بازدید 1946

تظاهرات علیه نتانیاهو به دروزی‌ها رسید

هزاران تن از طائفه دروزی‌ها علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی تظاهرات کردند.
کد خبر: ۱۱۸۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۴ 24 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای شبکه "آی ۲۴ نیوز" رژیم صهیونیستی،این افراد در منطقه "کفر یاسیو" در مشال علیه سیاست نتانیاهو تظاهرات کردند.

«سمیع یاسر الغضبان» رئیس شورای کسری با انتقاد از نتانیاهو گفت: وی ایتامار بن گویر وزیر داخلی را به سوی ما روانه می‌کند تا به طائفه دروزی‌ها اعلان جنگ کند، این درحالی است که ما برای جنگ آماده‌ایم.

وی افزود: تصمیمات دولت نژادپرست و سیاست بن گویر شکست خورده است.

روحانی «موفق طریف» رهبر معنوی طائفه دروزی‌ها نیز در این باره ادامه داد : ما از کسی حتی از بن گویر دستور نمی‌گیریم. هرگونه تلاش برای از میان بردن ارتباط دروزی‌ها با این محل، با پاسخ فوری جامعه دروز روبه رو خواهد شد.

طریف تصریح کرد: اگر پاسخی برای خواسته‌هایمان دریافت نکنیم، طائفه دروزی‌ها موضعی متفاوت نسبت به گذشته را درپیش خواهند گرفت.

وی در پایان گفت که ما زیر نظر قانون هستیم که به ما اجازه تظاهرات بدون خشونت را می‌دهد که دین ما آن را محکوم می‌کند، هرگونه تعدی به هریک از ما در جولان، تعدی به شرف و عزت طائفه دروزی‌هاست.

احداث توربین‌های بادی در شمال منطقه جولان اشغالی سوریه موجی از نارضایتی را میان ساکنان این منطقه به دنبال داشته است.

به دنبال این اقدام، نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی و ساکنان دروزی جولان با یکدیگر درگیر شدند.

دروزی‌ها می گویند که توربین‌های بادی در زمین‌های کشاورزی آنها کار گذاشته می‌شود، همین امر موجب افزایش درگیری میان آنها و پلیس رژیم صهیونیستی شد.

شرکت مسؤول احداث این دوربین‌ها دستور تعلیق فعالیت را صادر کرد، درحالی که بن گویر این تصمیم را رد و گفت تا عید سعید قربان فعالیت آن ازسر گرفته شود.

شرکت Energix اعلام کرد که اگر پروژه ادامه پیدا نکند، از دولت شکایت خواهد کرد.

یعقوب شبتای رئیس پلیس رژیم صهیونیستی تأیید کرد که کار تا پایان عید سعید قربان در هفته آینده تعطیل خواهد بود، اقدامی که بن گویر با آن مخالفت کرد و گفت که این پاداش اغتشاش گران و کسانی است که [در درگیری با پلیس] سنگ پرتاب کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی