بازدید 46143

اعلام اسامی ۱۰ کاندیدای نهایی اصولگرایان برای ریاست‌جمهوری/ کاندیدای نهایی پس از بررسی برنامه‌ها انتخاب می‌شود/ «رستم» اصولگرایان از قلم افتاد!

نکته قابل تامل اما این است که «منوچهر متکی» در اعلام اسامی کاندیداهای مورد نظر شورای وحدت اصولگرایان که ذیل نظر جامعه روحانیت فعالیت می کند؛ دچار فراموشی شده بود و اسم «رستم» این جریان را گویا از قلم انداخته بود. موضوعی که معلوم نیست به چه دلیلی بوده؛ اما خب به هر شکل رفع و رجوع شد...
کد خبر: ۱۰۴۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸ 18 April 2021

اعلام اسامی ۱۰ کاندیدای نهایی اصولگرایان برای ریاست‌جمهوری/ کاندیدای نهایی پس از بررسی برنامه‌ها انتخاب می‌شود/ «رستم» اصولگرایان از قلم افتاد!

کار اصولگرایان برای معرفی کاندیدای مد نظر این جریان در انتخابات ریاست جمهوری \یش رو به نقطه \ایان در حال نزدیک شدن است. جایی که موضوعات مربوط به کاندیداها در حال جمع بندی است. در همین خصوص سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان اسامی برخی کاندیداهای ریاست‌جمهوری که نامه آیت‌الله موحدی کرمانی رییس این تشکل را برای اعلام برنامه‌های‌شان دریافت کرده‌اندُ اعلام کرد.

به گزارش «تابناک»ُ اصولگرایان اکنون از بین کاندیداهای متعددی که دارند و تعدادشان از ۲۰ و یا ۳۰ نفر هم شاید تجاوز کند. ۱۰ نفر را جدی تر از سایرین دیده اند و در حال سبک و سنگین کردن این افراد هستند. محکی که قرار است بر مبنای برنامه های اعلامی آنها انجام بشود و در نهایت یک نفر از بین این افراد به عنوان گزینه مورد توافق معرفی شودِ هرچند هنوز مشخص نشده که سایرین آیا حاضر می شوند به نفع آن یک نفر کنار بروند یا نه؟

نکته قابل تامل اما این است که «منوچهر متکی» در اعلام اسامی کاندیداهای مورد نظر شورای وحدت اصولگرایان که ذیل نظر جامعه روحانیت فعالیت می کند؛ دچار فراموشی شده بود و اسم «رستم» این جریان را گویا از قلم انداخته بود. موضوعی که معلوم نیست به چه دلیلی بوده؛ اما خب به هر شکل رفع و رجوع شد. 

وی با اشاره به تکمیل روند ارسال نامه‌های شورای وحدت اصولگرایان به کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرده بود که این نامه‌ها با امضای آیت‌الله موحدی‌کرمانی ریاست این شورا و جهت دریافت برنامه‌های کاندیداها به این افراد ارسال شده است.

متکی ادامه داد: پیش از این از ارسال نامه به آقایان سیدابراهیم رئیسی، محسن رضایی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، امیرحسین قاضی‌زاده و علی نیکزاد خبر داده بودیم.

وی افزود: اما در روزهای اخیر این روند با ارسال نامه به آقایان سعید محمد، حسین دهقان و عزت‌الله ضرغامی تکمیل شده است و ما منتظر پاسخ این ده نفر به شورای وحدت و ارسال برنامه‌ها و تیم انتخابی‌شان هستیم.

منوچهر متکی، در خصوص اعلام نام ۹ گزینه اصلی شورای وحدت اصول‌گرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری توضیحاتی را ارائه داد.

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت با ارائه توضیحی در خصوص اسامی ۱۰ نامزد انتخابات ریاست جمهوری که آیت الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز برای آنها نامه نوشت اظهار کرد: شب گذشته در برنامه جهان آرا در شبکه افق سیمای جمهوری اسلامی ابتدا نام ۹ نفر را به عنوان کسانی که به آنها نامه نوشته شده است بیان کردم و سپس نام آقای رستم قاسمی نیز به عنوان نفر دهم اضافه شد اما رسانه‌ها فقط نام ۹ نفر را منتشر کرده اند بدین وسیله لازم است اسامی ده گانه با ذکر نام آقای قاسمی تصحیح شود.

با توجه به توضیحات منوچهر متکی می‌توان نتیجه گرفت که این ده نفر کاندیداهای مورد توجه شورای وحدت اصولگرایان از میان چهره‌های مختلف و اسامی متعدد مطرح‌شده در ماه‌های اخیر، برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هستند و کاندیدای نهایی از میان همین افراد برگزیده خواهد شد. هر چند هنوز معلوم نیست که آیا \س از انتخاب یک کاندیدای نهایی سایر کاندیداهای جریان اصولگرا حاضر خواهند شد به نفع آن یک نفر کنار بروند یا خیر؟ و ضمانت اجرایی این اقدام شورای وحدت چیست؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۳۱
بهترین لیست عمرم رو دیدم خدایا مچکرم
اینا بیان رای بی رای والسلام
اصولگر اصلاح طلب مردم به کدام کارنامه درخشان شما رای بدهد گرچه رای ما هم فرمالیته است
خودتون رو به خواب نزنین ، هیچکس رای نخواهد داد
رای بی رای
اگر رستم هم بيايد قادر به حل مشكلات كشور نيست
محسن رضایی میر قائد هم بگین بیاد دیگه. حیفه واقعا ثبت نام نکنن !
هر که خواهی گو بیا و هر که خواهی گو برو!
من رای نمی دم
رای بی رای .
واقعا فکر میکنید با این عملکرد دیگه کسی به شما ها رای می دهد ...
هر کدوم از این اسامی به دهها دلیل به درد ریاست جمهوری نمیخورن!
خدایا خودت رحم کن
خوب به این شورا بگویید خودشان یک نفر را انتخاب کنند و انتخابات را کنسل کنند تا هزینه اش صرفه جویی شود.
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
رای حتما دوبار می دهیم نه که خیلی به فکر مردم هستید
همه این ده نفر با هم و سرجمع ده هزار رای هم ندارند ! این خط و این نشان
سعيد محمد و قاضي زاده و دهقان براساس كدام رزومه مديريتي و اجرائي انتخاب شده اند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
بر اساس همن رزومه که بقیه انتخاب شدن
رستم خان قاسمی ، ظاهرا بخاطر وزن سنگین و ابهت و جلال و جبروت و قضب و اخم و هیبت اش
از قلم افتاده !!!!
لشکر شکست خوردگان است
راستش با دیدن نام یکی از کاندیداها،تازه بعد از ۸سال متوجه شدم روحانی چقدر اصلاح‌طلب بوده!!!! از دکل تکرار،بالا رفته اما وزیرش،کاندیدای مهم اصولگرایان معرفی شده!!!
پاسخ ها
ملت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
اصولگرا و اصلاح طلب هیچ فرقی نداره .
جالب اینجااست که بعضی ها هنوز متوجه نشده اند و از اصلاح طلب ها طرفداری می کنند .
چرا اسم من نیست ؟؟؟؟
به من هم نامه دادند
زین همرهان سست .. دلم گرفت
شیرخدا و رستم دستانم آرزوست.
رای بی رای
فقط سعيد محمد
وگرنه هر كس ديگه بياد وضع از اين بدتره
رستم که از قلم بیفتد !!!!
شما ببین به سر مردم عادی بدون پناه چه خواهد آمد!!؟؟؟
اعلام اسامی ۱۰ کاندیدای نهایی اصولگرایان برای ریاست‌جمهوری
آفرین همین راه رو ادامه بدین کلا چند نفر طرفدار دارین که به ده قسمت تقسیمش کردین ؟ خخخخ
دوباره هشت سال دیگه باید دیپلماسی التماسی اصلاح طلبان و لفت و لیس هاشون رو تحمل کنیم؟
در عجم این منوچهر متکی چرا مثل بقیه دست اندرکاران نظام که بعد از انقلاب یا اسم یا فامیلی خود را عوض کردند اسمش را عوض نکرده است !!!!!!
ضرغامی و سعید محمد رسما اعلام کردن کنار برو نیستن. رضایی هم از بس برنامه برنامه کرده فکر نکنم کنار بره. الباقی خود دانند البته اگه رئیسی بیاد بقیه هیچ شانسی ندارن و با آرای باطله رقابت میکنن
حالا کی خواسته رای بده
رای بی رای
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل