بازدید 27043
توسط پندار توفیقی از اقوام امیر خادم و معاون سابق باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی صورت گرفت؛

افشای نقش وزیر ورزش در قرارداد یک میلیون دلاری شفر! / سلطانی فر غرامت ۱۵میلیاردتومانی را از جیب می‌دهد؟ / نقش نظارتی مجلس چه شد؛ دستگاه‌های حسابرسی کجایند؟

پس از اینکه معاون سابق استقلال، دخالت شخص وزیر را دلیل امضای چنین قراردادی با شفر عنوان کرد، معاون جدید هم به حرف آمد و از اعطای حق ۱۰ درصدی پیرمرد آلمانی از درآمد آسیایی باشگاه پرده برداشت! یک ترکمنچای واقعی که با پرونده دو بازیکن کنار گذاشته شده آبی‌ها در نیم فصل یعنی الحاجی گرو و نویمایر جالب‌تر هم می‌شود. مسئول این حراج ذخایر ارزی کشور در اوضاع وخیم اقتصاد کشور کیست؟
کد خبر: ۸۹۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 05 May 2019

اخراج ناشیانه و حاشیه ساز وینفرد شفر آلمانی از سرمربیگری استقلال آن هم در فاصله سه هفته تا پایان لیگ هجدهم و در حالی که تنها سه بازی آسان تر آبی ها مانده بود، و توافقی هم برای فسخ قرارداد فصل آتی پیرمرد انجام نشده بود، حالا به بحرانی جدی برای این باشگاه و مدیرانش تبدیل شده است.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ مدیرعامل باشگاه استقلال که پایه تغییر نسنجیده سرمربی تیم را روی دوش هواداران استقلال و فشار و نارضایتی آنها گذاشته است، طی چند روز اخیر از ادعای صفر کردن غرامت این فسخ یکطرفه عقب نشینی کرده و به طور واضحی برای تامین این هزینه نجومی به پیکر نحیف استقلال در موضع ضعف قرار گرفته است. نخستین گزینه طبق معمول ارجاع کاستی ها و ضعف ها به مدیران گذشته است که در دستگاه های دولتی، سابقه ای طولانی دارد.

Image result for ‫توفیقی + شفر‬‎

جالب آنجاست که فتحی و معاونش، پس از یک سال کار کردن با شفر و تعریف و تمجید متوالی مدیرعامل از او، تازه سراغ رقم قرارداد این ژرمن سیاستمدار رفته اند و هیأت مدیره جدید نیز پس از چند ماه، یادش آمده است که مبلغ قرارداد سرمربی خارجی شان چند صفر دارد؟ هیأت مدیره ای که با مصاحبه های به شدت عوامگرا، بیشتر در پی جلب رضایت مقطعی سکوها و کانال های هواداری است و هر یک از اعضایش با به کار بردن واژه هایی بزرگتر، سعی در اثبات سابقه عشق و علاقه خود به پیراهن آبی دارند و هنوز از این مرحله عبور نکرده اند.

جالب اینجاست که مدیرعامل فعلی استقلال، چند روز بعد از دو پیروزی پیاپی استقلال مقابل الهلال و سپاهان با لحنی فاتحانه خطاب به هواداران گفته بود که نگران رفتن شفر نباشند چون قرارداد او تا پایان فصل بعد قطعی است! این چرخش عجیب ، یقینا دلیلی فنی ندارد و نمی شود یک مربی را به فاصله یک هفته از اوج، به ذلت اخراج کشید.

برادر یکی از همین اعضا هم خیلی اتفاقی بعد از عزل سرمربی آلمانی، به کادر فنی جدید اضافه می شود و یکراست سمت دستیار اول را تصاحب می کند. به هر حال وقتی پسر وینفرد شفر بدون مدرک لازم با استقلال قرارداد امضا کرده، چرا نباید اقوام درجه اول خودی ها که حداقل، مدرک مربیگری دارند روی نیمکت ننشینند؟

متهم زبان باز کرد و پای وزیر ورزش هم گیر شد

از آنجا که هیچ گاه ماه پشت ابر نمی ماند، سرانجام شب گذشته، معاون ورزشی سابق و سفارشی باشگاه استقلال ـ که از اقوام امیرخادم معاون پیشین وزیر ورزش است ـ به حرف آمد و صحبت‌های جالبی را در خصوص قرارداد وینفرد شفر و بازیکنان خارجی مطرح کرد. افشاگری کم سابقه ای از دخالت شخص سلطانی فر در قرارداد مربی باشگاه دولتی که همین هفته گذشته سعی شده بود با یک بیانیه از سوی مازیار ناظمی مسئول روابط عمومی وزارتخانه پیشاپیش تکذیب شود. حالا درمی یابیم شاید اگر این مربی آلمانی در استقلال نتیجه می‌گرفت، هیچ‌گاه این موضوعات رسانه‌ای نمی‌شد و هواداران متوجه شرایط عجیب و حیرت آور قرارداد شفر از محل بیت المال نمی‌شدند.

بیشتر بخوانید

پندار توفیقی، معاون سابق باشگاه استقلال در صحبت‌های دیشب خود در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قرارداد شفر به گونه‌ای تنظیم شده بود که پس از نیم فصل حضورش در این تیم و در صورت کسب سهمیه آسیا به طور خودکار با مبلغ ۶۰۰هزاردلار تمدید شود، اما با دخالت وزیر ورزش و جوانان این بند از قرارداد سرمربی آلمانی حذف شد و به همین دلیل قرارداد ۶۰۰ هزار دلاری به یک میلیون دلار (به همراه دستیاران) افزایش پیدا کرد!

افشای نقش وزیر ورزش در قرارداد یک میلیون دلاری شفر! / سلطانی فر غرامت 15میلیارد تومانی را ازجیب می دهد؟ / نقش نظارتی مجلس چه شد و دستگاه های نظارتی کجایند؟

بنابراین و بر اساس اعترافات صریح مسئول رسمی وقت باشگاه استقلال، به وضوح می توان وزیر ورزش را نفر نخست در ماجرای قرارداد نجومی شفر مقصر قلمداد کرد. توفیقی این روزها دیگر در فوتبال نیست و بعد از دو سال جنجالی و ثبت پرونده های عجیب و غریبی همچون قرارداد مامه تیام و جپاروف و ... و شهرت گرفتن با لقب «توفیقی تایم» به خاطر قراردادهای نیمه شبانه با بازیکنان اغلب فاقد کیفیت ـ طبق شنیده ها ـ حالا در یکی از مجموعه های شرکت ایرانول حکم گرفته است تا خدماتش را آنجا تداوم بخشد!

جنگ معاونان سابق و فعلی روی آنتن با چاشنی افشای امتیازات عجیب

پس از ادعاهای روشن توفیقی، علی خطیر معاون ورزشی فعلی باشگاه استقلال به حرف آمد و اعلام کرد که قرارداد شفر یک میلیون دلار برای خودش است و هیچ بندی در خصوص دستیاران او در قرارداد وجود ندارد تا نخستین ضربه را به تیم مدیران سابق وارد کند. افشاگری تازه خطیر علیه قبلی ها البته همینجا تمام نشد، بلکه او فاش کرد: ۱۰درصد از درآمد باشگاه استقلال از AFC هم برای این مربی آلمانی خواهد بود و هیچ گونه بند فسخی هم به سود باشگاه استقلال وجود ندارد! این اطلاعات تکان دهنده از قرارداد یکطرفه استقلالی ها با شفر، باز هم ادامه داشت.

در ادامه صحبت‌هایی در خصوص بازیکنان خارجی و قرارداد ۳۴۴هزار دلاری الحاجی گرو و ۴۵۰ هزاردلاری نیومایر مطرح و به حق رشد امید نورافکن و موضوعات این چنینی هم اشاره شد که خود پرونده ای قطور از حیف و میل سرمایه این ملت با ندانم کاری مدیرانی است که گویا هیچ نظارتی بالای سر خود نمی دیدند و گویا هنوز هم نمی بینند!

Image result for ‫شفر + نویمایر + الحاجی گرو‬‎

مجلس کجاست و دقیقا چه زمانی نظارت می کند؟

برای تبدیل سازمان تربیت بدنی وقت به وزارتخانه ورزش و جوانان، مهمترین دلیل نمایندگان، پاسخگو کردن مجموعه ورزش و البته سازمان ملی جوانان سابق بود. حالا پرسش اینجاست که آیا واقعا مجلسی ها به این هدف خود رسیده اند؟ آیا مجلسی که راه هرگونه کمک و بودجه دولتی به استقلال و پرسپولیس را بسته است، نظارتی روی اعداد و ارقام درآمد و هزینه این دو تیم دولتی دارد؟ اگر مجلس قدرت نظارت کافی دارد امروز باید پاسخ این پرسش اساسی را بدهد که چگونه یک مربی درجه دو یا سه اروپایی که سال‌های آخر مربیگری خود را پشت سر می گذارند، چنین قرارداد هنگفتی به استقلال تحمیل کرده است؟ پوئن های عجیب و غریب به این پیرمرد به چه دلیلی اعطا شد؟ تکلیف پرداخت یک میلیون و اندی هزار دلار قرارداد فصل آینده او چه خواهد شد و آیا کابوس ژوره پرتغالی بار دیگر در راه است؟ چه کسی یقه مدیرعامل استقلال را می گیرد که چگونه در این اوضاع وخیم اقتصادی، چوب حراج به ذخایر ارزی کشور زده و چطور می خواهد این خسارت را تأمین و پرداخت کند؟

مسئولان یکی پس از دیگری آزمایش و خطا می کنند و تحت هر شرایطی با محکوم کردن قبلی ها، سعی در تبرئه خود دارد و تنها حسرت هواداران است که بیشتر خواهد شد. به نظر می رسد، مشکل استقلال دقیقا همینجاست و تا مدیریت باشگاه به درستی اصلاح نشده و افراد موجه گام به میدان اجرا نگذارند، در بر همین پاشنه خواهد چرخید.

نویسنده: مجید کوهستانی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۶
کجای این شب تیره بیاویزم بیاویزم...یه جا بخور بخوره یه جا تو خانواده ما فکرخودکشی وکلیه فروشی و....
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می دانند رقم قرار داد هر چه باشد بالاخره در آخر فصل با آه و ناله و فشار هواداران دولت آن را از بودجه عمومی و از جیب ملت پرداخت خواهد کرد بنابراین زیاد در مقدار قراردادها دقیق نمی شوند و حسابی دست و دل بازی می کنند چون نهایتا به اهداف کوتاه مدت مدیریتی خود فکر می کنند و حیف و میل پول ها برایشان مهم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
راه حل ساده است. اگر میخواهیم فوتبال مملکت پیشرفت واقعی کند و در جهان مطرح شود این دو تیم استقلال و پرسپولیس را منحل کنید و چند سال بعد شاهد شکوفایی استعدادهای ناب که در حال حاضر در سایه رانتهای این دو تیم فرصت مطرح شدن ندارند باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
علی برکه ا... یادم نمیره اون شبی که خادم توی برنامه نود احمدینژاد را با خاک یکسان میکردالبته فکر میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
وزیر باید استیضاح شود
فوتبال مملکت ما پر شده از قراردادهای میلیون دلاری با بازیکنان و مربیان خارجی که کار همشون به شکایت و پرداخت غرامت از جیب ملت بدبخت کشیده!
چنان ریخت و پاشی تو این فوتبال راه انداختن که نگو و نپرس . آخه تو این بحران بی سابقه ]چرا هر سال دهها میلیون دلار رو بالای مربی ها و بازیکن های خارجی با بیت المال مردم بر باد میدی . حالا چی شد آخرش ؟
مجلسیها هنوز در خواب انتخاب و نشستن بر کرسی هستن ! کرسی که با افتخار وارد شدن نامشان به لیست بوسیله سردار سازندگی برایشان بسیار ارزشمند است و هنوز در بهت وکلات یه شبه بسر میبرند و امورات مملکت را بخدا سپردن !!!!!! حالا ذر همین جریان ورزشی فکر کردید می آیند بجای خدمت به مملکت و مردم و بیت المال وزیر اصلاح طلب را استیضاح و یا تحقیق و تفحص نمایند هرگز !! !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
وقتي پشت پرده بعضي در اين پول ها شريك هستند و درصد ميگيرند چرا صداي کسی در بيايد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
حق دلالی را نگفتید .
راحت باشید! نوش جونتون! دلارهای مردم است! بخورید و بیاشامید و حیف و میل کنید! راحت باشید
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
و در گلویتان گیر کرده است.
با حقوق ده هزار دلار ماهی بهترین مربی دنیا میشه استخدام کرد چرا باید یک میلیون داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
با تایید این نظر سواد خوانندگان معلوم شد
عمق فساد در این قراردادها خلی بیشتر از این ها حرف هاست تقریبا مطمنم که از مبلغ قرارداد شفر و الحاجی و .. حداکثر 40 درصد دردافت میکنند و الباقی در جیب دلالان و کار چاق کن ها و... هست !
امان ازمدیران کارنابلد ، بدبختی اینه که تمام هزینه ها هم از جیب ملت است وگرنه برای ریال به ریال پول خودشان دقت می کنند
زیاد مته به خشخاش نگذارید . خیلی از این موارد در کشور وجود دارد تازه اینها با کمترین خطا هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
اینها رسانه ای شدند . 700 میایارد دلار درآمد نفتی در دو دولت قبلی تنها گوشه بسیار کوچکی از اینهاست .
وزیر ورزش ریالی از جیب خودش می دهد؟ تا بیت المال مردمی بی زبان است چرا او دست به جیب بشود؟
هرجارو دست میذاری می بینی یه عده دارن حق مردم رو میخورن
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
حق این ملت ندانم کار همین است ملتی که برای یک باک بنزین بیشترساعتها ازوقت خود را هدر می دهد وهربلایی بر سرش می آید سکوت پیشه کرده واز خود هیچگونه واکنشی نشان نمی دهد ؛هربلایی سرش بیاید حفش است.
بابا برای یکبار این تیمهای دولتی را واگذار کنید و تمام
هرکسی فربانی میکند و میرود
وزیر که پرسپولیسی بود چرا اینقدر به استقلال کمک کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
نه که پرسپولیس کمتر خرجش شده یا با کمکهای مردمی اموراتش میگزره
با مدیریت نا بجا و فامیلی کشور را به فنا دادند. یا در این قرارداد ها سهمی هم نصیب شان می شود یا قصد از بین بردن باشگاه ها،را دارند فرق هم ندارد قرمز یا ابی... تا وقتی کار به کاردان، از جنس خود سپرده نشود چه در مدیریت کشور چه در ورزش و.... دچار پس رفت خواهیم بود. جالب تر آنکه به هر اداره و ارگانی مراجعه کنید چند فامیل ازش در میاد..
استقلالیها در گاف های قراردادی دردنیا نظیرندارند!!!!
نود کجائی ..... که در نبود تو همه فکر می کننند عقاب هستند.
عادل فردوسی پور را چرا گذاشتند کنار ؟؟؟؟می توانست خیلی از ماجراهای پنهان را وارسی و کارشناسی کند. خدائیش جایی عادل خالی است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
خودت جواب خودتو دادی دیگه چون میتوانست ...کند
کار دشمنه
برنامه 90 واقعا برنامه خوب و درستی بود چه کسانی از تعطیل شدن 90 راضی و خوشحال شدند . نظر عامه و اکثریت مردم با 90 است و موافق بودند و هستند. عادل کجائی .........
بهترین کار اینکه وزیر بعد از شفاف سازی از سمت خود استعفاء بدهد و نیز از مردم معذرت خواهی کند .
لطفاً ارتباط حق پورسانتی که توسط مدیر برنامه های شفر به پسر وزیر ورزش پرداخت شده است بررسی نمایید
فوتبال دولتی= هزینه از جیب مردم به کام خانواده های هزار فامیل
مجلس دقیقا وسط گود هست،
فقط ما ادعامون، در جهان زیاده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
دقیقا . ببینید امروز یک هلی کوپتر نظامی در ونزوئلا سقوط کرده ، رسانه های داخلی همشون خبر و با عکس و فیلم نشون دادند . سالهاست همه داد می زنند که : فساد در ورزش ما بیداد میکند ولی خبرنگاران و مجریان اخراج میشوند .
برا افزایش حقوق معلمان و کارمندان ادعای عجز و درماندگی می کنن. بعد واسه قرار دادهای ملیاردی هیچکس عین خیالش نیست. امیدوارم روزی برسه هزینه بیت المال صرف امور عام المنفعه مثل مدرسه و بیمارستان(نه جیب محدود پزشکا) راه ها و ریل و فرودگاه بشه.و امورات لوکس نظیر فوتبال را سرمایه گذار از فروش بلیط و تبلیغاتش در بیاره.
هرچند امید نیست اما شاید ده ها سال دیگه کمی به خود بیاییم و پیرامون ثروت کشور متولیان را پاسخگو ببینیم..
شما از قول یک مقام برکنار شده حرفی را مطرح می کنید و بر اساس ان نتیجه گیری و قضاوت . اما به سراغ متهم نمی روید و از او سوال نمی کنید و جواب او را نمی دانید آیا این اتهام این شخص دروغ است یا راست خدا کند که نخواهیم در روز بازخواست جواب بدهیم که بد روزی است
از جیب من از جیب تو از جیب بچه یتیم از جیبه پیرزن بد بخت از جیب مریض سرطانی از جیب بیمار ام اس از جیب مریض اعصاب و روان خرج اینها میکنند
حسابرس در ایران یعنی زدن مردم وتنبیه کردن انها که گوش به فرمان مطلق باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
اینها ربطی به هم ندارند فوتبال درآمدهای خودش را داره از درآمدهای خودش باید داده بشه اگر هم حرفی هست در مورد همین فوتبال است که درست هزینه بشه
در فوتبال ایران مقام اول تا سوم از قبل معلوم است چون با پول بچه های یتیم و فقیر و مریض مربی خارجی آورده اند .
بچه شیرخوار ملت به خاطر فقر وبی پولی پدر داره از گرسنگی میمیره ابروی پدر خانواده به خاطر عقب افتادن حقوق ماهی یک میلیونی دویست هزارتومنی ناقابل که حتی از پول شاپوی حمام سگ بعضی از به اصطلاح فوتبالیس های ما کمتره داره میره اونوقت ببین چه لفت ولیسی اون بالا میکنن ای کاش قیامتی در کار باشد ای کاش
من تو نظرات قبلی براتون گفته بودم چون بودجه دولتی هست

مگر میشود کسی از جیب خودش پول پرداخت کند و تعداد صفر ها رو ندوند . چون پول را از جیب خودش پرداخت نمیکند چند تا صفر بذاره براش اهمیت نداره . کیفیت کار هم براش اهمیت نداره .

وازرت اطلاعات ته قضیه رو بگیره ببینید چه چیز هایی از اب در میاد که فکرش و نمیکنید .

پول مردم همین طوری به باد میره .

.
مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می دانند رقم قرار داد هر چه باشد بالاخره در آخر فصل با آه و ناله و فشار هواداران دولت آن را از بودجه عمومی و از جیب ملت پرداخت خواهد کرد بنابراین زیاد در مقدار قراردادها دقیق نمی شوند و حسابی دست و دل بازی می کنند چون نهایتا به اهداف کوتاه مدت مدیریتی خود فکر می کنند و حیف و میل پول ها برایشان مهم نیست
بااین وضع مزخرف اقتصاد، فعالیت خارجی ها را در تمام تیم های فوتبال اعم از ملی و باشگاهی و در تمام تیم ها ورزشی دیگه چه بازیکن باشند چه مربی ممنوع کنید
همه چیمون باید به همه چیمون بیاد
لازم نکرده تو دوره گرسنگی و سختی مردم یه عده رو بیارید و ارز بی زبون رو بدید دست خودشون و کارچاق کنانشون
حالا تو المپیک مدال نگیریم
جام جهانی نریم
به درک
جوان های نازنین ما هر روز دارند خودشونو میندازند جلوی قطار مترو
کلیه و قرنیه و کبد می فروشند
بعد ما به کیروش و شفر و .... میلیون میلیون دلار بدیم که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکبار تو سیل گیلان گند زد الانم تو وزارت ورزش کسانی که از تاریخ درس نمیگیرند محکوم به تکرار آنند
سلطانی فر استاندار گیلان بود ، گیلان را خراب کرد !!!! هنوز که هنوز است قابل پاکسازی نیست. شک دارید؟ از هر گیلانی خواستید بپرسید!!
آن روز که وزیر ورزش شد گفتیم برای ورزش کشور: فاتحه مع الصلوات
اونوقت برنامه نود رو قطع می‌کنند و مسابقه برنده باش رو راه می اندازند مدیران صدا و سیما به حرف هیچ کسی گوش نمی‌دادند و زمانی که همچین اتفاقاتی میشه خود آقای مدیر رو بازخواست کنند و کاری کنن که از جیب مبارکشون مبلغ قرارداد رو بدن دیگه اینطوری با احساسات هواداران بازی نمیکردن
طوفان خشم خداوند..وگر میشه خداوند رنج این مردم را ببیند و بی تفاوت باشه . خدایا جز تو پناهی نداریم..به داد ما مردم برس
وقتی فدارسیون ورزش کشور با پول بیت المال و بودجه عمومی کشور، باشگاه داری می کند فاتحه ورزش خوانده می شود به این دلایل:
1- تخصیص بودجه به باشگاه ها جهت جذب مربی و بازیکن خارجی بجای توسعه زیرساخت های ورزشی
2- عدم تخصیص بودجه مناسب به ورزش عمومی و همگانی
3- ایجاد دلال بازی و کسب منافع از راه خرید بازیکن، مربی، سفرها، قراردها و ...
4- حمایت های نابجا از تیم ها و ناداوری در مسابقات در جهت کسب نتیجه برای پوشش ضعف ها و ...
و ...
فوتبال کشور هم مثل خودرو و خانه و علم و .... دیگه هیچ مزه ای نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
نگران نباشید از پول بچه یتیم و ... داده نمی شه دارند صیاد منش بازیکن استقلال را به تیم ترکیه ای می فروشند از اونجا بدن اگر بحثی هم هست در مورد هزینه درست پول فوتبال در فوتبال است
اگه من کارمند خسارتی به دولت بزنم باید در دادگاه جواب بدم و غرامت ازم گرفته میشه ،چطور از این به اصطلاح مدیران دولتی چیزی بازخواست نمیشه؟
اگر چشم باز ناظری بود که دلسوزانه به این افتضاحات که در قالب مثلاً قرارداد از جیب ملت ایران سرقت می شود رسیدگی می کرد بخوبی دست آلوده و خیانت بار زد و بندچی های فوتبال را می دید و آن را قطع میکرد ! تمام این قراردادها که با مبالغ بالا بامضاء میرسد و در نیمه رها می شود و طرف خارجی به پول باد آورده خود میرسد با هدف و تبانی اولیه جهت کسب بی دردسر پولهای کثیف است
همش تقصیر برنامه ی نوده که این فوتبال زپرتی را الکی باد کرد. با تحمیق مردم توسط رسانه ها به خاطر فوتبال پول بیت المال را خرج یه چیز پوچ میکنند
باسلام ایشان ۱۵میلیار ازکجا اورده.مسؤلین که توان چنین سؤالهائی ندارند خدایا خودت بپرس از کجااوردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
فوتبال از خودش درآمد داره از پول بیت المال نیست تازه خیلی از درآمدهای فوتبال مثل حق پخش تلویزیونی را مثل جاهای دیگر دنیا بهش نمی دن
أين هم مثل ساير موارد هركس بايك وسيله أي ازسفره مردم بيچاره واز بودجه فقرا ميكند علي بركت ...
وأي به حال مردم با أين همه دزدي و غارت
قرار داد شفر سال اول ۳۰۰ هزار دلار
امسال یک میلیون دلار
سال اینده ۱.۲ میلیون دلار
به علاوه ۱۰ درصد درامد اسیایی
مجموعا حدود۲.۷ میلیون دلار یعنی حدود۳۸ میلیارد تومن
قرارداد پسر شفر ۲۲۰ هزار دلار برای دوسال
قرارداد مربی تمرین دهنده خارجی نامشخص
بویان، الحاجی گرو،نیومایر حدود یک میلیون دلار
منشا پاتوسی و ایسما
و حدود دو جین بازیکن درجه ۱ میلیاردی
هزینه های متفرقه تیم
تیم صد میلیاردی استقلال بدون هیچ دستاورد
مقایسه کنید با اوضاع مردم واقعا خجالت داره
ادعای مبارزه با فساد و سانسو همین کلیدواژه ها در کامنت با هم جور در نمیاد . خدارو در نظر داشته باش و از چیزی نترس..
قوه قضاییه باید به حیف و میل بودجه دولت در بحث فوتبال خاتمه دهد .
چرا این حجم پول در این ورزش گردش دارد ؟
به نظرتون با این وضیعت نباید گفت وزیری که تو این کار دخالت میکنه منفعت میبرده؟
واقعا" این مسئولین ضعیف و در عین حال .... تا کی باید از جیب ملت خرج کنند تا مثلا" اسمی از خود بیادگار گذارند؟ چرا مجلس خوبیده یا مسئولان قضایی و یا سایرارگانهای مربوطه چه میکنند در برابر اینهمه خلافهای آشکار ؟ بالاخره وزیر ، وکیل یا هر کس دیگر ، چرا باید باید دوتیم تهرانی عزیز دردانهء بعض از مسئولان باشه ؟ لابد دلیل کافی وجود داره دیگه !!! بیچاره تیم های شهرستانی ، خدا یا خودت بفریاد مردم برس .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر