چرا عرضه اولیه سپید بازگشایی نشد؟

سهام شرکت سپید ماکیان در روز چهارشنبه مورخه ۲۳ تیر برای اولین بار در بازار سرمایه عرضه شد. در حالی که خریداران منتظر معاملات این نماد از روز جاری بودند اما سپید متوقف است.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲ 17 July 2021

به گزارش بورس تابناک، سهام شرکت سپید ماکیان با نماد سپید روز چهارشنبه مورخه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ برای اولین بار در بازار سرمایه عرضه شد.

در این عرضه اولیه ۱۵۰ میلیون و ۷۵۰ هزار سهم معادل ۱۵ درصد از سهام در بورس تهران عرضه شد. طبق اطلاعیه منتشر شده قرار بود در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی حداکثر ۱۵۰ سهم با حداکثر قیمت ۲۱۰۰ تومان تخصیص یابد اما با میزان مشارکت  ۲ میلیون و ۸۳۵ هزار ۶۹۵ کد معاملاتی به هر کد حدود ۴۴ سهم رسید.

در حالی که سهامداران منتظر انجام معاملات نماد سپید از روز جاری بودند اما این نماد متوقف است. 

چرا عرضه اولیه سپید بازگشایی نشد؟

دلیل توقف این نماد برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه می‌باشد. سپید طی اطلاعیه‌ای که در روز ۱۷ تیرماه سال جاری بر روی کدال قرار داد اعلام کرد که در روز یکشنبه ۲۷ تیرماه سال جاری مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار خواهد کرد. در این اطلاعیه آمده بود:

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۷ در استان گیلان، شهر رشت به آدرس دهستان پیربازار- آبادی کفته رود- جاده کفته رود-خیابان ۱۵ متری شهید تقی نوعی-پلاک ۲۱-طبقه همکف – دفتر مرکزی شرکت سپید ماکیان برگزار میگردد حضور بهم رسانند؛ بنابراین این نماد بعد از برگزاری مجمع بدون محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهد شد. زمان تقریبی بازگشایی احتمالا روز سه شنبه ۲۹ تیرماه سال جاری می‌باشد.  

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قیمتش باز نشده 300 تومن کمتر شد ک
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار