بازدید 14239
در اجرای قانون «منع به کارگیری بازنشستگان»؛

مواظب دور زدن قانون توسط «مدیران مشکوک» باشیم!/ 4 هزار مدیر باید تا آبان بروند

لازم است که دستگاه های نظارتی و سازمان های مسئول نظیر دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی کل کشور با حساسیت ویژه تری در قبال این موضوع برخورد کنند و مقابل هرگونه تخلف یا سوءاستفاده احتمالی بایستند، چون افرادی که حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی کرسی مدیریتی را واگذار کنند و گوش به فرمان قانون باشند، طبیعتا نمی توانند مدیران مطمئنی برای پیشبرد امورات کشور و دلسوز مردم هم باشند.
کد خبر: ۸۴۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 07 October 2018

چندی پیش، مجلس پس از کش و قوس های فراوان، قانونی را با نام «منع به کارگیری بازنشستگان» به تصویب رساند. همان طور که از اسم این قانون برمی آید و بر اساس مصوبه مجلس ـ که اکنون رئیس جمهور هم آن را ابلاغ کرده ـ افرادی که در مشاغلی مشغول به کارند که به نحوی از بودجه دولتی متنفع می شود و بازنشسته محسوب می شوند، باید کرسی خود را ترک کرده و از شغلی که دارند، خداحافظی کنند.

به گزارش «تابناک»؛ در قانون «منع به کارگیری بازنشستگان» آمده است: دو ماه پس از ابلاغ قانون مذکور، افرادی که شامل آن می شوند، باید مسئولیت را وگذار کرده و دیگر حقی برای بازگشت به کار ندارند؛ بنابراین، دستگاه های نظارتی مثل سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات در حال پیگیری این موضوع هستند که تا اواخر آبان ماه بازنشستگانی که در ادارات مختلف مشغول به کارند، مسئولیت را تحویل داده و کار خود را ترک کنند.

گفته می شود، حدود 200 مدیر اعم از معاون وزیر، استاندار، فرماندار، مدیرکل و ... شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند و باید تا 25 آبان مسئولیت را واگذار کرده و با کرسی مدیریت خداحافظی کنند. همچنین گفته می شود که حدود 4 هزار مدیر میانی در سراسر کشور شامل این قانون می شوند و آنها نیز دیگر نخواهند توانست کرسی مدیریت را حفظ کنند، لذا باید تا پایان موعد قانونی کار را واگذار کنند.

مواظب دورزدن قانون توسط «مدیران مشکوک» باشیم!/ 4 هزار مدیر باید تا آبان بروند

پس از تصویب این قانون و در حین ابلاغ آن از آنجایی که در یکی از تبصره ها مدیران با سابقه بیش از سه سال آزادگی و بیش از 50 درصد جانبازی از موضوع «منع به کارگیری بازنشستگان» معاف می شوند، برخی تلاش های زیادی کردند تا با توسل به این موضوع، بتوانند عمر مدیریتی خود را تمدید کنند و کرسی مدیریت را همچنان در دست خود نگه دارند؛ موضوعی که پس از تصویب قانون مذکور، منجر به شلوغی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز شد.

بر پایه برخی اخبار، برخی مدیران هم توانسته اند با توسل به تبصره مصوبه مذکور میزان جانبازی خود را افزایش بدهند و همچنان کرسی مدیریت را حفظ کنند که البته انتقادات زیادی هم به این افراد وارد شده و می شود؛ اما طبیعتا مجلس و دولت باید جلوی هرگونه سوء استفاده احتمالی از بندها و تبصره های این قانون را ـ که معافیت هایی برای برخی افراد در نظر گرفته ـ بگیرند.

به تازگی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، روایتی از وزیر کشور در خصوص افرادی که تلاش می کنند به هر نحوی، صندلی مدیریت را حفظ کنند، مطرح کرد که به نظر می رسد، این مسأله تعبیر درستی در خصوص افرادی باشد که تلاش دارند به هر نحو ممکن، پست مدیریتی خود را حفظ کنند و همچنان به کار ادامه بدهند. او گفته بود: «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور در خصوص این افراد گفته، اگر نگوییم این افراد به دنبال سوء استفاده و سوء نیت هستند، حتما کسانی که تلاش دارند به هر شکل ممکن عمر مدیریتی خود را ـ علیرغم بازنشسته بودن، تمدید کنند ـ افراد مشکوکی هستند.

سلمان خدادادی با اشاره به شلوغ شدن بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی مدیرانی که می خواهند همچنان کرسی مدیریتی را حفظ کنند، گفت: «به نظر من، کسی که می خواهد هر طور شده در پست خود بماند و کار کند ـ نمی گویم که سوءنیت دارد ـ قطعا منظوری دارد. کسی که بخواهد به هر شکل ممکن در کار خود بماند، قطعا اشکالی در کارش است. چرا باید کسی در پست خود بماند، در حالی که همه تلاش می کنند تا زودتر بازنشست شده و به استراحت بروند؟»

طبیعی است، این افراد علاوه بر اینکه اجازه نمی دهند «گردش نخبگان» در کشور شکل بگیرد و نیروهای جوان تر بتوانند با اثبات شایستگی هایشان مسئولیت های مدیریتی را از آن خود کنند و با ایده ها و تفکرات جدیدتر کشور را به سمت تعالی ببرند، افراد مشکوکی هم هستند، چون این میزان تلاش برای حفظ یک کرسی مدیریتی، آن هم پس از سال ها در اختیار داشتن این کرسی، چیزی جز این موضوع را به اذهان متبادر نمی سازد.

سازمان ها و نهادهای نظارتی باید در خصوص مدیران مشکوکی که تلاش دارند به هر شکل ممکن کرسی مدیریتی را حفظ کرده و عمر مدیریت خود در یک سازمان یا نهاد را بیشتر و بیشتر کنند، باید با حساسیت بیشتری برخورد کند و حتما در پی این باشد که یک مدیر بازنشسته چرا باید با وجود تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان توسط مجلس و ابلاغ آن از سوی رئیس جمهور، همچنان به دنبال حفظ کرسی مدیریتی باشد؟

طبیعی است که اگر نگوییم این افراد به دنبال سوء استفاده هستند و سوءنیت دارند، حتما باید از آنها به عنوان افراد مشکوک یاد کرد، چون تحت هیچ عنوان و حتی با وجود تصویب یک قانون و ابلاغ آن توسط عالی ترین مسئول اجرایی کشور، همچنان حاضر به ترک مسئولیت نیستند و گویا هنوز دین خود را به مردم و انقلاب ادا نکرده اند! که اصرار و تلاش وافری بر ماندن دارند.

بر اساس قانون جدید، طبیعتا بخش زیادی از معاونان وزیران، تعداد زیادی از استانداران و فرمانداران، بخش عمده ای از مدیران کل و مدیران میانی باید کرسی مدیریت را واگذار کرده و برای استراحت به آغوش گرم خانواده هایشان بازگردند. تا قبل از اتمام آبان ماه باید همه این افراد مسئولیت های خود را واگذار کنند و اجازه ظهور و بروز به مدیران جدیدتر، جوان تر و با تفکرات متفاوت تر بدهند.

لازم است که دستگاه های نظارتی و سازمان های مسئول نظیر دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی کل کشور با حساسیت ویژه تری در قبال این موضوع برخورد کنند و مقابل هرگونه تخلف یا سوء استفاده احتمالی بایستند، چون افرادی که حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی، کرسی مدیریتی را واگذار کنند و گوش به فرمان قانون باشند، طبیعتا نمی توانند مدیران مطمئنی برای پیشبرد امورات کشور و دلسوز مردم هم باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷۱
بیشتر از همه مواظب ریش سفیدان و بازنشسته های سازمان امور استخدامی کشور باشین جایی که پاتوقی شده برای ایشان، و با انواع مختلف قراردادها دارند حقوق میلیونی میگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
سازمان بازرسی کل کشور بازنشسته هاش رو با تغییر قرارداد نگه داشته میخواد نظارت کنه ؟
متین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
هر دم از باغ بری میرسد... نمیتونی یه خبر خوب بگی؟!
یا دو جک هم این وسطها تعریف کنی دردمون کم شه !!!
کجای مملکت درسته که این فسیلها ی مدیریتی درست باشند !
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
واقعا خیلی به نظرتون کار سختیه شناسایی یک مدیر بازنشسته ؟؟؟؟
به خدا همه می دونن
بابا یک مشت جوان باسواد که می خواد تشکیل زندگی بده میاد جاتونو پر میکنه
حرامه این نونی که در جایگاه یک بازنشسته اشغال کردید
برید بزارید مملکت رونق بگیره
بسه دیگه
دستتون درد نکنه 30سال یا 40سال یا 50سال به این مردم خدمت کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
50 میلیون برای یه مدیر زیاده. در عین حال برای یک پزشک 30 ساله چطور؟
بیشتر از همه مواظب ریش سفیدان و بازنشسته های سازمان امور استخدامی کشور باشین جایی که پاتوقی شده برای ایشان، و با انواع مختلف قراردادها دارند حقوق میلیونی میگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
تا بانکهای خصوصی به راحتی به افراد خودشون وامهای چند صد میلیاردی می دهند و ان افراد با این وامها که نگران باز پرداخت ان نبستند هر اندازه دلار و سکه به بازار بیاید می خرند و بیشتر ان را به خارج انتقال می دهند هیچ بهبود پایداری را شاهد نخواهیم بود. اینجاست که متوجه می شویم این ۳۶ بانک و موسسه اعتباری چه بر سر اقتصاد ایران اورد
اصل موضوع اشکال اساسی داره و اون اینکه قانون فوق برای مدیران پایین دستی اجرا می شود و نه بالا دستی....نگاهی به مجلس قوه قضاییه قوه مجریه شورای نگهبان و ....بندازید و ببینید چه وضعیه!
نمی گم افراد با تجربه حذف بشن ولی خوب یه حد حداکثر هم بزارید مثلا دیگه 80 90 سال به بالا بی خیال بشن و دست از خدمت بردارن!

هر چند پیشکسوتان تجربه دارند ولی اساسا دنیای آدمهای 70-80 ساله کاملا به دنیای جدید غریبه هست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
اشکال قوانین ایران اینه که همیشه تبصره هایی داره برای دور زدن آن قانون.
حالا اگه این تبصره بالای پنجاه درصد وبالای سه سال آزادگی را نمیذاشتن چی میشد؟
جانباز بالای پنجاه درصد دین خودشو به انقلاب انجام داده و بهتره بازنشست بشه تا بقیه هم دین خودشونو انجام بدن.
واللا ما یک رفیقی داریم، دوشغله بود، شبانه روز کار میکرد و انصافا ساعت کاری هر دو شغلش رو پر میکرد برای جمعا پنج میلیون، حالا یک شغلش رو ازش گرفتن، اما بعید میدونم این قانون شامل عزیزان ده شغله ای که به هیچکدوم هم نمیپردازن و از هر کدوم هفت هشت، ده میلیون میگیرن بشه.
مدیر اشرافی با حقوق ۵۰ میلیونی دلسوز معیشت ملت شده و برای fatf اشک تمساح می ریزد!!
بخشی از مردم هم با گفتمان بزن و برقص ، پیاده نظام اینها شدن..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
اینقدر دری وری هایت را تکرار نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
ناشناس 15:59
اگه خدای نکرده ،یه وقتی ،تو یه کامنتی یک کلمه ی درست هم بگی ،یه بزن و برقص هم توش راه میندازی !!!شاید هوسشو داری ؟خجالت نکش برو تو یه اتاق در رو فقل کن و دلی از عزا در بیار.
کاریکاتور قشنگیه

من نمیدونم وقتی میدونن کسی از این قانون تبعیت نمیکنه و خود افرادی که این قانون رو هم وضع کردن مشمول همین قانون میشن اما با تبصره اون رو دور زدن خوب بقیه هم با تبصره اون رو دور میزنن

اعضای هیات علمی دانشگاه های که یک مشت پیر مرد بی سواد هستند که بخش عظیم مشکلات ناشی از کیفیت پایین آموزش عالی کشور و حجم عظیم فارغ التحصیلان ناشی از عملکرد ضعیف آنهاست یکی از نقاط تناقض این قانون هست. این قانون اعضا هیات علمی دانشگاه ها رو مستثنا کرده در حالی که ما هزاران جوان با استعداد با مدرک دکترا از بهترین دانشگاه های آمریکا و دانشگاه های تراز اول ایران داریم که صرفا با زحمت خود به موفقیت رسیده اند و بیکارند. چه لزومی دارد یک عضو هیات علمی که هیچ بازدهی برای کشور ندارد بیش از 30 میلیون تومن حقوق و مزایا در ماه دریافت کند.
یک سوال مدیر بازنشسته به شخصی گفته میشه که سی سال خدمتش پر شده باشه؟ یا اینکه اینم بند و تبصره داره؟
بیشتر از هر دشمن خارجی و هر برجام و هر تحریمی ، این مدیران و فساد اداری به کشور و ملت ضربه زدند
باید دستگاه هایی که مدیرانشون مقاومت میکنند تا میز رو ول نکنن حسابی بازرسی کرد شاید اون مدیران گندی زده باشند و میخوان با موندن تو پستشون جلوی آشکار شدن کارای خلاف و گندشون رو بگیرن.
فعلا که یکیشان رفت فولاد مبارکه مدیر شد!!!!....خبر را خودتان درج کردید.
این یعنی بازی درآوردن بر سر مردم
تابناک چرا در مورد باند فساد در بورس گزارشی تهیه نمی کنید؟
مسولین بورس فاسدترین افرادند و با تصمیمات خودسرانه اهزاران میلیارد تومن به جیب می زنند بدون آنکه کسی متعرض شان شود!
به خدا دزدی اینها از متهم سلطان سکه و ثامن کمتر نیست! اما بازخواست کننده و ناظر وجود ندارد که جلوشان را بگیرد.
این مدیران باز نشسته از ذخایر انقلابند به نظر من تا ۷ روز قبل از مرگ نیاید بازنشسته شوند
مگه مدیر غیر مشکوک هم دیگه باقی مونده؟!!!!! مشکوک ها اجازه نمی دهند کسی به حریم مدیریت در کشور ما راه پیدا کند و همین وضع نابسامان را در کشور درست کرده اند و جالب اینه که آنقدر نفوذ هم دارند که برخوردی هم با آنها نمی شود.
حالا سر از شرکت های شبهه دولتی که قبلا تمهیدات لازم را اندیشه اند سرازیر می شوند .
بالاخص شرکت های شستا و پتروشیمی ها .چون به هم دیگر نان قرض میدهند.
لطفاسرهم به صنایع خودروسازی بزنید چون همه اینها به این صنعت ورود میکنند.
این قانون و قانونهای دیگر زمانی خوبه که استثنا و تبصره نداشته باشه و راههای دور زدن کاملا بسته باشه!!!
اشکال قوانین ما اینه که بغل دستش یه راه فرار هم میزارن نمونه اش همین قانون ، بعدش هم افرادی هستن که بالای ۷۵ سال کرسی مدیریتی دارن آخه برادر من زمانی که سن بازنشستگی ۶۰ ساله این افراد برای چی سرکار هستن
بازنشگانستگان خودروسازها رو هم بیرون کنید لطفا......خودروسازهای از الان ساز خصوصی بودن میزنن و پر هستن از بازنشتگان
شک نکنید سودی برای ما مردم عادی ندارد

فرزندان آقایان در سنی هستند که میخواهند وارد پستهای مدیریتی شوند و این شده بازی با مردم!

خاطرتان باشد بچه های آقایان که به سن خدمت سربازی رسیدند، خرید خدمت قانونی شد و بعد از آنکه همگی کارت خرید خدمت گرفتند، قانون دوباره برگشت.

آقایان پول زیادی کسب کرده بودند و باید چیزی میخریدند لذا خصوصی سازی مطرح شد و همه چیز را خریدند و بعد برای بقیه سنگ اندازی کردند.

الان بگن هوا پولی شده شک نکنید که سودی براشون داره!
چرا بعضی اینقدر تشنه خدمتند ؟ خسته نشدند؟!!!!!!!!!
اولا مدیر غیرمشکوک اگه یک درهزارنبود کشور ازنظر ارزش پول ملی دراسفل السافلین نبود .اونائیکه باانواع حیله وپارتی بازی وووو میخان دین ادانشده خودرو ادا کنن یکی ازمسببین اصلی این سقوطهای اقتصادی هستن واونا دیگه کارشون ازشک گذشته واقعابزندگی اشرافیشون یه نگاهی بکنید .همه چیز مشحص میشه.گمون نکنم دیگه اشنا فامیلی ازونا مونده باشه که کاردولتی نون و ابداری بهشون نداده باشن.. مسلمون من یه جانباز 25 درصدم پسر بیکارمجرد ودارای تخصص تعمیرات کامپیوتر ومدرک لیسانس حسابداری متولد 66 .بخدا دیگه خجالت میکشم نگاش کنم واقعا دیپلمهای پارتیدار استخدام دولتی شدن اما بما که میرسه اسمان میتپه.وال وبالله علتش نداشتن پسر خاله دربنیادشهبده
باید به جوانان عزیزمون میدان دهیم قبل از این که دیر شود.
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
خیلی دیرشده دیگه جوانهابه مسولیین اعتمادندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
جوانان وارد میان سالی شدند عزیز جان.
کاریکاتوره عالیه . خخخخخخخ . اثر کدوم هنرمنده ؟؟
توغذاهاشون سم بریزید
سازمان های نظارتی فقط حواسشان به وزارت نفت و شرکت های زیر مجموعه آن باشد وزیر محترم عظمی برای خاتمه خدمت بازنشستگان ندارد
بهترین کار اینکه وزرات کشور لیست افراد بازنشسته رو اعلام کنه تا همه بهش آگاهی داشته باشند و حتی افرادی که بر اساس تبصره این قانون و درصد جانبازی ماندگارن با مقدار جانبازیشون اعلام کنه. در شفافیت کامل
سلام
این قانون در شرکت مخابرات ایران که 40% سهامش دولتی و 50% سهامش هم در اختیار نهاد هاست هم میشود اینجا شده محل تجمع بازنشستگان و رفقای بعضی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
مديران منصوب دولت در هيات مديره اين شركت قطعا مشمول خواهند بود ساير مديران بسته به نظر مجمع شركت و تصميم مشترك سهام دار عمده خواهد بود
بازنشستگي در ايران تعريفهاي زيادي دارد مديران ارشدي هستند در 90 و 70سالگي به بالا هنوز هم سفت و سخت به پستهاش چسبيده
اگر قانون است و از كار افتادگي و عدالت بايد براي همه باشد بازنشسته اي كه ميبينه همچين نفراتي در راس هستند و كار مي كنند اين قدرت را در خود مي بيندكه ميتواند چند ده سال ديگر مدير باشد.
کجا میرند با زد و بند میرن تو شرکتهای خصولتی یا تو شرکتهایی که قبلا خریده بودند و بعدا به اسم خودشون تغییر میدهند اگر داستان اینگونه مدیران را دنبال کنید میفهمیدید چقدر در کشور فساد سیستمی وجود دارد
هیچ قانونی نمیتواند جلوی بازنشستگانی رو بگیرد که خود قانون وضع میکنند
متاسفانه هیچ نظارتی در هیچ کجای ایران انجام نمیشود . امسال گفتند حقوق مدیران اضافه نشود , دوستان همه بصورت خود جوش !! احکام پارسال رو افزایش دادند و مابه التفاوتش رو هم گرفتند . چرا ؟ چون خودشون راس کار هستند و تصمیم گیرنده
سلام . فکری هم برای افرادی که مشمول بازنشستگی هستند ولی به لطف بعضی ها اصلا بازنشسته میگردند .
در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خیلی ها هستند که باید بازنشسته شوند ولی .....
نه به سهمیه - نه به رانت
اغلب قریب به اتفاق مدیران مشکوک با هزار کلک ایثار گری جور کردن که 35 سال بمونن کجای کاری تابی جان
چرا هیچ کس به فکر نخبگان کشور نیست؟ چرا نخبه بازیچه بنیاد نخبگان باید باشد و همه سکوت کنند؟ چرا ظرفیت هر چه ایجاد می شود برای نخبه جایی نیست؟
آقایوووون!!!!!
این چه بحثیه آخه؟ توی این شرایط نابسامان مملکت، شرکتی رو سراغ دارم که یکی از مدیرانش اسکاتلندیه و داره روزی 1500 یورو حقوق میگیره!!
بعد همون شرکت داره نیروهای متخصص رو اخراج میکنه!!!!
کجای کاریم ما؟
این قانون شامل افراد بالای 90 سال میشه یا نه؟
این تبصره ها خلاف عدالت است.
تا جایی که خوندم در زمان پیامبر ص و علی ع ، هیچکس شامل تبصره نمیشد
جالبه که مبنا و منطق بازنشستگی رسیدن به سنی هست که توان فیزیکی بدن کم می شود؛ اونوقت ما اومدیم توی کشور گفتیم کسی که بالای ... درصد جانبازی داره از این قضیه مستثنی است، یعنی آخر منطق هستیم
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
جالبه بدوندید طبق همین منطق از ساعت کاری جانبازان کسر می شود یعنی با توجه به درصد جانبازی مثلا 2ساعت در رور دیر می آیند
نمیدونم واقعا چراباید مبلغ بنزین دوباره افزایش پیداکنه مگه ما روی نفت نخوابیدیم
باور کنید بازنشسته ها هیچ جا نمیرن و اینطوری ما جوونا باید پیر و ازکارافتاده بشیم!
نمونه اش مورد زیر:
بنده در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور برای سازمان بنادر و دریانوردی در ابتدای شهریور 96 که قرار بر استخدام 200 نفر در عنوان‌های شغلی مختلف برای بنادر مختلف کشور(اعم از بنادر و خوزستان و بوشهر و بندر عباس و چابهار) بود شرکت کردم و خوشبختانه پذیرفته شدم و تمامی مراحل اعم از مصاحبه‌های علمی، عقیدتی و سپس تاییدیه گزینشی را با موفقیت پشت‌سر گذاشته و آزمایشات طب کار و همچنین سایر مدارک همچون عدم سوءپیشینه و تاییدیه تحصیلی و... به دست سازمان مرکزی بنادر و دریانوردی رسیده است. اما همچنان من و سایر پذیرفته‌شدگان پس از این مدت طولانی دعوت به کار نشده‌ایم و سازمان بنادر و دریانوردی پاسخگوی ما (که غالبا از مناطق محروم هستیم) نیستند و به بهانه‌های مختلف از شروع به کار پذیرفته‌شدگان استنکاف می‌ورزند. روند طی شده برای استخدام ما از طریق سازمان مذکور فوق‌العاده فرسایشی است و این در حالی است که سایر متقاضیانی که برای سازمان‌های دیگر، همزمان با ما آزمون داده‌اند شروع به کار کرده‌اند.
لذا خواهشمندم این موضوع را که حقیقتا سبب زائل شدن وقت و انرژی ما می‌شود پیگیری و منعکس فرمایید.
فریاااااااااااااااااااااااااااد
چرا سازمان بنادر و دریانوردی بندرامام پذیرفته شدگان نهایی آزمون فراگیر 96 را بعد از گذراندن و قبولی در تمامی مراحل کتبی، حضوری، مصاحبه، پزشکی، اخذ مدارک و ..... دعوت به کار نمی کند
چند سال باید بگذرد؟
با این وضعیت اداره کشور نمیتوانید با آمریکا مبارزه کنید و توقع حمایت مردم را هم داشته باشید.
شرکتهای خصولتی شده پاتوق اینها. اونجا را هم به گند کشیدن باعث افزایش هزینه های آنها و مشکلات مدیریتی تولیدی و بهره وری شده اند در این شرکتها
ادامه بخور بخور مدیران بی کفایت بازنشسته درست جلوی چشم مقامات کشور یعنی مردم را به حماقت پنداشتن.
تا وقتی اراذه نباشه با قانون نوشتن به جایی نمیرسه.
ما نیاز به دشمن نداریم همین داخلی ها ما را بس است
چسبیدن به منابع و...
این طرح گرچه خیلی دیر تصویب و باجرا گذاشته اما بازهم جای شکرش باقی است، چونکه اینگونه افراد بازنشسته ها در
مقامی که دارند بجز ضرر متاسفانه سودی ندارند لذا بمثابحه اختاپوس است که بارفتن اینها بازوان خیلی ها هم قطع خواهد شد که این رقم را به چندین برابر ضرب باید کرد.
فرهنگستان زبان وادب فارسی هم با مشکل به کار گیری بازنشستگان مواجه است امیدوارم سازمان بازرسی نترسه و در این مورد اقدام کند
یکی از این عاشقان خدمت رییس دانشگاه ... است که به هیچ وجه حاضر به ترک عرصه خدمت نیست. ایشان الان قریب سی و هفت سال است که دارد خدمت می کند و کلا به همه چیز و همه کس منتقد و معترض است و علی الاصول خودش را بهترین مدیر تاریخ .. می داند. البته حق مطلق هم است. هیچ فرد دیگری را لایق جایگزینی خود نمی داند و می ترسد نکند حاصل زحمات ایشان در ساختن دانشگاهی با رتبه به شدت تنزل یافته سی و نهم کشور توسط مشتی مدیر جوان و ناتوان از دست برود!!! مشکل اینجاست که اینها هرکس دیگری غیر از خود را ذلیل و ناتوان می دانند.
وزرا و معاونین و مدیرامدیران عامل شرکت های دولتی در ادوار مختلف باید حساب کشی شوند تا معلوم شود آنچه بر اساس رانت و خدای ناکرده اختلاس بدست آورده اند به بیت المال مسترد گردد و این ممکن نیست مگر گروهی با اذن رهبری و نظارت مستقیم ان بزرگواری این کار بزرگ را انجام دهد و انقلاب نااهلانی که از موقعیت خود سو استفاده کرده اند نقره داغ نماید و با این شیوه نظام واکسینه میشود و هم ملت و هم دنیا به پیام اولیه انقلاب ایمان میآورند و دل مهدی موعود نیز شاد خواهد شد انشاالله
مردم زندگی اینان را پیش از صاحب منصبی و بعد از آن دید ه اند و از عدم برخورد دلسرد شده و متاسفانه فرصت زیادی نیست چرا مسولیت ما چون رهبرمان ساده و بی آلایش زندگی نمی کنند چرا در ویلا و امکانات مرفهی دور از مردم عادی زندگی میکنند این شیوه حکومت عدل علی نبوده و نیست
با رفتن این عزیزان ، مدیران جوان از نوع ژن خوب که ماشالله به تعداد مکفی داریم میان جاشون و از طرفی دیگه به تعداد این عزیزان یا حتی بیشتر پست و مقام در شرکت های خصولتی تعریف میشه و برای تامین حقوق اشون کارگر ها رو البته با شعار بهره وری و کاهش هزینه ها از این شرکت ها اخراج می کنند ...
متاسفانه تحت عنوان مشاوراستفاده میکنند.بازنشست یابازخریدمیشوندودردستگاها تحت عنوان مثلا مشاورحقوقی قراردادمیبندند.این مسیله راجدی بگیرند.
این قانون تبصره داره پس موفق نمیشه
سلام علیکم
آقای مهندس م ر با ۶۲ سال سن و حدود ۳۹ سال تجربه کاری(استخدام ۱۳۵۸)به عنوان رییس هیئت مدیره از شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی؛ با حکم آقای دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی مشغول بکار بوده و اصلأ قصد بازنشتگی ندارند.
ما که هنوز ند یدیم کسی برود الخصوص در وزارت بهداشت و درمان ..................................از منشی 45 ساله کار دیپلم گرفته تا لیسانس 60 ساله کار و ..چه برسد به مدیر
باید یک روز خاصی را در تقویم ایران بیاورن برای تکریم بازنشستگان و از قبل هر ارگان لیست افراد را بده و براشون دسته جمعی مراسم گرفته بشه و رد بشن برن
امسال هم باید با نظارت خاص و ویژه ای در همه ارگانها (از جمله دانشگاه ها که اساتید فسیلی زیادن و چون استادن نباید بازنشسته بشن!!) لیستها داده بشه و طی یک مراسمی تکریم بشن برن دنبال گذران ما بقی عمر شریفشون
مديران شركت مخابرات ايران و شهرداي ها هم مشمول هستند
چشم تنگ دنیا دوست را یا قناعت پر کند یا خاک گور
تبعيض وتفاوت در دستگاه های دولتی بیداد می کند آخه این چه قانونی است که کارمندان دولت با مدرک لیسانس ولیسانس به پایین در 30سال خدمت بازنشسته می شوند و کارمندان با مدرک فوق لیسانس ودکترا در 35سال خدمت بازنشسته شوند
این دغل مدیران که میبینی مگسانند گرد شیرینی اگر شیرینی در کار نباشد دغلکاران هم کنار میروند....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر