ارزش سهام عدالت امروز یکم دی ماه چقدر شد

ارزش سهام عدالت در اولین روز دی ماه افزایش قیمت داشت و به ۱۰ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۵۷۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳.۶ درصد رشد داشت.
کد خبر: ۱۰۹۴۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹ 22 December 2021

به گزارش بورس تابناک، در ادامه روند صعودی بازار سرمایه شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز ۴۰ هزار و ۶۵۲ واحد رشد کرد و از مرز یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحد گذر کرد و به عدد یک میلیون و ۳۵۹ هزار واحد رسید
امروز نماد‌های فارس، فولاد، فملی، شستا، پارسان، کگل و شپدیس بیشترین تأثیر را در رشد شاخص کل داشتند.

در پایان معاملات گروه‌های بانکی مثبت بودند و فولاد و فملی به رشد حدود ۵ درصدی داشتند، برخی از نماد‌های گروه فلزات اساسی صف خرید تشکیل دادند. در گروه خودرو هم شرایط به همین شکل بود. خودرو و خساپا حدود ۴ درصد افزایش قمیت داشتند، بر همین اساس ارزش سبد سهام عدالت که از این نماد‌ها تشکیل شده است با افزایش قیمت مواجه شد و در سبد سهام عدالت تنها یک نماد لکما منفی به پایان رسید.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۵۷۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳.۶ درصد معادل ۳۷۰ هزار و ۳۲۳ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۲۹۵ هزار و ۵۴۷ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت امروز یکم دی ‍ماه چقدر شد |۶۰ درصد ارزش سهام عدالت قابل فروش چقدر شد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری