بازدید 10823
تشریح تصمیمات کرونایی برای دانشگاه‌ها توسط وزیر علوم

فعلا خبری از بازگشایی کامل دانشگاه‌ها نیست/ آموزش حضوری فقط برای پایان‌نامه ارشد و دکترا

تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و در خصوص بازگشایی کامل دانشگاه‌ها و ازسرگیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فعلا نتیجه این است که امکان حضور برای همه دانشجویان وجود ندارد و آموزش دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی مجازی خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۷۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ 07 September 2021
تابناک اجتماعیوزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امکان حضور برای همه دانشجویان فعلا وجود ندارد و آموزش دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی مجازی خواهد بود.

به گزارش «تابناک»، محمدعلی زلفی‌گل در حاشیه نشست کمیسیون‌ آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص ازسرگیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اظهار کرد: تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.
 
فعلا خبری از بازگشایی کامل دانشگاه‌ها نیست/ آموزش حضوری فقط برای پایان‌نامه ارشد و دکتری

وی با اشاره به بررسی این موضوع در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برای همه گروه‌ها و مقاطع، بازگشایی نداریم و فقط دانشجویان دکترا و مقاطع کارشناسی ارشد ـ که پروپوزال‌ها و طرح‌های پژوهشی و رساله دکترا و پایان‌نامه کارشناسی ارشد آن‌ها به تصویب گروه و دانشکده رسیده باشد ـ می‌توانند برای انجام آزمایش‌ها، یا حضور در کارگاه‌ها و میدان‌های کشاورزی و تحقیقاتی حضور پیدا کنند.

وزیر علوم با بیان اینکه تا قبل از واکسینه شدن همه دانشجویان، امکان آموزش حضوری فعلا وجود ندارد، گفت: آموزش برای همه مقاطع به جز دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که به مرحله انجام پایان نامه رسیده باشند، غیرحضوری پیگیری می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
بهتر
سلام، متاسفانه برگزاری انلاین کلاسها باعث سواستفاده برخی اساتید شده است. در خارج از کشور حضور دارند و انلاین درس می دهند و حقوق کامل می گیرند!! باید هر دو هفته کلاس رفع اشکال حضوری داشت تا حداقل تماس فیزیکی بین استاد و دانشجو برقرار باشد. وگرنه به جای استاد فیلم استخدام نمایید. متاسفانه این سواستفاده دارد باب می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
میدونی چند نفر تو کل هیأت علمی؟
ما که هر ماه داریم فرم اعلام حضور در محل خدمت پر می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
کذب محض است. به هیچ وجه این طور نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
سو استفاده؟؟؟ کلاس حضوری نیست، طف روی کره ماه هم باشه فرقی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
بهتره بنویسی دیدار چهره به چهره
مسئولان یا احمق یا مردم را احمق فرض می کنندمثلا در مورد وضعیت رنگ کرونایی شهر ها سال قبل یعنی سال 1399 با میزان فوتی کمتر از 200 نفر خیلی از شهر ها وضعیت قرمز داشتند ولی حالا با میانگین فوتی بالای 600 نفر در روز وضعیت شهر ها نارنجی میشود از قدیم گفته اند دروغگو کم حافظه است و دوم در مورد باز گشایی دانشجویان که می توانند با واکسیناسون دو نوبته انها تا ابان ماه و با توجه به سن بالی دانشجویان بالای میانگین بیست سال که راحتتر می توانند پروتکل ها ی بهداشتی را رعدر مورد باز گشایی دانگاهها به نتیجه نرسیده اند آنوقت ادعا مکنند مدارس را می خواهند باز گشایی کنند شما که عرضه ندارید جاده ها را یبندید و یا حداقل ماسک زدن در محیط های اداری را اجباری کنید میتوانید زدن ماسک را با توجه به اینکه اکثر معلمان و مدیران مدارس با توجه به تزریق واکسن دیگر زدن مماسک و دیگر پروتکل ها رعایت نخواهند کرد و با توجه به نزدیکی فصل سرما و عدم امکان برای باز گذاشتن پنجره ها بخصوص در مناطق سردسیر و امکان شیوع سرماخوردگی و آنفلومزای فصلی و عدم تشخیص آن از کرونا چه مصیبتی به بار می ایدخواهشمند است حداقل تا پایان سال جای منتظر با شیم و نتیجه واکسیناسیون را در کاهش بیماری ببینیم و حداثل یک فرصت تنفس به مردم و کادر درمان بدهیم ودر صورت کاهش قابل توجه مبتلایان و همچنین کاهش فوتی ها حدال به میزان کمتر از 50 نفر در روز به فکر بازگشایی مدارس باشیم مگر اینکه آقایان به فکر جیب گشاد متولیان مدارس غیر انتفاعی که حتا از نزدیکان و اقوام خود هستند می شند والله اعلم.
بجای این حرفها و برای جلوگیری از مرگ و میر بیشتر، به فکر وارد کردن واکسن مرغوب باشید
تو را بخدا دانشگاهها را باز کنید دانشجویان دارند به فنا میروند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
کذب محض است. به هیچ وجه این طور نیست
اشتباه
| France |
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
دانشجوی کم‌ سواد زنده بهتر از دانشجوی نابغه مرده است
دانشجویان دکترا و کار شناسی ارشد ادم نیستن ؟کرونا نمی گیرن؟
دو‌سال وقت داشتین وضعیت اسفبار خوابگاه ها و‌غذاخوری های دانشگاه ها را درست کنید و به استاندارد بهداشتی مناسب برسانید و واکسن مناسب و کافی وارد کنید الان‌میتوانستید دانشگاه ها را باز کنید ولی فقط شعار دادین و سیاسی بازی درآوردید! غیر از اینهمه کشته به آموزش مملکت هم ضربه وارد کردین. حتی نتوانستید آموزش مجازی را بهبود بدهید تا همه مساوی بتوانند از آن بهره ببرند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار