بازدید 14853

گرانی مرغ به روایت رحیمی

وای بر خانه‌ای که دشمن در درون باشدو خیانت در داخل رخ دهد/امسال را اگر مراقبت نکنیم می‌توانیم سال خیانت از سوی دشمنان داخلی بنامیم/چند جلد کتاب از صهیونیست‌ها در وزارت اطلاعات در دست ترجمه است/ديگرایران متکی به نفت نيست.
کد خبر: ۲۵۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷ 17 July 2012
معاون اول رئیس جمهور رحیمی به چگونگی گران شدن مرغ اشاره کرد و گفت: وقتی حواله‌ها دو روز دیر جابه جا مي‌شود این پول پرست‌های بی‌غیرت چنان هجوم می‌برند و یک دفعه قیمت را بالا می‌برند و با اين اقدام از بازار ارز تهیه می‌کنند که در نتیجه اين امر، قیمت‌ها افزایش می‌یابد.البته این‌ها یک تعدادی معدود از دلالان و کسانی‌اند که با خارجی‌ها هم پیمان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، محمدرضا رحیمی در دومین روز از بیست و نهمین اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق کشور که در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار شد با اشاره به اینکه طرح هدفمندسازی یارانه‌ها از بی‌نظیر‌ترین اقداماتی است که در دولت احمدی‌نژاد انجام شده، اظهار داشت: متاسفانه اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها به کمک عوامل داخل و خارج فعلا متوقف شده است.

وی با اشاره به اختصاص ۱۵۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های مهم نیمه تمام از سراسر کشور تا انتهای دولت تصریح کرد: همه این‌ها با تحریم اقتصادی ایران از سوی قدرت‌های ظالم و زورگو که در پشت صحنه آن‌ها صهیونیست‌ها قرار دارند مصادف شد.

معاون اول رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: چند جلد کتاب از صهیونیست‌ها در وزارت اطلاعات در دست ترجمه است تا مردم بدانند در پشت صحنه پلید کارانی هستند که در برای متوقف کردن ایران نقشه می‌کشند.

رحیمی با تاکید براینکه متجاوزان به فلسطین در صدد ضربه زدن به ایران در سه مرحله هستند ، افزود: شدید‌ترین تحریم‌های اقتصادی را علیه ایران آغاز کرده‌اند، از تحریم خرید نفت ایران و بانک مرکزی و کشتی‌های جمهوری اسلامی ایران گرفته تا امروز که به تحریم همه بانک‌های خصوصی رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: این تحریم‌ها در حالی صورت می‌گیرد که آن‌ها ایران را نشناخته‌اند ،چراکه نفت ایران فقط در ده درصد از اقتصاد کشور نقش دارد.

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به اینکه ایران دیگر تنها متکی به نفت نیست، افزود: صادرات غیر نفتی ایران در سال گذشته از مرز ۵۳ میلیارد دلار گذشت و امسال نیز تصمیم گرفتیم آن را به مرز ۷۰ میلیارد دلار و به اعتقاد برخی‌ها ۷۵ میلیارد دلار برسانیم.

رحیمی تصریح کرد: در کشوری که هفدهمین اقتصاد جهان را دارد تحریم‌های ناجوانمردانه علیه مردم آن اثرگذار نخواهد بود.

رحیمی با اشاره به اینکه تحریم‌ها عمدتا علیه مردم است،افزود: قدرت‌های بزرگ و زورگو به زعم خودشان می‌خواهند مردم را ناراضی کنند تا از نظام اسلامی برگردند اما آن‌ها نمی‌دانند که در ایران برای مادیات انقلاب نشده است ، زیرا اگر چنین بود این همه خون از کالبد شهیدان ما جاری نبود.

وی با تاکید براینکه می‌خواهند مردم و مسئولان را به دردسر بیاندازند،افزود: اگر چه مسئولان را نیز با دردسر مواجه کرده‌اند، اما خودشان بیشتر با دردسر مواجه شده‌اند.

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به اینکه جامعه فرهنگی کشور باید دانش آموزان را توجیه کنند که تحریم‌ها علیه مردم و نه دولت است، افزود: گرچه آن‌ها نادان هستند، شما با فهم و دانایی خود نادانی آن‌ها را به تسخیر بکشید، زیرا آن‌ها احمق‌هایی هستند که در دنیا حاکم شده‌اند.

وی با اشاره به قطع خرید نفت ایران از سوی یکی از کشور‌ها، گفت: ما هم جلوی ورود تمامی کالاهای آن‌ها به ایران را گرفتیم كه یک هفته طول نکشیده هیات آن‌ها در ایران زانو زد.

معاون اول رئیس جمهوری گردش نقدینگی در کشور را بالای هزار میلیارد دلار در روز عنوان کرد و افزود: امسال اقتصاد ایران را از نفت بی‌نیاز خواهیم کرد.

رحیمی در بخش دیگری از سخنانش به چگونگی گران شدن مرغ اشاره کرد و افزود: وقتی حواله‌ها دو روز دیر جابه جا شد این پول پرست‌های بی‌غیرت چنان هجوم می‌برند که یک دفعه قیمت را بالا می‌برند و از بازار ارز تهیه می‌کنند که در نتیجه قیمت‌ها افزایش می‌یابد و این‌ها یک تعدادی معدود از دلالان و کسانی‌اند که با خارجی‌ها هم پیمان هستند.

معاون اول رئیس با تاکید بر اینکه ما از خارج کشور آسیب ناپذیر هستیم، تصریح کرد: وای بر خانه‌ای که دشمن در درون باشد و خیانت در داخل رخ دهد.

وی خاطرنشان کرد: امسال را اگر مراقبت نکنیم می‌توانیم سال خیانت از سوی دشمنان داخلی بنامیم، اما با لطف شما و فضل الهی اقدامات آنها بی‌ثمر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار