بازدید 40887
با تحولات منطقه و جهان

درخواست مقتدا صدر از عربستان برای مداخله در افغانستان / بازداشت ۹۵ اغتشاشگر مقابل سفارت ایران در نروژ / شلیک چهارمین موشک بالستیک از سوی کره شمالی / انتقاد چین از آمریکا درباره تحریم‌های ایران

درخواست مقتدا صدر از عربستان برای مداخله در افغانستان، بازداشت ۹۵ اغتشاشگر مقابل سفارت ایران در نروژ، شلیک چهارمین موشک بالستیک از سوی کره شمالی، انتقاد چین از آمریکا درباره تحریم‌های ایران و گفت‌وگوی پوتین با پادشاه بحرین، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴ 01 October 2022

درخواست مقتدی صدر از عربستان برای مداخله در افغانستان/ بازداشت ۹۵ اغتشاشگر مقابل سفارت ایران در نروژ/ شلیک چهارمین موشک بالستیک از سوی کره شمالی/ انتقاد چین از آمریکا درباره تحریم های ایران

بین الملل تابناک: درخواست مقتدا صدر از عربستان برای مداخله در افغانستان، بازداشت ۹۵ اغتشاشگر مقابل سفارت ایران در نروژ، شلیک چهارمین موشک بالستیک از سوی کره شمالی، انتقاد چین از آمریکا درباره تحریم‌های ایران و گفت‌وگوی پوتین با پادشاه بحرین، از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

درخواست مقتدا صدر از عربستان برای مداخله در افغانستان 

رهبر جریان صدر عراق، دولت طالبان را مسئول حمله به شیعیان در این کشور دانست و از عربستان خواست برای حل اوضاع افغانستان مداخله کند.

به گزارش پایگاه شفق نیوز، مقتدا صدر، رهبر جریان صدر عراق در توئیتی از گروه طالبان به شدت انتقاد کرده و گفت: این گروه مسلمانان را می‌ترساند. من مسئولیت کامل انفجارهایی که شیعیان در افغانستان را هدف قرار می‌دهد، بر عهده دولت طالبان می‌گذارم. این حملات احتمالاً در آینده، سنی‌هایی را که روش طالبان را قبول ندارند نیز آماج قرار دهد. این دولت اگر از آنچه  اتفاق می‌افتد راضی باشد و در برابر آن سکوت کند، نزدیک به تروریسم و دور از میانه‌روی است و اگر در حمایت از ملت خود کوتاهی کند، یک دولت بی لیاقت است و جامعه بین‌المللی باید برای پایان دادن به رنج و مشکلات ملت افغانستان مداخله کند.

درخواست مقتدی صدر از عربستان برای مداخله در افغانستان/ بازداشت ۹۵ اغتشاشگر مقابل سفارت ایران در نروژ/ شلیک چهارمین موشک بالستیک از سوی کره شمالی/ انتقاد چین از آمریکا درباره تحریم های ایران

وی گفت: ما از عربستان می‌خواهیم درباره حوادث افغانستان وارد عمل شود. این وظیفه شرعی عربستان در مقابل خداوند است. همچنین از شیعیان افغانستان می‌خواهیم برای پایان یافتن مشکلاتشان متحد شوند و در بیان خواسته‌هایشان بر خداوند توکل داشته باشند.

بازداشت ۹۵ اغتشاشگر مقابل سفارت ایران در نروژ 

پلیس نروژ اعلام کرد، ۹۵ تن از عناصر اغتشاشگر مقابل سفارت ایران در «اسلو» پایتخت را دستگیر کرده است.

گرمود استوکلی افسر ارشد پلیس نروژ اظهار کرد که افراد بازداشت شده اقدامات وحشیانه و خشونت‌آمیزی را در تجمع روز گذشته مقابل سفارت صورت داده و این نهاد امنیتی را مجبور کرده است تا برای کنترل اوضاع و متفرق کردن معترضان از گاز اشک آور استفاده کند.

این افسر پلیس در گفت‌وگو با نشریه خبری نتاویسن افزود که جراحتی به ماموران وارد نشده اما به نما و نرده های سفارت آسیب وارد شده است. وی افزود که تجمع‌کنندگان «دستورات را زیر پا گذاشته، سنگ پرتاب کرده و به سفارت سمت حمله می‌کردند.»

درخواست مقتدی صدر از عربستان برای مداخله در افغانستان/ بازداشت ۹۵ اغتشاشگر مقابل سفارت ایران در نروژ/ شلیک چهارمین موشک بالستیک از سوی کره شمالی/ انتقاد چین از آمریکا درباره تحریم های ایران

به گفته این مقام امنیتی نروژ، حدود ۱۰۰ معترض در اطراف سفارت ایران تجمع کرده بودند که برخی از آنها پرچم کردستان را حمل می کردند. به گفته پلیس، تظاهرات از قبل اعلام نشده بود.

این در حالی است که مسعود قره‌خانی رئیس پارلمان نروژ هم با انتشار پیامی در صفحه فیس‌بوک خود رفتار تجمع‌کنندگان مقام سفارت را غیرقابل قبول خواند. پیشتر حوادث مشابهی مقابل سفارت‌های ایران در لندن و پاریس اتفاق افتاده بود که با برخورد جدی دستگاه‌های امنیتی انگلیس و فرانسه آرامش برقرار شده بود.

شلیک چهارمین موشک بالستیک از سوی کره شمالی 

ارتش کره جنوبی اعلام کرد که کره شمالی روز شنبه دو موشک بالستیک کوتاه برد را به سمت دریا در سواحل شرقی شلیک کرد که چهارمین پرتاب پیونگ یانگ در یک هفته اخیر است.

به گزارش رویترز، این پرتاب پس از آن انجام شد که نیروی دریایی کره جنوبی، ایالات متحده و ژاپن برای اولین بار در پنج سال گذشته، تمرینات سه جانبه ضد زیردریایی را در روز جمعه برگزار کردند.

درخواست مقتدی صدر از عربستان برای مداخله در افغانستان/ بازداشت ۹۵ اغتشاشگر مقابل سفارت ایران در نروژ/ شلیک چهارمین موشک بالستیک از سوی کره شمالی/ انتقاد چین از آمریکا درباره تحریم های ایران

ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در بیانیه‌ای اعلام کرد که این دو موشک کوتاه برد از سونان در شمال پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی پرتاب شده است و برد آن ۳۵۰ کیلومتر تخمین زده می شود.

گارد ساحلی ژاپن نیز از دست کم دو آزمایش مشکوک موشک بالستیک توسط پیونگ یانگ خبر داد. توشیرو اینو، وزیر دفاع گفت، موشک‌ها ۴۰۰ کیلومتر و ۳۵۰ کیلومتر پرواز کردند. اینو گفت که توکیو از طریق کانال‌های دیپلماتیک علیه کره شمالی اعتراض کرده است و افزود که احتمالاً موشک‌ها در یک «مسیر نامنظم» حرکت کردند که برای فرار از دفاع موشکی طراحی شده است. وی تاکید کرد، این اولین بار است که کره شمالی چهار پرتاب آزمایشی را در یک هفته انجام می دهد که تهدیدی برای امنیت منطقه است.

فرماندهی هند و اقیانوسیه آمریکا اعلام کرد که از پرتاب موشک های بالستیک آگاه است و ارزیابی کرده که این موشک ها تهدیدی فوری برای ایالات متحده محسوب نمی شوند.

کره شمالی قبل و بعد از سفر هریس به کره جنوبی، موشک‌هایی شلیک کرد که در سال جاری، سرعت آزمایش‌های تسلیحاتی بی سابقه را افزایش داد. پیونگ یانگ همچنین اولین آزمایش موشک بالستیک قاره پیما را از سال ۲۰۱۷ انجام داد. تحلیلگران افزایش سرعت آزمایش‌ها را تلاشی برای ساخت سلاح‌های عملیاتی و همچنین بهره‌گیری از دنیایی که به دلیل درگیری اوکراین و سایر بحران‌ها منحرف شده‌اند، برای «عادی‌سازی» آزمایش‌های آن می‌دانند.

انتقاد چین از آمریکا درباره تحریم های ایران 

دولت چین به تحریم‌های جدید آمریکا برای مقابله با تسهیل فروش نفت و محصولات نفتی ایران واکنش نشان داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، ده شرکت و یک کشتی را به بهانه تسهیل صادرات نفت ایران در فهرست تحریم قرار داده است. چهار شرکت از میان شرکت‌های تحریم‌شده در چین مستقرند.

مائو نینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین در نشست خبری روزانه در واکنش به این تحریم‌ها گفت: «چین همواره با تحریم‌های غیرقانونی و غیرقابل توجیه و اصطلاحاً دست‌درازی‌های قضایی آمریکا به شدت مخالف بوده است.»

وی در ادامه تأکید کرد: «جامعه بین‌المللی از جمله چین در چارچوب قوانین بین‌المللی با ایران همکاری نرمال داشته است. این همکاری، معقول و قانونی است و هیچ ضرری برای طرف‌های ثالث ندارد و شایسه احترام و حمایت است.»

سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین در ادامه اذعان کرد: «لازم است طرف آمریکایی رویه غلط توسل به تحریم‌ها در هر مقطع را کنار بگذارد و اقدامات بیشتری برای ثمر دادن مذاکرات بازگشت به پایبندی برجام انجام دهد.»

گفت‌وگوی پوتین با پادشاه بحرین 

ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه و حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین درخصوص روابط دوجانبه، مسائل منطقه‌ای، حضور دوحه در سازمان همکاری های شانگهای و پایبندی به تعهد اوپک پلاس تلفنی گفت و گو کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی بحرین (بنا)، رهبران دو کشور در مورد روابط و مسائل منطقه‌ای مربوط به دو کشور گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش، دو طرف تعهد خود را به پیگیری روابط مسکو و منامه به صورت دوستانه، متقابل، سودمند و سازنده اعلام کردند.

پوتین و شاه بحرین همچنین بار دیگر تأکید کردند، دو طرف دارای رویکردهای مشابهی در قبال ابعاد کلیدی اوضاع خاورمیانه و شمال آفریقا هستند.

بنا اعلام کرد: در این تماس تلفنی، موضوع پایبندی به اوپک پلاس و اهمیت ادامه هماهنگی و تعهد به تصمیمات این نهاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

براساس گزارش این خبرگزاری توافق شد که تلاش‌ها به عنوان بخشی از سازمان همکاری های شانگهای هماهنگ شود، این تصمیم نیز با توجه به اقدامات اتخاذ شد که در نشست اخیر این سازمان در سمرقند، ازبکستان، با عضویت بحرین به عنوان شریک گفت‌وگو در این سازمان موافقت شد.

در این تماس تلفنی، پوتین همچنین شاه بحرین را در جریان الحاق رسمی مناطق دونتسک، لوگانسک، زاپوریژژیا، خرسون اوکراین به روسیه قرار داده است.

در خبرگزاری بحرین به واکنش شاه این کشور درخصوص این تصمیم پوتین هیچ اشاره‌ای نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۷۲
مقتدی صدر درست میگوید عربستان مهد اسلام است باید از تمام مسلمانان حمایت کند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
بله جناب جیره خوار عربستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
عربستان خودش يك پاي ماجراست !
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
مگه قرار نبود ساکت بشه و در سیاست دخالتی نکند . فقط دروغ از این فرد بیرون میاد
علی
| United States of America |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
عجالتأ شما کارمند شبکه اینترآشغال نیستید؟حتمأ انتظار دارید ایران هم تحت قیمومیت عربستان در بیاد. زهی خیال باطل
از مسئولان عزیز میخواهم روابطمان را با کره شمالی توسعه بدهند
چون ما دشمن مشترکی داریم به نام آمریکای قاتل خون آشام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
ای بیسواد ساندیس خور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
دشمن هر کس جهل اوست .
امام صادق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
کره شمالی خودش فعلا لنگ در هواست.بروید با کشورهای درست و حسابی ارتباط برقرار کنید که خربزه اب است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
بگو دشمن روسیه
چینی ها چقد مهربون شدن !
احتمالا هوس نفت ارزون کردن!
یا شاید هم دوباره میخوان بدون اجازه وارد آبهای جنوب بشن و ماهی بگیرن و برن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
به اربابت بگو تحریم رو برداره تا بتونیم نفت رو به قیمت بفروشیم. پول میگیری که اینا رو نفهمی
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
درود
چند روز پیش رفته بودم جنوب... ماهیگیری..هیچ چیزی نگرفتم...چند تا قایق هم آمدن از صید ماهی آنچنانی نیاورده بودن دیگ دریای جنوب ماهی ندارد..که چینی ها برگردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
نفت ارزون به خاطر تحریمه دانشمند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
كشتی های خصوصی چینی كه مشغول صید (فانوس ماهیان) در آب های داخلی بودند، در تملك و یا اجاره مالكان ایرانی بوده و مجوزهای آنها ایرانی است و هیچ ربطی به دولت چین ندارد
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
تا چشم شما غربگدا ها کور شود
وقتی میگیم موشک جواب موشک یعنی هرتحریم امریکا 1درصد غنی سازی بره بالا الان باید با این تحریم ها به 100بمب هسته ای رسیده باشیم درمذاکرات هم بهشون بگید هر1تحریم که بردارید 1درصد میایم پایین اگه تمام تحریمهارو بردارید روی 20درصدتوقف میکنیم نیاز به تضمین هم نداره بزارید شناور باشه تحریم کرد میبرید بالا بعد ببینم کی خسته میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
الان در این شرایط باید ازمایش اتمی را انجام دهیم تا امریکا و اروپا خیال تغیر در ایران را به گور ببرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
این طوری کل اورانیوم و پولوتونیوم جهان رو باید ایران بخره
از حالا بهتره برن از امازون خرید بزنن
ایده ها تو مراقب باش استاد عباسی نبینه. جون ایده هات از فرمایشات استاد ، پخته تر هست . ممکنه ناراحت بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
دلار صد هزارتومني رو تو جواب ميدي مرغ هفتاد هزار تومني رو تو جواب ميدي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
چی میگی خیالاتی شدین شماها برجام و مذاکرات تموم شد شکست خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
فرض کن صبح رسیدی به غنی‌سازی صددرصد و یا اصلا بمب اتم ساختی بعدش چی؟
چین بهتره دهنش ببنده
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
بهتره امریکا و اروپا دهن کشادشونو ببندند
برجام تموم شد یعنی همون امید اندکی که مردم به بهتر شدن اوضاع داشتن از دست رفت و دیگه مردم چیزی برای از دست دادن ندارند. آقایون از تاریخ عبرت نمیگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
مردم يا جنابعالي؟ وقتي طرف شما قابل اطمينان نباشه هر نوع توافقي با او ريسكهاي شما را بيشتر خواهد كرد و اوضاع كشور را متلاطم تر
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
چون عبرت گرفتیم به امریکای تروریست اعتماد نکردیم
علی
| United States of America |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
میبینم که حرفهای یک شیخ ماهری رو تکرار میکنی که تمام اقتصاد ایران رو به برجام گره زده بود. و فقط اون بود که زبون دیپلماسی بلد بود. یک خورده عبرت گرفتن چیزی از شما کم نمیکنه.
پول نفتی که فقط قراره بره در جیب هزاران اغازاده و اختلاسگر همون بهتر که تحریم بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
vpn فروش ها رو هم اضافه کن
این مقتدا صدر واقعا .... است یا خودشو به نادانی زده یعنی نمیداند عربستان پدر همین تروریستهایی است که این بلا رو سر مردم افغان آورده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
با توجه به افکار منفی و سیاه شما، بیشتر از این هم از شما دلواپسان انتظار نمی رفت
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
مقتدی صدراحمق نیست وقتی چنین مطلبی را از عربستان درخواست میکنه بطور غیر مستقیم داره میگه طالبان با حمایت شما مرتکب این جنایات میشه. وگرنه قضیه چه ربطی به عربستان داشت
علی
| United States of America |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
دقیقأ. این بابا مغز خر خورده
تو خودت عامل تفرقه و کشتار شیعیان عراق هستی بعد از کسی که اون جنایات را در یمن کرده کمک میخوای برای افغانستان !!!!
دخالت عربستان در امور عراق هجوم داعش به عراق بود. حالا میخایی همین کار رو با افغانستان بکنه؟ اینه اصلاحات مد نظرت آقای مقتدی صدر؟!
چرا ما اینهمه اغتشاشگر در دنیا داریم؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Tanzania, United Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
به خاطر شتسشوی مغزی.
بیشتر کسانی که اغتشاشگر هستند کاربران فضای مجازی هستند.
این یعنی فضای مجازی تأثیر خودش را روی آنها گذاشته است.
ناشناس
| France |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
چون از همه جا از عربستان، ترکیه اسراییل آمریکا ... جیره خوار داریم که برای ۱ دلار همه کار میکنند
تا دیروز بد بود پلیس روباه پیر
الان خوب شده پلیسش ؟!
ما نفهمیدیم بالاخره پلیس نروژ گفت اغتشاشگران یا گفت معترضان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
گفت خس ک خاشاک :-)
عربستان
لیدر جهان اسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
خوشبحال مردم عربستان
غوطه ور در رفاه و آسایش و امنیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
عربستان ام الارهابیین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
توليد كننده نفرت و تروريست در دنيا
علی
| United States of America |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
منظورت لیدر داعش، القاعده. طالبان، و وهابی‌های سلفی دیگه؟ این که خیلی شد. مطمئنی از عهده بر میاد؟
کاملا مشخص شده دکمه موشک های کره شمالی هم در مسکو هست و هر وقت بخواد قدرت نمایی کنه به خپل دستور میده موشک شلیک کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
کره شمالی و روسیه هیچ غلطی نمیتوانند بکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
در ارتباط با مانوور نیروی دریایی کره جنوبی، ایالات متحده و ژاپن بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
تو چرا میسوزی ؛ به قول دایی محمود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
پوتین در جهان هیچ غلطلی نمیتوانند بکنند و اگر با وحشیگری و خوی شرارت بفکر استفاده از حمله اتمی باشند در چند روز دودمان کشور رو(سیه ) بفنا خواهد رفت و عروسکهایی مانند کشور های اذنابش که کمتر از انگشتان یک دست در جهان هستند ( بلاروس.. کره شمالی .. قزاقستان ) به نابودی و ارمحلال خواهند رفت
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
تو هر طوری که میخواهی فکر کن همین قدر که امریکای اشغال را میشود کنترل کرد خیلی خوب هست
مقتدا هم پرید بغل عربستان
یعنی مقتدی نفهمیده بمب گذار خود بن سلمان پدر سوخته است. اگر این را هم نفهمه که هیچ هوش سیاسی ندارد که
همه ایرانیا چه داخل چه خارج اغتشاشگرن ؟ چی میگید بابا شماها دقیقا
تابناک تو که می خوای نطرات فرمایشی رو منتشر کنی بهتر که ستون نظرات رو ببندی
تابناک بهتره کلا تعطیل بکنه،،، با این همه مشکل و بدبختی در داخل، رفته از عراق و عربستان گزارش تهیه کرده
چرا ذهنتان را درست نمیکنید
چرا میگید اغتشاشگر؟
بگید هموطن معترض
یک قدم برید جلو همینطور ثابت روی بک نقطه صد سال پیش موندید
کره شمالی یک استان از روسیه است البنه نه در حد جمهوری های روسیه بلکه در حد یک استان بدون خودمختاری بیشتر مانند یک مستعمره .
"درخواست مقتدا صدر از عربستان برای مداخله در افغانستان"
خداوندا درخت ایدئولوژی ضد بشری ریا و دروغ را در خاور میانه بسوزان..آمین..
توی ایران هم اینقدر بازداشت نمیکنن.آفرین نروژ
بزرگترین دشمن داعش و القاعده همین عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارسه اتفاقا مقتدی صدر از مرکز جهان اسلام در خواست خوبی کرده الکی حرف مفت نزنید اگر مرکز وهابیت بدون اجازه عربستان کمکی کرده باشه الان بن سلمان داره با اقتدار گرایی باهاشون مبارزه میکنه
فکر نکنم هیچ ملتی به اندازه ایرانی ها از سیاست سر در بیارن ، نمی دونم این واقعا سیاست بوده که ایرانی ها از همه چیز سر در بیارن یا نه اما هر چی هست خوبه
چراما اغتشاشگران مقابل سفارت عربستان وانگلیس باهاشون برخورد نکردیم؟
همین اغتشاش گرها اگه می رفتن تو خیابون ضد دولت نروژ شعار می دادن می شد معترضان ..ولی چون اومدن جلوی سفارت ایران شدن اغتشاش گر
خدمتتان عارضم که جمعیت حاضر جلو سفارت ایران در نروژ خیلی بالای صد نفر بود جهت اثبات گفته من بهتر است به معترضانی که آنجا بودن به روزنامه وگ(VG)مراجعه نمایید ضمنا نه تنها پلیس نروژ بلکه کل کشورهای اسکاندیناوی در تظاهرات مردمی از خشونت مطلقا استفاده نمی‌کند و آیت عده را هم که بیشتر آنان از مجاهدین بودند دو ساعتی در ماشین های پلیس نگه داشته و بعدأ آزاد نمودند.بهر حال چرا عاقل کند کاری که باز آید پشیمانی قبل از همه چیز باید مسئولان جمهوری اسلامی ایران به خواسته های قانونی ملت گوش فرا خواند تا این نوع تجمعات در ایران و گوشه و کنار جهان اتفاق نیافتد.
اول اینکه مقتدی صدر از اربابش عربستان سعودی تقاضایی می کند که از یک طرف تایید بر آن است که طالبان و داعش زاده عربستان سعودی هستند و هردو بادران شغال هستند
دوم آنکه عربستان سعودی یا وهابیت همانطور تمام آثار باستانی اسلامی شیعیان را نابود کرد و شیعیان را کشت و حالا در افغانستان در حال کشتن دختران جوان که مادران آینده صدها شیعه هستند است!
سوم اینکه مقتدی صدر ارباب خودرا قاتل شیعیان است رهبر مسلمان جا می زند
کشتن شیعیان کار خود عربستان است چطوری مقتدا صدر از خود قاتل خواسته دخالت کنه
بابا مگه این مقتدا صدر ازدنیای سیاست دوری نکرد ؟دوباره که سروکلش پیدا شده .
قشنگش میدونید چیه؟ اینکه نروژ و بقیه کشورهای اروپایی که اغتشاشگران یا معترضین ایرانی که آسیبی هم به اون کشور زدن رو به عنوان شهروند نامطلوب دیپورت کنه به ایران. چه شود!
پاداش پایان خدمت فرهنگیان که بیش از یکسال است بازنشسته شده اند پرداخت نشده و هیچ کس پاسخگو نیست.آقای وزیر!آقایان نماینده !با وجود تورم بالای آیا انصاف است!سایر دستگاها پرداخ کردند....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان