بازدید 9699

سردار نقدی: بازار ناموس این کشور است

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بازار این کشور ناموس این کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: نباید اقتصاد کشور را دست هرکسی داد و محصول خودمان را باید به دست مردم خودمان تولید کنیم.
کد خبر: ۴۱۰۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۱ 25 June 2014
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فرهنگ‌سازی برای تولید ملی مهمتر از ارائه تسهیلات است.

به گزارش فارس از مشهد، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دائمی اقتصاد مقاومتی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در زمینه اقتصاد مقاومتی وجود دارد این است که بیشتر مردم کالای خارجی را با کیفیت قلمداد می‌کنند که باید با استفاده از منابع داخلی و فرهنگی سازی رسانه‌ای این طرز تفکر عوض شود.

نقدی در خصوص نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ابراز کرد: مشابه این نمایشگاه برای بازدید مسئولان دایر شده بود اما نمایشگاهی با این ابعاد در جای دیگر نداریم و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی مشهد منحصر به‌فرد است و همانند این نمایشگاه باید در سایر نقاط کشور توسعه یابد.

وی با بیان اینکه با اتکا به توان داخلی هم اشتغال ایجاد می‌شود و هم بیکاری از بین می‌رود، افزود: با ایجاد بازار مصرف و تولیدات داخلی باید وابستگی را کم کنیم تا بتوانیم هم در عرصه سیاسی و هم در عرصه اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بازار این کشور ناموس این کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: نباید اقتصاد کشور را دست هرکسی داد و محصول خودمان را باید به دست مردم خودمان تولید کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه باید نسبت به محصولات خود غیرت داشته باشیم، بیان کرد: استفاده از کالای خارجی را باید با تولیدات داخلی عوض کنیم.

وی با اشاره به اینکه تولیدات زمانی رونق می‌گیرد که بازار از تولیدات داخلی پر باشد، عنوان کرد: 100 واحد تولیدی، وام و تسهیلات و امکانات آموزشی و مهارتی به روستاییان داده شده تا بتوانند کار تولیدی انجام دهند و روستاییان نیز از این تسهیلات استفاده کردند.

نقدی با بیان اینکه تسهیلات ارائه شده کم بوده است اما تلاش مردم چند برابر این تسهیلات بوده، خاطرنشان کرد: سال گذشته 600 میلیارد ریال تسهیلات ارائه شده اما حدود 5 برابر خود مردم کار کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: با این تسهیلات داده شده 24 هزار واحد تولید راه‌اندازی شده که در این مدت به طور متوسط 2 یا 3 نفر مشغول به کار شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، فرهنگ‌سازی برای تولید ملی را مهمتر از ارائه تسهیلات دانست و ادامه داد: سال گذشته دو هزار و 800 واحد تولید قارچ راه‌اندازی شده که امسال هم آمار همین است و به رسانه‌ها توصیه می‌شود در فرهنگ‌سازی برای تولید ملی کمک کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی