بازدید 14620
فوتو نیوز تابناک

داداگاه اعلام وکالت وکلای تعیینی در پرونده توماج صالحی را پذیرفت / خاتمی: بخشی از گرانی‌ها نتیجه برنامه‌ریزی‌ دشمن است

امیر رییسیان در توییتر نوشت: وکالت من و همکارم، خانم رزا اعتماد انصاری، در پرونده آقای توماج صالحی پذیرفته شد، بخشی از پرونده توسط همکارم مطالعه شده است. در روزهای آتی کل پرونده مطالعه خواهد شد و با موکل ملاقات خواهیم کرد. سید محمد موسویان، دادستان اصفهان هشتم آبان ماه اعلام کرد که توماج صالحی -خواننده رپ- به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه‌ غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰ 30 December 2022
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۶
حضرت‌ ایت الله‌ خاتمی بزرگوار‌ !
اینکه میفرمائید‌ گرانی‌ سیب زمینی و پیاز‌ و گوجه فرنگی در ایران‌ هم به ارادت و خواست دشمنان است خود بزرگترین‌ اقرار‌ به ضعف‌ مسئولین‌ است‌
شما مسوول گرانی ها هستید.دشمن وجود نداره
احمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تهران: بخشی از گرانی‌ها نتیجه برنامه‌ریزی دشمن است.
پانوشت: اما بخش بزرگتر و مهمتر و موثرتر گرانی‌ها نتیجه سیاست‌های نادرست دولت است. چرا تنها به آن عامل خارجی اشاره می‌کنید و از این علت مهم داخلی، روی برمی‌گردانید؟
بی حجابی کار دشمن ،اعتراضات یا به قول شما اغتشاشات کار دشمن، گرونی کار دشمن، نا امنی کار دشمن ، ترور ها کار دشمن ،زدن تاسیسات هسته ای کار دشمن ، بالا رفتن دلار کار دشمن ، نبود دارو کار دشمن ، اعتیاد و طلاق کار دشمن. ازدواج نکردن جوونها کار دشمن ، رشد منفی جمعیت کار دشمن ، هرچه بدبختی ومشکلات وبیچارگی هست کار دشمن ،میشه بگید پس شماها چکار می کنید ؟؟؟؟!!!!! شما با این همه ادعاتون وبا این همه حقوق ومزایایی که از جیب این مردم برداشت می کنید ،دقیقا چکار انجام میدید ؟؟!! این دشمن که هر کاری رو که دوست داره انجام میده ،شماها هم که هیچ کاری از دستتون بر نمیاد ،پس لطف کنید دست از سر این مردم واین کشور بردارید ! این کشور رو بسپرید به خود مردم تا بدونن با این دشمن چکار کنن ! شمارو به خدا منتشر کنید.
اگر گرانی کار دشمن است پس شما که این همه هزینه میکنید چرا نمی توانید با دشمن مقابله کنید!!!
حاجی جرا سوء تدبیر و سوء مدیریت رو چاره نمی کنید و گیر دادین به دشمن!
آقای خاتمی ریشه گرانی ها در سوء مدیریت و سوء برنامه ریزی سیاستهای خارجی کشور است.
علت گرانی ها لجاجت مسئولین و خصومت با کشورهاست.
همه ورزشكاران وهنرمندان ومغزهاي متفكرمملكت رافراري ميدهند
جناب آقای خاتمی چنانچه به خودتان زحمتی دهید و یک فلش بک به سخنان جناب رئیسی قبل از انتخابات بزنید ایشون گفتند که دولت روحانی بی تدبیر بود و بفکر معیشت مردم نبود و پیاز و مرغ و تخم مرغ و جوجه کشی ربطی به تحریم و دشمن نداره حال که جنابعالی به آقای رئیس‌جمهور نزدیک هستی و مدافع دولت ایشون و حزب و گروه ایشون هستی چرا سوال نمی‌کنید که چی شد دلار ۴۲ هزارتومانی نرغ ۶۰هزارتومانی تخم مرغ ۱۰۰هزاری و پیاز ۲۶هزارتومانی وووووو آیا دولت ایشون تدبیر دارد آیا دولت ایشون مدیریت دارد آیا بفکر معیشت مردم هستند یا خیر ؟یا اینکه آمریکا و اسرائیل و عربستان مقصرند ؟بنظر شما مردم باید چه فکری در مورد وعده وعید و امید به آینده و شکم گرسنه و اما و اگر ،آمریکا و کانادا و اسرائیل و عربستان و غیره بنظر شما این تناقض گویی چه معنی می‌دهد در نتیجه مردم باید چکار کنند ؟تا کی باید صبر کرد چند سال مگر عمر داریم ،البته طبق گفته جناب قالیباف بغیر از قشر ۴درصدی که خود امثال حضرتعالی هم از همان ۴درصد هستید ۹۶ درصد دیگه چکار کنند ،این چراغ چند وقت چند سال چند ده باید سوسو کند ولی امید به روشنایی نباشد همه وعده و آمار تو خالی ،خودرو و مسکن و ارز و غیره که دیگه باید نگو و نپرس ؟!میشه بفرمایید دولت مردان چکار می‌کنند چه مشکلی از مشکلات دولت‌های گذشته را حل کردند ،کدوم اجناس ارزون شده حاصل تدبیر دولت جدید هست ؟حتی یک مورد؟؟؟!! اشتغال چی شد؟
هیچ کس هیچ نظری نداده؟؟
سلام. و بخشی دیگر کار کیست؟
مسؤولین ما ناکارامدی شأن را گردن دشمن و مردم و...می اندازند
»ا ارزو به دل ماندیم یکبار این اقای خاتمی یکی از مشکلات کشور را به گردن خارجی ها نندازد
اگر دشمن اینقدر قدرت دارد که تمامی امور این کشور را در دست اش گرفته شما ها چیکاره هستید؟
این سارا خانم از اول برنامه ریزی کرده بود که مثل شوهرش به خارج برود. آزاد است برود، ولی تعریف و تیتر زدن تابناک برای رفتن یک نفر، زشت تر از رفتن ایشان به خارج است.
قیمت اجناس که قابل صادرات هستند ، تابع قیمت ارز
میباشند

وقتی پیاز را در عراق یک دلار میخرند ، مشخص است که فروشنده عمده آنرا صادر میکند

و چنانچه بخواهد در داخل بفروشد ، کمتر از ۴۰ هزار تومان

دشمنان اصلی کشور و مردم کسانی هستند ، که از عهده اداره کشور و مردم بر نمی آیند
و باز بر ادامه کار اشتباه و انداختن گناه به گردن دشمنان فرضی، اصرار دارند
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی