بازدید 102282

شوک بیش از نیم میلیون نفری سایت جامع «ویکی رضایی» به انتخابات

محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به دو وعده خود پیش از آغاز انتخابات ریاست جمهوری عمل کرد. معرفی سایت جامع ویکی رضایی که نزدیک بیست‌و‌چهار ساعت از معرفی آن گذشته، شوکی به فضای انتخابات کشور وارد آورده است.
کد خبر: ۳۲۲۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۳ 29 May 2013
شوک بیش از نیم میلیون نفری سایت جامع «ویکی رضایی» به انتخابات
روز گذشته بود که محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به دو وعده خود پیش از آغاز انتخابات ریاست جمهوری عمل کرد.

به گزارش «تابناک»، در کنفرانس خبری روز گذشته محسن رضایی که در بازار تهران برگزار شد، سایت جامع برنامه ریزی «ویکی رضایی» که در آن، داده ها و اطلاعات همه شهرهای کشور بزرگ اسلامی ایران گنجانده شده است، رونمایی شد.

یکی از مهمترین ویژگی این سایت، قابلیت ورود کاربران و ویرایش اطلاعات شهرهای خود است، به گونه‌ای که یکی از مهمترین وعده‌های رضایی برای مردمی کردن اداره کشور محقق شده است. مردمی کردن اقتصاد و امور کشور، برنامه‌ای مرحله به مرحله و تدریجی است که پس از ورود اطلاعات، داده و برنامه‌ها توسط کارشناسان و نخبگان، مردم می‌توانند آنها را ویرایش کرده تا کارشناسان اطلاعات موثق‌‌تر و شاید اولویت‌های ضروری‌تری به دست آورند.

‌این مردم شهر هستند که اولویت‌ها و دغدغه‌های و اطلاعات شهر خود را بیش از هر دولتمردی می‌دانند و می‌توانند با ویرایش اطلاعات و اولویت‌های خود، راه را برای برنامه ریزی کلان دولت آماده می‌کنند. در واقع برنامه ریزی کشور در خلأ انجام نمی‌گیرد و این مردم هستند که ‌می‌کوشند برنامه‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

بنابراین، با پیش‌فرض‌های مدیرانی که در تهران نشسته‌اند، برای دورترین مناطق کشور تصمیم گرفته نمی‌شود. تفاوت این مدل با سفرهای استانی این است که رئیس جمهور پیش از سفر به دورترین مناطق کشور، دیدگاه‌های خود مردم و اطلاعات آنان را با کمک نخبگان تجزیه و تحلیل کرده و بهترین تصمیم را برای آنان خواهد گرفت.

دومین وعده‌ای که پیش از انتخابات توسط ‌رضایی محقق شده، تکیه بر برنامه محوری بودن است که تا کنون بخش‌هایی از آن محقق شده ‌و محسن رضایی، برنامه‌هایی را با استفاده از نخبگان و کارشناسان، برای دورترین نقاط کشور تهیه کرده ‌که این برنامه‌ها مرحله به مرحله و به تدریج کامل و جامع خواهد شد و به سمت عملیاتی شدن پیش خواهد رفت.

معرفی سایت جامع ویکی رضایی که نزدیک بیست و چهار ساعت از معرفی آن گذشته، شوکی به فضای انتخابات کشور وارد کرده است، به گونه ای که در این مدت کوتاه، بیش از نیم میلیون نفر از این سایت دیدن کرده‌اند و دیدگاه‌های خود را درباره این سایت اعلام نموده‌اند. بیشتر کاربران، وجود چنین مرکز جامعی را فوق‌العاده توصیف کرده‌اند که با کار فنی و کارشناسی بیشتر، می‌تواند منبع مهمی از اطلاعات و داده‌ها و همچنین برنامه‌های توسعه و زمان‌بندی اجرای خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۸۵
انتشار یافته: ۳۱
بی نظیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
واقعا از ویکی رضایی تعجب کردم .شوکه شدم از این کار جالب.
واقعا درود به شرفت با اين إمارت ما كه أهل أون شهر بوديم نمدونستيم واقعا تنها كأندية با برنامه هستي
اصلا ما هم تو شوک هستیم هنوز
افرین به اقا محسن - کار بجایی رسیده که بعضی از نامزدها از برنامه اقا محسن کپی می کنن بعد ادعا هم دارن
یه سایت راه انداخته تو دیگه بزرگ نمائی نکن مردم میفهمن زشته این کارا . من خودم از هواداران اقای رضائی هستم ولی مخالف افراط و تفریط هستم . چرا چرتو پرت میگید ؟ همین شماها هستید که الکی الکی در توهم خودتون یکیو مقدس میکنید که با هیچ آبی نشه طاهرش کرد خجالت بکشید
انشالله که نمایندگان محترم بعد از انتخاب شدن به وعده هایی که میدهند عمل کنند واین ملت مظلوم را از ایب فلاکت در بیارند .
نه بابا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
آره باباچیه تعجب کردی یه آدم کاری تواین مملکت پیدا شده؟!!
من بعید است یه آقا محسن رای بدم ولی از انگیزه بالاش خیلی خوشم می آد. یکی از ناراحتی های من از آقا محسن سایت تابناکه. چون همیشه گزینشی نظرات را منتشر کرده اید و با این موضوع من متوجه شدم که شما هم بدنبال قدرت هستید تا عدالت...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
تابناک نظرات من رو هم گاهی سانسور میکنه، سایت ها مجبور هستن بعضی نظرات رو سانسور کنند وگرنه خودشون به دردسر می افتن.
خدا کنه آمار مراجعان به سایت رو با آمار رأی دهندگان اشتباه نگیرید.
درودبرحاج محسن رضایی عشایری زاده ی پرافتخار-تنها کسی که میتونه مشکل اقتصاد کشور رو کنه حاج محسنه.
درود بر رضایی .
انشالله رئیس جمهور آینده رضایی عزیزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
انشاالله اگه مردم چشم وگوششون رو باز کنن میفهمن اصلح کیه
این سری بدجوری دلم با آقا محسنه خدا کنه دل همه ملت باهاش همراه شه
یکم واقع بین باشید؛ هنوز خیلی از کارشناسای ما به برکت اینترنت پرسرعت ایران با این جور سیستم ها ناآشنا هستن چه برسه مردم عادی؟
واقعا عجب سایت و اطلاعات و برنامه ریزی زده. اگه واقعا این کارها رو بخواد انجام بده امیرکبیر دوم لقب خواهد . گرفت من که لر هستم و طرفدارش ان شالله با شایستگی نفر اول بشه. اطلاعات شهرمون رو که دیدم واقعا شوکه شدم.
من یه طرحی شبیه به این دارم(از نظر کارایی) که بسیاری از مشکلاتن را رفع میکند ولی کسی نیست که به جوانان اهمیتی بده
این همه روی اطلاعات این سایت کار کردین که خیلی قابل تقدیر و خوبه ولی مشکل اساسی تو طراحی این سایته. باید قبول کرد که ظاهر سایت و سرعتش بسیار ضعیفه. واقعا حیفه که از این موضوع غافل شدین. بهتره که این ویکی رو کاربرپسند و زیبا طراحی کنین.
من یکی از طرفدارای اقا محسن هستم.
خوبه آقای رضایی در صورت پیروزی هر کدوم از نامزدها این سایت رو در اختیارشون قرار بده که موجب بالندگی کشور بشه اگه خودشون پیروز شدن فبها
دمش گرم. ایشالله این دوره رای بیاره
در سالهای بعد از انتخابات 88 اندیشه های محسن رضایی و مخصوصا فدرالیسم اقتصادی رو دنبال میکنم و به جرات میگم تنها مسیری که این جریان و زیرساختهای کشور رو اصلاح کرده و مسیری در جهت استفاده از تمامی منابع کشور در جهت سیاست و اقتصاد و فرهنک را رقم خواهد زد مسیر فعلی بوده و گرنه باز هم سیستم غنایم جنگی مدیریتی همچون گذشته ادامه خواهد داشت.
با مطالعات عمیق 4 ساله به فردی رای میدهم که الگوهای استراتژیک رو با در نظر گرفتن تمامی اهداف کیفی و کمی سازی طراحی کرده و حداقل یک گام از دولتهای دیگر جلوتر خواهد بود.
درود بر رضایی
بسیارعالی وکارجدیدی هستش ولی چند تاپیشنهاددارم:
1- اطلاعات ثبت شده به بعضی ازشهرهاناقص هستش وحق هم میدم چون جمع آوری اطلاعات دقیق خیلی نیازهاروداره که خودتون بیشترباین مهم واقف هستین ولی بهتره که این اطلاعات دقیق باشه.
2- بسترهایی که برای گسترش ورونق اقتصادی مطرح شده بله هست ولی آیامیشودهمه اینهاتحقق پیداکنن.
3- من برای هرکسیکه برای خدمت باین عرصه پاگذاشته آرزوی توفیق دارم ولی درهمه چیزوهمه حال خدارودرنظربگیرن وبرای خدمت بیان واینها شعارنباشه چون ماهربدبختی که داریم ازشعارهائی هستش که به انجام نرسید واین موجب ایجادبدبینی شدوامیدوارم که آقای رضائی انشاا...ازاین دسته نباشن.
4- الحق والانصاف آقای رضایی بابرنامه خوبی اومدن خداکنه که همه این برنامه ها عملی بشن.
ارزوی توفیق
هر كاري كردم نميشه عضو سايتش شد؟!!!
بي نظيره عالي بود فقط محسن امام
اين همه تبليغات ويکي رضايي کرده ايد لااقل يک لينک از سايت در صفحه اصلي بگذاريد جاي اين تبليغات جاروبرقي
واقعادمتون گرم!!فکرکنم تواین8سال که بعضیاداشتن بجای آبادانی کشور اونو ویران میکردن شما داشتید این برنامه خیلی جالب رو میچیدیدخداوکیلی کارتون معرکست...خسته نباشید...
از مردم شریف و با شعور ایران درخواست دارم کسانی که بدون برنامه به عرصه انتخابات آمده اند را انتخاب نکن . همه افرادی که تایید صلاحیت شده اند انسانهای شریف وبزرگی هستن اما تعدادی از این عزیزان یک هفته ای به این نتیجه رسیده اند که نامزد ریاست جمهروی بشن
من نظرم تا الان کس دیگه ای بود ولی الان که برنامه آقای رضایی را دیدم و خوندم و همچنین سایت ویکیشون را دیدم نظرم عوض شد.
البته اینو بگم که مخالف صددرصدی بحث ایلتی ایشونم!
انشالله رای بیارند و نتیجه دلسوزیهاشون را ببینن!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل