بازدید 5106

بازداشت عاملان ناآرامی در زندان عادل آباد

کد خبر: ۹۷۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 20 April 2020

۳ نفر از عاملان ناآرامی در زندان عادل‌آباد شیراز دستگیر شدند.

به گزارش ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس‌کل دادگستری استان فارس درباره جزئیات این پرونده گفت: پس‌از مهار نا آرامی در زندان عادل آباد و تشکیل پرونده برای مسببان حادثه در شعب ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز، موضوع مورد بررسی و تحقیقات قرار گرفت و مشخص شد که در جریان این پرونده افرادی خارج از زندان تلاش داشتند ابزار و وسایلی از جمله گوشی‌های موبایل را به داخل زندان منتقل کنند که با هوشیاری نیرو‌های امنیتی دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود: هر سه فرد دستگیر شده مجرمان حرفه‌ای و دارای سوابق کیفری هستند و علاوه بر کمک به موضوع التهاب در زندان، در تلاش بودند تا از طریق دستگاه کوادکوپتر که برای تصویربرداری‌های هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، مواد مخدر نیز به داخل زندان انتقال دهند که نقشه آنها برملا شد و این افراد شناسایی و دستگیر شدند. البته تأکید کرده‌ام که این پرونده به‌صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گیرد.

گفتنی است ساعت ۲۲ مورخ ۱۰ فروردین در دو بند از زندان عادل آباد شیراز درگیری‌هایی به وجود آمد که باعث نا آرامی در زندان شده بود و زندانیان اقدام به شکستن برخی نرده‌ها و دوربین‌های مدار بسته کردند که بلافاصله با دخالت نیروهای امنیتی زندان و یگان‌های امدادی این 2 بند کنترل شد.

ضمن اینکه هیچ‌گونه آسیبی به زندانیان و نیروهای حفاظتی و انتظامی نرسید و اقدام به فراری در پی این حادثه گزارش نشده است. در این دو‌بندی که زندانیان آن اقدام به درگیری کرده بودند زندانیان با جرایم خشن و خاص نگهداری می‌شوند که مشمول هیچ‌گونه تسهیلاتی نمی‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار