خانمها و آقایان؛
چگونه در جلسات کاری حرفهایتان شنیده شود؟
استیو جابز در یک جمله معروف میگوید: «نحوه ارائه هرچیز، اهمیت آن را مشخص میکند» و این مسئله در جلسات کاری اهمیت خیلی بیشتری پیدا میکند. تنها حضور در یک جلسه کاری کافی نیست، بلکه باید خوب دیده و شنیده شد. نحوه صحبت کردن، موقعیت سنجی، اینکه چه موقع حرف دیگران را باید قطع کرد، زبان بدن، لحن و تمام اینها در جلسات کاری هستند و ناگفتههای افراد را نشان میدهند. در این ویدیو نشان داده میشود که چگونه در یک جلسه کاری عملکرد خوبی داشته باشید.
گزارش خطا
پسندها:
۰
برچسبها:
سبک زندگی پوشش و آداب فیلم موزیک خانم ها و آقایان جلسه جلسه کاری ویدیو جلسات کاری صحبت در جلسات کاری نحوه سخن گفتن در جلسات کاری to be heard in meetings اخبار مرتبط
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱

