جوابیه مبهم شرکت بازرگانی سیهاوی به مخاطب تابناک
با تشکر،سرویس با بینندگان،
مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با
بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب
کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با
این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای
اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:
بنده یکی از مشتریان شما هستم که بیش از 10 سال پیش یعنی سال 1385 از نمایندگی شرکت سیحاوی، یک عدد ماشین لباس شویی خریداری کردم که پس از چند سال به علت بسته شدن درب ماشین و تماس با نمایندگی، به خیر و خوشی مشکل حل شد و رضایت ما به دست آمد و خشنود از این بودیم که بالاخره هستند شرکت هایی در ایران که با یک تماس تلفنی به داد مردم می رسند و مشکل خریدشان را رفع می کنند.اما ...
حدود کمتر از یک ماه پیش از عید (1396) ماشین لباس شویی ما به تعمیرات نیاز پیدا کرد و به دنبال آن با تماس با این شماره (81016) که در تلفن گویا خود را شرکت سیحاوی معرفی می کند، درخواست فرستادن یک تعمیرکار را کردیم که با روی خوش قول همکاری دادند و اتفاقا تعمیرکاری به نام آقای کریم زاده به درب منزل ما آمد (شماره همراهشان هم دارم) و پس از دیدن ماشین و تشخیص خرابی گفتند که فنر ماشین مشکل دارد و باید مخزن ماشین از بازار خریداری شود و یک هفته دیگر برایتان می آورم. بماند که یک هفته ایشون شد دو هفته و عید و تعطیلات عید و پس از عید و هفته آخر فروردین و دست آخر هم که عصبانی شدم که چرا جواب درست نمی دهید، گفتند بروید و شکایت کنید تا به مشکلتان رسیدگی شود.
آیا این انصاف است، من مشتری که به امید خریداری کردن یک ماشین مارک معتبر اینگونه بازیچه دست کارمندان این شرکت شوم؟ این است مزد اعتماد ما به خریداری کالا از یک مارک و نمایندگی معروف جهانی؟حالا پس از دو ماه سردرگمی و الاف شدن، بهتر آن دیدم که مشکل خود را با سایت شما که سایت مردمی است و به مشکلات رسیدگی می کند، در میان بگذارم. شاید بتوانید شما دست کم شکایت مرا به مدیران این شرکت برسانید تا ببینند که کارمندانشان چگونه جواب مشتریانشان را می دهند و این گونه ما را درمانده می کنند و ماه ها به دنبال خود می کشانند؟
حدود کمتر از یک ماه پیش از عید (1396) ماشین لباس شویی ما به تعمیرات نیاز پیدا کرد و به دنبال آن با تماس با این شماره (81016) که در تلفن گویا خود را شرکت سیحاوی معرفی می کند، درخواست فرستادن یک تعمیرکار را کردیم که با روی خوش قول همکاری دادند و اتفاقا تعمیرکاری به نام آقای کریم زاده به درب منزل ما آمد (شماره همراهشان هم دارم) و پس از دیدن ماشین و تشخیص خرابی گفتند که فنر ماشین مشکل دارد و باید مخزن ماشین از بازار خریداری شود و یک هفته دیگر برایتان می آورم. بماند که یک هفته ایشون شد دو هفته و عید و تعطیلات عید و پس از عید و هفته آخر فروردین و دست آخر هم که عصبانی شدم که چرا جواب درست نمی دهید، گفتند بروید و شکایت کنید تا به مشکلتان رسیدگی شود.
آیا این انصاف است، من مشتری که به امید خریداری کردن یک ماشین مارک معتبر اینگونه بازیچه دست کارمندان این شرکت شوم؟ این است مزد اعتماد ما به خریداری کالا از یک مارک و نمایندگی معروف جهانی؟حالا پس از دو ماه سردرگمی و الاف شدن، بهتر آن دیدم که مشکل خود را با سایت شما که سایت مردمی است و به مشکلات رسیدگی می کند، در میان بگذارم. شاید بتوانید شما دست کم شکایت مرا به مدیران این شرکت برسانید تا ببینند که کارمندانشان چگونه جواب مشتریانشان را می دهند و این گونه ما را درمانده می کنند و ماه ها به دنبال خود می کشانند؟
پاسخ:
باسلام واحترام
ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه خبرگزاری تابناک و حسن نیت آن مجموعه محترم به عرض می رساند، در پاسخ به نامه شماره 113/488 مورخ 96/02/02 از آنجاییکه مجموعه سیهاوی با بیش از پانزده سال خدمت صادقانه به مشتریان در راستای تحقق استانداردهای روز جهانی، سعی داشته تا گام کوچکی در آبادانی و تعالی ایران اسلامی بردارد و از طرفی با توجه به اینکه این مجموعه تحت پوشش اتحادیه لوازم خانگی می باشد. لذا خواهشمند است در صورت بروز هرگونه مسئله یا عدم تعهد شرکت به مفاد ضمانتنامه، از طریق نهاد مذکور پیگیری ها صورت پذیرد. ضمن اینکه اگر عنایت داشته باشید در بند 8 ضمانتنامه صراحتا موضوع طولانی شدن زمان تامین برخی از قطعات قید شده است و این امر اجتناب ناپذیر است و موضوع مطروحه مشتری مذکور نیز از این امر مستثنی نخواهد بود.
ومن الله توفیق
مدیر عامل-میثم سیهاوی
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۴۰
پاسخ ها
ناشناس
| ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
پاسخ ها
ناشناس
| ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
من حدود یک ماه پیش یک دستگاه فر برقی با برندی که شرکت سیهاوی ضمانت وخدمات پس از فروش آنرا به عهده دارد خریدم. دستگاه را از سیهاوی آوردند پس از نصب متوجه شدیم که داخل مدارک آن نوشته شده که فقط برای فروش( یا عرضه) در ترکیه است(کاتالک دستگاه نیز به زبان ترکی استانبولی است) .
پس از چند تماس تلفنی عوامل شرکت سیهاوی ابتدا موضوع را غیر ممکن اعلام کردند و در آخر آن را "توجیه کردند "تا ما را متوجه کنند که فرقی ندارد.
سوال بنده این است عبارت Only for the Turkish market روی مدارک یک کالا و فروش آن در ایران کار درستی است یا خیر؟ در صورت امکان این سوال پاسخ صریح ومستند داده شود نه اینکه اصطلاحا توجیه شود.
با سپاس از تابناک به خاطر ایجاد یک بستر نسبتا مناسب برای درد دل کردن واحتمالا دریافت پاسخ.
پاسخ ها
ناشناس
| ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
در تائید گلایه این دوست عزیز باید بگم که من هم یک ماشین لباسشوئی و یک اجاق گاز از شرکت بوش نمایندگی سیهاوی خریدم ولی متاسفانه از همون زمانی که میخواستند برای نصب بیان و تاخیر و بدقولیهاشون فهمیدم که عجب اشتباهی کردم تا اینکه لباسشوئی بعد از یکسال خراب شد و علیرغم اینکه 900000 تومن پول پیش برای تعمیرش گرفتند بعد از یکماه هیچ خبری از تعمیر نشد و لباسشودی رو برگردوندیم و انداختیم گوشه انباری. واقعا برای شرکت بوش متاسفم با این وضع خدمات بعد از فروشش.
برو از ال جی و پاناسونیک و ... یاد بگیر
نظرسنجی
آیا به عنوان زن حاضرید با مهریه 14 سکه «بله» را بگویید؟





