بازدید 2550

فتح‌الله‌زاده: استقلال را بدون یک ریال پول بمن دادند

کد خبر: ۱۱۴۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 02 November 2022

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این پرسش که مشکل بعدی استقلال بعداز تسویه بدهی به سانتاکلارا بابت محبی ، چیست؟ اضافه کرد: برای میلیچ هم نگرانی داریم تا پولش پرداخت شود. همچنین برای آقای پادوانی هم ناراحت هستیم که با این کیفیت برای ما خدمت کرده است و نتوانستیم پولش را پرداخت کنیم. ان‌شاءالله اگر به قهرمانی لیگ برتر برسیم حتماً او را دعوت می‌کنیم تا در مراسم حضور پیدا کند.

وی درباره حضورش در دادگاه خاطر نشان کرد: یکی از دوستان از مدیرعامل قبلی باشگاه طلبکار بود، ولی برای من رأی آمده بود و برای همین در دادگاه حضور پیدا کردم.

مدیرعامل باشگاه استقلال راجع به اینکه برخی از کمک‌هایی که به باشگاه شده، الان چند برابر شده است، تأکید کرد: پولی که پنج میلیارد بوده، الان 40 میلیارد شده است. کسی که قرار بوده است بلاعوض کمک کند، هفت میلیارد داده و الان بدهی 60 میلیارد شده است. ما 220 میلیارد بدهی متفرقه داریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به طرح این موضوع که وام‌های زیادی گرفته شده است، گفت: باید در باشگاه بررسی کنیم. از وقتی آمدیم موضوع محبی تمام وقت من را گرفته است. سه بار باید 230 هزار یورو قرض کنیم تا پرداخت کنیم و این شوخی نیست. در باشگاه یک ریال نداشتیم و دنبال این کار‌ها بودیم. برای آمدن به اینجا باید پول بدهیم و بلیت بگیریم و فشار زیادی ایجاد می‌شود روی ما. در این روز‌ها سه چهار ساعت بیشتر نخوابیدیم.

وی در مورد اینکه آیا اسناد مالی را از مدیریت قبلی تحویل گرفته است، اشاره کرد: هنوز تحویل نگرفتم. فرصتی نبوده است. همین فردا ساپینتو و کادرش به مسافرت می‌روند و هنوز پول دستیارانش مانده است. همین الان در حال پیگیری هستیم تا در فرودگاه به آنها پول برسانیم. گرفتاری‌ها زیاد بوده است.

فتح‌الله‌زاده درباره اختلاف باشگاه استقلال با سازمان لیگ بر سر تبلیغات محیطی، تصریح کرد: جلسه‌ای با قنبر‌زاده و دوستان گذاشتیم و بررسی کردیم. ما اعتراضاتی داشتیم و آنها هم نکاتی داشتند و قرار شده است به داوری برسد و هرچه حکم شد، ما می‌پذیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که ساپینتو لیستی داده است یا خیر، گفت: هنوز لیستی داده نشده است و حتی از ساپینتو این موضوع را سؤال کردم که او گفت فعلاً با همین بازیکنان ادامه می‌دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شود اگر بازیکنی از استقلال در بازی سوپرجام اخراج شود، دربی را از دست می‌دهد، اظهار داشت: از سازمان لیگ خواستیم اگر مستندانی در این زمینه دارد، در اختیار ما بگذارند، چون تا جایی که دانش فوتبالی من یاری می‌کند، چنین مسئله‌ای را در فوتبال نداشتیم.

وی راجع به اینکه کادر مدیریتی استقلال قرار است تغییر پیدا کند، یادآور شد: سعی می‌کنیم کمترین تغییرات را داشته باشیم. آقای علی امیری با ما ادامه می‌دهد و آقای نظری جویباری هم با هر عنوانی که بخواهد به ما کمک می‌کند.

فتح‌الله‌زاده در مورد هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز اظهار داشت: هیئت مدیره نیاز به عضو جدید دارد و بعد از بازی امروز با وزیر در این باره صحت می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست