بازدید 5078

جاعل عناوین دولتی در البرز دستگیر شد

کد خبر: ۹۰۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰ 14 June 2019
رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری فردی که با جعل عناوین دولتی اقدام به کلاهبرداری می‌کرد دراین استان خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی دریافت یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر غصب عناوین دولتی و اقدام به دریافت مبالغی در ازای یافتن شغل پردرآمد و دریافت معافیت پزشکی پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مالباخته کارمند آموزش و پرورش است که در مدرسه‌ای که مشغول کار بوده و با اولیاء یکی از دانش آموزان آشنا و آن فرد با معرفی خود به عنوان یکی از افراد صاحب نفوذ در دستگاه‌های دولتی و جلب اعتماد شاکی با این ادعا که قادر به گرفتن معافیت سربازی برای فرزندش است از او و یکی از همکارانش مبلغ ۳۶۰ میلیون ریال دریافت و متواری شده است.

نادربیگی اضافه کرد: با بررسی سوابق این متهم مشخص شد نامبرده دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری بوده که باتحقیقات فنی و اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در کرج شناسایی و باهماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی ماموران، به جرم خود مبنی بر غصب عناوین دولتی و کلاهبرداری از ۲ نفر به مبلغ ۳۶۰ میلیون ریال اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: مردم در صورت مواجه با افرادی که با سوء استفاده از عناوین دولتی و نظامی قصد دریافت مبالغ هنگفت از آن‌ها را دارند بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان