بازدید 7172

قرعه دشوار برای دو آزادکار ایران در المپیک توکیو

حسین‌خانی در دور نخست با «کایل داک» قهرمان جهان از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان «محمداف» از بلاروس و «جندری گارزون» از کوبا می‌رود
کد خبر: ۱۰۶۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 04 August 2021

تیم کشتی گیر آزادکار ایران در اوزان ۷۴ و ۱۲۵ کیلوگرم با قرعه سختی در ابتدای مسابقات خود در المپیک ۲۰۲۰ مواجه شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، مراسم قرعه‌کشی این اوزان دررقابت‌های کشتی آزاد المپیک توکیو برگزار شد و براساس آن، در وزن ۷۴ کیلوگرم مصطفی حسین‌خانی در دور نخست با «کایل داک» قهرمان جهان از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان «محمد حبیب کادزی محمداف» از بلاروس و «جندری گارزون» از کوبا می‌رود. در این وزن ۱۶ نفر حضور دارند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور اول با «الکساندر خوتسیانویسکی» دارنده مدال برنز جهان از اوکراین کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر، در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان «جاهید براهال» از الجزایر و «اگزون شالا» از کوزوو می‌رود. «گنو پتریاشویلی» قهرمان جهان از گرجستان در گروه زارع حضور دارد و درصورت رسیدن این کشتی گیر سنگین وزن ما به نیمه نهایی، باید برای رسیدن به فینال با او مواجه شود. رقابت‌های اوزان فوق از ساعت ۶:۳۰ فردا (پنج شنبه) برگزار می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار