خانم‌ها و آقایان؛

چگونه در جلسات کاری حرف‌هایتان شنیده شود؟

کد خبر: ۸۶۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ 26 December 2018
تعداد بازدید : 2492
کد خبر: ۸۶۳۴۱۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ 26 December 2018
|
9876 بازدید
|
۱
بازدید 9876
۱
استیو جابز در یک جمله معروف می‌گوید: «نحوه ارائه هرچیز، اهمیت آن را مشخص می‌کند» و این مسئله در جلسات کاری اهمیت خیلی بیشتری پیدا می‌کند. تنها حضور در یک جلسه کاری کافی نیست، بلکه باید خوب دیده و شنیده شد. نحوه صحبت کردن، موقعیت سنجی، اینکه چه موقع حرف دیگران را باید قطع کرد، زبان بدن، لحن و تمام اینها در جلسات کاری هستند و ناگفته‌های افراد را نشان می‌دهند. در این ویدیو نشان داده می‌شود که چگونه در یک جلسه کاری عملکرد خوبی داشته باشید.

تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
بیخود بود
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نظرسنجی
توافق نهایی ایران و آمریکا تا چه زمانی انجام می شود؟