بازدید 6658
۱

۲ کشته و ۲ زخمی درپی وقوع دو فقره نزاع در ایلام

۲ فقره قتل در پی درگیری‌های امروز در استان ایلام به وقوع پیوست که بررسی‌های میدانی و تخصصی برای دستگیری قاتلان آغاز شده است.
کد خبر: ۱۰۳۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰ 04 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان ایلام گفت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در شهرستان ملکشاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور عوامل پلیس در محل حادثه مشخص شد احدی از شهروندان در شهرستان ملکشاهی فردی به دنبال درگیری روز گذشته، اختلافات کاری و درگیری لفظی با شخصی دیگر اقدام به تیراندازی با سلاح گرم به طرف او، همسر و فرزند خردسالش کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در این تیراندازی متاسفانه یک نفر از اعضا خانواده به علت شدت جراحات وارده فوت و ۲ نفر دیگر از اعضاء خانواده نیز به شدت مجروح شدند.

وی ادامه داد: با حضور به موقع عوامل اورژانس مصدومین جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل و جسد نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ عزیزاده تصریح کرد: یکی از مصدومین حادثه که دختری ۹ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده، تلاش در جهت دستگیری ضارب توسط پلیس ادامه دارد؛ تحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه در جریان است.

*یک فقره قتل در آبدانان

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از وقوع یک فقره قتل در آبدانان خبر داد و گفت: اختلافات ملکی علت وقوع قتل در آبدانان بوده است.

وی افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آبدانان مبنی بر یک فقره درگیری طایفه‌ای منجر به قتل در منطقه عشایری شهرستان آبدانان، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: پس از حضور ماموران در محل و طبق تحقیقات انجام شده، مشخص شد جوان ۲۷ ساله‌ای به علت اختلافات ملکی و در جریان درگیری طایفه‌ای با سلاح گرم به قتل رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ضارب یا ضاربان پس از ارتکاب جرم بلافاصله از محل متواری شدند، افزود: بررسی‌های میدانی و تخصصی پلیس برای دستگیری قاتل از همان لحظه وقوع حادثه آغاز شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مردم بیمار
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان