند ساله پرسپولیس و استقلال چندتا فوتبالیست به فوتبال ما معرفی کردند؟؟؟
ما برای اینکه پیشرفت کنیم چه در زمینه فوتبال و یا هر زمینه دیگر نیاز به استفاده از مدیریت پیشرفته داریم نیاز به مدیران مدرن داریم خیلی جاها حتی مدیران خارجی استخدام کنیم.با این مدیریت دولتی منسوخ شده به جایی نمی رسیم.
روحانی متشکریم
خداوکیلی کیروش حق داره.وقتی فدراسیون فوتبالمون این دست اون دست میکنه وبا این زمان باقیمونده ب نظر شما کیروش باید چیکار کنه؟بشینه بازیهای کسل کننده لیگ رو نگا کنه؟چرا فدراسیون فکری ب حال فوتبالمون نمیکنه؟بابا خسته شدیم از این همه بی توجهی
کیروش هیچکاری برای بهتر شدن فوتبال ما انجام نداده است. تاثیر ولاسکو را بر روی لیگ والیبال ببینید. کیروش هیچ تاثیری بر لیگ ما نداشته است فقط میخواهد آمار خودش را بهتر کند. اگر عمیق باشیم میفهمیم که کیروش مربی بزرگی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
سطح توقع و فرهنگ یه بازیکن و حتی یه تیم والیبال رو با فوتبال مافیای مقایسه نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
خیلی عذر میخوام در نظر بگیرین که ولاسکو کی اومد و کیروش کی!در ضمن مافیای فوتبالم یادت نره!فوتبال ما هر چی میکشه از مافیاشه!قابل توجه برخی حضرات میفرمایند فوتبال ما پاکه!مردم نفهم نیستن دلمونم به حال اون پولی که داره به فوتبال بی خاصیتمون تزریق میشه میسوزه ولی چه کنیم که راه به جایی نداریم و کسی به حرف ما گوش نمیده
درسته نظرات منو نمی گزارین ولی دمتان گرم با این تفسیرتان
اخه چرا ملت ما باید بدون فکر حرف بزنن؟ همون پولی که کی روش داره میگیره مربیان داخلی هم میگیرن اگه راست میگن و حرفی برای گفتن دارن بیان جلو،
پدیده فوتبال یعنی یکی مثل لیونن مسی نه بازیکنان ما، بازی پرسپولیس با میلان رو دیدین؟میلانیها هنوز توان بازی کردن داشتن اما بازیکنان ما چی؟
یه ذره چشمهامونو باز کنیم
آقا چرا بحث بی مورد میکنین همه بازیکنان خارجی تیم ملی ایرانی هستن مثلا همین قوچان نژاد متولد مشهد است کجاش دورگه است بابا همشون پدرشون ایرانی ان بس کنین این حرفا رو کیرش بخاطر تجربه این بازی کنان دعوتشون میکنه
واعصفا وامصیبتا واحسرتا

تا کور شود هر آنکه نتواند دید !!!!
شکی نیست که کی روش مربی بزرگیه و میخواد بهترین نتیجرو بگیره
هر کسی که خودشو ایرانی بدونه و با افتخار برای تیم ملی و وطنش مبارزه کنه، حتما ایرانیه حالا چه تو تهران متولد شده باشه چه تو کره ماه. در ضمن یاذمون نره همین کشور های خلیج فارس از اروپا و آفریقا و آمریکا بازیکن میارنو تغییر ملیت میدن( با پول گزافی که رد و بدل میشه) تا یک افتخاری براشون رقم بخوره. با همین تنگ نظری هاست که خودمونو عقب نگه داشتیم.
پاسخ ها
ناجي
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
خليج نه خليج فارس
خليج هميشه فارس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
خلیج فارس
بجنوردي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
تابناك خان !!!
ازت انتظار داشتم نظري كه توش از واژه خليج استفاده شده رو منتشر نكني ولي . . .
نقي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
خليج؟؟؟
رادي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
خليج تا ابد فارس
ابتدا باید گفت حداقل کی روش چه بخاطر خودش و چه بخاطر ایران درست فکر میکند چون نمیخواهد زنگ تفریحی برای سایر تیمها باشد.
در ثانی این وضع موجود را به آقای کفاشیان با ید تبریک گفت که فرمودند هفتصد و پنجاه میلیون تومان برای من پول خورد است
مربی های ایرانی مثل فیروز کریمی و قلعه نویی و حمید درخشان در جام جهانی بسیار موفق خواهند بود ای کاش کیروش برود تاتنهام
واقعا تو این لیگ بازیکنی داریم که بتونه درحد بین المللی بازی بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
NO
وقتی جلال رافخایی - آقای گل دوسال- رو دعوت نکرده تیم ملی، و کسایی که از داخل دعوت کرده بازیکنای میلیاردی بودن، باید هم بره کشور های خارجی دنبال بازیکن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
آقا رافخایی همه گلهاش پنالتیه چرا هی تعریف می کنید ازش؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
باز میگه آقای گل!کدوم آقای گل خواهر من؟آمارا رو نخوندی؟آخه نیم گل در هر مسابقه هم شد رکورد؟!
عجب مقاله با حالی‌ نوشتی‌ مستقیم زدی به ریشه نابسامانیهای فوتبالمون، فقط تیمهایی که در این فصل جوان سازی کردن ممکنه فصل بعد یک حرفایی واسه گفتن داشته باشن، و الا این فصل چشماتونو ببندید که حرص نخورید
بجای تیم ملی بگویید تیم بین المللی
بازیکنان لیگ ما فقط پول گرفتنشون حرفه‌ایه.
بابا اینقدر جوب لای جرخ کی روش نکذارید . والله درست میکه.
جلال رافخایی اصلا در حد تیم ملی نیست
خدا پدر علی دایی رو بیامرزه اگه امسال این تیم جوونو نداشت لیگ ایران محلی برای پیرو پاتالا میشد بعدم همین بازیکنان دورگه ما رو به جام جهانی بردند
اگه براي چند تا پست باقيمونده هم كيروش بازيكن از اون ور اب پيدا كنه عالي ميشه.اونوقت ديگه لازم نيست ليگ و جام حذفي رو كلا تعطيل كنيم و تيم هاي اسيايي بدون ملي پوشاشون برن اسيا
با سلام,
به نظر من باید به جای اینکه میلیارد میلیارد پول به حساب باشگاه های بدون بازدهی واریز کنیم, این پول در رده های نونهالان و نوجوانان سرمایه گذاری کنیم. ما اگر مدرسه های راهنمایی و دبیرستانی داشته باشیم که امکانات ورزشی عالی داشته باشند, خود به خود ورزش کشور در همه ی زمینه ها شکوفا می شود. با این میلیارد ها پول به راحتی می توانستیم امکانات ورزشی مدارس را متحول کنیم که متاسفانه پول را به کسانی می دهیم که لیاقتش را ندارند. با تشکر
هادی عطایی
آقا همین رحمتی
یک تاریخ داریم با بازیکنان خودمون میریم جام جهانی و بازیهای بین المللی .. چی عایدمون شده!!!
همچین حرف میزنید انگار تا الان آقای جام جهانی بودیم ... حالا اینا میخوان بیان به تیم ملی ضربه بزنن ... عزیزم باید از 72 ملت بازیکن داشت تا بجایی رسید
همیشه که نباید از داخل بازیکن برداریم
من یه اسکیمو میشناسم میگن مامانش ایرانیه چرا اونو نمیاره؟!!! این همه ایرانی سراسر دنبا هست قبیله ی هوپیهو گرفته تا ... همشون ایرانی هم ممکنه پیدا شه..
سلام.عزیزان در هر زمینه ای مهم شایسته سالاری است.هر ایرانی که شایستگی حضور در تیم ملی را داشته باشد.شایسته تیم ملی است.ایرانی هر جای دنیا باشد ایرانی است.کی روش مرد فهیمی است.همه از او حمایت کنیم.
من نمیدونم چرا تو ایران سرمربی تیم ملی اختیار نداره در مورد انتخاب بازیکن و دیگر مسائل مربوط به تیم تصمیم بگیره و همه تو کارش دخالت میکنند لطفا حالا که به جام جهانی رفتیم اجازه بدیم آقای کی روش کارش رو انجام بده تا امروز هم که موفق عمل کرده دیگه چرا بهانه میگیرن اگر در لیگ داخلی هم بازیکن خوب باشه ایشان حتما دعوت و ازش در تیم ملی استفاده میکنند به امید موفقیت تیم ملی در جام جهانی
این آماریه که الان برنامه 90 نشون داد واقعا خودتون قضاوت کنید :
مقایسه ی گل های آقای گل لیگ های مختلف:
لیگ اسپانیا 16 بازی 17 گل
لیگ ایتالیا 16 بازی 13 گل
لیگ انگلیس 16 بازی 17 گل
لیگ آلمان 16 بازی 11 گل
** لیگ ایران 19 بازی 9 گل
فراموش نکنیم اگر همین بازیکنان دورگه نبودند ما حالا در جام جهانی نبودیم..مهم مطرح کردن نام ایران عزیز در جهان است
این منتقدهای کیروش انتقادشان وارد نیست . همه این لژیونرها یک ریشه ایرانی دارند .دارند اما کیروش برای آوردن این لژینرها به تیم ملی و ترجیح آنها به بازیکنای داخلی 100 دلیل داره : داشتن تعصب ، کیفیت در بازی ، حرفه ای بودن و ...
پيام صادقيان - جلال رافخايي - مهدي كياني - يعني اينها كمتر از دورگه ها هستند ؟ بيگانه پرستي هم حدي داره؟
به نظر من این تعداد افراد باقیمانده بومی در تیم ملی را هم باید بگذارند کنار و از دورگه ها یا مهاجرین استفاده کنند
از اینکه کیروش بازیکن دورگه دعوت میکنه نشون میده که به بازیکنان داخلی اظمینان نداره...لیگ ماهم چون خروجی آنچنانی نداره حق رو باید به کیروش بدیم ولی نکته ایی که باید در نظر بگیریم اینه که متاسفانه کیروش اصلا به جوانها بهایی نمیده تو تمام دنیا بازیکنان بالای18سال دیگه قابلیت بازی تو تیم ملی رو دارن ووقتی به 21تا 22سال میرسن با تجربه محسوب میشن ولی تو مملکت ما بازیکن تا28سالش نشه جوونه.در حال حاضر ما جوونهای خوبی داریم که میتونن آینده درخشانی داتشته باشن بازیکنانی مثل جهانبخش وآزمون وصادقیان ومسلمان وعالیشاه ورضا حقیقی وبختیار رحمانی وآقایی وکفشگری وانصاری فر وجماعتی واسماعیل زاده وبایرامی وشهباززاده و تبریزی ........که اکثرا کمتر از 24سال سن دارن ودورتموند با بازیکنان بسیار جوان به فینال اروژا رسید توجه داشته باشید که آیا بازیکنان دورگه واقعا بعد جام جهانی هم برای ایران بازی میکنن؟بهتر نیست از همین جوانها بهمراه چند باتجربه تیمی بسازیم که برای جام جهانی بعدی مشکلی نداشته باشیم؟؟؟؟اکثر مربیان تیمهای جام جهانی بخاطر بالا بردن قدرت دوندگی وجنگندگی تیمشون رو جوان کردن ولی ما تیممون بالای 30سال سن داره؟؟؟؟؟
فرت نه، فرط
دوستان ایرانی پرست منتقد، همونایی هستن که به مسی هم فحش می دن. این رفتارا رو بذارین کنار. کیروش مربی خوبیه و افتخار برای ایران افتخار برای شما هم هست. اینقدر به خودتون برای انتقاد فشار نیارین. کارهای خوب رو مثبت ببینید و تایید کنید.
در عجبم چرا بعضیها اظهار نظر کردن را یک نوع تکلیف میدونند! حال اونکه در خارج زندگی کردن را با دورگه بودن اشتباه میگیرن!!! دست همه میدونیم بازیکنی که در لیگهای معتبر توپ میزنه از امکانات و انضباطی برخوردار بوده که تیمهای داخلی نبوده اند...پیام اصلی رویکرد کی رش به بازکنان لوژیونر یک موضوع تاسفبار است که فوتبال داخلی ایران بخاظر احاطه ی افراد ناشایسته بر آن فاقد نوسازی بوده ....
ولی انصاری فرد پا به سن گذاشته نیست ها.
كى روش بهترين اتفاق برأي تيم ملي در سالهاي اخير است .او با تدبير ايران را به جام جهانى برد،الان هم با انتخاب لژيونرها دارد به نوعي جبران بنود بازي هاي تداركا تي را مىكند
سلام میشه اینقدر نگین دو رگه، غریبه ، .... اگر کسی هر کجای دنیا کار خوبی انجام بده و مثلا پدر جدش توی ایران کباب خورده باشه گوش همه را کر می کنیم لطفا حالا به اینها بازیکنان که ژن ایرانی دارند گیر ندید یا علی
مربیان بی سواد ایرانی که با تبانی نتیجه میگیرن که نمیتونن بازیکن بسازن با این اوضاع که علی دایی و رویانیان راه انداخته ان اگه همه لیگ و میدادن کیروش حداقل یه تیم ملی ازش در میاورد مسابقاتی که ازقبل نتیجه اش مشخصه دیگه توش بازیکن بیرون نمیاد بدبخت بازیکنی که به علی دایی گل میزنه جرات نمیکنه خوشحالی کنه
در ایران ادای لیگ حرفه ای را در می آورند ولی درآمد بازیکنان میلیاردی شده است بازیکنانی که نه با عشق و علاقه بلکه فوتبال را بعنوان یک شغل کارمندی دنبال می کنند تازه میزان بهره وری کارمندان در ادارات 15 درصد هست حتماً باید انتظار داشت که عملکرد بازیکنان فونبال هم همان میزان باشد.
البته در این که بازیکنان فعلی ما استعداد چند نسل قبل را ندارند شکی نیست. در اینی هم که کی روش با هر روش دنبال نتیجه گرفتن باشه شکی نیست چون بحث آبروشه. اما .... من درک میکنم که یکی مثل رضا قوچان نژاد تو تیم ایران باشه چون هم اسمش ایرانیه هم شکلش. اما هاسه کاوا را کجای دلمون بگذاریم، نه اسمش ایرانیه نه شکلش، نه احتمالا فارسی بلده حتی شاید فقط اسم ایران رو شنیده باشه. البته شاید از بازیکنای فعلی ایران بهتر باشه، اما من ترجیح می دم تیم ایران بره تو جام جهانی آخر بشه تا اینکه یک تیم متشکل از تعدادی غیر ایرانی به اسم ایران قهرمان جهان بشه. ممنون می شم یکی بیاد فرق این کاری که فدراسیون فوتبال انجام می ده را با کاری که مثلا قطری ها انجام می دن و ورزشکارای کشورهای دیگر رو به اسم قطر تو المپیک شرکت می دهند رو توضیح بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
اشتباهی مثبت دادم
کی روش با این کار دارد به بازیکن های که فقط به دنبال پول هستند هشدار می دهد که جایشان در تیم ملی نیست
دوستانی که از یک بازیکن خاض حمایت میکنید،تعصب قومیتی دارید یا واقعا اون بازیکن خوبیه؟
در ثانی، چاره فوتبال ما سیاست گذاری درست و هزینه کرد بر مبانی منطقی است نه اینکه برای یک بازیکن 22 ساله ،یک میلیارد و نیم پول خرج کنیم بدون هیچ اثر بخشی ،این یعنی در بازه زمانی 8 ماهه لیگ روزانه چیزی حدود 62 میلیون تومان !!!!
واقعا اقای رویانیان ،اقای فتح الله زاده ،اقای ترابيان ،آقای زینی زاده این منطقی است؟
منطقی خواهد بود اگر شما ها نیز ذینفع باشید که مطمنا نیستید
3-امنیت شغلی مربیان مهمه ، تیم ملی فوتبال آلمان طی 77 سال فعالیت فقط 9 مربی داشته یعنی هر 8 سال یک مربی ،شما این امار و با تیم فوتبال خودمون مقایسه کنید؟
در رده باشگاهای میانگین عمر هر مربی در یک یاشگاه 4 سال است ولی در ایران کمتر از یک فصل (این در حالی است که برخی باشگاه ها در طول فصل 3 بار اقدام به تعویض مربی میکنن و در نهایت با همون مربی اولیه قرارداد میبندند)
اقای تابناک ،تیم فوتبال ارمنستان ،همین بغل گوش خودمونه،با مدیریت صحیح در مقدماتی جام جهانی حاضر شد و ابتالیا و دانمارک و شکست داد و به دلیل کم تجربگی از صعود با ماند،ولی ما با خرجهای میلیاردی و با مدیریت خنده و توکل به خدا میخواهیم قهرمان جهان بشیم
(چاپ نکنی تابناکو نحریم میکنم)
تابناک الحق که گل گفتی بخصوص پاراگراف چهارم " مربیان داخلی.... متهم میکنند" خود بهترین جواب به ناکارشناسان فوتبال ماست ...کجای این بده که کشورهای پیشرفته جهان هزینه کنند وما فعلا استفاده کنیم ..صعود ما به جام جهانی مدیون همین بازیکنان است.
این پولی که خرج فوتبال حرفه ای میشه خرج مدرسه فوتبال بشه تیم ملی برزیل رو هم 10 سال دیگه میشه شکست داد !!
مشکل اینجاست که هر مدیری می خواد تو همین چند صباحی که کار دستشه به نتیجه برسه و کار بلند مدت براش معنی نداره
بعضی از مربی ها فکر میکنند با حرفهای بی ربط ممکنه سکان هدایت تیم را در دست بگیرند...شما خیلی شاهکار کنی تیم خودتو توو لیگ حفظ کن!!!!حقیقت اینه بازیکنان داخلی ایران حتی یه استپ و پاسش درست بلد نیستند بندازند ......فهم و شعور فوتبال کسی که توو اروپا بازی میکنه قابل قیاس با داخل نیست..تیم ما رو همین لژیونرها بردند جام جهانی درود به کیروش....
70 درصد بازیکنای ایرانی به فکر برج سازی و پورشه سورای هستن بدرد فوتبال بازی کردن نمیخورن.
آقاجان ما مربی نداریم ....امروزه یک مربی که بتونه بازیکن پرورش بده توی این مملکت نیست...ببینید کدام بازیکن تیم ملی ما توان دویدن حداقل 8 کیلومتر را دارد تو دنیا بازیکن در یک مسابقه 12الی13 کیلومتر میدودد تو ایرا چی...ما باید کلیه رده های فوتبال از خارج مربی بیاوریم حتی برای باشگاهامون......
وقتي امثال آقاي رحمتي و عقيلي ها در زماني كه تيم ملي وضع خوبي نداره براي تيم ملي كشور ارزش قائل نيستند و از اون كنار ميكشند وحالا كه مشكلات تموم شده ميخوان با تيم برن جام جهاني كي روش بيچاره چكاركنه نره داوري ها و بيت اشور ها رو نياره !!!!
سلام
مربيان ايراني كه اين صحبت ها را مي كنند چيزي حاليشون نيست. اگه اين دورگه هاي با غيرت نبودند الان جام جهاني از دست ما پريده بود و اگر باز هم اين دو رگه هاي با غيرت نباشن آبرومون تو جام جهاني ميره.
ممنون
سلام چطور وقتی از نابغه های ایرانی در دیگر زمینه مثل پورفسور سمیعی و کارکنان ایرانی ناسا و غیره که همه مقیم خارج از کشور هستند صحبت می شه همه تحسین می کنن ، خب فوتبالیستهای دو رگه هم مثل اونا هستن
سلام چطور وقتی از نابغه های ایرانی در دیگر زمینه مثل پورفسور سمیعی و کارکنان ایرانی ناسا و غیره که همه مقیم خارج از کشور هستند صحبت می شه همه تحسین می کنن ، خب فوتبالیستهای دو رگه هم مثل اونا هستن
دو رگه بودن اشکالی نداره خوب باشید ایرانی هم باشید دعوت میشید
کلاً هر مربی بخصوص خارجی بخواد تو ایران اونهم تیم ملی کار کنه این مسایل رو براش درست میکنن.بازیکنان داخل خداوکیلی می تونن مث لژیونر های تیم ملی کار کنن>؟مگه گناه کرده کیرش میره بازیکنان تراز اول ایرانی را پیدا می که؟ جای تشکر داره ازش نه سرزنش
کرش یعد جام جهانی از ایران میره ولی بعدش رو هم باید دید و قضاوت کرد
با سلام و احترام
کمی واقع بین باشید به نظر من کار آقای کیروش برای ادب کردن بازیکنان لیگ بسیار عالیه
ضمن عرض عذر خواهی از همه بازیکنان محترم لیگ چون برخی از بازیکنانی که فقط به فکر تیم و بازیشون نیستند و همیشه از نظر مالی مشکل دارند و به دنبال پارتی هستند تا اسمشان رد بشه داخل تیم حقشون همینه
بعدشم جام جهانی جایی نیست که حالا قراره بعد چند بار رفتن به جام افرادی که سابقه بین المللی ندارند ببرند ولی لاقل بازیکنان فراخوانده شده از سوی آقای کیروش هر کدام در لیگ های معتبر بازی می کنند
ورزش حالا دیگه یک علم است و باید با نگاه علمی به ان نگاه کرد.روایت : علم را بیاموزید اگر چه در چین باشد.... حالا جوونای ما علم رو یاد گرفتن و ما تو کشور استفاده می کنیم خوب این عیبش چیه؟!
به کی روش و افکارش احترام بذاریم و بذاریم کارش رو بکنه.
آقا کی روش رو بندازین بیرون ما نمیخوایم برنده بشیم یا تیم فوتبالمون خوب کار کنه ای بابا ما میخوایم مثل همیشه تو فوتبال زنگ تفریح دیگرون باشیم و تیم های دیگه رو خوشحال کنیم چرا کسی حرف مسیولین رو نمیفهمه ای بابا
کی روش چاره ای ندارد چون مربیان ما در این سالها هیچ بازیکن خلاق و شش دانگی را در هیچ پستی کشف نکرده اند اصولا" مربیان ایرانی تعدادشان محدود است و در تیمهای لیگ میچرخند و اصلا" هیچ چیز جدیدی به فوتبالیستها نمی آموزمد از انروست که کی روش دنبال لیگهای خارجی است تا بلکه بتواند چند بازیکن استاندارد برای تیم ملی پیدا کند
آقای کرانچار درست میگن,اگه به تیمهای شهرستانی نگاهی بندازی جوانانی هستن که بتونن برای تیم ملی مفید باشن,البته باید بهشون میدان داد, ویک برنامه مستمر ودراز مدت را دنبال کرد, این بازیکنان دورگه فقط نقش مسکن رو بازی می کنن برای مثال بازیکنانی مثل رحمانی وجماعتی فولاد,صادقیان پرسپولیس؛ پاپی سپاهان و... فقط کافی ببینیم و بهشون اعتماد کنیم و میدان بدیم و کمی صبور باشیم
ایوول ناز مرامت
دروود بر کیروش ! ای کاش دید همه مسئولین مثل کیروش بود
i lovee u keyrosh
فکر میکنم شما هم مثل آقای کیروش کلا لیگ ایران رو نمی بینید .درسته از لحاظ مهاجم مورده خوبی تو لیگ نیست ولی واقعا نمیدونم چطور کیروش پیام صادقیان از پرسپولیس رو نمیبینه!!!!
بدونه شک اگر دعوت بشه پدیده جام جهانی لقب خواهد گرفت(حتی محسن مسلمان و امید عالیشاه هم در حد دعوت به تیم ملی هستند)با وجود این بازیکنا واقعا دعوت از محمد نوری از پرسپولیس و مثلا پژمان نوری از استقلال که در حال حاضر هر دو 25درصد شرایط آرمانیه خودشون رو ندارن چه معنی داره؟به شخصه سر از کاره این مربی بزرگ در این مدل دعوت به تیم ملی در نیاوردم.(مثلا دعوت از مهرداد پولادی که 9 ماه هست که مصدومه و یکی دو هفتس که تازه شروع به دویدن کرده!!!)
در تمام جهات حق با اقاي كي روش ميباشد انهايي كه انتقاد ميكنند از سر دلسوزي نيست از روي حسادت مظلق است مثلي كه ميگه اگر علي ساربانه ميدونه شترش كجا بخوابانه فكر فوتبال ايران باشيد و حسادت را كنار بگذاريد و كمك حال كي روش باشيد
دیشب فردوسی پور اوج دلالی خودش رو نشون داد هم جای فدراسیون هم جای سرمربی و هم جای میلیونها ایرانی تصمیم گرفت و به همه بی احترامی کرد... من خیلی دیشب خجالت کشیدم که داره التماس بازیکنی میکنه که از فارسی فقط دمت گرم رو بلده و پدرش نگرانه که اگه تو تیم ایران بازی کنه ملیت ژاپنیش از دست میره. خیلی خفت بار بود خیلی
کی روش چاره و راهی را یافته است هم بتواند اعتبار حرفه ای خود را حفظ کند و تیم ما را از شکست سنگین در جام جهانی برهاند پس بگذارید کارش را بکند اما چاره فوتبال ما داشتن هدف و برنامه دراز مدت است تا وقتی که ندانیم در جام جهانی به کجا می خواهیم برسیم به هیچ جا نمی رسیم ولی اگر برای جام جهانی های آینده های دور و نزدیک هدف و برنامه داشته باشیم قطعا" با برنامه ریزی به اهداف خود می رسیم
2 حالت بیشتر نداره که:
یا با همین غیر لژیونر می ریم و از هر تیمی حداقل 4تا می خوریم
و یا اینکه با این بازیکن های دورگه می ریم و تازه می تونیم بگیم که حرفی برای گفتم داریم
کیروش مورد دوم را انتخاب کرده

و البته مقصر هم نیست، لیگ ایران واقعاً کسل کننده است....
وقتی بازیکنان ایرانی نمیتونن بازی کنن همون بهتر که از بازیکنان دورگه رو بیارن.یادمون نره که همین بازکنای دورگه باعث شدن که تیمی که به لبنان باخته بود رو به جام جهانی برسونن
از فوتبالی که تحصیلکرده هاش امثال دایی هستن نمیشه بیش از این انتظار داشت. او هم میخواهد به روش مربیان سنتی و بی سواد ایرانی با هوچی گری و جو سازی کار خود را پیش ببرد.
بر جمال ال محمد صلوات
عزیزان بحث بیهوده است تنها چاره درورزش فوتبال 2مورد است اول ازنو سازی چارت ها وافراد مسئول دروزارت ورزش وجوانان دوم خروج نزامیان از مدیریت های باشگاه های حرفه ای
خدارو شكر كي روش باز اينارو پيدا كرد مگه اينكه اينا يكاري كنن .
من اصلاحلالشون نمیکنم . نه از فوتبال خوشم میاد نه از بازیکناش ولی از بیت المالی که حق منم هست هم داره تغذیه میشه
تا زمانی که فوتبالیستها از طریق دادن پول به مربیان دلال به عرصه فوتبال وارد می شوند هیچ نتیجه ای نمیگیریم.استعداد های ناب در ایران به خاطر نداشتن پول برای دادن به همین مربیان دلال نوجوانان و جوانان تلف شده و از فوتبال زده می شوند و به راهی دیگر را برای ادامه زندگی انتخاب می کنند.باید مشکلات را از تیمهای پایه حل کرد تا به این روز نیفتیم
تاکاماشی هاناگاوا ناکانا
(یعنی: بیا اینجا)
خدا کند که اریا قبول کند و برای کشورش بازی کندبازی کنی که میزان دوندگی او در لیگ ایران مشخص است چطور می تواند در ان میدان بزرگ 90 دقیقه بدود به نظر من کی روش بهترین گزینه رابرای هافبک دفاهی انتخاب کرده زیرا اگر ما میانه میدان را به انها بدهیم فاتحه مان خوانده است
کیروش دیوونه است ایقد بازیکن خوب تو لیگ ما هست که نیازی به دورگه ها نیست
مهم نیست بازیکن کی باشه و کجا بازی کنه، مهم وجود بازیکنان غیرتی و صاحب کلاس فوتبال در تیم هست، بنظرم کار کیروش عالی است و باید بره دنبال بازیکن خوب حتی از دورترین قاره ها، آبروی کشور در جام جهانی در گرو بازی های خوب تیم ملی است.
تمامي كشورهاي دنيا از بازيكنان دورگه سود مي برند چه اشكالي داره كه ماهم از اين موضوع براي سربلند كردن فوتبال و كشورمون استفاده كنيم.
کارش درست است اگر این دو رگه ها نبودند ما جام جهانی هم نبودیم و هر روز شاهد قهر بازیکن و دروازه بان و توطئه علیه سرمربی و مربی بودیم . درود بر کیروش و تصمیمات حرفه ای او
دنیا با سیاست و مافیا میچرخه یه روز اقای طالبی یه روز عابد زاده یه روز دایی یه روز دل شیر امروز هم که ...........
امیدوارم که مشکل پاسپورت این بازیکن غیرتی هم هرچه زودتر حل بشه که این بازیکن تیم ملی ایران هم بتونه با مترجمش برای اولین بار در زندگیش بیاد ایران!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست