بازدید 18542
۲
قرعه کشی جدول پخش تبلیغات ریاست جمهوری برگزار شد؛

1470 دقیقه تبلیغات انتخاباتی برای هر کاندیدای ریاست جمهوری

بر اساس اعلام مسئولان در این مراسم، هر کاندیدا 555 دقیقه در تلویزیون و 555 دقیقه در رادیو فرصت تبلیغات انتخاباتی در قالب برنامه های مختلف خواهد داشت و با در نظر گرفتن زمان مناظره‌ها، هر کاندیدا مجموعاً 1470 دقیقه زمان برای تبلیغات انتخاباتی دارد. برنامه‌های تبلیغاتی از 6 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا 27 اردیبهشت ماه یعنی 24 ساعت پیش از انتخابات استمرار خواهد یافت.
کد خبر: ۶۸۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱ 23 April 2017
مراسم قرعه‌کشی جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری با ۳۰ دقیقه تاخیر و با حضور نمایندگان نامزدها آغاز شد و در نهایت نوبت هر کاندیدا در کنداکتور مشخص شد.

به گزارش «تابناک»؛ مراسم قرعه کشی جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور نمایندگان صداوسیما، رئیس و معاونان سازمان صداو سیما و دادستان کل کشور و سایر اعضای ستاد تبلیغات انتخابات، نماینده شورای نگهبان و نماینده شورای نظارت بر صداوسیما برگزار شد.
 
در این مراسم ابتدا علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما و سپس حجت الاسلام و المسلمین دادستان کل کشور منتظری درباره فضای انتخابات و اصول حضور در این عرصه سخن به میان آوردند.
 
1470 دقیقه تبلیغات انتخاباتی برای هر کاندیدای ریاست جمهوری 1470 دقیقه تبلیغات انتخاباتی برای هر کاندیدای ریاست جمهوری
 
بر اساس اعلام مسئولان در این مراسم، هر کاندیدا 555 دقیقه در تلویزیون و 555 دقیقه در رادیو فرصت تبلیغات انتخاباتی در قالب برنامه های مختلف خواهد داشت و با در نظر گرفتن زمان مناظره‌ها، هر کاندیدا مجموعاً 1470 دقیقه زمان برای تبلیغات انتخاباتی دارد.  برنامه‌های تبلیغاتی از 6 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا 27 اردیبهشت ماه یعنی 24 ساعت پیش از انتخابات استمرار خواهد یافت.
 
نماینده سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۲ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.
 
نماینده حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۵ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.
 
نماینده محمد باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۳ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.
 
نماینده سید مصطفی میرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۴ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.
 
نماینده اسحاق جهانگیری نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۶ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.
 
نماینده سید مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۱ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد. 
 
پس از این قرعه کشی مشخص شد که مناظره‌های انتخاباتی مشترک نامزدهای این از انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ‌های ۸، ۱۵ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه و در سه بخش مناظره اقتصادی-اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شوند.

مناظره شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی و اجتماعی در تاریخ هشتم اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

مناظره شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع سیاسی در تاریخ پانزدهم اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

همچنین مناظره اقتصادی شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

1470 دقیقه تبلیغات انتخاباتی برای هر کاندیدای ریاست جمهوری
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲
با روحانی تا 1400
با احمدی تا ظهور حضرت ولی عصر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر