بازدید 56669
گزارش لحظه به لحظه تابناک از ماجرای بیرانوند

بیرانوند از رفتن به استقلال منصرف شد / مخالفت پرسپولیس با پرداخت نصف پیشنهاد رقیب به بیرو / ورود نهاد نظارتی به سوراخ شدن سقف بودجه

بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری از پرسپولیس می‌خواهد اما درویش زیربار نمی‌رود. سرپرست استقلال هم با وجود مخالفت دو عضو هیات مدیره، علنا دنبال شکستن قانون سقف بودجه است تا نزد هوادار محبوب شود. ورود دو مشتری دیگر گره را کورتر کرده
کد خبر: ۱۱۸۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 04 July 2023

ماجرای جنجالی علیرضا بیرانوند، فسخ قراردادش با پرسپولیس، مذاکره اش با استقلال و پیشنهاد های جدید لیگ برتری و خارجی این دروازه‌بان ملی‌پوش وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تابستان داغ نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وسوم با جدایی گلر شماره یک سرخ‌ها سوزان‌تر از فصول گذشته شد و رقابت غول‌های لیگ برای جذب بیرو جذاب شده است.

شمارش معکوس بمب نقل و انتقالات؛ بیرانوند خنثی می‌شود یا می‌ترکد؟! / مخالفت پرسپولیس با پرداخت نصف پیشنهاد استقلال به بیرو / ورود نهاد نظارتی به سوراخ شدن سقف بودجه آبی‌ها

این حساسیت و فشارهای ناشی از آن تا جایی زیاد شده که متاسفانه شنیده می‌شود یکی دونفر از هواداران پرسپولیس از فرط استرس و نگرانی دچار ایست قلبی شده‌اند.

برنامه زنده دیشب تلویزیون در شبکه سه تقریبا همه ابعاد ماجرا را برای دو طرف و مخاطبان روشن کرد. بیرانوند به قرارداد ۱۸میلیاردی‌اش قانع نیست و پول بیشتری می‌خواهد چراکه نیمکت نشینانش در تیم ملی حداقل دوبرابر در سایر تیم‌ها دریافت کرده‌اند. 

وکیل بیرانوند در این نگاه تاثیر زیادی داشته و فسخ یکطرفه قرارداد با پرسپولیس مستقیما با نظر او بوده است. در سمت مقابل مدير عامل پرسپولیس که پول آپشن‌های قرارداد بیرانوند را هنوز پرداخت نکرده، می‌گوید فسخ قرارداد از سوی بازیکنش غیرقانونی است و بیرانوند بازیکن رسمی پرسپولیس است بنابراین مذاکره مستقیم با او و پیشنهادهای وسوسه انگیز، در حکم اغوای بازیکن و شامل محرومیت فیفا است.

درویش معتقد است اگر رقم قرارداد بیرانوند را افزایش دهد به دیگر بازیکنان تیم جفا کرده است که به نظر می‌رسد منطقی می‌گوید و اسیر هیجانات نشده است.

با این احوال سرپرست باشگاه استقلال به همراه دو تن از مالکان خطوط هواپیمایی داخلی، در پی تامین مخارج سنگین جذب بیرانوند با قرارداد دوساله و ۱۰۰میلیارد تومانی است تا بین هواداران خودش را اثبات کند و از فشار سکوها خارج شود.

او البته تا همینجا هم موفق شده، تمرکز استقلالی های معترض را از روی سایر ضعف‌هایش و البته جنجال رابطه با لات و اوباش معروف هانی کُرده و نوچه‌ها رها سازد اما به نظر می‌رسد این انتقال نسبت به صبح دیروز تا حدودی گره خورده است. 

اول اینکه دو عضو هیات مدیره استقلال که از سوی سازمان خصوصی‌سازی معرفی شده‌اند و نماینده دولت محسوب می‌شوند حاضر نیستند صورتجلسه این قرارداد ۱۰۰میلیاردی را حتی به شرط پرداخت توسط یک هوادار متمول  امضا کنند. آنها اخطارها و محدودیت های سازمان بازرسی را به یاد حجت کریمی آورده‌اند. 

در ادامه شایعه انصراف اسپانسر استقلال در این انتقال از پرداخت نقدی حدود ۳۰میلیارد پیش پرداخت به حساب بیرانوند هم شنیده می‌شود! رقمی که قرار است پرسپولیس برای دو فصل بازی دیگر به گلرش بدهد!!

در فضای مجازی نیز حملات زیادی به عبدالرضا موسوی مالک هواپیمایی زاگرس شده که سه ماه پیش در زمان حذف استقلال از آسیا در پرونده طلب استراماچونی کجا بوده است؟ آیا او نمی‌توانست با کمک خودش مانع این اتفاق تلخ برای آبی‌ها شود؟

در همین راستا از سوی بیرانوند هم پالس‌های مثبتی برای ماندن در پرسپولیس مطرح شده است، او البته شرط سختی گذاشته که قراردادش باید به نصف پیشنهاد استقلال یعنی ۵۰ میلیارد تومان افزایش یابد تا دو سال باقی مانده را در پرسپولیس بماند؛ چیزی که درویش زیر بار آن نمی‌رود حتی اگر به قیمت استعفا و برکناری‌اش تمام شود‌. درویش می‌گوید اجازه پرداخت این ارقام را به دلیل دستور نهادهای نظارتی ندارد.

شمارش معکوس بمب نقل و انتقالات؛ بیرانوند خنثی می‌شود یا می‌ترکد؟! / مخالفت پرسپولیس با پرداخت نصف پیشنهاد استقلال به بیرو / ورود نهاد نظارتی به سوراخ شدن سقف بودجه آبی‌ها

در همین راستا حسین شهریاری، رئیس هیات مدیره پرسپولیس شب گذشته با حضور در خانه بیرانوند قصد متقاعد کردن او برای بازگشت داشت که این جلسه نتیجه‌ای در پی نداشت و بیرانوند خواهان پول بیشتر است و به این ترتیب اگر به استقلال نرود، به پرسپولیس هم برنخواهد گشت.

بهانه‌های وکیل بیرانوند که به نظر می‌رسد تبحر چندانی روی قوانین و احاطه لازم روی متن قرارداد را ندارد، برای چنین ضربه بزرگی کافی نیست. اینکه در جلسه گفته اند بیرانوند خیلی ناز دارد و باید فلان دروازه‌بان را جایش می‌گرفتیم ، چیز بدی نیست که دلیلی برای فسخ باشد!

بهرحال اکنون گفته می‌شود همین حالا وکیل بیرانوند مشغول مذاکره با مدیران استقلال به خصوص شخص حجت کریمی است. پرسپولیس و بیرانوند می‌دانند ۱۰۰میلیارد پول کمی برای گلر واردشده به ۳۰سالگی نیست و او با این رقم می‌تواند زندگی‌اش دگرگون کند اما نگاه میلیون ها هوادار پرسپولیس برای سال‌ها این زخم را حمل خواهد کرد.

در حالی که پیش پرداخت وعده داده شده استقلال به علیرضا بیرانوند عصر روز گذشته آماده تحویل به او شد، شنیده‌های می‌شود مقام نهاد نظارتی ناظر بر قوانین جدید فوتبال از استقلال خواسته که ادامه این روند را متوقف کنند و دست از پرداخت اعداد نجومی بکشند و سقف بودجه را سوراخ نکنند.

در همین حین دو مشتری داخلی که قطعا یکی از آنها تراکتور و محمدرضا زنوزی هستند، وارد ماجرا شده‌اند و پیشنهاد بیش از ۱۰۰میلیارد روی میز گذاشته اند. تراکتور ترسی از تهدید پرسپولیس هم ندارد و گفته می‌شود با حضور مدیرعاملش در فدراسیون ، به بردن پرونده امیدوار است!

ساعات پیش رو؛ بسیار حساس و سرنوشت ساز است اما چندصد کیلومتر آنطرف تر در اصفهان تیم سپاهان با استفاده از توانایی های نامرئی، به نوشته رسانه‌های پرتغال ۵۰ میلیارد تومان برای رضایتنامه پیام نیازمند داده و حداقل نصف آن را هم به خود این بازیکن پرداخت می‌کند و آب از آب تکان نخورده است.

 

ایرنا: استقلالی شدن بیرانوند منتفی شد

یکی از نزدیکان بیرانوند به خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایرنا گفته است: به احتمال زیاد علیرضا به زودی بیانیه‌ای را صادر خواهد کرد و تمام اتفاقات اخیر را تشریح می کند. او در این بیانیه اعلام خواهد کرد از استقلال پیشنهاد سنگین داشته اما به خاطر هواداران پرسپولیس حاضر به انجام این انتقال جنجالی نشد.

زمانی که این گزارش نوشته شده است تقریبا حضور بیرانوند در استقلال منتفی شده است و او به خاطر هواداران و تبعاتی که ممکن است در فوتبال و زندگی‌اش بگذارد قید پیشنهاد آبی‌ها را زده، مگر اینکه در ساعات آینده اتفاقات عجیب غریبی رخ دهد - مثل بالارفتن مجدد پیشنهاد مالی - و بار دیگر نظرش تغییر و جنجالی‌ترین انتقال دو تیم بعد از مهدی هاشمی نسب را رقم بزند.

 

نویسنده: مهدی کریمی

 

این گزارش تا پایان امروز تکمیل می‌شود 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۷
برای انتقال مسی هم این همه خبر نتشر نشد . بابا بی خیال ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
بالا و پر دادن به چنین اخبار زرد و بی ارزشی فقط برای انحراف افکار عمومی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
بنده برای تیم ملی فوتبال با آن بازی های افتضاحش در جام جهان و گرفتن پاداش های چندیدن و چند میلیاردی آن هم در این شرایط فلاکت بار اقتصادی، تـــــره هم خورد نمی کنم چه برسد به بیرانود و پرسپولیس و استقلال.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
واقعا برای ۹ ماه بازی کردن بیرانوند ۹۰ میلیارد تومان

یعنی ماهی ۱۰ میلیارد تومان باید به او پرداخت؟؟؟

بخدا اگر کل فوتبال کشور اینقدر بودجه بیشتر بگیرد

حرام حرام حرام است
ناشناس
| Canada |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
دم بیروی خودمون گرم
چندروزی خوب استقلالیها رو سرکار گذاشت
:)
اینها دعواشون سر چ پولهایی است ما هم لنگ چند ملیون پول....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
دیشب میثاقی میگفت 5میلیارد که برا بیرو پولی نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
بخدا میخوام موتورم رو عوض کنم 100 میلیون نمیتونم از محل کارم وام بگیرم
ناشناس
| Canada |
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
البته مراجع امنیتی باید به این پرونده ورود کنن و مشخص کنن استقلال این پول رو از کجا قراره پرداخت کنه؟مگه همین تیم و مدیران اون نبودن که کاسه گدایی دست گرفته بودن تا بتونن پول استراماچونی رو پرداخت کنن و در نهایت هم با هزار کانکشن و حمایت برای دومین بار بهشون وام دادن تا پول رو بدن! حالا سوال مهم و اساسی اینه که اگه استقلال پول داشت و داره!!!! پرا زودتر پول استراماچونی رو ندادن تا از اسیا حذف نشن؟ این پول قراره از کجا بیاد؟اگه یه هوادار خر پول استقلال قراره این پول رو بده!!! اونوقت حساب و کتاب های مالی و مالیلتی استقلال چی میشه؟ قانون سقف قرارداد چی میشه؟ مگه شهر هرته که هر کسی از راه رسید بگه من چون پول مفت و باداورده دارم، پس پول زیر میزی قرارداد یه بازیکن رو میدم و بعد شما باهاش یه قرارداد فرمالیته و زیر سقف قرارداد باهاش ببندین! مگه این پول شویی نیست؟ چرا مراجع قضایی، امنیتی و مالیاتی ورود نمی کنن ؟ مگه استقلال وارد بازار بورس نشده؟ مگه غیر از اینه که تمام ورودی و خروجی های مالی باشگاه باید در سیستم کدال و بورس ثبت بشه؟ حالا کاری به بحث خود بیرانوند ندارم که داره به دلیل پول بی معرفتی می کنه و تیم پرسپولیس رو وارد بحران می کنه اما متاسفانه فوتبال ما به شدت سمی و کثیف شده و در این زمانی که مردم به شدت مشکل مالی دارن پرا یه تیمی باید این همه پول خرج کنه؟مگه این تیم خصوصی هست و مالک شخصی داره؟ مگه مردم سهام دار این تیم نیستن؟ مگه بودجه این تیم توسط دولت و یا ارگان های زیر نظر دولت پرداخت نمیشه؟ پس چگونه هست که پیشنهاد 100 میایاردی به این بازیکن میدن؟
یکی از مدیران گستاخ و پرروی فوتبالی که قانون سقف هزینه ها را نقض میکند با قدرت و شجاعت و به روش اردنگی از دفتر و مدیریتش بیاندازید بیرون بقیه همه خودشان می آیند داوطلب میشوند برای رعایت بودجه. هیچ راه حل دیگری ندارد. از واکنش نهادهای بین المللی هم نترسید بالاخره نمیشود همه امورات ما را خارجی ها تایید کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
متاسفانه دست های پشت پرده و مافیای قدرت کل فوتبال ما رو مسموم کرده و کسی هم جلودارش نیست!فقط و فقط نهادهای امنیتی هستن که می تونن این مفسدین رو به دادگاه بکشن! همین استقلال که الان 100 میلیارد به بیرو پیشنهاد میده!!!! اگه پول داشتن چرا بدهی خود رو ندادن تا از اسیا حذف نشن؟ هوادار استقلال باید این سوال اساسی رو از مدیریت باشگاه داشته باشه که شما که الان توانایی این همه پول رو دارین! چرا بدهی خود رو به موقع ندادین تا از اسیا حذف نشین؟ این همه پول کثیف از کجا قراره بیاد؟ مگه قانون سقف قرارداد مشخص نکرده که هر تیمی چقدر می تونه هزینه کنه؟ پس بقیه هزینه های استقلال چی میشه؟
وقتی میگن بلیط هواچیما را ارزان کنید میگویند هزینه های شرکتهای هواپیمایی بالاست. بعد شرکت هواگیمایی می آید 100 میلیارد تومان به یک بازیک دوزاری پول میدهد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
دوزاری رو خوب اومدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
بعد کارگران شریف و زحمتکش صنعت فولاد ماهی

هشت ۸میلیون تومان میگیرند

و بیرانوند و امثالهم ماهی ۱۰ میلیارد تومان!!!؟؟

واقعا کجاست انصاف و وجدان و عدالت ؟
اگر قضیه سپاهان و پیام نیازمند را حل کنید و به حساب کشی از محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان و هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تراکتور برسید، دیگر از این مشکلات پیش نخواهد آمد. مگر سپاهان و فولاد مبارکه زیرمجموعه دولت نیستند؟ چرا وزیر صمت جلوی این بریز و بپاش ها را ازجیب مردم نمیگیرد؟ آیا قولی به نمایندگان مجلس داده که تعارف میکند. همچنین هوشنگ نصیرزاده را باید با قوانین فیرپلی مالی سرجایش نشاند.
در کشورداری تعارف نکنید مردم از این همه بریز و بپاش عصبانی اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
جالبه که خود هوشنگ خان نصیرزاده پیش نویس قانون سقف بودجه رو نوشته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
چرا یک بار از بودجه تخصیص داده شده به پرسپولیس حساب کشی نمی شود چرا باید انها دلگرم به کل بودجه دولت و درامدنفت و مالیات باشند و همه درامد دولت بدون محدودیت در اختیار انها قرار گیرد که قهرمان شوند که نمی شوند و بلاخره با مهندسی قهرمانشان می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
چه ربطی به سپاهان داره تیم خودتان داره سقف را می‌شکافد اول خودتون رعایت کنید بعد گیر بدین‌به بقیه
ترک اوغلان ( پسر ترک )
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
تراکتور مثل باشگاههای اروپایی شخصی شده و از جیب بیت المال پرداخت نمیشه ، زنوزی پول داره و دوست داره هزینه کنه سقف قرارداد برای تیمهای دولتی میتونه باشه
تنها راهش خصوصی کردن باشگاه‌ها هست ، مثل تراکتور
بیرالوند باید بره خیبر خرم آباد چون هم زبانش هستند حیف بیاد توی تیم های تهرانی
اگه واقعا ارزشش بیشتر از سقف نهادها نظارتی هست، باید بره خارج از کشور.
البت بعید میدونم هبچکس در خارج هم این پول را به بیرانوند بده.
دفعه قبل که رفت، اخراجش کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
دوست عزیز کدوم خارج از کشور!!!!! اینا فقط و فقط مصرف داخلی دارن. مگه همین نرفت!!! بعد از چند بازی به نیمکت چسبید
بیرانوند دیگر هیچ جایگاهی در پرسپولیس ندارد.
بیرانوند بازیکنی که "غیرتش" رو فروخت
بازیکنی که نفهمید فوتبال کار تیمی هست نه انفرادی و تیم قائم به فرد نیست
خط دفاع بود که بیرانوند، بیرانوند شد
امیدوارم همچین بازیکنی هیچوقت به هیچ تیمی راه پیدا نکنه
غیرت و دلبستگی اولین عاملی است که بازیکنان باید نسبت به باشگاهشون داشته باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
بی خیال بابا دو باشگاه ورزشی رقابت می کنند و قشنگیش به جوونمردی و رعایت اخلاق ورزشیه . طرفداری از یک تیم ورزشی هم مسله حق و باطل نیست که براش اینطوری از غیرت و ... صحبت می کنید . بازیکنان این تیم ها همه جوانان این کشور و سرمایه های ملی هستند و در هر تیمی که بازی کنند انشالله موفق باشند . رقابت با دشمنی فرق داره ....
ناشناس
| Canada |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
دقیقا... من تا دیشب تصور می کردم که این مدیران باشگاه بودن که کم کاری کردن اما وقتی صحبت های وکیل این تازه به دوران رسیده رو شنیدم، فهمیدم که مدیرعامل باشگاه حق داره و راست میگه. اگه قرار باشه به این که 30 سالشه 100 میلیارد پول بدن دیگه باید فاتجه کل تیم رو بخونن..... دمش گرم اقای درویش که اجازه نداده یه بازیکن دوزاری برای یه تیم به قدمت تاریخ تکلیف کنه
اگر تو این خبرگزاری بی ربط یا با ربط به اصفهان گیر ندید روزتون شب نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
سرتونو مثل کبک کردید تو برف، توقع دارید کسی هم حرف نزنه
چه خبر از نود و دو هزار میلیارد تومن ؟؟؟؟؟
هواپیمایی زاگرس و تحریم کنیم و ازش بلیط تخریمی سال بعد چنین رفتاری نمونه و در به در باید دنبال پول باشه تا حقوق کارمندش و بده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
انگار هر روز با هواپیما میری سرکار
مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس فرقی با بقیه تیم ها ندارد و حتی در برخی موارد بیشتر هم هست، منتها به جای نوشتن کل مبلغ در قرارداد، بخشی از اون رو به عنوان آپشن و پاداش مطرح می کنند، مثلا به ازای هر بازی ۵۰۰ میلیون میدن و ...، الان مشکل بیرانوند با پرسپولیس هم همین هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
نه که استقلال نمیده
ما بدبختیم با تیم شهرمون ،، صنعت نفت آبادان ،،،و خیلی از تیمهای شهرستانی و دوست‌داشتنی دیگه مثل ملوان ، نساجی وووو کل هزینه خرید بازیکن و هزینه های یکسال بازیشون تو لیگ به اندازه دو تا سه تا از بازیکنان پرسپولیس و استقلال نیست،،، این چه عدالتیه؟؟؟؟ اگر بخش خصوصی بود حرفی نیست ولی مگر نه اینه که همه تیم‌ها دولتی هستند؟؟؟ پس نفت و بوی کثیفی پالایشگاه رو‌ما تو آبادان تحمل می کنیم ،، پولاش جاهایی دیگه خرج میشه!!!؟؟ اینم از ورزشمون که دل یک شهر به یک تیم خوشه
دعوا سر تقسیم پول مالیات و نفت بین خودشان است هیچ مدعی العموم و ناظر و بازرسی وجود ندارد و به راحتی سر سهم خواهی بودجه دعوا می کنند اگر نه این فوتبال واین لیگ و این سطح بازیکنان ارزش یک ریال خرج کردن ندارند
هزازارن جوان بیکا رو تو نون شبشون موندن حالا میخواهید صد میلیارد بدهید به این اقا ! چه دسته گلی به سر تیم ملی و پرپولیس زده !! اقای بیرو کارواش را به یاد بیار ! از اب گل الود ماهی نگیر ! بخدا من بعوان یک ایرانی جتی یک ریالش را هم حلال ندارم از بیت المال بدن
خوب بلدین مردم رو با این مسخره بازیا سرکار بذارین. خبر اول مملکت شده این که یه بازیکن بی خاصیت داره میلیاردها تومن پول مفت از بیت المال و مالیات کارمند و کارگر میگیره.
خب به ما چه؟ پول میلیاردیش رو این میگیره شماها ما رو زخم کردین با خبرای انتقال این یارو. نصف تیترهای شما شده انتقال بیرانوند. جمع کنین بساطتونو بابا
این دوست عزیز که یک روزی تو کارواش کار میکرده با تجمیع فاکتورهایی مانند شانس + زحمت و تلاش + ... به این جایگاه رسیده و خدا را شکر، اما الان در یک کشور بحران زده و با این همه مشکلات بزرگ و کوچک این باید بشه خبر شماره یک مملکت ؟!!! من کارگر که هزار بدبختی دارم باید هر جا سر میزنم بجای خبر رفع مشکلاتم با اخبار این بزرگوار روبرو بشم ؟!!
یارب روا مدار گدا معتبرشود.....
این اقا میخواد بازار گرمی کنه یک ریال هم نمی ارزه.تپ پرسپولیس دفاع خوبی داشت که گل نخورد. گل خوردناشو دقیق نگاه کنید گلر با کیفیتی اصلا نیستش.داره بازار گرمی میکنه که قیمتش رو ببره بالا.پرسپولیس باید با تیپا بندازه بیرون و استقلال هم اصلا نباید دنبال این بازیکن بره.بیرانوند شخصیتش طوریه که نیاز به توجه داره.فقط میخواد هر طور که شده تو حاشیه توجه باشه.
من خودم طرفداره استقلال هستم اما مساله الان نه پرسپولیسه نه استقلال
توی شرایط فلاکت باره مملکت این بازیکن خجالت نمیکشه زیره قراردادش با یه تیم میزنه که بره فلان جا ۱۰۰ میلیارد تومن پول‌ بگیره ؟؟
کمه ؟؟؟ میتونه بشمارتش اصلا؟
وقتی آدمای بی ارزش رو بزرگ میکنید میشه همین دیگه
هواداره پرسپولیس یا استقلال چه گناهی داره که همش اینا بهش شوک بدن
مرد حسابی تو با یه تیم قرار داد امضا کردی مرد باش پاش وایسا
مردم شغل ندارن صبح تا شب دنبال دوزار میدوعن اونوقت تو تا سه سال با مبلغه خوبی قرارداده کاری داری دیگه برای چی طمع میکنی ؟؟
مگه کیفیتت چیه یا چی ‌توی‌خودت دیدی
متاسفانه این موارد عجیب رو فقط توی ایران میبینیم وقتی پراید رو به قیمتی ۱۰۰ برابره ارزشش میفروشی بایدم یه بازیکن فوتبال ۱۰۰ برایره ارزشش تقاضای پول بکنه
آقای مهدی کریمی خبرنگار لنگی تابناک چقدر هوله ، دوبار مطلب رو کار کرده
توی کوچه پس کوچه ها کلی استعداد برای دروازبانی هست کافی است بگردید ،این بیرانوند را ولش کنید تا بفهمد هیچ است
وقتی به یک نفر بیش از حد بها بدهی یاغی وگستاخ میشود باید دیگه هیچ کجا نخوانش تا بداند اصلا کسی نیست
چه خبر مهمی؟؟؟؟از اختلاس و تورم و...بگو
بگو تو کجا فوتبال کجا باید برگردی سر ساختمان .دوباره آجر پرت کنی
اصلا مهم نیست این دروازه بان دوزاری بمونه یا بره استقلال. مهم تیم پرسپولیسه که به هیچ بازیکن تازه به دوران رسیده ای باچ نمی ده. یادمون نرفته که اسامی مانند سلطان علی پروین، ناصر خان جچازی یه روز اومدن و یه روز هم رفتن و این دو باشگاه همچنان هستن. بیرانوند هم فقط و فقط خودش رو خراب کرد! می تونست تبدیل به یه اسطوره بشه! اما الان منفور و مورد تنفر هوادار. خدایی چگونه می تونه مرگ و سکته هوادار رو در خلوت خودش بپذیره. من به عنوان یه پرسپولیسی دیگه و تحت هیچ شرایطی این تازه به دوران رسیده رو در تیم خود نمی خواهیم. مدیران باشگاه باید به سرعت یه دروازه بان خوب خارجی رو به تیم بیارن تا این تازه به دوران رسیده بفهمه که همه چی پول نیست.
بحث اصلی چپاول بودجه دولتی است. بیرانوند و یا هر کدام دیگه چه ارزشی دارند که باید این مبالغ به آنها پرداخت شود؟ راست می گویید باشگاه ها را خصوصی کنند اگر هر مبلغی درآمد داشتند، خرج بازیکنان کنند.
اگر سپاهان برای نیازمند ۲ میلیون یورو خرج نمیکرد، الان اینم نمی‌گفت ۴۰ میلیارد کمه
مابه تفاوت گندم کشاورز نریختن به حساب چون اعتبار بودجه ندارن اونوقت تو این فوتبال چه بریز بپاشی میشه خداوکیلی باید در وزارت ورزش رو گل بگیرن مگه این فوتبال چه گلی به سر این مملکت زده که هر دوره هم با سختی میره جام جهانی بعد تو همون مرحله اولم حذف میشه
بعضی ها باید یادشون نره از کنار تیم به اینجا رسیدن البته زحمت هم به کشیدن نمیشه منکر شد، ولی هواسمون باشه عشق به تیم و طرفدارها از طرف این عده یه شعار پوچ و تو خالیه
مدبر عامل باشگاه پرسپولیس نباید تن به خاصه نامعقول بیراوند کارتن خواب بدهد فوتبال ایران ارزش اینهمه هزینه را ندارد
چرا وقتی امیری.سیدجلال.وهمین بیرانوند را طبق ادعای کی روش شبانه ازرفتن به استقلال منصرف کردن کسی چیزی نگفت حرف های درویش همه شعار هست همین سال قبل صادقی وپورعلی گنجی بالای سی میلیارد قرارداد داشتن
در کشوری که مردم به نان شب محتاج هستند طرفداری از تیم فوتبال و بازیکنان ان با این درامدها اوج حقارت و زبونی این طرفداران و‌هواداران است
چرا وضعیت به این شکل شده نخبه های دانشگاهی بیکار یا در فکر مهاجرت به خارج از کشور عده ای فوتبالیست که شاید دیپلم هم نداشته باشند در پول و مادیات شنا می کنند
اگر کشوری با شرایط عادی بودیم خوب مهم نبود ولی بردن لقمه ای نان سر سفره برای خانواده و سر پناه داشتن برای بسیاری شده ارزو ی محال !!!
اين کارگر ریوی روزمزد که از گشنگی شهرش رو رها کرده بود و اومده بود تهران رو علی دایی از سر دکه کارگری آورد تو فوتبال که به نون و نوایی برسه
حالا میخواد با پول‌های ناحقی که بدست میاره کل طایفه ش رو از گشنگی نجات بده بی غیرت..
پاسخ ها
سناریو
| France |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
من از بیرانوند خوشم نمیاد ، ولی شما هم می خواستی عرضه داشته باشی از کارگری و گشنگی بشی دروازه بان تیم ملی
اگر درویش مرد باش مثل رسول پناه سر حرفش مبنی بر مبارزه با دلالی و باج گیری مربی و باریکنانش می مون و بیرانوند رو از پرسپولیس خودش اخراج می کن تا اینطور بازیکن با پشت گرمی سرمربی اش بازار گرمی نکن و دل هوادار رو خون نکن
حضور در باشگاه های دولتی = حقوق دولتی

این آقا اگر خوب بود بلژیک نگهش میداشتن
چرا باید از جیب مردم و مالیاتی که از مردم بیچاره میگیرید این همه پول پرداخت بشه؟
اگر هیچ کجا نخواهنش روزی 50هزار تومان میره سر کار از خداش هم هست
خوبه بره امیدوارم مدیران استقلال عاقل باشن حالا بهش بگن فقط یک‌میلیارد می‌دیم نمی خوای برو هرجاکه دلت میخواد .این همه بازیکنان تیمهارو خراب می‌کنه
کل بازیکنان فوتبال ایران روی هم ۵ ملیارد نمی ارزند چون هیچ افتخار ملی برای کشور کسب نکرده اند حتی یه جام آسیایی.
استقلال نیا چون‌ لیاقتش رو نداری برو کشورهای عربی
هفتاد ساله هستم فرقی نمی کنه زن باشی یا مرد فوتبال یکی از عنصر های باز دارنده جوانان در عرصه بی بندوباری و اعتیاد است پس فوتبال مهم هست اگر نبود آنقدر کشورها بها نمی دادند دوم گذشته کسی را به رخ نکشید گذشته او بد بوده تلاش کرد دنبال عیاشی و ولگردی نرفت دنبال هدفش رفت موفق شد الان هم راست میگه کسی که پنالتی رونالدو را گرفت که خود رونالد کم مونده بود ایست قلبی کنه پس ارزش بیرون خیلی بیشتر از اینها هست آبروی پرسپولیسه بخدا عابد زاده کسی مثل بیرون نداشتیم نداریم فعلا پس اگر حقش نبود اعتراض نمی کرد کسی که روزهای گذشته اش را با افتخار تعریف می‌کنه امروز هم برای حقش دفاع می‌کنه خودشان هم اگر بودید همین کار را می‌کردید بیرون آب روی پرسپولیس هست قدرشرا بدانید تا وقتی که مثل او یا بهتر از بیاید چون بلاخره زمان. باز نشستگی او هم می رسد ولی تا هست قدرش را باید بدانند و آنقدر گذشته او را به روخش نکشند چیزی که خودش با افتخار تعریف کرده را تکرار کردن حماقت است وسلام .
لنگی سوزی ادامه دارد بیرانوند اگرم به لنگ برود برای لنگ دروازبان نمیشه دروازبانیکه عامل اصلی قهرمانی لنگ هست باید پول بیشتری داد
بازارگرمی با پشت پرده ها ... بیچاره هواداران ساده دل
بیرانوند کلی سختی کشیده تا به اینجا رسیده. الان هم حقشه که به بهترین پیشنهاد فکر کنه و انتخاب کنه. فوتبال ما به ظاهر حرفه ایه ولی کامنته ای بالا نشون میده که اکثر مردم ما سنتی و تعصبی فکر میکنند و با فوتبال حرفه ای فاصله زیادی داریم.
این اگه برگرده پرسپولیس دیگه ارزش نداره برای ما نداره مایی ک تای هر جون داشتیم ازش حمایت کردیم و اون ما همه ب هوادار ها رو فروخت به پول!!! لیاقتت همون استقلال!
کریمی را بیارید وزارت خارجه اون با اوباشهاش ومولتی میلیادرهای هواپیمائیش میتونه از هر در بسته ای عبور کنه ولی کریمی چرا نتونست برای استقلال توآسیا کاری کنه ،چا بجای یه مربی خوب دکتر بردیا سریال اغما رو مربی کرد ،اون ۲ سال با تمام امکانات باشگاه فولاد که در آسیا تکه فولاد را ۲۰ سال به عقب برد مطمعن باشید بارسلونا را هم به نکونان بدید هیچکارست وما خوشحالیم
اگه استقلال اینقدر پول داشت بدهی خودش رو میداد که از اسیا حذف نشه من که باور نمیکنم
استقلال گور نداره تا کفن داشته باشه پول داشت که بدهی استرا ماچونی را می‌داد این همه ابرو ریزی تو رسانه ها نمیکردن و از آسیا حذف نمیشد
عدم تامین منابع مالی و پرداخت نشدن بدهی بازیکنان،عدم تمدید به موقع قرارداد بازیکنان مد نظر سر مربی،عدم جذب بازیکنان مورد نظر یحیی و عدم رفع مشکلات متعدد بازیکنان و باشگاه,چ، فسخ قرداد بیرانوند و از همه مهمتر عدم تمدید قرارداد کربم باقری کبیر نشان از ضعف مفرط مدیریت درویش و هیئت مدیره است آقا بلد نیستید، توان ندارید بگذارید بروید کاربلدها بیان سر کار چرا با احساسات ملت بازی میکنید ؟!
با تاسف مدیران کلیشه ای مدیریت مملکت را زیر سوال برده اند!!
آخ که خوب حالا از وضعیت آشفته ی کشور دارن سواستفاده میکنن،اینا رو باید بفرستن همون جای که بودن برن چوپانی کنن
اینو چه به اینکارا
این اگ غیرت داشت تو جام جهانی ثابت میکرد
غیرت لر غیرت لر
تو جام‌جهانی خودشو به بیگانه فروخت...
چهار تا ادم دوزاری بیسواد دور هم جمع شدن اسم خودشونم گذاشتن نهاد امنیتی و نظارتی . دنبال سقف قرارداد و سوراخ فقط تو باشگاه استقلال و‌پرسپولیس میگردن چون دولتی هستن میتونن باج بگیرن ولی تیمایی مثل سپاهان و تراکتور و خصوصی هستن رو نمیتونن لخت کنن
نود درصد جامعه پرتلاش ومعاش تأمین حداقل های زندگیه .دختر دکمه بخت داره مونده ویا پسر ازدواجی داره مونده تو خرج وزندگی واز صبح زود تا نصفهای شب جون می‌کنه ولی هنوز زیر خط فقره وانوقت پولهای بی زبان آین کشور داره اینجوری خرج میشه واقعا انصاف و عدالت کجا رفته آیا این عمل رواست
بااحترام،وبا احترام مجددبه همه اقوام غیرتمندایران عزیز.البته بنظرمی رسداین هموطن غیرتمندلر قیدرفتن به استقلال را نزده باشد.بلکه همانطورکه ظاهرامسئولین باشگاه پرسپولیس گفته اند ایشان اصلا امکان فسخ قراردادخودبا پرسپولیس ورفتن به باشگاه دیگری را ندارند.
پرسپولیس فتح‌آبادی عابدزاده، احدی، نیکبخت واحدی، شاهرخ بیانی، دیاباته و خیلی بازیکنهای دیگه از استقلال گرفت ولی استقلال اینقدر شلوغش نکرد
این آقا ارزش نداره خبر اول بشه
نه بدرد پرسپولیس میخوره ونه استقلال.
جاش کارواشه
بابا بیرو مگه تا کی میتونه دروازبانی کنه آنقدر لیلی به لالاش نذارید بذارید برگرده کارواش ماشین شویی کنه یادش رفته از کجا اومده تا آخر عمرش باید دور پرسپولیس بگرده تعصب فقط و فقط علی کریمی بخاطر مردم از همه چی گذشت و آواره شد امثال بیرو باید یاد بگیرن همه چی پول نمیشه کسی که احساسات این همه هوادار را زیر پا میزاره بهتر که بره عشق بچه عقاب امیر عابدزاده بهترین گزینه است درویش باید فوری با عابدزاده قرار داد ببنده اونوقت بیرو میفهمه چه .....کرده پرسپولیس عشق ابدی....‌
تراکتور اگه از این پولا خرج میکرد ۲۰ میلیارد میداد اسدی رو نگه میداشت. وقتی با یه میلیون دلار میشه یه دروازه بان خیلی بهتر خارجی گرفت چرا باید این کارو بکنن. در ضمن دروازه بان اول تراکتور مشخص شده و اینا همش توهمات یه عده است. نصیرزاده هم رسما تکذیب کرد
۶۲ سالمه.با پرسپولیس زندگی میکنم .خودم مربی والیبال هستم.علی را مثل پسرم دوست دارم .ولی دلم را شکست .این بقول شما حق را میتوانست از راههای درست تری بگیره .همین فینال حذفی ۱۲۰ دقیقه ابیها به او فحاشی کردند با حمایت اقای طاهری و کمک مربی بی معرفت استقلال .من بخاطر علیرضا گریه کردم .ولی دیگه پسر ما نیستی هر جا که میروی موفق باشی.فقط برو که دیگه باعث مرگ و سکته انسانهای عاشق و بی پول نشوی .از رشت هستم.
بیرانوند وقتی دید عابدزاده هم ابراز تمایل کرده که پسرش به پرسپولیس بیاد دست و پاش لرزیده
چینین پول ها را می خورند که هار می شوند!!! و شعار زن ، زندگی ، ازادی را سر می دهند!!!
بابا فوتبال رو خصوصی کنید اون وقت 300 میلیارد 300 میلیارد خرج کنید اما الان که از پول مالیات من و امثال من دارید خرج می کنید والله راضی نیستیم حرام باشه براتون. همه تون باید جواب پس بدید
به نظر بیرانوند از لحاظ قانونی اصلن نمی تونه فسخ قرارداد کنه و بره تیم دیگه. فقط می تونه به تیم خارجی بپیونده. تو این ماجرا خودشو خراب کرد
کاملا مشخص هست که ایشان گذشته تلخی داشته با این پولها نمیشه پاک کرد.
ابن هم یک مدل حواس پرتی
ابن هم یک مدل حواس پرتی
یکی نیست بگه یک کم زنش از قر وفر و مهمانی ولباسشو گم کنه تا سر برج کم نیاره علی بیرو
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی