بازدید 21564

ادعاهای جدید برادر قاضی منصوری

برادر قاضی منصوری گفت: برادرم دو روز منتظر هماهنگی برای بازگشت به ایران بود اما متأسفانه با کارشکنی‌های صورت گرفته، هماهنگی جهت بازگشت به کشور صورت نگرفت و در اقدامی تأمل برانگیز با وجود اینکه او در اختیار سفارت بود، تحویل پلیس رومانی شد!
کد خبر: ۹۸۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸ 10 July 2020

به گزارش «تابناک»، برادر غلامرضا منصوری در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص آخرین جزئیات و اخبار از پرونده برادر خود، اظهار کرد: درباره مرگ برادرم در کشور رومانی باید گفت که با توجه به اینکه اراده او صد درصد به بازگشت به کشور بود، در تاریخ ۹۹/۳/۲۱ به سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور رومانی مراجعه کرد که مورد تأیید سخنگوی وزارت امور خارجه نیز قرار گرفت و دو روز منتظر هماهنگی جهت بازگشت به ایران بود اما متأسفانه با کارشکنی‌های صورت گرفته، هماهنگی جهت بازگشت به کشور صورت نگرفت و در اقدامی تأمل‌برانگیز با وجود اینکه برادرم در اختیار سفارت بود، تحویل پلیس رومانی شد.

وی افزود: در پی این اقدام، برادرم با آنکه مصمم به بازگشت به ایران بود و این مسئله را به کرات اعلام کرده بود، در اتفاق غیرمنتظره‌ای خبر قتل او از رسانه‌های رومانی پخش و مورد تأیید مسئولان قضایی و پلیس بین‌الملل کشور قرار گرفت.

برادر غلامرضا منصوری گفت: تاکنون هیچ مقام رسمی اعم از اجرایی و قضایی با خانواده منصوری هیچ تماسی نداشته‌اند که مورد را تأیید یا تکذیب کنند و اطلاعات ما صرفاً همان مطالب ضد و نقیضی است که از رسانه‌ها پخش می‌شود.

وی بیان کرد: متأسفانه با گذشت نزدیک به یک ماه از مرگ برادرم، علیرغم پیگیری‌های مجدانه خانواده و مراجعات و مکاتبات مکرر با مسئولان وزارت خارجه و مسئولان قضایی در خصوص استرداد جسد که حداقل مطالبه یک خانواده است، هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده و خواسته خانواده بعد از تحمل رنج و محنت فراوان، استرداد جسد آن مرحوم برادرم است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۳
ضمن تسلیت به این برادر داغدیده
لطفا اقدامات لازم در رابطه با بازگشت بیت المال که کمترین خواسته ملت عزیز ایران می باشد را نیز پیگیری فرمایید.
برای اینکه جسدی در کار نیست. برادرتون احتمالا الان در هاوایی هستن.
حالا که ابهام زیاد دارید لطف کنید لیست تراکنش های مالی ایشان را هم در این مدت اقامت در غربت!! اعلام بفرمایید و تکلیف پولها را هم معلوم کنید.
قاضی کلمه مقدسی است لطفا از اول نام ایشان قاضی را حذف کنید
شما اول ثابت کن ایشان زنده نیستند و بعد فرافکنی کن. نخ نما شده این کارها
شما می تونید برید جسد را ببینید و سند بیاورید. هزینه اش‌یک بلیط رفت وبرگشت رومانی است.
تا حالا که کسی اصلا نه جسدی از این دزد فراری دیده و نه حتی عکسی از جنازه ی او. به احتمال خیلی زیاد صحنه سازی کرده اند و او را به جای دیگری فراری داده اند.
طرف رشوه گرفته از ترس دادگاه فرار کرده و معلوم نیست کشته شده یا الان در جایی با اون پولها کیفش رو میکنه . اونوقت برادرش ادعای پاکدستی و ترور اونو مطرح میکنه . بعید نیست فردا پس فردا بگه جزو ذخایر انقلاب بوده و شهید شده
ظاهراً جای شاکی و متهم دارد عوض می شود، یک نفر در لباس روحانیت ودر مقام محترم قضایی 500میلیون یورو رشوه گرفته( حالا عادلانه بودن یا نبودن آرای صادره ایشان در مقام قضاوت بماند) بعد از اینکه بگیر بگیر شروع شده به خارج فرارکرده! ودر یک سناریو مشکوک از دسترس خارج شده، حالا کم کم خانوادش دارن از مردم و حکومت طلبکار هم می شوند!
جسد؟؟!!!!!!!!
بابا الهه راستگويان
ظاهرا در پیگیری های پلیس رومانی از تراکنشهای مالی ایشان در روز قبل از فوت. یک تراکنش معنی دار ایشون داشته و مهم!!! بوده. لطفا روشنگری شود
جسدی درکارنیست اونوفرستادن جای دیگه واسه عشق وحال بنظرخودتون چیزی که اون دونفرحمل میکنن جسده یه مردبالغ هشتادکیلویی مثل ده کیلویی گرفتنش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان