ارزش سهام عدالت ۱۵ میلیونی شد

ارزش سهام عدالت به ۱۵ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۷۶۵ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۷ درصد افزایش داشت.
کد خبر: ۱۰۷۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰ 24 August 2021

به گزارش بورس تابناک، صبح امروز شاخص مانند روز‌های گذشته با روند صعودی آغاز به کارکرد و شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز سه‌شنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۰ با رشد قابل توجه ۲۷ هزار و ۵۵۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۵۴۳ هزار و ۴۷۶ واحد رسید تا در نزدیکی نیمه کانال ۱.۵ میلیون واحدی قرار بگیرد. امروز نماد‌های فولاد، پارس، فملی، وبملت، پارسان، اخابر و رمپنا به ترتیب بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل گذاشتند. شاخص کل حدود ۱.۸۲ درصد رشد کرد و شاخص هم‌وزن افزایش ۲.۵۲ درصدی را داشت.
در پایان معاملات گروه‌های بانکی صف خرید داشتند و فولاد و فملی به رشد یکی دو درصدی بسنده کردند، برخی از نماد‌های گروه فلزات اساسی صف خرید تشکیل دادند. در گروه خودرو هم شرایط به همین شکل بود. خودرو و خساپا حدود دو درصد افزایش قمیت داشتند، بر همین اساس ارزش سبد سهام عدالت که از این نماد‌ها تشکیل شده است با افزایش قیمت مواجه شد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۵ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۷۶۵ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۷ درصد معادل ۲۶۰ هزار و ۲۵۴ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۷۱ هزار و ۸۵۹ تومان رسیده است.

لبخند رضایت بر لبان سهامداران سهام عدالت | ارزش سهام عدالت ۱۵ میلیونی شد
 

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۵.۶۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۶۰۴ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۷.۸۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۹۱۵ تومان معامله شد.

لبخند رضایت بر لبان سهامداران سهام عدالت | ارزش سهام عدالت ۱۵ میلیونی شد

 

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری