بازدید 15418

واکنش مطهری به برقراری رابطه امارات و اسرائیل

علی مطهری نماینده مجلس دهم و فعال سیاسی در یک توییت با اشاره به برقراری رابطه بین امارات و اسرائیل نوشت: در برقراری رابطه امارات با اسرائیل، گذشته از خیانت حکام امارات، ما نیز مقصر بوده‌ایم.
کد خبر: ۹۹۶۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 15 August 2020

به گزارش تابناک، علی مطهری در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «در برقراری رابطه امارات با اسرائیل، گذشته از خیانت حکام امارات، ما نیز مقصر بوده‌ایم. عربها را ترسانده‌ایم و به دامان اسرائیل سوق داده‌ایم. نمونه آن تخریب و آتش زدن سفارت عربستان است. سیاست دشمن شناختن ایران به جای اسرائیل در میان اعراب نتیجه داده است. باید ترس آنها زایل شود.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۱۲
امارات سال هاست با اسرائیل رابطه داره و فقط الان اینو رسانه ای کردند، اقای مطهری همه چیو به نظام ربط ندید که در رسانه های خارجی دیده بشید، کمی هم طرف حق و حقیقت بگیر
با پرستیژ و جایگاه جهانی که شما و رفقات برای ایران ساخته اید حتما اعراب با ما رفیق میشوند ومثل زمان دکتر احمدی نژاد ،شیخ زاید رانندگی رییس جمهوری کشورمان را می کند ، حتما روش گدایی اقتصادی و کوچک کردن و محتاج کردن خودمان به برجام و ..... در معادلات جهانی برایمان اعتبار اورده داشته که اینها از نتایج سحر برجام است .
جناب مطهری بهت گفتم اینقدر فحش نده ، حالا خوب شد دیگه با شما که بچه های بدهنی هستیم رفیق نمیشن.
حالا که رفیقی تون بهم خورده تعطیلات ،خودتان و رقفا کجا میخواهید بروید.
نتیجه سیاستهای تندروها در ایران بهترین نتیچه را برای اسراییل به بار اورده. حالا اعراب هم از ترس ایران و هم از ترس سلطانک رجب که خیال قدرتنمایی عثمانی در سرزمیهای عربی را دارد هیچ راهی ندارند جز نزدیکی بیشتر با امریکا و اسراییل. عملا حالا تقریبا همه اعراب پشت به اسراییل و رو به ایران و ترکیه ایستادند. اسراییل خوابش را هم نمی دید. در همین ارایش خیلی از مسایل روشن می شود.
آقای مطهری! به کجا چنین شتابان!
زمان جنگ جهانی و حمله صدام مقبور به ج.ا.ا و انقلاب اسلامی با حمایت ارتجاع عرب نیز ما عرب ها را ترسانده بودیم؟!!
این را که چهل سال است همه می دانند، شما امروز به این موضوع پی برده اید؟ آن همه سال که در مجلس بودید برای پایان دادن به این وضع چکار کردید؟ امروز گفتن این حرف ها فایده ندارد چون خودتان می گویید و خودتان می شنوید. باید ان سالهایی که در مجلس بودید جدی اقدام می کردید. همین امروز هم اگر در مجلس بودید گوشه عافیت را بر می گزیدید و هیچ نمی گفتید.
آقای مطهری تندروها این چیزها حالیشون نمیشه ....
حرف حساب. اسرائیل نمی خواد که همه حکومت های عرب را تغییر بده. ولی ما مدعی مدیریت جهانی و تغییر همه حکومت های اعراب به تفکر خودمان و حتی تغییر مصرف دادن کاخ سفید به حسینیه هستیم. خب معلومه مردم ازمون میترسند.
به نظرم مطهری خیلی خیلی بیراهه میرود یا شاید برای اینده برنامای دارد که چنین بی پروا اظهار نظر بی مایه میکند .... عربها قبل از اشغال سفارت هم امریکایی بودهان وگرنه 70 سال مردم مسلمان اسیر اسراییل نمشدند این کار امروز و دیروز نیست که عربها از ما ترسیدند و به ارباب پناه بردند تقصیر ما حمایت از اسلام است
حرف حساب زده این اقای مطهری بدلیل اصالت ذاتی که داره نه ریاکاره نه دروغ گو و پاچه خوار ، هر کار و حرفی که به نظرش درست باشه رو انجام میده و از هر دو طیف ممکن هست که به بعضی از مواضعش ایراد داشته باشند از جمله نظرش راجع به حجاب و یا موارد دیگه ولی در کل در ازاده بودن این مرد شکی نیست
مانند کوچه بازاری صحبت می کنی
یارو رفته حجاح را قتل و عام کرد ان وقت می گویی ما ترساندیم؟
کاملا درست گفته
استدلال کاملا منطقی است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان