بازدید 27107

«گام رو به جلو» دولت آلبانی و انتقال برخی رایانه‌های منافقین به ایران

سی ام خرداد پلیس آلبانی که برای بازرسی از اردوگاه منافین اقدام کرده بود، با ممانعت تروریست‌های این گروه روبه رو گشت که در همین راستا، یگان ضدتروریسم وارد عمل شد و با حضور در محل یگان سایبری این گروهک، تمام تجهیزات موجود در آن از جمله رایانه ها و سرور‌ها را با خود برد.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ 04 July 2023

«گام رو به جلو» دولت آلبانی و انتقال برخی کامپیوترهای منافقین به ایران

 

تابناک _ زهرا روح بخش: روز گذشته، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مورد انتقال کامپیوتر های منافقین از آلبانی به ایران تاکید کرد: بخشی از هارد و کیس‌ها رسید، مشغول بازیابی اطلاعات، شناسایی رابطان و هسته های تخریب و نقاط کور هستند.

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در صفحه مجازی خود درباره بازگرداندن رایانه ‌های منافقین به کشور نوشت: «بخشی از هارد و کیس‌ها رسید. مشغول بازیابی اطلاعات، شناسایی رابطان و هسته‌های تخریب و نقاط کور هستند.» خلجی همچنین درباره نتایج به دست آمده درباره بازیابی اطلاعات کامپیوتر‌ها نوشت: «نتایج تا الان امیدوار کننده است.»

سی ام خرداد پلیس آلبانی که برای بازرسی از اردوگاه منافین اقدام کرده بود، با ممانعت تروریست‌های این گروه روبه رو گشت که در همین راستا، یگان ضدتروریسم وارد عمل شد و با حضور در محل یگان سایبری این گروهک، تمام تجهیزات موجود در آن از جمله رایانه‌ها و سرور‌ها را با خود برد.

گفته می‌شود، گروهک منافقین در سال‌های اخیر با کمک یکی از دولت‌های حامی خود، پیشرفته‌ترین سرور‌ها را در یگان سایبری به کار گرفته که این سرور‌ها اطلاعات بسیاری از جمله اطلاعات مربوط به مرتبطین و نفوذی‌های منافقین در داخل ایران وجود داشت.

پلیس آلبانی پس از بررسی و پردازش مشترک اطلاعات موجود در سرور‌های به دست آمده از مقر منافقین، دریافته که برخی اطلاعات مهم دیگر توسط این گروهک مخفی شده است. به همین دلیل بار دیگر برای بازرسی بیشتر وارد اردوگاه اشرف ۳ شده و در بررسی‌های مجدد، اطلاعات بیشتری به دست پلیس آلبانی افتاده است.

به باور صاحبنظران سیاسی و امنیتی، خبر انتقال هارد و کیس‌های منافقین به کشور دارای اهمیت فراوانی بوده، زیرا شناسایی افراد مرتبط با این گروهک و همچنین نحوه به کارگیری نیرو در داخل کشور و احیانا خلأ‌های امنیتی و اطلاعاتی کاملا مورد شناسایی قرار می‌گیرد. البته روز قبل از اعلام این خبر، وزارت اطلاعات در اطلاعیه توصیفی به بیان جهات همکاری با سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی اروپایی در موضوع ورود نیرو‌های ضد تروئریسم پلیس آلبانی به مقر منافقین پرداخت.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: در روز‌های منتهی به واقعه‌ی ورود نیرو‌های پلیس ضدتروریسم آلبانی به مقر مرکزی گروهک منافقین در تیرانا، آن سازمان جنایت‌پیشه، حداکثر تلاش خود را برای انجام عملیات تروریستی در نقاطی از کشور به کار بسته بود؛ اما با اقدامات پیشگیرانه و پیش‌دستانه‌ی امنیتی و تله‌گذاری‌ها، جز چند اقدام ایذایی و حقیر، با عنایات الهی در طرح‌های تروریستی بزرگ‌تر با ناکامی مواجه شد؛ از ‌جمله نمونه‌های قابل طرح می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


۱- در اردیبهشت ماه گذشته سلسله اقدامات ایذایی در شهرستان‌های کلارآباد، سلمان‌شهر، عباس‌آباد و تنکابن علیه اماکن و اموال دولتی و عمومی از قبیل ایجاد انفجار‌هایی با استفاده از نارنجک‌های دست‌ساز، پرتاب بمب‌های کوچک دست‌ساز، آتش‌سوزی در اماکن فوق‌الاشاره و مواردی از این قبیل رخ داده بود. با تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات مازندران، هسته‌ی چهار نفره‌ی عامل خرابکاری‌های مذکور شناسایی و هر چهار عنصر تروریست با حکم مرجع محترم قضایی بازداشت شدند.


۲- پس از هسته‌ی فوق‌الذکر، یکی از عناصر سابقه‌دار نفاق توسط سازمان اطلاعات استان تهران شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفت. این فرد قصد داشت با استفاده از بمب‌های دست‌ساز، عملیاتی علیه یکی از نهاد‌ها انجام دهد. وی با فراهم آوردن خانه‌ی تیمی و به‌کارگیری تعدادی دیگر از عناصر عملیاتی مرتبط با منافقین و تولید نارنجک و بمب‌های دست‌ساز کوچک، تیم خود را آماده انجام عملیات کرده بود که لحظاتی پیش از اقدام تروریستی، بازداشت و کلیه‌ی مواد منفجره و بمب‌های دست‌ساز از صحنه‌ی عملیات و نیز از خانه‌ی تیمی ضبط شد. 


۳- شناسایی و بازداشت هسته‌ی سه نفره‌ی اقدامات خرابکارانه در استان‌های خوزستان، فارس و کهکیلویه و بویراحمد در تاریخ ۲۶/۰۳/۱۴۰۲. این هسته چندین عملیات ایذایی در شهرستان‌های بهبهان، گچساران، سرآبتاوه (در کهکیلویه و بویراحمد) علیه دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های حاکمیتی انجام داده بود. از خانه‌ی تیمی هسته‌ی مذکور مواد انفجاری، مسلسل کلاشینکوف، لباس‌های کارگری برای بهره‌برداری پوششی در عملیات، بمب‌های دست‌ساز کوچک و چندین سه‌راهی انفجاری کشف و ضبط شد.


۴- در همان تاریخ هسته‌ی عملیاتی دیگری که چند اقدام خرابکارانه از قبیل انفجار نارنجک‌های دست‌ساز و بمب صوتی در استان گیلان و نیز در جزیره کیش انجام داده بود، شناسایی و دو تروریست عضو آن بازداشت شدند.


۵- موضوع قابل تأمل این‌که اعضای هسته‌های بازداشت شده، همگی دارای سابقه‌ی خرابکاری در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ و چند تن از آن‌ها از زندانیانِ آزاد شده هستند که پس از آزادی از زندان، متأسفانه دوباره به اقدامات خرابکارانه روی آورده بودند. همچنین همه‌ی این افراد از طریق فضای مجازی مورد شناسایی منافقین قرار گرفته و به هسته‌های تروریستی پیوسته‌اند؛ علاوه بر آن، کلیه‌ی متهمین بازداشت شده پس از ارتباط با سرپل‌های گروهک منافقین، آموزش‌های مختلف از ‌جمله آموزش تولید نارنجک‌های دستی و بمب‌های کوچک دست‌ساز را فرا گرفته و مضاف بر آموزش ها، پول‌هایی برای خرید تجهیزات و تهیه‌ی خانه‌های تیمی و وسایل نقلیه از منافقین مستقر در پایگاه آلبانی دریافت کرده‌اند.


۶- در سال گذشته نیز عوامل عملیاتی تولید و پرتاب بمب‌های دست‌ساز در استان‌های تهران، اصفهان و فارس بازداشت شده و علاوه بر آن‌ها جمع قابل توجهی از عناصری که در فضای مجازی به سرپل‌های منافقینِ مستقر در آلبانی وصل شده و تحت آموزش بودند، پیش از هر گونه اقدام، شناسایی و مورد برخورد مقتضی قرار گرفته بودند.


۷- وزارت اطلاعات در مراودات اطلاعاتی – امنیتی با سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی، ضمن تذکر‌های متعدد نسبت به فعالیت‌های تروریستی منافقین از خاک کشور‌های مختلف غربی و به ‌ویژه از پایگاه مرکزی آلبانی، در عین حال هشدار‌های لازم را در صورت اهمال کشور‌های محل فعالیت منافقین ارائه داده و اکنون نیز یادآور می‌شود که جمهوری اسلامی ایران تعقیب تروریست‌ها در خارج از مرز‌های خود را جدی در دستور کار خود دارد.


۸- اینک ضمن «گامی به جلو» دانستن برخورد اخیر دولت آلبانی با تروریست‌ها و تقدیر از آن اقدام، در عین حال و طبق اطلاعات موثق، برخی از حامیان سابقه‌دار تروریسم در اروپا و آمریکا، با کارگردانی و فشارهایِ آدم‌کشان صهیونیست، به دنبال دادن تنفس مصنوعی و احیای فرقه‌ی تروریستی منافقین هستند.  


وزارت اطلاعات اعلام می‌نماید تا ریشه‌کن کردن کامل و همه‌جانبه‌ی تروریسم و تروریست‌هایی که به نیابت از رژیم موقت صهیونیستی و با حمایت سایر دشمنان ملّت سرافراز ایران، اقدامات خرابکارانه کرده‌اند، به مبارزه‌ی بی‌امان خود علیه آن‌ها ادامه خواهد داد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۹۷
هنوز آلبانی این موضوع را تائید نکرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
چرا آلبانی باید چنین کاری را انجام دهد؟ چه سودی برایش دارد؟ حتی با ایران رابطه سیاسی و اقتصادی هم ندارد.
قارنعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
فقط سر کار گذاشتن مردم ایران است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
آن قدر این دولت شعار و وعده و خبر بی پشتوانه داده که نمی توان هر حرفی را از او به راحتی باورد کرد. آن هم از سوی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
خدا کنه درست باشه و کلا این تشکیلات از هم پاشیده و نابود بشه تا دیگه هر کاری میشه نگن کار دشمن و مجاهدین هستش والا مردم هر جا اعتراض میکنن میگن منافقن و پای مجاهدین میاد وسط خوب بزنید همه رو نابود کنن شما که این همه هزینه کردید ترتیب همشون رو بدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
گروههای تروریستی دیگر آلبانی را جای امنی برای لانه گزینی نمیبینند... پلیس آلبانی خیلی زرنگی کرده که هم بستر گسترش روابط با ایران را فراهم کرده و هم کشور خودش را از اینکه هدف گروههای تروریستی و اشرار برای لانه گزینی باشد خارج کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
شما هم وقتی پماد سوختگی میزنی یکم طول میکشه تا خوب بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
کشورهای عضو ناتو از جمله آلبانی، حداقل به خاطر ماجرای پهبادها و غنی سازی اورانیوم هیچگاه با ایران همکاری نمی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
خدا کند صحت داشته باشد تا ریشه این گروه تروریستی کنده شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
نیازی به تأیید نیست. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
آلبانی سال قبل هیئت دیپلماتیک ایران را به دنبال حملات سایبری به زیر ساخت های این کشور اخراج کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
الان دقیقا چه ربطی به چی داشت
آلبانی عضو پیمان ناتو است.
اگر چنین کاری کرده باشد، این به منزله نظر موافق تمام کشورهای عضو این پیمان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
ربطی نداره
پیمان ناتو چه ربطی به رفتار ضد تروریستی یه کشور داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
ناتو به خاطر جنگ اوکراین و پهبادهای شاهد، هیچگاه روی خوش به ایران نشان نخواهد داد.
ی خورده هم تلاش کنید دل مردم رو بدست بیارین که اینقد راحت جذب دشمناتون نشن.
پاسخ ها
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
افرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
درست میگی، ولی با تحریم اقتصادی مشکله
پیشنهادت چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
منافقینی که با صدام که دشمن این خاک بود متحد شدند فقط دشمن جمهوری اسلامی نیستن بلکه وطن فروش و دشمن همه مردم اند
پس چرا فرانسه به مجاهدین خلق اجازه گردهمایی در پاریس داد؟ چرا نخست وزیران سابق انگلیس، کانادا، معاون ترامپ.... در این گردهمایی شرکت کردند؟ چطور آلبانی بدون رضایت آمریکا توانسته همچین کاری کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
از کجا میدونی بدون رضایت بوده؟
هر وفت گوشه ای از اطلاعات درون این هاردها و لپ تاب ها منتشر شد، آن وقت می توان ادعای رئیس شورای اطلاع رسانی دولت را باور کرد.
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
اگه صلاح میدونید شخصا شما رو به اطلاعات دعوت کنند شاید حضرتعالی باور کنید
چرا باید حرف سپهر خلجی را باور کرد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
خب نکن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
چونکه این یک موضوع حساس امنیتی است و اگر در این موضوع دروغ گفته باشد دستگاه امنیتی دهنش را صاف میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
در جواب ناشناس 12:08
اگر موضوع به قول شما حساس امنیتی است چه لزومی دارد که گفته شود؟ حرف شما کنتور نمی اندازد. باز هم بزنید.
خخخخخ
اقدام به جا و مقتدرانه ای بود
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
خب بسلامتی کامپیوترهای سایبریا اونا جمع شد
اینور هم جمع بشه و سایبری جیره خور روسیه و چین کم بشه فضای اینترنت تمیزتر هم میشه
درسته دقیقا همین اتفاق افتاده وخیلی بیشترازین که احتمالا نتونستن بگن بوقتش همه میفهمن این پیرمرد پیرزنهای زباله گرد جی به سرشون میاد
پاسخ ها
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
کاری به آلبانی و هارد و این چیزا ندارم.
ولی کاش تو نوشتن یه ذره ادب می داشتی. خیلی از آدم هایی که مشغول زباله جمع کنی هستن ، میتونستن برن سراغ دزدی یا هر کار دیگه ..
متاسفانه امثال شماها ، بشدت حقیر و بی
ادب تشریف دارین..
در مغز شماها فقط تفرعن و تکبر و نفرت پراکنی وجود داره.انشالله به روزی بیفتی که درگیر زباله گردی بشی تا اینجور به آدم های فقیر این جامعه توهین و بد دهنی نکنی .
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
این پیرمرد پیرزنهای زباله گرد؟؟؟
هیچ وقت از امثال شما انتظار مرام و معرفت نداشتم
امان از کیسه های اشرفی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
خودتو زدی به ندونستن یا واقعا اینجوری فکر میکنی کسی با زباله گردهای واقعی کاری نداره منظور همون منافقین بوده وبس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
ممد ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
معلومه حسابی داری از این رکبی که از آلبانی خوردی میسوزی
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
این بنده خدا فکر کنم منظورش از زباله گردا اعضای گروه مجاهدین خلق بود نه این بیچاره ها که زباله گردی
می کنند توی خیابان
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
بدبختی اینجاست که متاسفانه و بوسیله سیاست های همه دولت ها ، همه ، شغل زباله گردی هم ، در لیست مشاغل قرار گرفته.
و فعلا و تا زمانی که این مملکت درس بشه این فلاکت وجود داره و این شغل ها بسط پیدا میکنه .
پس فعلا
این یک شغل و شریفه
و توهین به این شغل به مثابه نفرت پراکنی و عدم تربیت صحیح شخص روای میباشد.
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
شما خودتو ناراحت نکن غربگدا جماعت دو دسته اند یا نادانند و یا کمی می فهمند اما خودشونو به نادانی می زنند. همه فهمیدند که منظور شما از زباله گرد همان منافقین هستند نه افراد زحمتکشی که در زباله دنبال رزق و روزی حلال می گردند اما این غربگداهای بیچاره مغزشون از گچ و مقداری کاه و کلش ساخته شده
رژیم صهیونیستی، برای دومین روز متوالی در حال حمله همه‌جانبه زمینی و هوایی به جنین در کرانه باختری است. این تجاوز تاکنون 10 شهید و بیش از ۱۰۰ مجروح برجای گذاشته است.

به گزارش فارس، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی برای دومین روز متوالی به تجاوزات گسترده و همه‌جانبه زمینی و هوایی علیه شهر جنین و اردوگاه آوارگان آن در شمال کرانه باختری ادامه می‌دهند.
از سراسر وب
جشنواره طوفانی 2.5 میلیارد تومانی شروع شد (افتتاح حساب کنید)


به اعلام وزارت بهداشت فلسطین، در نتیجه تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به جنین از سحرگاه دیروز (دوشنبه، ۳ جولای)، ۱۰ غیرنظامی شهید و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند که حال ۲۰ نفر از آنها وخیم است. هلال احمر نیز امروز اعلام کرد که اوضاع انسانی در اردوگاه جنین، بسیار وخیم است و ساکنان این اردوگاه به شدت نیازمند دارو، آب و موادغذایی هستند، اما تجاوز اسرائیل به جنین، مانع امدادرسانی می‌شود. تصاویر منتشر شده از اردوگاه جنین بیانگر حجم ویرانی بی‌سابقه در آن است.

در مقابل رژیم صهیونیستی تایید کرد که یکی از نظامیانش در پی انفجار یک بمب دست‌ساز، زخمی شده است. این رژیم همچنین ادعا کرد که صدها مواد منفجره را در جنین کشف و توقیف کرده است و با پهپادهای خود بیش از ۲۰ بار علیه اهداف مختلف در اردوگاه جنین، حمله کرده است و حمله زمینی و هوایی علیه جنین، را تا تحقق اهدافش ادامه خواهد داد.

حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه جنین، که از بامداد روز گذشته آغاز شده، امروز نیز ادامه یافت و در سایه تداوم درگیری نظامیان صهیونیست با نیروهای مقاومت، سحرگاه امروز محله «الدمج» در اردوگاه جنین هدف حمله هوایی این رژیم قرار گرفت. کتیبه جنین زیر مجموعه سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد: : رزمندگان ما به یاری و قدرت خداوند، یگروهی از نیروهای صهیونیست را فریب دادند و آنها را در محله الدمج به تله انداختند و شدید و مستقیم به سمت آنها تیراندازی کردند.

با وجود آنکه مقاومت فلسطین مانع پیشروی اشغالگران صهیونیست از محورهای مختلف به اردوگاه جنین شده‌اند، اما صبح امروز، اشغالگران با نفوذ به محله «القحلیشه» در اردوگاه جنین، پدر شهید «قیس جبارین» و فرزندش «قصی» را دستگیر کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز اعلام کرد که طی دیروز و امروز، ۱۲۰ فلسطینی را در جنین به اسارت گرفته است.

درگیری مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر، صبح امروز در محله «الزهراء» تشدید شد و اشغالگران در حال اعزام نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به جنین هستند و از صبح امروز، همزمان با تداوم حملات اشغالگران، شمار زیادی از هواپیماهای شناسایی این رژیم بر فراز آسمان این شهر در حال پروازند.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
پاشو برو فلسطین کمک شان کن چون ظاهرا برات مهمه و اهمیت دارد و ربطی بهشون داری به ما ربطی ندارد همانطور که مسلمانان ایغور چین هم به ما ربطی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
خب ک چی؟ واسه من قیمت مرغ مهمه نه چیز دیگه
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
اگه ممکنه برو تو المنار اینو بزار. ما تو ایران به اندازه کافی بدبختی داریم .
اشکی اگر واسه ریختن هست ، همون به ....که واسه هموطنای خودمون باشه .
ناشناس
| Canada |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
همین که نوشتی رژیم صهیونیستی بقیه شعارهای پوچ و بی محتواتو نخوندم در جا منفی زدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
همونطور که این کامنتی که گذاشتی ربطی به اینجا نداره، این کامنت گذارای زیرش که میگن به ما ربطی نداره هم ربطی به انسانیت ندارن.
از فردا یک فایل متنی تو یکی از کامپیوترها میسازن بعد هرکی هر اعتراضی بکنه اسمش رو تو فایل تایپ میکنن بعد اخبار 20:30 میاد میگه و امام واقعیت ماجرا! همونطور که میبنید این معلم نمای بازنشسته نمای معترض نما اسمش تو سیستم منافقین خلق بوده و ماهی 7 میلیارد یورو حقوق میگرفته که جو رو متشنج کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
آقا این سید مهدی را نفر اول بنویسید
H
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
عالی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
دمت گرم گل گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
مشخصه اسمت اون داخله که ترسیدی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
اینقدر بی اعتماد نباش به مسؤلین
انشاالله مرحله دوم خود منافقین به ایران انتقال شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
یعنی بیان تو ایران عملیات تروریستی انجام بدن؟
ناشناس
| Sweden |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
مشکل شما با از بین رفتن فرقه رجوی حل نمی شه این فرقه پیر و پاتال که تهدیدی برای شما نیستند
اصلا چرا باید مقام دولتی و نه امنیتی در این خصوص اطلاع رسانی کند یک جای کار ایراد دارد
یکنفر نیست که جواببده چرا این مملکت اینقدر میلیونی انهم ایرانی مخالف داره؟
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
از بس ملت حسودی هستیم
چشم نداریم قطار پیشرفت مردم رو ببینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
دلایل زیاد داره یکی فساد مالی در ایران یکی جنگ روانی فرهنگی غرب علیه ایران و ...
ناشناس
| Romania |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
هیچ چیز خیانت و کشتن هموطن را توجیه نمی کند دوست عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
از کی تا حالا شما منافقین میلیونی شدید؟
همتون داخل یه کمپ کوچک جا شدید.
اینقدر هم حقیر و بی ارزش شدید که دیگه برای هیچ کی و هیچ جا اهمیت ندارید.
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
میلیونی اونایی هستند که در راهپیمایی های مختلف در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر عزیزمان تمام خیابانها رو پر می کنند بطوریکه از بالا با هلی کوپتر هم نمیشه اول و آخر جمعیت رو نشان داد، نه شما چند نفر مخالف اما افسوس که چشمی برای دیدن و گوشی برای شنیدن حقایق و واقعیات ندارید
خدا را شکر ، دیگه اگر اعتراض در کشور شد بهانه ای وجود ندارد که انگ منافق به انها زده شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
به شرطی که اسمش از توی کامپیوترهای منافقین در نیاد
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
اتفاقا دوستی بالاتر موضوع جالبی مطرح کردن
ز فردا یک فایل متنی تو یکی از کامپیوترها میسازن بعد هرکی هر اعتراضی بکنه اسمش رو تو فایل تایپ میکنن بعد اخبار 20:30 میاد میگه و امام واقعیت ماجرا! همونطور که میبنید این معلم نمای بازنشسته نمای معترض نما اسمش تو سیستم منافقین خلق بوده و ماهی 7 میلیارد یورو حقوق میگرفته که جو رو متشنج کنه
وحشت وسوزش منافقین داخلی ومرتبطین از این خبر پیداس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
و ایضا از منفی هاشون کاملا هویداس. اشکالی هم نداره چون همین یه کار ازشون ساخته س
کاپابلانکا( قهرمان اسبق شطرنج جهان) همیشه میگفت: همیشه مسئله را حل شده فرض کنید.

من یه سوال ساده دارم
فرض کنیم دولت آلبانی همین فردا صبح کمپ تیرانا را تعطیل و کل منافقین را کتف بسته تحویل ایران بدهد.

آیا مشکلات ایران حل میشود ؟

دولت ایران با مشکلات داخلی که ناشی از بی تدبیری و بی درایتی و اهمال است چکار میخواهد بکند؟
ما در عرصه سیاست خارجی شاهد تحولات خوبی هستیم که جای امیدواری است اما تا رسیدن به جایگاه واقعی خبلی راه مانده است
بعد از رفع مشکل عربستان و مصر دولت آلبانی هم به ما پیوست یعنی از قبل بود
الان هاردها و کیس های منافقین در ایران است و اردوگاه اشرف در آلبانی یک تله برای به دام انداختن منافقین در خارج و داخل بود
پس فکر کردید وزارت اطلاعات کشور از کجا به پشت پرده تروریست های منافق دسترسی داشت؟
خدا در قرآن اشاره کرده است که منافقین هم در دنیا و هم در آخرت در عذاب خواهد بود
کسی که هموطن خودش را بکشد و بر علیه هموطن خودش با دشمن دست دوستی بدهد باید هم چنین بلایی بر سر آن بیاد
قصه انتقاد و اعتراض برای درست کردن اوضاع با ترور و جنایت تفاوت زمین تا آسمان دارد

از الان به بعد آلبانیایی ها مهمان ویژه ما هستند و می توانند بیایند از مناطق گردشگری ما رایگان استفاده کنند

اگر آمریکایی ها هم دوست داشته باشند با ما دوست شوند و بچه خوبی شوند ازشون استقبال می کنیم
رسانه بر علیه ما درست نکنند ما هم بر علیه آنها رسانه سازی نمی کنیم
ماهی را هر وقت از آب بگیریم تازه است و اولین گام برای دوستی فراموش کردن گذشته ها است
حر هم گذشته خوبی نداشت اما امام حسین به وضعیت حال آن نگاه کرد
چند روز دیگه رد پای دوستان روحانی را در داخل کیس ها پیدا می کنیم
روحانی آماده باش

چه چیزها که از داخل این کیس ها پیدا نشود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
شاید هم مموتی ویاران رد پاشون در بیاد
این اقدامات نتیجه دیپلماسی منسجم و هدفمند و اثربخش و اعتمادآفرین دولت مردمی و انقلابی است و قطعا هم آلبانی و هم اروپا و هم امریکا بر تروریست بودن و پشتوانه نداشتن گروهک تروریستی منافقین که به مهره سوخته تبدیل شده اند واقف هستند و به تهدیدات و اقدامات تلافی جویانه ایران اسلامی در مقابله با کشورهایی که از آن کشورها علیه امنیت ایران اقدامی صورت گیرد اطمینان دارند. لذا برای جلوگیری از آسیب دیدن و جلب اعتماد ایران و نمایش مقابله با تروریست ها از این دست اقدامات ممکن است تکرار شود.
چه آبرو ریزی میشه. چندتا فرزند مسئولان گمئش در میاد که فریب منافقین رو خوردن و بعدا توبه کردن و الان هم مشمول عفو شدن.
یارفتید میلیونی دلار دادید به البانی یاهم یکی از بندهای توافقتون با شیطان بزرگ بوده،به مردم راستشوبگید
اگرنصف تلاشی که برای مالاندن گوش دشمنان مااعم ازمنافق وغیره در خارج ازکشور میشد دلت محترممان برای ایحاد رفاه وآسایش مردم خودش بکارمیبردکه مردم هر شب که میخوابندنگران گرانیهای فردا وآب رفتن سرمایه خودنباشند قسم میخوریم هیچ نیرو وقدرت خارجی جرات عرض اندام پیدا نمیکرد دولتهای محترم وقتی مردم خودشان وازهمه مهمتردل مردم راداشته باشند همه قدرتهای جهان رادارندومسلماًقدرتهای بیگانه هم وقتی متوجه شدند باگذاشتن دمشان روی کولشان میروند واصلاًوقتی دولتها بامردمشان باشنددشمن خارجی وجودنخواهدداشت
حالا فرض کنید نام پسر میر سلیم رو توی این کیس ها و هارد دیسک ها پیدا کنید قراره مثلا اعدامش کنید؟؟؟؟!!!!!!!!
در همه نظامها، حکومتها،دولتها یک مرجع رسمی وجود دارد که تمام اقدامات بین المللی ، مراودات سیاسی ، دفاع از حقوق شهروندان در خارج، گسترش روابط جهانی ، دفاع از حاکمیت و منافع ملی را پیگیری می نماید و تنها دولتی که از این قاعده مستثنی است دولت ایران است که بصورت چند وجهی اداره می شود ، ریس شورای امنیت ملی کشور با عربستان و عراق پیمان روابط حسن همجواری امضاء می کند، مقام نظامی به استقبال ریس جمهور میهمان می رود وزیرخارجه را خبر نمی دهند و در جلسه راه نمی دهند، به سفارتخانه ها حمله می کنند و آن وقت وزارت خارجه به تقلا می افتد . منافقین با وطن فروشی و کشتار مردم بی گناه به سرنوشت خود خواسته که همان ذلت ابدی است گرفتار شده و خواهند شد.
ان شالله بساط منافقین برچیده بشه تا دیگه به محض اعتراض مردم، انگ ارتباط بامنافقین به کسی زده نشه
میگم چرا اشاعه مطالب جنسی و وقیحانه تو شبکه های مجازی کاهش یافته
منافقین از کفار بدترند چون نمیخواهند واقعیت را قبول کنند وهمیشه در چهره دوست از پشت خنجر میزنندواین بدترین صفتیه که یک انسان میتونه داشته باشه .
لامصب پول چکار که نمیکنه قبرس هم از خدا چی میخواست پول
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
قبرس س س س س؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نتیجه اعتماد به غربی ها همیشه همین بوده هست و خواهد بود. قابل توجه یه عده که تو این سایت زیاد هستند و اکثرا هم کم سن و سال و خام.
من خبرها در مورد انتقال کامپیوترهای مجاهدین خلق به ایران را باور نمیکنم. ولی از تضعیف و حذف مجاهدین خلق خوشحال می شوم. دلایلش را اگر بگویم مطلب غیر قابل انتشار می شود! فقط همین قدر بگویم این موضوع در نهایت به نفع مردم ایران است و اقدامات حکومتهای غربی در تضعیف مجاهدین خلق نیز اگرچه به درخواست ج. ا است ولی اهداف بزرگتری را دنبال می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
اشتباه منفی دادم، حق با شماست، منظورتون رو کامل و دقیق گرفتم، تحلیلتون به واقعیت خیلی نزدیکه، هزاران مثبت
نتیجه دل بستگی به بیگانگان همین است اینک دولت آلبانی با دریافت رشوه کلانی از آمریکا که آنان را پذیرفته بود با سیاست فرار به جلو انان را فروخت
معلوم نیست بودجه چند سال کشور رو دادند آلبانی این کار رو کنه
آلبانی رد میکنه اینا پافشاری به دروغ ؟؟!!
در نکبت بودن این گروه حرفی نیست ولی پلیسو دولت آلبانی این موضوع رو تکذیب کرد.حالا شما دوست دارید سناریوی جدید برای 20:30 بنویسید حرف دیگه ای هست
سایت تابناک بازدید کننده آلبانی نشین کم ندارد
چرا باید قبل از اینکه کامپیوتر ها بررسی شوند و اسامی منافقین درون ایران را پیدا و انها را دستگیر کنند بعد اعلام کنند که ما با گرفتن رایانه ها اسامی را پیدا کردیم یعنی زودتر اعلام می کنند تا منافقین درون ایران فرار کنند تا مجبور نباشند انها را دستگیر کنند عجب اطلاعاتی؟
به لطف خداوند متعال و ، وعده خداوند در قرآن کریم پیروزی از آن مسلمین و نابودی دشمنان اسلام حتمی است
حامیان غربی منافقین خصوصاً آمریکا و اسرائیل بدانند بعد از نابودی منافقین نوبت نابودی خودشان است.
جمهوری اسلامی ایران عزیزمان با مردم شریف، ولایتمدار پرچمدار نهضت مقاومت و ازادی ملت های مسلمان جهان است
یادتون هست زمانیکه زم را بازداشت کردند و گفتند سراغ تک تک ارتباطات داخلی خواهند رفت ولی از داخلی ها هنوز بعد از گذشت چندین سال خبری نیست و حالا منتظریم اتفاقی که در آلبانی افتاده در ایران پی جوی رابطه ها میخواهند باشند از قدیم گفته اند دروغگو حافظه ضعیف داره
با سلام ودعای خیر برای همه فقط این عنوان میکنم که به اقتدار ایران خودمان افتخار کنیم و به عزیزان خودمان خسته نباشید بگیم انشالا نتیجه کار عزیزان را میبینیم خودشان از من و دیگران بهتر میدانن چه کار بکنن ریشه نفاق ریشه کن خواهد شد
آلبانی عضو پیمان ناتو است.
اگر چنین کاری کرده باشد، این به منزله نظر موافق تمام کشورهای عضو این پیمان است.
اطاق فکر آنها اینجوری طراحی کرده اند که اول از شر منافقین راحت بشوند که موی دماغشان نشوند و بعد آنچه مورد نظرشان است پیاده کنند
بنظر می رسد که آلبانی در پی دستور از کشورهای دیگر دست به چنین کاری زده و دلش برای ایران نمی سوزد. با مدارکی که از کامپیوترهایی آنها بدست آمده همان کشورهای متخاصم که دستور چنین کاری را به البانی دادند از اطلاعاتبدست امده استفاده کرده که شاید بتوانند منافقین را ا را به کارهایی که آنها می خواهند انجام دهند وا دارند.
به نظر من تا کشف جزئیات و به ویژه عوامل داخلی نباید این موضوع افشا و بزرگنمایی می شد. احتمال فرار رابطین داخلی می رود.
اون یارانه های اابانی نشین ها اطلاعات زیادی از مسئولین فعلی کشور دارند ....
این نگرانی را هم داشته باشیم که دولت آلبانی(کلا غرب) از این راه اطلاعات غلط و گمراه کننده ای را برای کشاندن ایران به مواضع نادرست ودور کردن ذهن منابع اطلاعاتی و امنیتی ، از واقعیت های حاکم بر این ماجرا، وارد معادلات و تحلیل های ایران کند. به نظر میرسد خوش بین بودن به اهداف دولت آلبانی قدری عجولانه است! و اعتماد به اطلاعاتی که در اختیار ما می گذارند نیز قطعا ساده اندیشانه!!!
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری