بازدید 6163
۶

آیت‌الله‌جوادی‌آملی: خروجی آموزش‌و‌پرورش کارآمد باشد

آیت‌الله جوادی آملی گفت: خروجی آموزش و پرورش باید کارآمد باشد و با هماهنگی دولت نیروی کار کشور را تربیت کند نباید شهری و استانی کمبود نیرو در تخصص‌های مختلف داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۹۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ 06 December 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آیت‌الله جوادی آملی ظهر امروز در دیدار یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: دانش‌آموزان مانند یک ظرف خالی هستند که هر چه در آن ریخته شود به همان قالب شکل می‌گیرد.

معظم‌له ادامه داد: باید محتوایی که در داخل ظرف ریخته می‌شود متناسب با ظرفیت و توانایی دانش‌آموزان و با بهره‌گیری از مباحث دینی باشد.

آیت‌الله جوادی آملی دانش‌آموزان را به عنوان معادن غنی طلای کشور دانست و گفت: آموزش و پرورش باید چگونگی استخراج این معادن را به دانش‌آموزان بیاموزد.

وی حرفه آموزی را از ضرورت‌های نظام آموزشی کشور دانست و افزود: باید دروس آموزش و پرورش طوری باشد که پس از فارغ‌التحصیلی دانش‌آموزان بتوانند خود را اداره کنند و در کار و شغلی متناسب با آموخته‌های خود به‌کار گرفته شوند.

معظم‌له ادامه داد: خروجی آموزش و پرورش باید کارآمد باشد و با هماهنگی دولت نیروی کار کشور را تربیت کند نباید شهری و استانی کمبود نیرو در تخصص‌های مختلف داشته باشد.

آیت‌الله جوادی آملی در ادامه بد اخلاقی و خشونت را زیبنده نظام آموزش و پرورش کشور ندانست و خاطرنشان کرد: باید در تعامل بین دانش‌آموزان و معلمان، ادب و احترام نهادینه شود تا نسل آینده کشور نیز از این صفت‌های اسلامی برخوردار شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
اقای املی بزرگوار. خروجی وقتی کارامد هست که معلم در رفاه باشد و ذهن و جسم معلم درگیر نباشد. با حقوق ماهی ۴ تومن فک نکنم کارامد معنا داشته باشد
کمترین بودجه را به آموزش و پرورش و بهداشت اختصاص میدهید اون وقت انتضار دارید کارآمد هم باشد
مثل خروحی های حوزه /خیلی یبل زنی یه بیل بزن ......
یادداشت بفرمایید: کارآمد
بودجه جامعه المصطفی رو حذف و به آموزش و پرورش بدهید؛ بعد کیفیت بخواهید.
شعار کشور رو ویران کرده. آنهم از کسانی که دور نشستن میگن لنگش کن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست