بازدید 12981

آخرین قیمت‌ها از بازار طلا و سکه ۹۹/۰۵/۰۹

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
کد خبر: ۹۹۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 30 July 2020
 
 
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.
همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
 

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۸۰ هزار تومان، هرگرم طلای ۲۴ عیار یک‌میلیون و ۴۴۶ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۹۶۰.۲ دلار معامله می‌شود.گفتنی است، پس از آنکه فدرال رزرو آمریکا وعده داد تا از اقتصاد بحران زده آمریکا حمایت کند و این مسئله موجب بهبود احساس حاکم بر بازار‌های مالی شد، قیمت طلا امروز اندکی کاهش داشت. بدین ترتیب انتظار بازار برای عبور قیمت‌ها از مرز ۲۰۰۰ دلار فعلا با یک مقاومت فنی مواجه شده است.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۵۵ درصد کاهش به ۱۹۶۰ دلار و ۲ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر نیز با ۰.۱۲ درصد کاهش به ۱۹۷۴ دلار و ۹۰ سنت رسید.

کایل رودا تحلیلگر موسسه آی جی مارکتس گفت: «بخشی از افت قیمت‌ها به برداشت سود سرمایه گذاران بر می‌گردد. اما در روز‌های آتی ممکن است شاهد افزایش مجدد قیمت‌ها به بالای ۱۹۸۰ دلار و نزدیکی ۲۰۰۰ دلار باشیم.»

رودا افزود، کاهش قیمت نسبی امروز بیشتر ماهیت فنی داشته، زیرا فلز زرد نتوانسته مقاومت فنی محدوده ۱۹۸۰ دلار را در هم بشکند.

 

بروز رسانی: پنج‌شنبه 9 مرداد ساعت 12:55

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

10 میلیون و 700 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

11 میلیون و 400 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

5 میلیون و 600 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

3 میلیون و 300 هزار

قیمت سکه گرمی

یک میلیون و 750 هزار

بروز رسانی: پنج‌شنبه 9 مرداد ساعت 12:55

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 80 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 446 هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 685  هزار

انس طلا(دلار)

1960.2

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل