بازدید 13839
کیوسک بین الملل تابناک

کشته و زخمی شدن بیش از ۳۰۰ فلسطینی در حملات اسرائیل به غزه/نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره غزه/ انهدام خودروی نظامی اسرائیل با موشک هدایت شونده قسام/ هشدار پمپئو درباره بازگشت آمریکا به برجام

کشته و زخمی شدن بیش از ۳۰۰ فلسطینی در حملات اسرائیل به غزه، نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره غزه، انهدام خودروی نظامی اسرائیل با موشک هدایت شونده قسام، هشدار پمپئو درباره بازگشت آمریکا به برجام و دیدار وزاری خارجه ترکیه و عربستان در ریاض از مهم ترین خبرها و رویدادهای بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ 12 May 2021

کشته و زخمی شدن بیش از ۳۰۰ فلسطینی در حملات اسرائیل به غزه/نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره غزه/ انهدام خودروی نظامی اسرائیل با موشک هدایت شونده قسام/ هشدار پمپئو درباره بازگشت آمریکا به برجام

کیوسک بین الملل تابناک: کشته و زخمی شدن بیش از ۳۰۰ فلسطینی در حملات اسرائیل به غزه، نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره غزه، انهدام خودروی نظامی اسرائیل با موشک هدایت شونده قسام، هشدار پمپئو درباره بازگشت آمریکا به برجام و دیدار وزاری خارجه ترکیه و عربستان در ریاض از مهم ترین خبرها و رویدادهای بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

کشته و زخمی شدن بیش از ۳۰۰ فلسطینی در حملات اسرائیل به غزه

منابع فلسطینی از ادامه بمباران مناطق مسکونی در غزه خبر دادند. وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که بیشتر شهدای حملات رژیم صهیونستی زن و کودک هستند.

به گزارش الجزیره، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ادامه حملات علیه نواحی مختلف غزه که طبق اعلام ارتش این رژیم شدیدترین و خشونت آمیزترین حملات از آغاز تجاوز به غزه محسوب می‌شود مناطق مسکونی در این باریکه را هدف گرفتند.

به گفته منابع این جنگنده‌ها امروز چهارشنبه برج مسکونی "السعاده" در تل الهوی در مرکز غزه را بمباران کردند.

ساعاتی قبل نیز برج الجوهره در مرکز غزه با ۷ موشک هدف قرار گرفت که منجر به فروریختن آن شد. این برج ۱۶ طبقه دومین برج غزه بود که توسط اسرائیل هدفگیری شد و پیش از حمله ساکنان آن تخلیه شده بودند.

این برج شامل دفاتر مطبوعاتی و شرکت های رسانه ای و فنی از جمله دفتر شبکه فلسطینی الکوفیه بود. شب گذشته نیز برج مسکونی و ۱۳ طبقه "هنادی" در غرب غزه بمباران شد.

همچنین وزارت آموزش غزه اعلام کرد شمار زیادی از مدارس دولتی و خصوصی و نهادهای امدادرسان هدف حمله قرار گرفتند.

این وزارتخانه اعلان کرد که تا بعد از ظهر روز سه شنبه ۵ مدرسه دولتی و یک مجتمع آموزشی و نهادهای آموزشی وابسته به آنروا تخریب شدند.

کشته و زخمی شدن بیش از ۳۰۰ فلسطینی در حملات اسرائیل به غزه/نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره غزه/ انهدام خودروی نظامی اسرائیل با موشک هدایت شونده قسام/ هشدار پمپئو درباره بازگشت آمریکا به برجام

خبرگزاری معا نیز اعلام کرد ارتش اسرائیل سه شنبه شب  یک مهدکودک را نیز  هدف گرفت که در این حملات به مراکز آموزشی ۹ تن از جمله ۳ دانش آموز یک مدرسه راهنمایی در شمال غزه نیز در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر، منابع اسرائیلی از دستور ارتش این رژیم برای گسترش دامنه حملات به غزه خبر دادند. این عملیات از روزهای گذشته آغاز شده و از دوشنبه شدت گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای بانک اهدافش در غزه ر ا مشخص و تهدید به حملات علیه اهداف بزرگتر کرد.

ارتش این رژیم درباره عملیات نظامی‌اش در غزه اعلام کرد: ما ۵۰۰ هدف در نوار غزه را بمباران کرده و نیز حملات بسیار گسترده‌ای را علیه حماس انجام دادیم. ما پنج گروه اهداف را مورد حمله قرار می‌دهیم که عبارتند از:گروه اول ساختمان‌های چندطبقه‌ای که "سازمان‌های تروریستی" از آن استفاده می‌کنند. گروه دوم اهداف و مراکز زیرزمینی. گروه سوم رهبران ارشد حماس که شب گذشته در عملیات مشترکی با شاباک تعدادی از فعالان ارشد سازمان اطلاعات نظامی حماس از جمله حسن القهوجی و معاونش وائل عیسی و مروان عیسی، برادر فرمانده شاخه نظامی حماس "کشته" شدند.

گروه چهارم پرتابگرهای زیر زمینی. گروه پنجم منازل رهبرانی که به زیرزمین فرار کرده‌اند. منازل مسئولان ارشد شاخه نظامی حماس از جمله بسام عیسی، فرمانده گردان غزه، رافع سلامه، فرمانده گردان خان یونس و محمد یازووی، فرمانده اطلاعات نظامی هدف قرار گرفتند.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است: از آغاز عملیات حدود ۵۰۰ هدف مورد حمله قرار گرفت. ۸۵۰ موشک به سمت اسرائیل شلیک شد. ۲۰۰ مورد آن در داخل نوار غزه سقوط کرد.

همچنین ارتش اسرائیل اعلام کرد که حملات آتی به این اهداف بزرگتر خواهد بود.

به گفته منابع ارتش رژیم صهیونیستی امروز(چهارشنبه) حملات هوایی جدیدی را به غزه انجام داد.
ارتش اسرائیل مدعی شد منزل صلاح دهمان، از رهبران حماس، برج السوسی در خیابان الصناعه  و ورزشگاه مازن فقها در محله تل الهوا در جنوب غزه را هدف قرار داده است.

وزارت بهداشت غزه نیز  اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی حملات رژیم صهیونیستی به ۴۸ تن از جمله ۱۴ کودک و سه زن رسید. همچنین ۳۰۴ فلسطینی در این حملات مجروح شدند.

این وزارتخانه گزارش داد، ۴۳٪ از قربانیان حمله اسرائیل به نوار غزه به دلیل هدف قرار دادن خانه های امن و محله های مسکونی کودکان و زنان هستند.

در مقابل نیروهای مقاومت فلسطین با بالغ بر ۱۰۰۰ موشک تل‌آویو و شهرهای اراضی اشغالی را هدف گرفتند که این حملات شمار زیادی از شهرک‌نشینان را به پناهگاه‌ها کشاند.

این بزرگترین عملیات مقاومت فلسطین در نبرد با اشغالگران اسرائیلی است.

طبق اعلام الجزیره در پی حمله موشکی مقاومت به جیپ ارتش در شهرک های غلاف غزه یک نظامی صهیونیست کشته و دو تن زخمی شدند.

از سوی دیگر مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد ۵ فلسطینی از جمله یک کودک در جنین با گلوله زخمی شدند و نفر ششم نیز توسط یک جیپ نظامی زیر گرفته شد.

نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره غزه

حملات جدید و گسترده گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه به تل‌آویو و همچنین تجاوزهای امروز ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شورای امنیت را به برگزاری مجدد جلسه اضطراری در این باره واداشت.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست» شورای امنیت سازمان ملل امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای غیرعلنی را برای بررسی افزایش تنش‌ها بین رژیم صهیونیستی و نوار غزه برگزار می‌کند.

کشته و زخمی شدن بیش از ۳۰۰ فلسطینی در حملات اسرائیل به غزه/نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره غزه/ انهدام خودروی نظامی اسرائیل با موشک هدایت شونده قسام/ هشدار پمپئو درباره بازگشت آمریکا به برجام

روز دوشنبه بود که پانزده عضو شورای امنیت جلسه‌ای را پشت درب‌های بسته برای بررسی خشونت‌ها در قدس اشغالی و سرکوب اعتراضات فلسطینی‌ها توسط نظامیان صهیونیست برگزار کردند اما با وتوی آمریکا نتیجه‌ای از این جلسه حاصل نشد.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، برخی از اعضای شورای امنیت از جمله چین - که عضو دائم این شورا است - با صدور بیانیه ای خواستار کاهش تنش‌ها بین صهیونیست‌ها و فلسطینیان شدند.

یک منبع که خواست نامش فاش نشود، به جروزالم‌پست گفت: «واشنگتن فعالانه در حالا تلاش‌های دیپلماتیک در پشت صحنه با همه طرف‌ها است تا به یک آتش‌بس دست پیدا کند و نگران است که بیانیه شورای امنیت در این لحظه غیرسازنده باشد».

«بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس نیز امروز با ابراز نگرانی از تبادل آتش بین رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در نوار غزه، از همه طرف‌ها خواست که با کاهش تنش، از وضعیت آستانه جنگ عقب‌نشینی کنند

انهدام خودروی نظامی اسرائیل با موشک هدایت شونده قسام

«گردان‌های قسام» امروز (چهارشنبه) با موشک هدایت شونده «کورنت» یک خودرو نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد که در پی آن چهار نظامی اشغالگران زخمی شدند.

چهار نظامی ارتش صهیونیستی در حمله به خودرو نظامی آنها زخمی شده‌اند که حال دو نفر از آنها بسیار وخیم گزارش شده است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» در گزارشی اعلام کرد که ارتش رژیم اسرائیل تلاش دارد تا مجروحان را از محل حادثه منتقل کند، اما با خمپاره‌های حماس مواجه شده است.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی اعلام کردند که در حمله ارتش رژیم اسرائیل به یک خودروی غیرنظامیان، چهار شهروند فلسطینی در غزه به شهادت رسیدند.

کشته و زخمی شدن بیش از ۳۰۰ فلسطینی در حملات اسرائیل به غزه/نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره غزه/ انهدام خودروی نظامی اسرائیل با موشک هدایت شونده قسام/ هشدار پمپئو درباره بازگشت آمریکا به برجام

آرامش در دو روز گذشته از سرزمین‌های اشغالی دور شده و گروه‌های مقاومت فلسطینی حملات راکتی و موشکی پرقدرتی را علیه مواضع دشمن صهیونیستی ترتیب داده‌اند که سامانه «گنبد آهنین» رژیم اشغالگر از دفع آنها عاجز بوده است.

بنا به اعلام گروه‌های مقاومت اسلامی در دو روز گذشته بالغ بر یک هزار موشک و راکت به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک و پرتاب شده است.

این حملات که از ابتدای موجودیت رژیم نامشروع صهیونیستی بی‌سابقه بوده است، به آتش گرفتن تاسیسات نیروگاهی و ساختمان‌های اداری و وارد آمدن آسیب‌های جدی به برخی زیرساخت‌های سرزمین‌های اشغالی منجر شده است و فرودگاه «بن گوریون» مهم‌ترین فرودگاه رژیم صهیونیستی نیز مورد هدف راکت‌ها و موشک‌های شلیک شده از نوار غزه قرار گرفته که برای اولین بار در تاریخ به تعطیلی کشیده شد.

هشدار پمپئو درباره بازگشت آمریکا به برجام

«مایک پامیئو» روز گذشته (سه‌شنبه) با حمایت از تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس اشغالی، مدعی شد که عدم حمایت دولت «جو بایدن» از اقدامات صهیونیست‌ها موجب جسورتر شدن گروههای مقاومت فلسطینی شده است.

بنا بر گزارش شبکه آمریکایی فاکس‌نیوز، پامپئو که برای خطاب قرار دادن گروههای مقاومت فلسطینی حماس از لفظ «تروریست» استفاده کرده است، بدون اشاره به قساوت‌های صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی تصریح کرد که دولت بایدن در مقایسه با دولت ترامپ، حمایت کمتری از حق صهیونیست‌ها برای دفاع از خودشان نشان داده است و همین امر دلیل بروز خشونت‌هایی است که امروز در منطقه صورت گرفته است.

وزیر خارجه جنگ طلب ترامپ در این خصوص گفت: «کارهای ساده‌ای چون تأخیر رئیس‌جمهور بایدن در برقراری تماس با رهبری اسرائیل و ازسرگیری مجدد تأمین بودجه [تشکیلات خودگردان فلسطین] از طریق [سازمان ملل] همگی این پیام را به حماس و تروریست‌های کرانه باختری ابلاغ می‌کند که آمریکا برای روابط بین اسرائیل و ایالات متحده، ارزش کمتری قائل است».

اظهارات پامپئو در خصوص گروههای مقاومت فلسطینی حماس در حالی مطرح شده است که رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) برای سومین روز حملات شدیدی مناطق مختلف نوار غزه داشت و رسانه‌های فلسطینی از حمله گسترده رژیم صهیونیستی به سازمان امنیت داخلی نوار غزه و دیگر مقرهای امنیتی در شهر غزه و خانیونس و نیز دانشگاه اسلامی خبر دادند. 

دیدار وزاری خارجه ترکیه و عربستان در ریاض

 «مولود چاووش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه روز سه‌شنبه (دیروز) در سفری به ریاض با «فیصل بن فرحان» همتای سعودی خود دیدار کرد.

خبرگزاری عربستان (واس) گزارش کرد که در این دیدار تقویت روابط دوجانبه و مهم‌ترین تحولات منطقه‌‌ای و بین‌المللی بررسی شد.

پس از این دیدار، وزیر خارجه ترکیه گفت که کشورش برای صدور قطعنامه‌ای در مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان تلاش می‌کند.

چاووش اوغلو گفت که گفت‌وگوهای صریح و شفافی را با طرف سعودی انجام داده و دو کشور تصمیم دارند گفت‌وگوها را ادامه دهند.

کشته و زخمی شدن بیش از ۳۰۰ فلسطینی در حملات اسرائیل به غزه/نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره غزه/ انهدام خودروی نظامی اسرائیل با موشک هدایت شونده قسام/ هشدار پمپئو درباره بازگشت آمریکا به برجام

او افزود که دو طرف سازوکار توسعه روابط دوجانبه و مسائل اختلافی را بررسی کردند.

وزیر خارجه ترکیه همچنین گفت که ما به صورت شفاف و صریح نحوه توسعه همکاری در مسائل منطقه‌ای و توسعه همکاری و روابط دوجانبه را مورد بررسی قرار دادیم.

چاووش اوغلو تصریح کرد که از همتای سعودی خود برای سفر به ترکیه در دوره آینده دعوت کرده‌ است و دیدارها و گفت‌وگوهای مقامات دو کشور ادامه خواهد داشت.

وی درباره تجاوزات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی نیز گفت: «ما تنها به محکوم کردن اکتفا می‌کنیم حال آنکه امت از مل اقدام محسوس می‌خواهد و بزودی قطعنامه‌ای در مجمع عمومی سازمان ملل درباره این تجاوزات صادر خواهیم کرد.»

روابط ترکیه و عربستان سعودی از زمان قتل «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول در سال ۲۰۱۸، تیره شده بود.

۲۶ آوریل گذشته «ابراهیم قالن» سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه گفت که آنکار بهبود روابط با عربستان و مصر را بررسی می‌کند و ترکیه به رأی دادگاه عربستان درباره قتل خاشقچی احترام می‌گذارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۱
بیچاره فلسطینی ها شدن گوشت قربونی بین دو دشمن کینه جو!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
سرزمینشون غصب شده و تصاحب. از مظلوم در برابر اشغالگر چجه انتظاری داری؟ بعد بفرما دو دشمن کینه جو کی هستند؟
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
خیر قربان! شدن گوشت قربانی یک دشمن وحشی خونخوار جنایتکار در سایه حمایت آمریکای کراوات زده
خدا وکیلی خون این بی گناه هانی که در افغانستان و فلسطین و دیگر نقاط کره زمین هر روز بر زمین ریخته می شوند به پای کیست؟ واقعاً این بی گناهان به کدامین گناه کشته می شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
نباید اجازه بدهند اینگونه باشون رفتار بشه!
ناشناس
| Canada |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
از صادر کنندگان سلاح بپرس برات میگن
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
نظر خودت چیه؟ به نظرت جز اینه که هرجا جنایتی دیده میشه یا رد پای آمریکا دیده میشه یا عربستان؟
رهبران حماس هنوز نفهمیده اند که صهیونیستهای سنگدل، هر حمله را با دهها حمله مرگبار جواب میدهند که قربانیان اصلی آن زنان و کودکان بیگناه فلسطینی می باشند. آیا پرتاب چند موشک‌ به اسراییل، ارزش این را داشت که صدها نفر از اهالی غزه به خاک و خون کشیده شوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
شما یحتمل از اون دسته آدمهایی هستی که اعتراض داشتن که چرا تعداد کتک زن ها رو زیادتر نمیکنید مردم الافن زودتر کتکشونو بخورن برن پی کارشون...
بدبختی تعدادتونم تو ایران زیاده که وضعمون اینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
چیکار می کردند ؟ میذاشتن هر کاری که صهیونیست ها دوست دارند بکنند
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
شما برادر عزیز هنوز نفهمیدی که اسرائیل بود که با تجاوز به مسجد الاقصی و ممانعت از ورود فلسطینیان و تحریک آنان این جنگ رو به راه انداخته؟ و هنوز نفمیدی که هر موقع نتانیاهو در کار سیاسی گیر می کنه یک جنگی به راه میندازه تا ذهن صهیونیست ها رو منحرف کنه؟
متاسفانه آدم هایی وجود دارند از دیدن مرگ انسان ها، لبخند رضایت بر لبانشان نقش می بندد.
به فلسطین کمک کنید. فقط شعار کافی نیست. صهیونیست ها دارند مظلوم کشی می کنند. مرگ بر اسرائیل.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
دیگه کمک از این بیشتر !
پول و موشک!
با توجه به اینکه از طرف فرمانده جهاد اسلامی فلسطین عنوان شده است
که موشکهای بدر ایرانی برای حمله به اسرائیل مورد استفاده قرار گرفته است
احتمالا در روند مذاکرات برجام در وین و امکان رسیدن به رفع تنش ما با آمریکا ، تاثیر منفی خواهد گذاشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
نه تنها این ،بلکه انتقام اسراییل هم میاد روش!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
به درک ، مگه اونا به اسرائیل سلاح نمیدن
تا عقل وخرد نباشد همین است .
فلسطینیها از این‌کارهد نتیجه ای نمی گیرند
ما باید پهپادهای خیلی کوچک ضد نفر بسازیم. یعنی هر پهپاد برای کشتن یک نفر از نیروهای دشمن. و اینها رو در اختیار فلسطینیها و سوریها قرار بدیم. اینها از سد پدافند هم میتونه عبور کنه.
آمریکا چون طرف اسراییله نمیتونه بین فلسطینیها و اسراییلیها صلح برقرار کنه. شاید وقتی چین تبدیل به قدرت اول دنیا شد، بتونه یک صلح منصفانه به ارمغان بیاره.
انشاا... و به یاری خدا شاهد هدف قرار گرفتن بخش های حیاتی رژیم کودک کش صهیونیستی با چند موشک قدرتمند غیبی خواهیم بود. موشک های غیبی لطفا نیروگاه هسته ای وزرادخانه های هسته ای رژیم ِغاصب را در یابید . نابودی این رژیم اشغالگر و کثیف نزدیک است.
حماس با چندتا موشک چرا جون فلسطینیارو به خطر میندازه
به خدای یکتا تمام این خونهای بیگناهی که ریخته میشود به دست امریکای جنایتکار واسراییل صهیونیستی وترامپب بی غیرت وپمپعوی بی شرافت نتانیاهوی ...است باید سر این سه نفر را به دار زد خانواده شان را ترور کرد
دیگه از این فرصت ها برای بمباران اسراییل ممکنه تا چند وقت دیگه پیش نیاد باید انتقام سردارهای مقاومت و مردم مظلوم و گرفت هر کاری از دست نیروهای مقاومت بر میاد باید انجام بدن از بمب گذاری تو مناطق اشغالی گرفته تا موشک باران ، موشکهای قوی هم استفاده کنید نه موشک ضعیف
تو رو به خدا به داد غزه برسید. مسلمونا کاری کنید... ما عید رو جشن میگیریم و برادرامون دارن پرپر میشن
اینقدر بجنگن تسلیحاتشون تموم بشه
پمپئو راجع به برجام چی گفته که تو لید خبرتون هست ولی تو شرح خبر چیزی نیست!!
حملات دو طرفه بود حال آنکه سامانه های دفاعی اسرائیل موفق به خنثی سازی آن میشوند . حماس که میداند تاوان حمله هایش را مردم فلسطین میدهند چرا حمله میکند؟؟
بیچاره مردم فلسطین. شدن سپر انسانی این وسط
شما هم احتمالا مثل مسئولین خدوم و دلسوز ایران از گرانی.فقر.فحشا.بیکاری.اعتیاد .و بدبختی مردم ایران خبر نداری و یا صبح جمعه باخبر شدید.
به خودتان بیایید تا هنوز دیر نشده...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار