بازدید 33178
سه هزار و صد و پنجاه و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

چند روایت از حادثه مدرسه اردبیل / چمران: نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم / وزیر آموزش و پرورش: دانش‌آموز زندانی به دلیل اغتشاشات نداریم / معاون وزیر صمت: ایران به دنبال بازار داروی ۲۰ میلیارد دلاری روسیه

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند «شرق» به نقل از منبع آگاه در سازمان زندان‌ها: هیچ زندانی روی مین نرفته است / تفرشی: می‌خواهید با سیاست کره شمالی اینجا کره جنوبی بسازید! / گزارش دبیر ستاد حقوق بشر پس از بازدید از زندان اوین / هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، شکایت از چهار نماینده را بررسی می‌کند و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۲ 17 October 2022

‍«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

محدودیت ارسال پیامک‌های انبوه با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی در سراسر کشور اعمال شده
طی دو روز گذشته خبری مبنی‌بر قطع سرویس‌های ارسال پیامک برای سرویس‌های پیام کوتاه منتشر شد. آن‌طور که اعلام شده، مشکلی در زمینه ارسال پیامک‌های شخصی وجود ندارد اما ممکن است محدودیت‌هایی در زمینه ارسال پیامک‌های انبوه وجود داشته باشد. برخی از کاربران حوزه فضای مجازی، از اختلال و قطعی ارسال پیامک برای سرویس‌های پیام کوتاه، از روز جمعه ۲۲ مهرماه خبر داده‌اند. گفته شده که این محدودیت ظاهرا با دستور قضایی و برای تمامی سرویس‌های پیامک کوتاه تا اطلاع ثانوی در سراسر کشور اعمال شده است. پیگیری برای تایید یا تکذیب این موضوع از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به نتیجه نرسید اما شواهد نشان می‌دهد در زمینه پیامک‌های انبوه بانک‌ها محدودیتی وجود ندارد اما برای اطلاع‌رسانی اگر پیامک‌ها از تعدادی بیشتر شود، امکان ارسال وجود ندارد.

وزیر آموزش و پرورش: دانش‌آموز زندانی به دلیل اغتشاشات نداریم
یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که چه تعداد دانش‌آموز در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند، اظهار کرد: دانش‌آموز بازداشتی و زندانی در این خصوص نداریم. در کانون اصلاح و تربیت قبل از این اغتشاشات، نوجوانانی حضور داشتند که ترک تحصیل کرده و به دلیل بزهی که انجام داده اند در آن مکان تحت آموزش و تربیت بودند. وی ادامه داد: دانش‌آموزان اگر موردی داشته باشند در مراکز مشاوره مدرسه راهنمایی می‌شوند لذا تعبیری که دانش‌آموزان به مراکز کانون اصلاح و تربیت منتقل می‌شوند، تعبیر مناسبی نبوده است. نوری درباره اینکه رسانه‌های معاند از کشته شدن دانش‌آموزان در اغتشاشات خبر دادند، گفت: چنین چیزی نداریم. دیروز یک مورد را در اردبیل اعلام کردند که اصلا چنین چیزی، مبنا ندارد. وی در واکنش به این جمله که «عنوان شده است برخی دانش‌آموزان در این جریانات در کشور مورد ضرب و جرح قرار گرفته‌اند»، افزود: ما از گل نازک‌تر با دانش‌آموزان حرف نمی‌زنیم. مورد برخورد با دانش‌آموزان را هم ندیده‌ام. بر اساس آنچه از مسئولان مربوطه کسب اطلاع کردم، دانش‌آموز بازداشتی و دستگیر شده نداریم. وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کلاس‌های درس در مدارس دایر است، تصریح کرد: ممکن است در درون مدرسه، برخی دانش‌آموزان، ابهامات، سؤالات یا انتقاداتی داشته باشند که با عوامل مدرسه گفت‌وگو می‌کنند.

فرمانده سپاه: تلاش آمریکا این است که صحنه نبرد به مدارس کشیده شود
سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: امروز تلاش آمریکایی‌ها این است که صحنه نبرد به مدارس کشیده شود، زیرا با دانش آموزان نمی‌توان هیچ برخوردی کرد و دشمن به دنبال بی‌هویت کردن جوانان ماست هرچه فاصله جوامع از نظر فرهنگی از فرهنگ آمریکایی بیشتر باشد، شدت این تهاجم قوی‌تر خواهد بود و هرچه تفاضل ارزش‌های ما با ارزش‌های آمریکایی بیشتر باشد، موج آن تهاجم بیشتر است.

علیرضا مرندی: اکثریت افرادی که به میدان اغتشاش آمدند، اصلا مرحومه امینی را نمی‌شناختند
علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور: اصل قضیه این است که اگر دین نداشته باشید هر کاری را انجام می‌دهید؛ مانند دزدی، آتش زدن اموال، غارت بانک و... دولت نیز برای مردم است. اینکه ماشین‌های مردم را آتش زده و پشت فرمان فرد را بکشیم و از جسد آنها داستان‌هایی بسراییم. مطمئن باشید اکثریت عظیم افرادی که در این صحنه‌ها بودند، اصلاً آن خانم محترمه‌ای که جان خود را از دست داد و پزشکی قانونی و کمیته ۱۹ نفره پزشکان به این نتیجه رسیدند که هیچگونه تخطی از جانب نیروی انتظامی صورت نگرفته را نمی‌شناختند.

ستاد بازی و سرگرمی حوزه علمیه قم: از اتهام زنی خارج از اندازه و انداختن تمام گناه حوادث اخیر به گردن بازی‌های کامپیوتری پرهیز شود
در بیانیه ستاد بازی و سرگرمی حوزه علمیه قم آمده است: از اتهام زنی خارج از اندازه و انداختن تمام گناه حوادث اخیر به گردن بازی‌های کامپیوتری پرهیز شود و حداقل تا زمان بررسی دقیق ابعاد تاثیرات هر یک از عوامل مختلف از چنین اتهاماتی پرهیز شود.

امام جمعه اردبیل: مسئولان مدرسه خطا کردند؛ نباید دانش‌آموزان را بدون اجازه والدین به مراسم می‌بردند
امام جمعه اردبیل در گفت‌وگو با روزنامه هم‌میهن جزئیاتی از حادثه مدرسه معراج اردبیل بیان کرد:
**در دو روز اخیر خبرهایی درباره برخورد با دانش‌آموزان مدرسه دخترانه شاهد در اردبیل منتشر شده است. منابع محلی می‌گویند نیروهای امنیتی با دانش ‌آموزانی که برای شرکت در مراسم سلام فرمانده به میدان عالی قاپوی اردبیل رفته بودند و دانش‌آموزانی که حاضر نبوده‌اند به مراسم بروند، برخورد شده و حتی از کشته شدن یک دانش‌آموز خبر می‌دهند. شما این موضوع را پیگیری کرده‌اید؟

گاهی شایعاتی راه می‌افتد که مسئولان ما کامل اطلاع‌رسانی نمی‌کنند. یکی از اصلی‌ترین عوامل شیوع شایعه، عدم اطلاع‌رسانی به‌موقع است. در این حادثه، چند مدرسه داواطلانه دانش‌آموزان‌شان را برای اجتماع برده بودند، بین خود دانش‌آموزان مشکلی پیش نیامده اما اولیای آنها اعتراض کرده‌اند که چرا بدون اجازه ما آنها را به اجتماع برده‌اند، بنابراین تنشی بین اولیا و مسئولان مدرسه شاهد ایجاد شده است؛ نه دانش‌آموزی کشته شده، نه دستگیر و مجروح شده است. الان خانواده این کشته شده، کجاست؟ این مایه یک بصیرت برای اردبیل ما شد. این هشدار بزرگی برای ملت ماست که دشمن می‌خواهد منویات خودش را پیش ببرد.

**این مراسم روز چهارشنبه بوده، درست است؟

بله.

**به نظر شما این خطا نبوده که دانش‌آموزان را بدون اجازه پدر و مادرشان به مراسم برده‌اند؟

به نظر من خطای بزرگی شده که بدون اجازه والدین، بچه‌ها را برده‌اند. چند مدرسه را برده بودند اما فقط اولیای مدرسه شاهد اعتراض کردند. باید به خانواده‌ها اطلاع می‌دادند ولی مشکل دیگری نبوده است.

نماینده مجلس: شکایت فراجا از برخی نمایندگان بدعت و بر خلاف قانون است
سید مرتضی حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۴ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: گویا نیروی انتظامی از برخی نمایندگان مجلس که از عملکرد گشت ارشاد انتقاد کرده اند، شکایت کرده است. این عمل یک بدعت و برخلاف اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی است. نماینده مردم میانه در مجلس یازدهم افزود: حمایت قاطع نمایندگان از فراجا که با صبر و ایثار در مقابل اغتشاشگران، براندازان و آشوبگران ایستادگی می کنند، یک ضرورت و راهبرد امنیتی است و منافی انتقاداتی که برخی عملکردها و رفتارها داریم، نیست. وی تصریح کرد: گشت ارشاد جزو اصول دین و قانون اساسی نیست که قابل نقد و بازنگری نباشد، آن اندازه که دشمنان نظام از وجود گشت ارشاد بهره برداری کردند، دلسوزان انقلاب بهره ای از آن نبردند. حضرت امام (ره) ۴۰ سال قبل در فرمان ۸ ماده ای خود فرمودند، «احدی حق ندارد با مردم رفتار غیراسلامی داشته باشد.»

حداد عادل: در فضای مجازی، ایرانی ساخته شده که کاملاً مغایر با ایران واقعی است
غلامعلی حدادعادل رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اغتشاش‌های اخیر در کشور گفت: وقوع چنین حوادثی دور از انتظار نبوده و نیست، هر فردی ماهیت انقلاب اسلامی را بشناسد و به عظمت این انقلاب پی برده باشد، از این نوع حوادث غافلگیر نخواهد شد. وی با تأکید بر اینکه در فضای مجازی ایرانی ساخته شده که کاملاً مغایر با ایران واقعی است، اضافه کرد: در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که امروز تبدیل به ابزاری برای دنیای استکبار شده، آن چنان خبر و شایعه می‌سازند که از ایران جز خرابی و اغتشاش و درهم‌ریختگی خبر دیگری نیست. آن‌ها می‌خواهند چنین القا کنند که ایران بر باد رفته و در حال فروپاشی است. اما ایران واقعی، ایرانی است که خار چشم دشمنان است و مقتدرانه و باشکوه در حال حرکت به سوی اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی است. این توطئه‌ها و طراحی‌های دنیای استکبار نه برای اولین بار است و نه آخرین خواهد بود.

 

وزیر صنعت: باید استاندارد برای خودمان تعریف کنیم
فاطمی امین با انتقاد از اینکه استاندارد‌های بومی در کشور وجود ندارد، گفت: ما باید مرجعیت استاندارد داشته باشیم. نمی‌توان گفت کشوری که دانش بنیان است و اقتصاد آن به سمت دانش بنیان‌ها حرکت می‌کند، استاندارد‌هایی دارای مرجعیت خاص خود نداشته باشد. وی اضافه کرد: ما باید استاندارد برای خودمان تعریف کنیم و اگر بخواهیم به این سمت حرکت کنیم باید به سمت پنج مولفه از جمله تصویب، تبیین، صحه گذاری، گواهی دهی حرکت کنیم؛ بنابراین، فضای کاری پیشروی سازمان ملی استاندارد جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کند.

وزیر نفت: افزایش قاچاق سوخت به دلیل اختلاف قیمت سوخت با کشور‌های همسایه است
وزیر نفت با اشاره به افزایش ۲۶۳ درصدی کشفیات سوخت قاچاق در شش ماه نخست امسال گفت: در بحث قاچاق سوخت تنها وزارت نفت متولی نیست و ارگان‌های دیگری نیز مکلف به رسیدگی به این حوزه هستند. وزارت نفت تلاش‌های زیادی در این زمینه انجام داده است. اوجی با تأکید بر اینکه بیشترین نگرانی ما در بحث قاچاق سوخت در نیروگاه‌هاست، اظهار کرد: افزایش قاچاق سوخت به دلیل اختلاف قیمت سوخت با کشور‌های همسایه رخ داده که با برنامه ریزی‌های وزارت نفت و تدابیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، امیدواریم این روند کاهشی باشد.

معاون وزیر صمت: ایران به دنبال بازار داروی ۲۰ میلیارد دلاری روسیه
رییس سازمان توسعه تجارت میگوید بازار داروی روسیه ارزشی ۲۰ میلیارد دلاری دارد و ایران برای ورود به این بازار برنامه ریزی کرده است. پیمانپاک با بیان اینکه طبق آمار‌ها واردات دارو و تجهیزات پزشکی روسیه در سال ۲۰ میلیارد دلار است، گفت: با خروج شرکت‌های غربی از این کشور به علت تحریم ها، بازار مناسبی پیش روی شرکت‌های ایرانی قرار گرفته که می توان از آن بهره برد.

سازمان امور مالیاتی: هیچ گونه فشاری بر شرکت‌ها وارد نشده است
معاون دفتر درآمد‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان امور مالیاتی به کارخانجات و شرکت‌های قطعه‌سازی خودرو برای اخذ مالیات فشار می‌آورد، اظهار کرد: هیچ گونه فشاری از سوی سازمان امور مالیاتی بر شرکت‌ها وارد نشده است و در یک سال اخیر هیچ تغییر جدیدی نیز در قوانین مربوط به اخذ مالیات نداشته‌ایم. وی افزود: ما نه تنها از شرکت‌ها و کارخانجات قطعه‌سازی بلکه از همه شرکت‌ها می‌خواهیم که اظهارنامه بدهند و اینکه شخص یا شرکت و یا انجمنی اعلام کند که سازمان امور مالیاتی به ما فشار می‌آورد، باید مشخص کند منظورش از فشار سازمان چیست؟ آیا منظورش قانون پایانه‌های فروشگاهی است یا موارد دیگری مدنظرشان است.


توصیه سلیمی‌ نمین به وزارت خارجه
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: وزارت خارجه ما از نمایندگی های خود در این کشورها بخواهد که بلافاصله در برابر هر مطلب خلافی، جواب لازم را در این قضیه بدهند؛ اگر جوابیه ما را درج نکردند ما می توانیم به لحاظ حقوقی این قضیه را پیگیری کنیم.عباس سلیمی‌نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با فارس، در مورد فضاسازی‌ها، شایعه‌پراکنی و دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های خارجی فارسی زبان اظهار کرد: تفکیک آنچه امروز با آن مواجه هستیم یک اصل ضروری‌ است. همه کسانی که به خیابان می آیند با مسائل ملی ضدیت ندارند بلکه اعتراضاتی دارند و این اعتراضات آن‌ها را به این وادی کشانده است. وقتی این معترضین برخی ناهنجاری‌ها را دیدند، سعی کردند خودشان را متمایز کنند که این مساله باعث کاهش تعداد آشوبگران و اغتشاشگران شد.

وی با تاکید بر اینکه باید معترضین را از صف آشوبگران متمایز کرد، ادامه داد: تعمیم دادن شناخت برخی از این‌ها به همه، شاید کار منطقی نباشد؛ ما امروز قشرهای متعددی را به این شکل می بینیم؛ برخی شان قطعاً در مسیری بر خلاف مصالح ملی و بر اساس خوشایند بیگانگان عمل می‌کنند برخی هم ناراحتی دارند و این ناراحتی خودشان را ابراز می‌کنند. به همین دلیل رسانه‌هایی که منشا تامین آن ها کشورهای متخاصم با ما هستند سعی می کنند در ابتدا هیجاناتی را بوجود بیاورند هیجاناتی که در آن عقلانیت حاکمیت نداشته باشد. این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: رسانه های معاند از ماجرای مهسا امینی استفاده کردند تا احساسات مردم را برانگیزند اما بعداً مشخص شد، ادعای رسانه های بیگانه یک دروغ مسلم بوده ولی به دلیل اینکه ابعاد مرگ مهسا امینی مشخص شد، سعی کردند موضوع را به مسائل دیگری بکشانند.

منتجب‌نیا: تا بگوییم بالای چشمتان ابروست، می‌گویند ضدانقلاب هستید!
فعال سیاسی اصلاح‌طلب و دبیرکل حزب جمهوریت، گفت: به هر کسی بگوییم آقا بالای چشم شما ابروست می گویند ضد انقلاب هستید! اگر بگوییم چرا اختلاس می کنید، می گویند شما از آمریکا خط می گیرید! این حرف ها به شدت ناراحت کننده است و باید جلو این حرکت ها گرفته شود.

نیروهای امنیتی وارد دبیرستان دخترانه اردبیل نشده‌اند
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی ورود نیروهای امنیتی به دبیرستان دخترانه‌ای در اردبیل را تکذیب کرد و گفت: قرآن بیاورید قسم می‌خورم که چنین چیزی صحت ندارد که نیروهای امنیتی وارد دبیرستان دخترانه‌ای در اردبیل شده‌اند و هیچ دانش آموزی بازداشت، مجروح و کشته نشده است. حجت الاسلام سید کاظم موسوی درباره این‌که آیا نیروهای امنیتی وارد دبیرستان دخترانه‌ای شده و به دنبال آن تعدادی از دانش‌آموزان بازداشت و مجروح شده‌اند، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و تکذیب می‌کنم قرآن بیاورید و قسم می‌خورم که چنین چیزی درست نیست که به دبیرستان دخترانه حمله شده و به آنجا وارد شده‌اند. وی مجددا تاکید کرد: هیچ نیرویی هفته گذشته وارد مدرسه دخترانه‌ای در اردبیل نشده است اصلا چرا باید این کار را انجام دهند و بخواهند دانش‌آموزی را بازداشت کنند. این را از من روحانی که طلبه اردبیلی و خادم شهر ولایتمدارم هستم قبول کنید. من برای تک تک اردبیلی‌ها جان می‌دهم و فدای آنها هستم. چند نفر که در بحث اغتشاشات به خیابان آمدند، جوانانی بودند که تحریک شدند یا این‌که اصلا اردبیلی نیستند.

هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، شکایت از چهار نماینده را بررسی می‌کند
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با بیان این‌که شکایت فرمانده نیروی انتظامی از چهار نماینده به هیات نظارت رسیده است، گفت که این موضوع در جلسه بعدی هیات نظارت مورد بررسی قرار می‌گیرد. موسی غضنفرآبادی اظهار کرد: آقای اشتری فرمانده نیروی انتظامی شکایتی از چهار نماینده مجلس کرده که در جلسات بعدی هیات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.وی درباره این‌که آیا در جلسه هیات نظارت از فرمانده نیروی انتظامی دعوت می شود، اظهار کرد: ما کاری با آقای اشتری نداریم؛ ایشان شکایت خود را اعلام و ما باید موضوع را بررسی کرده و نتیجه را بعد از بررسی اعلام می‌کنیم.


چمران: نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حوادث اخیر، گفت: ماهیت و دلایل اغتشاشات اخیر را مقام معظم رهبری به شیواترین شکل بیان کردند. من هم اعلام کردم که اکنون بحث حمایت از اغتشاشات مطرح است نه حمایت از مردم. آمریکایی‌ها اگر به دنبال حمایت از مردم بودند دارو‌ها را تحریم نمی‌کردند و اکنون اسرائیل نیز حمایت و هدایت میدانی می‌کند. چمران گفت: اگر فوت یک فرد هم نبود باز دشمنان موضوعی دیگر را علم می‌کردند. آمبولانس دیگر برای شهرداری نیست که آن را آتش می‌زنند.رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سطل‌های اشغال گفت: نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم و حتی اگر قیمت آن یک میلیون تومان هم باشد، باید برای آن چانه بزنیم؟ اگر سطل آشغال‌ها را با کاور آن بسنجیم همان ۱۵ میلیون تومان می‌شود.


گزارش دبیر ستاد حقوق بشر پس از بازدید از زندان اوین
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: سلامتی، ایمنی و امنیت زندانیان در درجه بالای اهمیت برای سازمان زندان‌ها قرار دارد.کاظم غریب‌آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، امروز با بازدید از بخش‌های مختلف زندان اوین و گفت‌وگو با رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، در جریان وضعیت زندانیان قرار گرفت. غریب‌آبادی پس از بازدید اعلام کرد: درگیری و آتش سوزی صرفاً از سوی زندانیان بند مخصوص سرقت و جرائم خشن و در کارگاه خیاطی همین بند روی داده و به بندهای دیگر سرایت نکرده است.وی افزود: آرامش در زندان اوین برقرار و بلافاصله امکان تماس تلفنی تمامی زندانیان، شامل زندانیان بند سرقت، با خانواده‌هایشان فراهم شده و مصدومین این درگیری نیز رسیدگی‌های لازم پزشکی دریافت کردند. دبیر ستاد حقوق بشر همچنین تاکید کرد: سلامتی، ایمنی و امنیت زندانیان در درجه بالای اهمیت برای سازمان زندان‌ها قرار دارد. غریب‌آبادی خاطر نشان کرد: مقامات زندان اطمینان خاطر داده‌اند که هیچ یک از حقوق زندانیان متوقف نمی‌شود.

تفرشی: می‌خواهید با سیاست کره شمالی اینجا کره جنوبی بسازید!
شب گذشته برنامه شیوه شبکه 4 میزبان مناظره یک نماینده مجلس و یک تاریخ پژوه بود. مهمترین بخش اظهارات تفرشی، تاریخ پژوه به شرح زیر است:

* برخی ایرانیان را می‌شناسم که برایشان پاپوش درست کرده اند و می‌ترسند برگردند؛ همه نهاد‌های امنیتی در سامانه استعلام نیستند.


* آقای حسین موسویان به تنهایی یک سازمان در دفاع از منافع ملی است! هیچ بلایی نبوده که بر سرش نیاورند! صهیونیست‌ها هر روز علیه او طومار جمع می‌کنند.
* ما چه کار کرده ایم برای او بجز اتهام زنی و ایجاد مشکلات امنیتی برای او؟ او مدام هم از براندازان فحش می‌خورد.
* نمی‌شود سوءمدیریت‌ها را نادیده گرفت و همه چیز را به خارج مرتبط دانست.
* هر وقت که کم خطاتر عمل شده، رسانه‌های خارجی کمتر مجال پیدا کردند. در دوران آقای خاتمی چنین اتفاقی افتاد.
*برای جذب مخاطبان ۶ تا ۱۰ میلیونی (ایرانیان خارج از کشور) چه کرده ایم؟
* می‌گوییم که شبکه‌ها دارند علیه ایران عمل می‌کنند و درست می‌گویید، ولی طرف مقابل را هم بگویید. ایران چند خبرنگار در انگلیس دارد؟ انگلیس چند خبرنگار در ایران دارد؟ وقتی رابطه متعارف نباشد، تندروی پیش می‌آید.
* ما نمی‌توانیم اشتباهات و خلاف‌های رسانه‌های فارسی زبان خارج را نادیده بگیریم، ولی همه مشکلات داخل را هم نمی‌توان به گردن آن‌ها انداخت.
* آدم‌هایی دیدم که به دادگاه رفته اند و اتهامشان اقامت در خارج از کشور بوده!
* دو طیف هستند که ایرانیان خارج از کشور را مجبور می‌کنند که یا با منی یا بر من!
* در داخل می‌گویند دوتابعیتی و آواره و در خارج هم می‌گویند که اگر مشکلی نداشت چطور به ایران برگشته و جمهوری اسلامی کاری با او ندارد!
* لابی صهیونیستی و آمریکا همیشه ادعا کردند که سیامک نمازی مزدور جمهوری اسلامی است.
* می‌خواهید با سیاست کره شمالی اینجا کره جنوبی بسازید!
* وقتی با جامعه جهانی ارتباط برقرار نکنید، اف‌ای تی اف را قبول نکنید، وقتی بخواهید با سیاست کره شمالی کره جنوبی بسازید نتیجه اش می‌شود منزوی شدن.
* محمدرضا شاه دیر و در زمان ضعف امتیاز داد و رفت.
* جمهوری اسلامی اگر در زمان اقتدار به مردم امتیاز بدهد می‌ماند.
* {مسائل} را زیر فرش قایم کرده ایم و آن‌ها (شبکه‌های فارسی زبان خارج) سلطه رسانه‌ای پیدا کرده اند.


«شرق» به نقل از منبع مطلع در سازمان زندان‌ها: هیچ زندانی روی مین نرفته است
یک منبع آگاه در سازمان زندانها گفت: در جریان اتفاقات شب گذشته، هیچ زندانی وارد محوطه نشده و خبر روی مین رفتن زندانی ها کذب است. یک منبع آگاه در سازمان زندانها در گفت وگو با شبکه شرق ضمن تکذیب خبر انفجار مین تاکید کرد: «در جریان اتفاقات شب گذشته، هیچ زندانی وارد محوطه نشده و خبر روی مین رفتن زندانی ها کذب است.»

این منبع توضیح داد: «اصل ماجرا در بند سرقتی‌ها رخ‌ داده و مربوط به بخش زندانیان امنیتی نبوده است.» گفتنی است؛ خبرگزاری فارس مدعی شده بود در میانه آتش سوزی شب گذشته و درگیری زندانیان با نیروهای حفاظت، تعدادی زندانی اقدام به فرار می‌کنند. آنها در ضلع شمالی زندان که کوه وجود دارد، وارد میدان مین می‌شوند. گفته می‌شود که صداهای انفجار شنیده شده مربوط به همین موضوع بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۷
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۵۶
یکی میگه میانگین سنی بازداشتی‌ها ۱۵ سال بوده . بعد وزیر میاد میگه دانش آموز بازداشتی نداریم. بالاخره حرف می رو باید باور کنیم؟ یعنی هر کی سنش کمتر از ۱۸ بوده و بازداشت شده، از قبل ترک تحصیل کرده بوده؟ اصلا این عزیزان معنی حرف‌هایی که میزنن رو میفهمند؟ میشه یکی براشون کمی موضوعات رو باز کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
علی دایی خودش اهل اردبیل است و کشته شدن دختر دانش آموز اردبیلی را تایید کرده و از این اتفاق اظهار تاسف وانزجار نموده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
در خبرها گفته شد که کسی از مدارس و در مدارس بازداشت نشده. اگر کسی در خیابان و خارج از مدرسه و خارج از زمان حضور در مدرسه بازداشت شده باشد تکلیفش جداست
با. قطع سرویس پیامک ها یک مشکل دیگر هم به مشکلات مردم اضافه کردند چون پیامک رمز دوم کارت هم دچار مشکل شده من دیروز یک کارت به کارت ساده از طریق مبایل نتونستم انجام بدم چون رمز دوم نمی‌آمد همینطور خرید اینترنتی هم به دلیل درخواست رمز دوم همین مشکل را داشت
آقای سلامی صحنه نبرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
منم خواستم همین رو بگم دیدم شما قبل از من گفتید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
متاسفانه همین نوع نگاه به اعتراضات است که آنها را به آشوب میکشاند
جناب چمران
بحث بر سر هزاران میلیارد تومان است !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
برای اقایان این پول ها در حد پول تو جیبی شون هست
دروغ دروغ دروغ تا کی این روند باید ادامه پیدا کنه؟
جناب آقای دکتر مرندی عزیز مگر قرار است تک تک جامعه 80 میلیونی ایران همدیگر را از نزدیک بشناسند ورابطه نسبی وسببی داشته باشند؟ که فرموده اید اکثرا مرحوم مهسا را نمی شناخته اند. جدا از واقعیات وشایعات و سو استفاده احتمالی از فوت این مرحومه اعتراضات اولیه مردم صرفابرای پایمالی حقوق اولیه شهر وندی به وجود آمد؛در جامعه مدنی مردم چه همدیگر را بشناسند وچه نشناسنددر مقابل اشتباهات ویا قانون گریزی دولت ها موضع گیری میکنند.
سلام.‌پس بفرمایند صدا و نور ناشی از انفجار مال چیه؟ چرا اطلاعات ددست نمیدهند تا ملت کمتر پای ماهواره بشینند؟
حداد عادل: در فضای مجازی، ایرانی ساخته شده که کاملاً مغایر با ایران واقعی است......ایران واقعی را در زندگی مسئولان و فرزندانشان باید دید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
ایرانی که شما برای خودتان ساخته اید با واقعیت فرق دارد.
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
دقیقا همینه
وزیر صنعت: باید استاندارد برای خودمان تعریف کنیم.....با استانداردهای شما نمره پراید 100 و نمره تویوتا 10 است!...با استانداردهای شما اینجا سوئیس است!
وزیر نفت: افزایش قاچاق سوخت به دلیل اختلاف قیمت سوخت با کشور‌های همسایه است..... و علت آن هم بی ارزشی پول ملی!....نفت و بنزین را گران می کنید و مجدد ارزش دلار بالا میره بازهم قاچاق و ....!!!
دروغ اندر دروغ
منتجب‌نیا: تا بگوییم بالای چشمتان ابروست، می‌گویند ضدانقلاب هستید!........مهم این است که ضد ایران نباشید.
وزیر آموزش و پرورش...
تو بیش از یکساله هر روز داری برا رتبه بندی دروغ میگی

این چه ناهیان منکری هستن که یکیش نمیاد سراغ تو فقط به مو و موسیقی گیر میدن
چمران: نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم......سط زباله 2 میلیونی را برای مردم 15 میلیون فاکتور می زنید..اتفاقاً همین چیزها هست که مردم را ناراضی می کند!
جناب حداد عادل ضرب المثلی بین جوانا ن هست که میگویند طرف به زشتی عکس کارت ملی یش نیست اما فریب زیبایی عکس رتوش شده پروفایلش هم را هم نباید خورد .خخخخ حالا حکایت اوضاع ایران از نگاه دشمنان خارجی ودوستان داخلی مثل شما وصدا وسیماست. که در هردو نگاه اغراق فراوان دیده میشود خوب وبدایران واقعی را مردم در کوچه وخیابان وزندگی روزمره به خوبی میبینند
بزرگوار موضوع شکایت نیروی انتظامی از تعدادی نمایندگان انتقاد از عملکرد گشت ارشاد نبوده بلکه تهمتی است که برخی آقایان به نیروی انتظامی زدند و برخی از ایشان در جلوی دوربین صدا و سیما گفتند نیروی انتظامی بچه مردم را کشته است و باعث تشویش افکار عمومی شدند.
شنیدن خبری که ایران میخواهدبازار۲۰ میلیارددلاری داروی روسیه رابدست گیردازیکطرف بسیارمسرت بخش است اگرفقط ما به روسیه داروصادرکنیم وازطرف دیگر بسیارنگران کننده اگرروسیه هم بخواهد درقبالش بکشورما داروصادرکند مثل واکسن بیخاصیت اسپوتنیک روسی که البته داروازآن بمراتب خطرناکتراست ماباوروداروازاکثرکشورهامشکلی نداریم مگرکشورهائیکه ازنظرجهانی بیکیفیتی داروشان قطعیت یافته البته برای روسیه خریدداروازکشورماخیروبرکت است ولی برای ماکاملاًبرعکس استدعامیشوداگرقصدچنین کاری هست حتما قبلاًباصاحبنظران پزشکی درمانی بیطرف وبامعلومات وسواد وباوجدان پزشکی که زیادهم داریم مشورت گردد که تکرار اشتباهات گذشته نشود
پاسخ ها
بهمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
وزارت بهداشت فقط بگه کدوم دارو روسی و چینیه و کدام دکتر سهمیه ای , ما دیگه توقعی ازش نداریم . بزرگترین خدمت در حد توانش همینه .
جناب مرندی نمیدونستیم مسئولین تو ایران با مرحوم فلوید نسبت خانوادگی داشتن.
جناب چمران اتفاقا همین اختلافات قیمتی هست که سراز ۹۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ اختلاس میشه.
پاسخ ها
رضوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
حالا اکر نسبت نداشتند حداقل همکار بودند
درود واحترام
آقای مرندی ؛ برخلاف تو من معتقدم همه کسانی که در۳۱ استان کشور اعتراض کردند فامیل ( برادر خوانده ، خواهرخوانده ،مادرخوانده ،پدرخوانده ،و......)خانم امینی هستند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
کی به این مدرک پزشکی داده ؟!!!!!!!!
خدایا چقدر دروغ دیگر از دروغ ازدروغ خسته شدیم
ایران واقعی رو مردم توی سفره و روزگارشون رو می بینند و نیازی به هیچ فضای دیگری هم نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
ایران واقعی در صف اتومبیلها برای استفاده از گاز است کشوری که رتبه اول دارنده گاز جهان است
پول سطلهاي اشغال را با دوستان و برادران كه ٩٣ هزار ميليارد دزديدند حساب كنيد.
جالبه!‌ تا حالا می گفتن نیروی انتظامی مظلوم واقع شده و فقط مجری قوانین وضع شده است. حالا خود نیروی انتظامی طلبکار نمایندگانی شده که باید قانون تصویب کنند!!
مگه هرکی به هرکیه!
آقای تفرشی گفت پرس تی وی که معلوم نیست چقدر از بیت المال خرجش می شه به همت نیروهای عرزشی به همون سرنوشت رسانه ملی دچار شده و یک پروژه ورشکسته است.
برای یکبار هم که شده چیزی رو به شدت تکذیب نکنید ؛ چرا باید تو کشوری که داعیه علی گونه بودن و علی گونه زیستن داره ؛ اینهمه دروغ رواج داشته باشه ؟
حداد جان من خیل خیلی کم تو فضای مجازیم و بیشتر تو ایران پاقعقیم همین که شما فکر‌میکنی اوضاع خوبه از همه چیز وحشتناکتره . شما اگر تونستین سرویس دانش آموزشی را تو همین تهران درست کنی؟ چی درست کردی اصلا تا الان به قول خودت یه مدرسه مناسب پیدا نکردی تو کلللل تهران برای بچت واقعیت هم همینه . بعدش جاده واقعی ساختی ؟ راه آهن ساختی ؟ کارخونه هایی که فکر‌میکنی دانش بنیانن واقعا هستند ؟ امروز برو یکی از شهرکهای صنعتی بگو میخوام یه کارگاه کوچیک راه بندازم ببین چقدر هزینه اولیه داری ؟؟؟ برای چییییییییییی من باید پول زمین بدم وسط بیابان برای کارگاه ؟ چرررررراااا نمیفهمید ؟؟؟؟؟؟؟ بابا همه جای دنیا مجانیه ،تازه اونها اصلا نمیگن ما داریم حمایت میکنیم . حالا فقط همین را ببین که چقدر نا آگاهی هست . شما به یه نفر زمین کارگاه مجانی بده من میام توش کارگاه میزنم بعد کارم نمیگیره خوب کارگاهم اونجا دست شما میمونه میتونید ازم با قیمت خوب بخرید بعد باره‌مون قیمت عالی میدید به یکی دیگه این بهتره که …. کی بزرگ میشن و عاقل ؟؟؟؟
در باره اتفاقات زندان اوین همچون اتفاقات دیگر چندین و چند روایت ضد و نقیض گفته میشود و مثل همیشه حقیقت کتمان و لوث میشود۰ گویی این حربه ای است تا مسیولین از زیر بار مسیولیتشان در بروند و فرصتی پیدا کنند تا داستانی جدید برای توجیه حادثه پیدا کنند۰
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
معمولا خبرگزاری فارس همیشه چند قدم جلوتر از بقیه در انتشار خبرهاست . وقتی حرف از صدای انفجار و میدان مین میزند من 100 در صد قبولش دارم . چیزی که خیلی برایم تعجب آور بود میدان مین اطراف زندان معمولی بود ؟!!!!
اینهم فکر کنم برای اولین بار در دنیا باشد که اطراف یک زندان مین گذاری شده . حتما اطراف خیلی محل ها و خانه های بعضی مسئولین هم همین گونه است .
اقای مرندی شما مطمین هستی که خودت دینداری ‌طرف مقابلت دین نداره؟!همیشه حق به جانب بودن همیشه حرفهای تکراری بس کنید
جناب مرندی مگر آنهایی که در مراسمات و زنده نگه داشتن یاد شهید حججی شرکت کردند و فریاد انتقام سر دادند همه از قبل شهید حججی را می شناختند!؟
درود
بله درست است کسی خانم مهسا امینی را نمی شناخت....اما درک حال پدر و برادرش که هم وطن ما هستند که دخترشان غریبانه در تهران کشته شود .....را درک می کنیم و هم دردی کردیم....
در ضمن مگر شما خودتان جورج فلوید را می شناختید که صد تا خبر و گزارش از او تهیه کردید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
هنرپیشه مورد علاقه دکتر بوده
نماینده اردبیل دیروز جوری در در مجلس سخن گفت و آقای دایی را محکوم کرد که فکر کردم واقعاً هیچ اتفاقی نیافته!!! جناب نماینده محترم پس اتفاقی افتاده که قهرمان مردمی ورود کرده.
بازارداروی 20 میلیارددلاری! ارزوهای آرمانی وکهکشانی
عیرضا مرندی
شرایط تو را درک می کنم انتظاری بیش از این هم ندارم
اما اما اما
عاقل کسی است که نسبت به آینده خود بیشتر فکر کند
علیرضا مرندی شناخت تو ازمهسا امبنی ار هیچ ایرانیی بیشتر نیست
جناب حداد شما حلیمت را بخور تاریخ را مردم می سازند
وقتی با همه بررسی های انجام و قیمت براوردی بسیار پایین تر از مبلغ اعلامی شما می باشد ولی شما به جایی پاسخ علمی و قانع کننده باز اصرار بر 15 میلیون می کنید این نشان از لجاجت و تایید قراردادهای متورم شده با چند برابر قیمت واقعی و فاکتور سازی ها دارد"""" نمی‌خواهیم بر سر قیمت سطل زباله چانه بزنیم و حتی اگر قیمت آن یک میلیون تومان هم باشد، باید برای آن چانه بزنیم؟ اگر سطل آشغال‌ها را با کاور آن بسنجیم همان ۱۵ میلیون تومان می‌شود.""" این توجیه برای کالای کم ارزش سطل زباله بوده خود حدیث مفصل بخوان که در مورد انواع خدمات و کالاهای چه اتفاقی در شهرداری می افتد
برای اینکه عیار دانش و تحلیل مسئولین را درک کنید به این جمله دکتر مرندی توجه کنید:
اکثریت افرادی که به میدان اغتشاش آمدند اصلا مرحومه امینی را نمی‌شناختند!!!
پیرو انتقاد نماینده مجلس از شکایت نیروی انتظامی باید به ایشان یادآور شد که شما که خود قانونگذار هستید جلوتر ازهمه باید آن را رعایت کنید ،وقتی نمایندگان غرض ورز وبی اطلاع فوری در برابر حادثه تلخ درگذشت خانم امینی بدون تحقیق و غیرواقعی شک وشبه ایجاد میکنند واز عوامل تنش میشوند امروز باید مانند سایر مقصران پاسخگو باشند وتفاوتی بین آنان ودیگر اقشار جامعه نباید باشد
تابناک هنوز به نتیجه نرسیده ای که سانسور بی نتیجه است
در عصر حاضر که همه گوشی دستشونه نمیشه با بیانیه و حرف مملکت رو نگه داشت. فیلمش هست
جناب آقای حداد عادل ایران واقعی را شما ترسیم کنید البته نه در شمال تهران بلکه از جنوب تهران ، شرق اصفهان ، زاهدان ، کلا سیستان ، کردستان و ... برای شما عظمت داره با چندین پست و مدرسه و ...
نماینده اردبیل گفت : که ماموران اصلا وارد مدرسه شاهد نشده اند

و درست گفته ، چون برخورد در محل اجرای برنامه و خارج از مدرسه بوده !!!!

دکتر مرندی ، حتی در مورد علت فوت بر اثر سکته ناشی از ترس مهسا را که

را هم گردن نگرفته است !!!؟؟؟؟؟

شاید اگر مثل امام جمعه اردبیل ، که کلا فوت دختر اردبیلی را منکر شده است

، مرندی هم باید کلا فوت مهسا امینی را منکر بشود و خلاص !!!!؟؟؟؟
بخوایم برا خودمون استاندارد تعریف کنیم نتیجش میشه پراید....بی خیال...برو دنبال استاندارد جهانی...
اگر کار دشمن نیست چطوری این خبرهارا انقد سریع دستشون میرسه چطوری شب روزشون شد ایران قبلا چندتا خبر درمورد چین روسیه هم میگفتند ولی الان فقط فقط شد ایران
الکی مشکلات مملکت رو به خارجیها نسبت ندهید این فقط فرار به جلو هست چیزی عایدتون نمیشه تو این شرایط بردن یه تعدادی دانش اموز بزور به مراسم به اصطلاح سلام فرمانده جز ایجاد تنش چیزی دیگه ای ندارد و کسایی که اینکار رو می کنند هیچ شناختی از مسائل ندارند
جناب چمران ،آیا واقعا شما برای خرید شخصی منزل خودتان

هم اینقدر خونسرد و دست و دلباز و لوطی هستید !!!!؟؟؟؟؟

که مثلا یک جنس پر مصرف را که در بازار ۴ میلیون تومان

است را به ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان میخرید !!!!؟؟؟

ایکاش من نزدیک منزل شما کاسبی میکردم !!!!؟؟؟؟؟
تا حالا چند روایت در مورد مدرسه دخترانه اردبیل گفته شده، انتظار دارین مردم حرف‌ها را باور کنن؟
در مورد مدرسه شاهد در اردبیل باید کمیته حقیقت یاب تشکیل بشه.
حداد عادل : در شبکه های مجازی ایرانی ساخته اند....
ایران واقعی هممونیه که تو مجازیه ، شما یه جاهای دیگه سیر می کنید
آقای چمران نمی خواهی سر قیمت مخازن زباله چانه بزنی پس حتما بقیه ادوات را هم دولا و پهنا می خری ، باید قطعا یک هییت حقیقت یاب بیاریم تا ریز خرید ها رو کنترل کنه چون گویا تو شورای شهر دوستان فقط ماشین امضا هستند و هرچی شهرداری بگه همراهی میکنند ، برادر بزرگ‌تر من شما وظیفت دقیقا همینه .
معاون وزیر صمت که بدنبال بازار ۲۰ میلیارد دلاری داروی روسیه است !!!!؟؟؟؟

چرا کاری نمیکنند که ما نسبت به تامین دارو برای خودمان خودکفا بشویم !!!!؟؟؟؟

که با تحریم جهانی ، چنانکه مسولان و تریبون داران مرتب

بعنوان بی رحمی آمریکا و اروپا می گویند و ناله و نفرین

شان میکنند ، محتاج شان نبودیم !!!!!؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
ی شربت آزیترو پیدا نمیشه تو مملکت 20 میلیارد نخواسیم
اعتراضرکنندگان اصلا ایرانی نیستند وارداتی هستند
خسته نمي شيد اينقدر دروغ مي نويسيد؟
چمران جان منظور از کاور سطل زباله همون پورسانت مورسانته؟چون هر چی جساب میکنم میبینم وقتی قیمت سطل زباله دو سه میلیونه،قیمت کاورش دویست سیصد تومن میشه نه دوازده سیزده میلیون.البته نمیخوام چونه بزنم ولی !!!
تابناک عزیز به آقای سلامی فرمانده عزیز بفرمایید که چطور دشمن مخصوصا آمریکا از اونسر دنیا تونسته رو بچه های ما تاثیر بزاره و ما تو کشور و خونه نتونستیم . ایشون نباید متوجه باشن که بچه های ما دیگه سوء مدیریت رو متوجه میشن و از دروغ و تبعیضها درون جامعه جونشون به لب رسیده. ضمنا به آقای مرندی بفرمایید مگه شما جناب آقای قاشقچی و سیاهپوست پورن استار رو مگه میشناختید که یک سال بیشتر صدا و سیما بیخیالش نمیشد؟
یک مرجع بیطرف و بی غرضی بررسی کنه که تو این موقعیت حساس به دستور چه کسی دختران دانش اموز رابدون اجازه والدین از مدرسه بیرون بردند؟مسلما کسانی هستند که میخواهند جامعه را بیش از پیش متلاطم کنند.
وزیر آموزش و پرورش افتخار می کند که "دانش‌آموز زندانی به دلیل اغتشاشات نداریم" این چه افتخاریه بابا
اتفاقا قاطعانه در برابر هر رفتار ضد ملی ایستاد و در دنیا نیز هر کسی که بیش از یازده سال سن داشته باشد خود و خانواده اش در برابر کردارش باید پاسخگو باشد
حمله چند روز پیش به مدرسه فرانسه با گاز اشکاور و پلیس با تجهزات را ندیدید؟!
حداد عادل پس کی میخواد زمینهای غصبی مدارسش را برگردونه؟!
با توجه به اینکه بعضی از مسئولین مرتب در صحبت هایشان به مردم تلقین میکنند که این کارها باعث میشود که ایران هم مثل سوریه شود،بجای انکه خودشان رفتارشان را اصلاح و تلطیف کنند و جامعه را به سوی ارامش ببرند اما صدا و سیما و چند تا از رسانه ها و خبرگزاری ها با نوشته ها و دعوت از عده ای افراد رادیکال علنا دارن ایران را به سوی سوریه شدن سوق میدن.این کارها و اعمال از یاد و خاطره مردم ایران پاک نخواهد شد
رفراندوم زیر نظر سازمان ملل
❤ علی دایی / علی کریمی ❤
معلوم شد کاور هم به شهرداری می ندازن چون ما تا حالا کاور سطل زباله ندیدیم
از نظر حداد ؛ ایران واقعی رو باید توی رسانه میلی دید !
حداد عادل فیش حقوق و مزایای دریافتی اش رو منتشر کنه
خداوکیلی برای من سئواله که خاصیت این حداد چیه برای این مملکت ؟
برای انجام چه کاری داره حقوق و مزایا میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
دمت گرم .
برای منم سئواله خداوکیلی
اقای چمران به هر قیمتی دادن بخرید خوش به حال فروشنده!!!!!!!!!!!!!
اقای چمران به هر قیمتی دادن بخرید خوش به حال فروشنده!!!!!!!!!!!!!
همه (مردم و مقامات) نیاز داریم یک نفس عمیق بکشیم و کمی سکوت و تامل کنیم. با لجبازی کاری درست نمیشود
همه (مردم و مقامات) نیاز داریم یک نفس عمیق بکشیم و کمی سکوت و تامل کنیم. با لجبازی کاری درست نمیشود
آقای حداد عادل
بخش اعظمی از اعتراضات مردم به خاطر وجود دائمی و مداوم شما و امثال شما در قدرت است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
دقیقا .
همینه
به آقای چمران بفرمایید چرا نمی خواهید سر سطل آشغال چانه بزنید ؟ شما باید پاسخگو باشید که چگونه سطل آشغال 4 تا 5 میلیون تومانی را برای بیت المال 15 میلیون تومان محاسبه می کنید .
پس یکی توضیح بده صدای انفجارهای اوین مربوط چه بوده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
چهارشنبه سوری
روی چه حساب و کتابی این حداد عادل ول کن قودرت نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
یعنی تو نمیدونی چرا ؟!!!!
مرندی
فیش دریافتی ات لطفا
مرندی و حداد منافعشون رو توی خطر دیدن
مگه نمیگید همه با شما هستند و اینا ۱٪ درصد هستند ؟
پس چرا پاتون رو از روی کابل اینترنت برنمیدارید ؟
اتفاقا سقف کارایی شما در حد چانه زدن در مورد قیمت سطل زباله است
متاسفانه در حال حاضر ساده ترین داره مثل قطره چشمی زایلومول تولید داخل که خودم من برای کنترل فشار چشم استفاده میکنم در داروخانه ها نایاب است بسیاری از داروهای دیگر هم ، وقتی در کشور دارو نیست چرا به دروغ ادعای صادرات دارو می کنید قیمت دارو چندین برابر شده است
پاسخ به وزیر صمت در مورد بازار داروی روسیه:
لطفا فکری به حال بازار دارویی ایران بکنید.
چراغی که به خانه بد جوری رواست به مسجد بدجوری حرام است.
علی دایی بالای ۸۰ میلیون طرفدار داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
حداد و مرندی ۸ تا دونه هم طرفدار ندارن
البته با هم
مرندی !
شما جرج فلوید و خاشقچی رو میشناختید که به میدان حمایت ازشون بلند شدید ؟!
برای یه پزشک ( سهمیه ای ) زشته که سیاست زده باشه
خدا را شکر از پیامهای تبلیغاتی راحت شدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
من که همه رو مسدود می کردم
مرندی اینو نگه ؛ چی بگه ؟
به اندازه ۴۵ نفر داره حقوق میگیره
برای مخالفان نیز امکان برگزاری تجمع در سکوت رو فراهم کنید .

اتوبوس و کیک و ساندیس و میوه و بستنی و عدسی و حلیم و شله زرد هم نمیخوان به خدا
راجع به مقبولیت مردمی مرندی و حداد عادل نظرسنجی بذارید :-)
اینایی که به خودشون اجازه میدن راجع به مردم حرف بزنن
پسر حداد عادل چرا نمیره سوریه و مدافع حرم بشه ؟
هان ؟
چرا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
کلا بچه های مسیولان از بهشت رفتن فراری هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
راه دوره بخواد از آمریکا بره سوریه، خسته میشه
حداد عادل
ایران واقعی رو تو بهمون نشون بده ببینیم چی جوریه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
تورم ۸۰ درصدی
بی کاری
فقر
فساد
خشکسالی
رانت
رشوه
طلاق


اختلاس

اعتیاد
آقای حداد عادل
ایران واقعی اون چیزی نیست که شما ازش بهره مندی و بقیه مردم محروم هستن ازش
ما در ایران اصلن زندان و مدرسه دخترانه نداریم.
حداد عادل خودش توی ناز و نعمته و رفاه مطلق ، خیال میکنه ایران اینجوریه
حداد عادل تویی که ویلای چند صد میلیاردی در شمال تهران داری که جزو بیت الماله و فرزندانت انگلیس و آمریکا دارن زندگی میکنن بهتره حرف نزنی
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
اتفاقا دوماد ایشون از یک خانواده شهیدپرور و محترم در امریکا هستند
خواسته و نظر مردم رو در قالب برگزاری رفراندوم جویا شوید تا وزنه ها مشخص شود
آقای جمران نکنه سایپا براتون درست میکنه تو خط تولید پراید یک چند تا آبشن بزارین روش مشتری خارجی داره سان روف و رینگ اسپرت و اگه اتومات هم بزنین 150 ملیون میشه فروخت ولی فعلا رنگ کوره ای بزنین بشه چند بار استفاده
حداد عادل تا حالا عرق ریختی پول دربیاری ؟
بعید میدونم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
عرق که هیچی حتی از صندلی اش هم بلند نشده برای پول درآوردن
تلاش آمریکاست که صحنه نبرد به مدارس کشیده شود؟
این اشتباهات شماست که مملکت را به صحنه نبرد تبدیل کرده است آقای مسئول
امام جمعه اردبیل خودشان گفتند که مسئولان مدرسه خطا کردند و نباید دانش‌آموزان را به زور و بدون اجازه والدین به مراسم می‌بردند...
وقتی همه کارها را به زور می خواهید انجام بدهید می شود صحنه نبرد!
در فضای مجازی به حداد عادل بد میگذرد و در عوض در فضای حقیقی حداد خوش است
جناب حداد شما بودجتو بگیر چیکار به ناکامی ها داری بچه هات هم که آمریکا در حال جنگ با امپریالیست هستن
عادل حداد
در فضای حقیقی ایران ، تو میتوانی برای پسرت مدرسه بسازی ولی فضای حقیقی برای مردم اینجوری نیست
راه حل مشکلات کشور رو شبکه های صدا و سیما به زودی حل می‌کنه نگران نباشید درسته که ما همیشه در شرایط حساس کنونی هستیم ولی صدا و سیما با کمک رائفی پور دیپلمه استاد همه چی رو درست می‌کنه ببخشید عباسی و رسایی رو یادم رفت
آقای چمران
ارزونتر بده ، مشتری شیم !!!
وقتی رئیس شورای شهر تهران علیرغم اعلام قیمت های سازنده سطل زباله اصرار داره که قمت 15 میلیونی اعلام شده اش درسته و حاضر به قبول اشتباه نیست و دنبال توجیه کردنه ، دیگه از بقیه مشابه هاش میشه چه انتظاری داشت ؟؟؟؟؟
پس صدای انفجارها مربوط به چی بود
چرا درست اطلاع رسانی نمی کنی
تعمدا خبر ها را گوناگون روایت می کنند تا مردم حقیقت را گم کنند این روش دیگر کهنه شده و به نتیجه هم نمی رسد
شکایت فراجا از چهار نماینده ای که علیه گشت ارشاد، موضع گرفته بودند دقیقا یک روز بعد از اعلامِ تقدیم گزارش به هیأت رئیسه و یک روز قبل از قرائت گزارش در صحن مجلس علنی می شود. (اصل شکایت هم احتمالا برای همین ایام باشد)
اگر به متن گزارش رجوع شود این گزارش بر اساس تبصره1 بند7 ماده45 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تهیه شده است و مطابق این تبصره شش نفر از نمایندگان به قید قرعه و هر کدام 5دقیقه، قبل از گزارش اجازه ی اعلام نظر دارند.
اظهار نظر پزشکیان در برنامه تلویزیونی و از موضع تخصصی ِ جراح قلب، مربوط به حدود یک ماه قبل از این تاریخ است ولی فراجا تا زمان تکمیل و قرائت گزارش، نسبت به ایراد اتهام و انجام شکایت اقدام نمی کند. شکایت فراجا با داده های نهایی در خصوص اظهار نظر این نماینده در روزهای ابتدایی حادثه و در شرایطی که اطلاعات کنونی موجود یا تولید نشده بود و اینکه در آنزمان فراجا هیچ اعتراض و یا درخواستی برای کسب مجوز و زمان لازم برای پاسخگویی از صدا و سیما مطرح نمی کند، فاقد منطق است.
در این ماجرا نه تنها بحث قانونی بودن یا نبودن شکایت از نماینده مجلس مطرح است بلکه بحث استفاده ی سوء از این امکان برای ارعاب نمایندگان نیز مطرح است.
*
متن تبصره1 بند7 ماده45:
تبصره ۱- کمیسیون ها راساً یا با تقاضای حداقل ده نفر از نمایندگان می توانند در موارد مهم و حساس و در مواجهه با تخلفات یا سوء مدیریت، با دعوت از مسؤولین ذی ربط موضوع را بررسی نموده و گزارش آن را به هیات رییسه ارایه نمایند در صورتی که درخواست بررسی از سوی نمایندگان باشد حداکثر پنج نفر از آن ها می توانند در تهیه گزارش با کمیسیون، مشارکت نمایند هیات رییسه می تواند گزارش مذکور را در دستور کار مجلس قراردهد.

در این صورت سخنگوی کمیسیون و نماینده دولت هرکدام به میزان پانزده دقیقه و شش نفر از نمایندگان به قید قرعه از بین متقاضیان هر کدام به میزان پنج دقیقه، نظرات خود را بیان می نمایند.
اکثریت افرادی که به میدان اغتشاش آمدند، اصلا مرحومه امینی را نمی‌شناختند
می شو د گفت جک قرن
به آقای مرندی بگویید مگر شما جورج فلوید رو از قبل می‌شناختی که بابت قتلش در آمریکا ناراحت بودی؟
ستاد بازي ها و سر گرمي هاي حوزه علميه قم : از اتهام زني خارج از اندازه و انداختن تمام گناهان حوادث اخير به گردن بازي هاي كامپيوتري پرهيز شود !!
-------------------------
--- منظور اين ستاد چيه آقا احسان ؟
-- نميدانم آقا مهدي ! هنوز مطلب را نخوانده ام ! راستي آقا مهدي . ديروز از سياه چالهاي فضايي مي گفتي كه تلسكوپ « جيمز وب » كشف كرده كه ميليونها سال بلكه ميلياردها سال نوري از كره زمين كوچك و غبار گونه ما فاصله دارند و گويا صداهاي عجيب و غريب از آنجا شنيده ميشه ! واقعاً باعث بسي حيرت و اعجاب است ! ... الله اكبر ... الله اكبر كبيرا ... لاحول ولا قوة الا بالله العلي العظيم !... آقا مهدي يك ميليارد سال نوري ميداني ميشه چه قدر ؟!! ... در اين مقوله بازهم اطلاعات فضايي داري بفرما تا از اين همه عظمت عالم هستي عقل و هوش از سر ما پرواز كنه !!
-- چشم ! ... اين مقوله مهم بگذار تا وقتي ديگر ... ساعت ده كلاس دارم آقا احسان ! ... انشا الله در يك فرصت مقتضي باهم صحبت خواهيم كرد ! ... فعلاً با اجازه !
آقای چمران! چون سر قیمت همین سطل ها چونه نزدی که اینجوری کردن تو پاچت!
استاد داشتی بازار داروی روسیه رو ترتیب میدادی چند تا کپسول چرک خشک کن هم به داروخانه محل ما بده.
اين وزير آموزش و پرورش بايد يك دوره روانپريشي بايد برود!هر لحظه يك حرفي مي زند!
پاسخ ها
محرابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
بنظرم این زیر آموزش و پرورش باید کانون اصلاح و تربیت هم برود تا تربیت شود
سلام ، بهتر است مسئولین محترم به مردم احترام بگذارند و بدانند که همه ایرانیان باسواد و فهیم هستند و راست و دروغ را به درستی تشخیص میدهند
دیشب اخبار با عموی دختر کشته شده اردبیلی مصاحبه کرد و پخش کرد تو قسم می خوری کشته نداشته ایم
باریکلا معاون وزیر صمت دارو ها رو بفرستید روسیه....
اصلا چطور مهسا امینی که بخاطر مشکلات قلبی فوت کرده، مهم است؟چرا آنهایی که بدست اغتشاش گران کشته می شوند، مهم نیستند؟ آنها ایرانی نیستند؟ آنها انسان نیستند؟ چرا کسی را که ریش دارد، می کشید؟
چرا زنانی که چادر بر سر می کنند، می زنید، از اتوبوس بیرون می اندازید، چادر از سر شان می کشید؟
آنها زن نیستند؟
حق ندارند زندگی کنند؟
آزادی نداشته باشند؟
وقتی وارد پیچ تان می شویم، همه اش فرمان بکشید بکشید می بینیم.
شما که قدرت نیافته اینقدر بکش بکش راه انداخته اید، وای از روزی که قدرت پیدا کنید
جناب آقای چمران، اتفاقا باید هم چونه بزنیم ، اینطوری داری با پول مردم شهر را اداره میکنی؟
تو اردبیل چرا میگین اتفاقی نیفتاده وقتی دروغ را میبینیم چی بگیم
مرندی دیپلم داره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
با استفاده از سهمیه گرفت مدرکش رو
علیرضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
بله ایشون دکتر معتمد و مخصوص هستند
مگر زندان میدان جنگ است که مین گذاری شده ؟ !!!!!
آقای حداد عادل، آقای مرندی و آقایون مسندنشین حرف زدن بلد نیستید حرف نزدن که بلدید . لطفا سکوت
اونایی که میگن چقدر دروغ، سرتونو ازماهواره‌ و ایران اینترنشنال بیارین بیرون تا متوجه واقعیت ها بشید.صبح و شب بمبارون خبریتون می کنند با دروغ و شایعات رنگارنگ.کسی که خودشو زده بخواب نمیشه بیدار کرد.
مرندی
۸۰ سالته
از خدا بترس
مسئولان مملکت رو جمع کنید راحت میتونید یه خانه کهنسالان افتتاح کنید .
خب جناب وزیر نفت ظاهرا سوخت مانند بقیه اقلام افزایش قیمت نداشته و به بهانه بی عرضگی در جهت جلوگیری از قاچاق سوخت قیمت را مثل بقیه اقلام چند برابر کنید
گفتهای آقا عالی بود آقای حداد عادل آیا از فقر چیزی میدونی آیا شرمنده زن بچه بودی زنت مریضه پول دکتر نداری شب شام نداری شرمنده میشی تازه چهارده سعت کار میکنی بیا تا بهت ثابت کنم
آقای دکتر مرندی از شما که باید شخصی فرهنگی باشد این گونه سخن گفتن بعید است. نکند با ساندویچ و ساندیس به دانشگاه رفتی.
تو حلیمت رو بخور
علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور....!
ببخشید شما ?!
وزیر کشوری یا مصلح اجتماعی ! رئیس کمیسیون امنیت ملی ?!
شما کی هستید و میخواهید به چه برسید که در حیطه غیر از دایره معلومات و جایگاه نظر میدهید ?!
عجبا فوتبالیست شده کنشگر اجتماعی ,بازیگر شده کنشگر سیاسی اجتماعی از هر دو طرف موافق یا مخالف رو میگما ولی این یکی دیگه نوبرشه !
ملت این وسط داغون شدند از فقر هرکی ساز خودش رو می زنه ,یکی سرش رو پتی میکنه ! اون یکی که اصلا ربطی بهش نداره به موافقت یا مخالفت فریاد وا اسفا سر میده تا به منافع یا مقامی برسه ! ملت هم گیج و ویج و کمه یعنی شکم گشنه بین این دو گروه موندن چکار کنند !سمت کدوم طرفی بروند !
ملت ناراضی اند اما بدبختی اکثریت معیشت هست این وسطای شلوغ پلوغی گم شده ! خواسته اکثریت برابری فرصت هاست و البته آزادی بیان .نه اغتشاش و بلوا .
علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور....! وزیر بهداشت رفسنجانی و میرحسین موسوی !
پزشکی ! بهداشت ! به شستشو و نظافت و بهداشت میخوره !مرتبط دیگه !! باید نظر بدن !
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل