بازدید 73393

معاون روحانی:از «روحانی هستم» شکایت نکردیم

کد خبر: ۳۹۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲ 05 May 2014
معاون حقوقی رئیس جمهور در گفتگو با «نسیم» گفت: دولت از مستند 'من روحانی هستم' شکایت نکرده است ولی دادستان به عنوان مدعی‌العموم در این مسأله ورود پیدا کرده است.

الهام امین زاده در گفتگو با «نسیم» در پاسخ به این سوال که "آیا دولت از مستند من روحانی هستم شکایت کرده و در صورت شکایت پرونده درچه مرحله ای است؟"، گفت: دولت از این مستند شکایت نکرده است و دادستانی تنها به عنوان مدعی العلوم در این مسأله ورود پیدا کرده است و به دلیل ابهامات موجود در مستند از هفته گذشته به صورت مرتب با دادستان در حال تماس تلفنی هستیم و با آنها همکاری می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اسناد موجود، دولت دقیقا با چه قسمتی از این مستند مخالف است؟، تصریح کرد: دولت اصلا شکایتی نکرده و طبق قانون، دادستانی به عنوان مدعی‌العموم در این پرونده وارد شده است.

معاون حقوقی رییس جمهور در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه ابهاماتی که از نظر دولت در این مستند وجود دارد به کدام بخش آن مربوط می‌شود؟، خاطرنشان کرد: ابهاماتی در این مستند وجود دارد که به طور مثال آقای روحانی اصلا در ماجرای مک فارلین حضور نداشته و حضور ایشان کذب است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار