بازدید 45211
دو هزار و سیصد و پنجاه و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اظهارات رئیس دولت اصلاحات درباره انتخابات ۱۴۰۰ / امیری‌فر: جهانگیری چطور می‌خواهد کاندیدا شود؟ / بالاخره غسال آیت الله مصباح یزدی ابَربدهکار بانکی بود؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: رجانیوز: آقای نماینده پشت شهید بهشتی پناه نگیرید / فومنی: آمدن سید حسن خمینی برای نامزدی جدی شد و… رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷ 25 January 2021

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

محرز: واکسن کرونای «سوئدی» بزودی وارد کشور می‌شود

مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا در برنامه «تهران ما سلامت» رادیو تهران با اشاره به تزریق واکسن کرونای وارداتی طی روزهای آینده گفت: اولویت تزریق واکسن کرونا با کادر درمان است. اولویت دوم با افراد بالای 70 سال و بیماران دیابتی، قلبی و ریوی و افرادی است که سابقه بیماری زمینه ای دارند و بعد گروه های دیگر که بیشتر با مردم در ارتباط هستند در اولویت های بعدی قرار می گیرند. ولی اولین بخش از واکسن وارداتی بیشتر برای کادر درمان و افراد در معرض خطر کووید خطرناک استفاده می شود. وی با اعلام این خبر که واکسن مذکوراز کشور سوئد وارد می شود گفت: این واکسن مدرنا نیست و واکسن کوبایی هم نیست چون واکسن کوبایی هنوز فاز آخر خود را طی نکرده است. این واکسن از سوئد وارد می شود و مورد تایید ما است.

توکلی: غسال آیت الله مصباح یزدی ابَربدهکار بانکی است

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حسین رجایی، معاون سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در یادداشت مشترکی، مدعی شده اند که غسال آیت الله مصباح یزدی، یک ابَربدهکار بانکی است که جنازه های روحانیون سرشناس را به خانه خود می برد و غسل می دهد! در این یادداشت آمده است: چندی پیش جناب آقای صدیقی روایتی را از قول یک غسّال در سیما مطرح کرد که جنجال بسیاری در کشور برانگیخت به حدی که مدتی بعد مجبور به عذرخواهی شد. پیدا کردن غسّال یاد شده با توجه به کدی که ایشان در سخنان خود داد، چندان دشوار نبود. غسّال آیت الله مصباح، همان غسال مرحوم آیت الله حق شناس است. نویسندگان ادامه با اشاره به این فرد ادامه می دهند: ... همان ابرسرمایه داری که چندی پیش نیز برای حجت الاسلام پناهیان حاشیه آفریده بود. گرچه آقای پناهیان از خویش در برابر هجمه های ناجوانمردانه ای که علیه اش مطرح شده بود دفاع کرد اما در سخنانش اعتماد و حسن ظن فراوان به شخصی وجود داشت که ابهامات مالی بسیاری درخصوص وی مطرح است. در این یادداشت با اشاره به روحانیونی که تحت تاثیر القائات این افراد قرار می گیرند آمده است: این علمای سرشناس هیچ از خود پرسیده اند چرا امام رحمه الله علیه، از چنین ثروتمندانی فریب نمیخورد؟ البته امام چون جمع شدن ثروت های افسانه ای را از راه صحیح آسان نمیدید، وقتی فردی در این بازار کساد ۴۰ میلیارد تومان خمس می آورد از خودش میپرسید منبع کسب او چیست. مَنِشی که در نزد رهبر انقلاب نیز می توان دید هنگامی که باعث به دام افتادن امثال شهرام جزایری می شود. همان شهرام جزایری که معدود وعاظ مشهوری به وجوهات کلان او دست رد نزدند و منشاء آن برایشان سوال نشد! همان ها که حتی پس از صدور حکم وی هم از خیرات و مبراتش به نیکی یاد می کردند و هرگاه مسئولیت داشتند برای نجات ثروتمندان نابکارِ زرپرست، قضات را تحت فشار قرار میدادند.

اینکه مجلس دائم به صداوسیما پول بیشتری می‌دهد یعنی نگران انتخابات ۱۴۰۰ است

مهدی پازوکی، کارشناس اقتصادی در واکنش به افزایش چندباره بودجه صداوسیما در مجلس، گفت: شما به تلویزیون پول می‌دهید تا بتوانید در آن به دولت و رقیب به راحتی فحش بدهید و توهین کنید و اتهام بزنید. امروز تندرو‌ها واقعا نگران هستند و فهمیدند که اگر ارز ارزان شود و اقتصاد کشور ثبات پیدا کند و برجام احیا شود، حتی با کمک شورای نگهبان هم شانسی برای پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ نخواهند داشت. این کارشناس اقتصادی با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم بار‌ها شعار و وعده حل مشکلات اقتصادی داده، ولی هیچ اقدامی در این راستا انجام نداده است، گفت: شما به تلوزیون پول می‌دهید تا بتوانید در آن به دولت و رقیب به راحتی فحش بدهید و توهین کنید و اتهام بزنید. امروز تندرو‌ها واقعا نگران ۱۴۰۰ هستند و فهمیدند که اگر ارز ارزان شود و اقتصاد کشور ثبات پیدا کند و برجام احیا شود، حتی با کمک شورای نگهبان هم شانسی برای پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰ نخواهند داشت. واقعیت این است که این‌ها دنبال منافع ملی و خدمت به مردم نیستند و در این مسیر صداوسیما را نیز با خود همراه کرده‌اند.

آصفری، نماینده مجلس: زنان با اصلاح قانون انتخابات می‌توانند کاندیدای ریاست جمهوری شوند

محمد حسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس، در وبینار اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در ایرناگفت: طبق این اصلاحیه، بانوان هم می‌توانند کاندیدای ریاست جمهوری بشوند و اگرتاکنون خانم‌ها نمی‌توانستند دراین زمینه ثبت نام کنند، اما اکنون می‌توانند. محمدحسن آصفری در وبینار اداره کل پژوهش و بررسی‌های خبری ایرنا که با حضور وی و قاسم میرزایی نکو، نماینده مجلس دهم برگزار شد، در واکنش به ایرادات ۵ گانه کمیته نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بر اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری گفت: اطلاعی درباره این که چه مواردی نقد شده ندارم، اما تاکنون سه جلسه در این زمینه در کمیته نظارت مجمع گذاشته شده است. وی با بیان این که در این جلسات نظرات مشورتی بیان می شود، افزود: الان این قانون از مرحله تصویب مجلس گذشته و اعضای مجمع باید نظرات مشورتی خود را به شورای نگهبان منتقل کنند تا اگر مواردی را خلاف شرع یا قانون اساسی تشخیص می دهند، رد کنند یا خواستار اصلاحش شوند.

واکنش مادر سرباز اکبری به سیلی خوردن فرزندش از یک نماینده مجلس

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: خبر سیلی زدن یکی از نمایندگان مجلس به مامور وظیفه راهور در تهران بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت فارغ از تایید یا تکذیب این اتفاق، بسیاری معتقد بودند وجود سربازانی که جلوی تخلف مسئولان می‌ایستند قابل احترام است، اما در گیر و دار انتشار انبوه این خبر در فضای مجازی ، شاید دانستن حال دل مادر این سرباز آملی که دور از فرزندش این اتفاق تلخ را در فضای مجازی تجربه کرده است خواندنی باشد. پیدا کردن نشانی از این سرباز کمی سخت بود، شاید لهجه مازندرانی او بهترین راهنما برای یافتنش باشد، پرس و جو‌ها از انتظامی مازندران آغاز شد و به شهرستان آمل و منابع خبری این شهرستان رسید اما هیچ نتیجه‌ای نداد کسی از این سرباز خبری ندارد همه می‌گویند شنیدیم اسمش عابد – الف اهل مازندران و آمل است، تلاش برای یافتن سرنخی بهتر از این سرباز از منابع غیر رسمی بالاخره نتیجه داد، یک اسم با شماره تلفن همراه این سرباز که خاموش بود و شماره تلفن منزلش در آمل که با اولین زنگ برداشته شد، صدای بغض آلود اما بسیار مهربان یک بانوی مازندرانی که دائم مرا فرزند خود خطاب می‌کرد حکایت از این داشت که بالاخره به مقصود رسیدیم. مادر این سرباز آملی در ابتدا می‌گوید: چون گوشی مدرن ندارد خبر سیلی خوردن فرزندش را یکی از بستگانش در فضای مجازی دیده و به او اطلاع داده است و پسرش عابد، چون می‌دانست از کتک خوردنش ناراحت می‌شوم از این اتفاق چیزی به من و پدرش نگفته بود. این مادر آملی که به عنوان راننده سرویس مدارس فعالیت می‌کرد و حالا به دلیل شیوع کرونا بیکار شده است، گفت: من به کار پسرم که برای اجرای قانون جلوی تخلف را گرفته و در این راه سیلی هم خورده است افتخار می‌کنم اما شبی که این خبر را شنیدم از گریه نتوانستم بخوابم.

واکنش فرزند آیت الله مصباح یزدی به ادعای احمد توکلی در مورد غسال

حجت السلام علی مصباح یزدی فرزند مرحوم آیت الله مصباح یزدی به ادعای احمد توکلی نسبت به غسال آیت الله مصباح یزدی واکنش نشان داد. احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حسین رجایی، معاون سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در یادداشت مشترکی، مدعی شده اند که غسال آیت الله مصباح یزدی، یک ابَربدهکار بانکی است که جنازه های روحانیون سرشناس را به خانه خود می برد و غسل می دهد. حجت السلام علی مصباح یزدی فرزند مرحوم آیت الله مصباح یزدی در واکنش به این ادعا گفت: آقای توکلی اشتباه می کنند و این اطلاعات غلط است. بنده این موضوع را تایید نمی کنم. فردی که مدنظر ایشان و دیگران است غسال حاج آقا نبودند.

واکنش عباس عبدی به اظهارات توکلی درباره غسال آیت الله مصباح

عباس عبدی به اظهارات احمد توکلی درباره غسال آیت الله مصباح یزدی واکنش نشان داد و نوشت: خانه‌ای که در آن یک غسالخانه ویژه و طبعا لاکچری وجود داشته باشد، دیدن دارد. از الان باید آنجا را ثبت فرهنگی و بعداً تبدیل به موزه کرد.

امیری‌فر: جهانگیری چطور می‌خواهد کاندیدای ۱۴۰۰ شود؟

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه عمل آقای جهانگیری با حرفش از زمین تا آسمان تفاوت داشت، یادآور شد: امروز کشور به وضعیت بد اقتصادی دچار شده که برخلاف تصویری است آقای روحانی و جهانگیری سال 96 ارائه می دادند. همین عملکرد چهارسال اخیر دولت را در نظر بگیریم احتمال دارد که شورای نگهبان آقای جهانگیری را ردصلاحیت کند.اسحاق جهانگیری سال 96 با عنوان نامزد اصلاحات وارد انتخابات ریاست جمهوری شد تا چهار سال بعد جای حسن روحانی را در پاستور بگیرد اما ظرف این مدت اوضاع آن طور که او انتظار داشت پیش نرفت و امروز در یک دو راهی سخت قرار دارد، بیاید یا نه.عباس امیری فر در گفتگو با نامه نیوز درباره نقاط قوت و ضعف اسحاق جهانگیری برای نامزدی در انتخابات 1400 گفت: نقاط منفی آقای جهانگیری بیش از نقاط مثبتش است. به طور مشخص اختصاص ارز 4200 به واردات کالاها با نظر آقای جهانگیری انجام شد که بزرگترین اشتباه بود. در دوره ای حتی این مسئله مورد تمسخر در فضای مجازی واقع شد.

فومنی: آمدن سید حسن خمینی برای نامزدی جدی شد

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات درباره ساز و کار نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان توضیحاتی ارائه داد.محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تصویب و شکل‌گیری کامل نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفت: معتقدم که این نهاد هم برای اجماع اصلاح طلبان چاره ساز نخواهد بود و نمی‌تواند نقش اجماع سازی را به خوبی ایفا کند؛ چرا که بیشتر گروه‌های اصلاح طلب با این مجموعه مخالف هستند.او ادامه داد: به بیانی دیگر گروه‌هایی از اصلاح طلبان که در درون آن اجماع قرار ندارند چندان موافق اجماع سازی به این شکل نیستند و این هم موضوع تازه‌ای است که برخی مطرح می‌کنند، اما باز هم یک طرح شکست خورده است و تا زمانی که تمام گروه‌های اصلاح طلب گرد هم جمع نشوند این اتفاق رخ نخواهد داد. کمااینکه در حال حاضر هر یک از احزاب اصلاح طلب به صورت جداگانه در حال معرفی نامزد انتخاباتی هستند، برای مثال حزب کارگزاران، اتحاد ملت، مجمع روحانیون مبارز و سایر احزاب هر یک نامزدهای جدا دارند، بنابراین بعید است که اجماعی رخ دهد.دبیرکل حزب مردمی اصلاحات افزود: اسحاق جهانگیری ، محمدرضا عارف و مصطفی معین در شرف نامزدی برای انتخابات هستند، از سوی دیگر هم موضوع آمدن سید حسن خمینی برای نامزدی جدی شده که اینها هر کدام نشان دهنده عدم اجماع در بین اصلاح طلبان است.

دفاع یک نماینده از عملکرد ارزشمند ⁧‫سرباز شجاع‬⁩ ناجا

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر سیلی نماینده سبزوار به صورت مأمور راهور اثبات نشود، عملکرد ارزشمند ⁧‫سرباز شجاع‬⁩ ناجا که تساوی در برابر قانون را اجرا کرد مایه افتخار و امیدواری به آینده کشور است.اردشیر مطهری در پی انتشار برخورد نماینده سبزوار و مأمور راهور پلیس، در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: اگر ‫سیلی‬⁩ به مأمور راهور اثبات بشود، جای تاسف دارد و باید قانونی برخورد شود. اگر هم اثبات نشود، عملکرد ارزشمند ⁧‫سرباز شجاع‬⁩ ناجا که تساوی در برابر قانون را اجرا کرد مایه افتخار و امیدواری به آینده کشور است.»به گزارش ایسنا، از روز شنبه (۴ بهمن) فیلمی از یک سرباز وظیفه راهنمایی و رانندگی در فضای مجازی دست به دست شد که در آن سرباز مدعی است که علی‌اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی به دلیل ممانعت سرباز از عبور اتومبیلش از مسیر خط ویژه خیابان انقلاب به صورت آن سرباز سیلی زده است. گفته شده که این اتفاق روز چهارشنبه اول بهمن رخ داده است.انتشار این فیلم و اظهارات سرباز راهور به سرعت با واکنش منفی بسیاری از کاربران فضای مجازی و مردم مواجه شده و تقاضای برخورد با این نماینده مجلس از سوی مردم مطرح می‌شود. البته در فیلم صحنه برخورد فیزیکی عنابستانی با سرباز وظیفه دیده نمی‌شود، اما چند نفر از حاضران در محل شهادت می‌دهند که این اتفاق رخ داده است.

تکذیب اظهارنظر امام جمعه سبزوار درباره ماجرای درگیری «عنابستانی» با سرباز راهور

مسئول دفتر امام جمعه سبزوار، اظهارات منتشر شده به نقل از حجت الاسلام والمسلمین مقیسه درباره ماجرای درگیری عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس با سرباز راهور را تکذیب کرد.چند کانال تلگرامی به نقل از حجت الاسلام والمسلمین مقیسه امام جمعه سبزوار نوشته بودند که مسئله سیلی به سرباز راهور موضوعی نیست که عده ای بزرگش می‌کنند؛ باید قوه قضائیه ورود کند و فیلمبردار را پیدا کند. مراقب باید بود که دشمنان این نظام دنبال دامن زدن به این اتفاقات پیش پا افتاده است.پس از انتشار این خبر، امین کوشکی مسئول دفتر امام جمعه سبزوار ضمن تکذیب اظهارنظر نقل شده از امام جمعه، گفت: حجت الاسلام والمسلمین مقیسه تاکنون با هیچ رسانه‌ای درباره این ماجرا مصاحبه نکرده است.

رجانیوز: آقای نماینده پشت شهید بهشتی پناه نگیرید

سایت رجانیوز در واکنش به بیانیه اخیر علی اصغر عنابستانی نوشت: درحالی که مردم منتظر پاسخگویی عنابستانی بابت سیلی به سرباز وظیفه بودند، وی بجای عذرخواهی خود را با شهید بهشتی مقایسه کرده و در یک بازی تکراری که پیش از این نیز هاشمی رفسنجانی با جعل خاطره از شهید بهشتی انجام داده بود، درصدد برآمده تا با سوءاستفاده از مظلومیت شهید بهشتی، عمل دور از شأن خود را توجیه کند.صبح امروز نیز عنابستانی در بیانیه‌ای ماجرا را شرح داده و علیرغم ادعای اولیه خود مبنی بر عدم درگیری با سرباز راهور، اظهار کرد که سرباز وظیفه را به خاطر فحاشی فقط هل داده است.اما بلافاصله پس از بیانیه عنابستانی، فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته منتشر شد که خط بطلانی بر ادعاهای او می‌کشید.در فیلمی که از ماجرا منتشر شده است، مشخص است که علی اصغر عنابستانی از خودرو پیاده شده و به صورت سرباز وظیفه راهور سیلی می‌زند.

اظهارات رئیس دولت اصلاحات درباره انتخابات 1400؛ نباید با اعتماد مردم بازی کرد

خواهرزاده رئیس‌ دولت اصلاحات در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «دیروز سیدمحمد خاتمی به من گفتند: کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شوم؛ چراکه سرمایه‌ام اعتماد مردم است و وقتی چنین چیزی ممکن نیست، نباید با امید و اعتماد مردم بازی کرد.»حجت‌الاسلام محمد صدوقی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «دیروز سید محمد خاتمی به من گفتند: «کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شوم؛ چراکه سرمایه‌ام اعتماد مردم است و وقتی چنین چیزی ممکن نیست، نباید با امید و اعتماد مردم بازی کرد.»او مثل همیشه دوست دارد فضایی به وجود بیاید که مردم بتوانند انتخاب واقعی و پر شور که نمایندگان همه تفکرات در آن باشند و جمهوریت جلوه ‌پررنگ داشته باشد برگزار شود.امکان حضور حداکثری مردم که همیشه خواست رهبری بوده است در انتخابات۱۴۰۰ می‌تواند میدان را از تندروها باز ستاند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۸۲
عجیبه. جرات کردین اسم خاتمی رو کامل درج کنید
سید محمد خاتمی. آفرین بر تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
به من رای بده تا با نواختن سیلی بر گوش ازت تشکر کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
برو بابا دلت خوشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
نزدیک انتخاباته و دست اندرکاران این سایت هم کاندیدای دائمی انتخابات ریاست جمهوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
به چی دل خوش کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
به جاش میشه کلمه تدارکاتچی خندان هم استفاده کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
پس طبق فیلم دوربین مدار بسته ثابت شد عنابستانی غیر از قانونشکنی دروغگو هم هست.
تاسف برای آدم هایی که بهش رای دادند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
تحويل دلار 460 توماني توسط خاتمي
ارائه دلار 900 توماني توسط خاتمي به دولت بعدي
قيمت نقت: كمتر از 20 دلار
شفاف ترين شاخص توان مديريت يكدولت
جناب پازوکی انگار در ایران زندگی نمی کنی . دولت به اصطلاح تدبیر چنان گندی به اقتصاد و معیشت مردم زده که با ده تا برجام هم قابل پاک کردن نیست. حداقل نیاز به 20 سال وقت است تا خرابکاری این دولت در اقتصاد ترمیم شود.
به به جناب پازوکی مشاور برنامه و بودجه که از عمد اقتصاد را.....!
نماینده ای که شعور مردم را به سخره گرفته است باید عزل شود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
حداقل مطالبه مردم اخراج نماینده از مجلس است.ببینیم تعریف کنیم.البته اگه بعدش استاندار نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
اکثریت ملت که رای نداده بودند . پس به خود اصولگرایان باید انتقاد شود . چون در مجلس قبل همیشه اکثریت مردم مقصر بودند . حالا تقصیر کیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
افرادی که به امثال عنابستانی رای دادند چی؟
متاسفانه فساد در بین بعضی آبروی نظام رو به خطر انداخته
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
آبرو!!!!
کی رای میده !؟!؟؟!؟!؟؟

دلتان خوش است
نفس تان از جای گرم بلند میشه یا الکی خوشید !!!!!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
هی بهتر.مردم چون اکثرا شستشوی مغزی داده شدند به اصلاحات رای میدن.رای ندید یه نظامی میاد رو کار و خلاص.رای ندید دمتونم گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
رای ندی مشابه عنابستانی ها وارد می شوند.
با سلام
انکار یک واقعیت گفته شده توسط آقای توکلی راه به جایی نمی برد .
آقای علی مصباح می گوید فرد مورد نظر توکلی پدر او را غسل نداده
ـ فرد مورد نظر توکلی کیست که علی مصباح او را می شناسد ـ پس غسل دادن افرادی چون آیت ا... حق شناس و موضوع جناب پناهیان و... صحت دارد. زیرا بدون ذکر نام علی آقا می گویند اون فرد غسل نداده ، کدام فرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
چرا واقعیت را پنهان می کنید؟ خوب اسم غسال را بگویید؟
حالا غسال هرکی بوده چیکار کنیم ؟؟؟ اون از زندگیش این هم از مرگش .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
این غسال فرق داره . اولا پول داره . دوما مرده را زنده میکنه . سوما هر کسی را غسالی نمیکنه
یعنی وضعیت بد اقتصادی تقصیر اقای جهانگیری هست؟ عجب! بفرمایید دولت سایه این وسط چکاره بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
منظورت ژن خوبان که ۲۵میلیاردلار درآمد داشتن از دلار جهانگیری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
نبابا این چه حرفیه شما میفرمایید پروفسور، دولت در سایه اگه میومد دلار میشد ۵ تومنا. میفهمی ۵ تومن
اونچنان رونقی...
جناب آقای صدیقی با اندکی تفکر و تامل بهداین پدیده می فهمید که چنین اتفاقی شدنی نبود. ولی جنبه الوهیت بخشی به روحانیون چنان قدرتمند بود که که را وادار به شتابزدگی می نماید. حال چرا این اشتباهی که وی نمود و عذر خواهی هم کرد باز تلاشی دیگری می شود تا روحانیت با انگ خطا زنی غسال تبرئه نمایید. باید هر انسانی بپذیرد که می تواند خطا کند و شجاعت آن را هم داشته باشد که خطای خود را بپذیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
حالا حکایت غسال با صدیقی را مبنا و سند قرار بویم ......چگونه روایت های تاریخی که از فردی به فرد دیگر انتقال و نقل و قول شده را باورکنبم ها ؟
چرا؟!!! چیز آلوده را با آب آلوده تر می شویید
هرگز پاک نخواهد شد 11
کشورهای اروپایی دیگه دارن بیش از حد پررو شدن ؟۳ ساله از خروج ترامپ گذشت هیچ اقدام مثبتی انجام ندادن ؟ حالا میخان برنامه موشکی رو ضمیمه کنند آقای روحانی باید یه نهیب به اینها بزنی اگه نمیترسی؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
.حتی دیگه سر هسته ای هم مذاکره نمیکنیم.کلا مذاکره ای در کار نیست
بایدن نیومده روسیه رو به آشوب کشید دموکرات‌ها استاد جنگ افروزی هستند مواظب باشید
چشم ما روشن !!!؟؟
فقط غسال لاکچری اختلاس گر ابر بدهکار نداشتیم
که آنهم رسید !!!!
واقعا به کجا داریم میایم؟
کسی خبر داره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
اینجا مقصده عزیز
مقصد ایدئولوژیه ما خوبیم همه بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
خودتو ناراحت نکن
تو رو خدا ببین اشراف‌سالاری رو به کجا رسوندن که اگه یه سرباز بخواد به یه نماینده مجلس بگه از اینجا نباید بری از اونجا برو، شجاعت فوق‌العاده‌ای می‌خواد

البته راست میگه اون سرباز واقعا شجاع و وظیفه‌شناس است، همین هم باعث شده بعضی‌ها به کل موضوع شک کنن، چون در شرایط فعلی همچین تعهد و وظیفه‌شناسی خیلی مشکوکه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
تو این اوضاع مطمن باشید یک سرباز وطن پست و مقامی برای از دست دادن ندارد والا مثل خیلی ها اگر موقعیتی داشت برای از دست ندادن موقعیت و کسب یک موقعیت بالاتر حتما به نماینده راه .می داد.
نکته: مسئولین ما باید همچون .یک سرباز باشند ولی نیستند
در سایه ارزانی تصنعی ارز تمام کالاها تو این دو ماه از 25تا 50درصد گرون شده و این نشان از اینه که دولت داره دست تو جیب مردم می‌کنه اون از خالی‌کردن بازار ارز و اون هم از حبابی کردن بازار سرمایه ،بدون شک روحانی 70درصد ملت رو بیچاره کرد .
آخر کار فیلمبردار صحنه سیلی نماینده به سرباز رشید آملی بازداشت می شود. سرباز تهدید و ساکت می شود. نماینده هم ادامه خواهد داد.
از نظام قضایی، اجرایی و قانونگذاری جمهوری اسلامی انتظار اجرای عدالت نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
البته سرباز و پدرش هم باید معذرت خواهی کنن سرباز بخاطر کارش و پدرش هم چون درست پسرش رو تربیت کرده
معنی نداره اصن
اظهارات رئیس دولت اصلاحات!!

یعنی حتی می ترسید اسمش رو بیارید؟
پاسخ ها
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
نه ، منظورش اینه که این همه اصلاح طلبان گند زدن توی مملکت ، ریشه و منشاء گندها خاتمیه، افتاد؟ حالا تمام دنیا هم به من منفی بده لذت می برم ولله، فقط حرف دلم منتشر بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
تنها خاتمي بود كه دلار در زمانش كمتر از دو برابر شد.
علت پرخاش گري به وي نيز همين است
چون كارنامه بقيه 4 برابري است حداقل
محرز: واکسن کرونای «سوئدی» بزودی وارد کشور می‌شودخانم محرز امیدوارم این واکسن هم مثل واکسن انفولانزا نباشد که ازاول فروردین به مردم وعده16میلیون دوز را داده بودیدتا اخرشهریور درتمام داروخانه توزیع میشود وبهترین زمان تزریق انرا اوایل مهرماه اعلام کردید که هنوز هم مردم منتظر واکسن انفولانزا هستند بله اومد منهی نه برای مردم برای نمایندگان وحوزویان انشالله دراین مورد ازواکسن لااقل جان همه هموطنان برای شماها مهم باشد
توکلی: غسال آیت الله مصباح یزدی ابَربدهکار بانکی است امیدوارم جناب پناهیان توضیح خوبی برای ایم ابربدخکار که منزل 50میلیاردی را به وی بخشیده داشته باشد
فومنی: آمدن سید حسن خمینی برای نامزدی جدی شدجناب فومنی انشالله که صحت داشته باشد وشورای نگهبان هم ردصلاجیتش نکند ومن که قصد رای دادن را نداشتم بااومدن سیدحسن حتما رای خواهم داد
دفاع یک نماینده از عملکرد ارزشمند ⁧‫سرباز شجاع‬⁩ ناجا
امروز متاسفانه عنابستانی خودش بااقای بهشتی قیاس کرد همانگونه که هدیه لاکچری به پناهیان را خودش را به زندگی رهبری وامام ره قیاس کردامروز حسابی عنابستانی قصه بافی کرده واینقدر شهامت اخلاقی نداشته وندارد وبگوید مردم من اشتباه کردم نه اینکه بواسطه هیئت ریسه مجلس موضع درگیری با سرباز را اینگونه بگوید که بمن گفت خر خری هستی باش این واقعا قابل باور هست یا به شکم من باتوم زده قابل باور هست؟
تکذیب اظهارنظر امام جمعه سبزوار درباره ماجرای درگیری «عنابستانی» با سرباز راهور همیشه حرفی را ندانسته ونسنجیده عنوان میکنن بعدش وقتی بد ازاب دراومد تکذیبه صادر میشود که دراین مملکت هرتکذیبیه یعنی تاییدیه ان هست قطعا امام جمعه سبزوار از وجود اینگونه نماینده متنعم میشود
رجانیوز: آقای نماینده پشت شهید بهشتی پناه نگیریدرحانیوز کلا این طیف پناه انها دین واسلام ومعصومین ورهبری وشهدا هست زیاد به دل نگیرید هرکسی دم از رهبری واسلام میزند دلیل براسلامگرایی وی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
به سید حسن هم رای نخواهیم داد . چون رییس جمهور حتما باید سیایتمدار . اقتصاد دان . باشد
جای سوال دارد چطور یک امام جمعه از چند صد کیلومتر دورتر قضاوت ناعادلانه میکند چجور یک واقعیت را انکار میکند در این دنیای پر از دوربین که توسط شخصی یا اشخاصی فیلم گرفته شده است امروز جای اینکه نماینده خلافکار سرزنش شود قوه قضاییه باید فیلم بردار را پیدا کند و تنبیه ،چرا اصل ماجرا را تنبیه نکند که فیلم بردار باید توان دهد آیا این عدالت است ،چجور یک امام جمعه که دم از دین و دیانت و اخلاق حرف میزند باید صورت مسله را پاک میکند و ذهن ها را به سمت نخود سیاه میبرد واقعا جای عجب دارد ،خلافکار باید ابرویش برود هر کس در هر لباس و مقام که باشد بنظر من حتی معذرت خواهی هم دردی را دوا نخواهد کرد مگر از همین تریبون ها چقدر به درگیری پلیس آمریکا با سیاه پوست آمریکایی تبلیغ شد و سرزنش کردید آیا این یک بام و دو هوا نیست
اوخ که چقدر نفرت انگیز است هر اقدامی را به دشمنان نظام وخارج نشینان ربط بدهیم .
تابناک عزیر
زارعی فومنی اصلاح طلب نیست ،
ایا دلیل دارد غسال ویژه داشته باشند خدایا خودت به داد مردم برس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
بله دلیل دارد
تابناک...باخواندن این اخبار فقط به این نتیجه میرسیم که مملکت تا کمر در فساد مالی و اقتصادی فرو رفته است !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
و کسی هم قادر با اصلاحش نیست
راااااای بی راااااای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
اینی که گفتی نتیجش میشه رای به ورود امثال عنابستانی.
نماینده، امام جمعه همشون دستشون تو یه کاسه هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
حداقل متن خبرو بخونیدشماها چقدر .بیوجدانید
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
شما مدعی تداکاتچی بودن هستید چرا عطش قدرت شما رو کور کرده و دخیل بایدن شدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
دو راه بیشتر نداریم . یا رای ندهیم یا فرزند اوری را متوقف کنیم
نااشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
انتخابات رییس جمهوریبا این همه مراکز قدرت بیشمار غیر مرتبط به این نهاد در طول این 40 سالکاری عبس وبیهوده بود انهایی که واقعا دن مردم وکشور دوست دارند فکری اساسی بکند این پست تشریفاتی وردارن
آقای خاتمی
سال های ساله که داری میگی اگه ما نباشیم تندروها میان و ..
واقعیت اینه
شماها و دوستانتون چه باشید و چه نباشید تندروها کارشونو انجام میدن
سیدمحمد خاتمی به من گفتند: کاندیدای ریاست جمهوری نمی‌شوم؛ چراکه سرمایه‌ام اعتماد مردم است
نه برادر کاندید نمیشوی چون میدونی مردم دیگه فریب تکرار های تو رو نمیخورن و رای نمیاری و تعداد ارای تو از رای باطله کمتر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
بهترین دوره بعد از انقلاب دوره خاتمی بود.یادش بخیر .چه شوروشوقی داشتیم.
خون به دلش کردند.ولی من با تمام مسائل پیش اومده عاشق این مَردم.
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
حیف که نمیشه هزار تا مثبت بهت بدم.
تابناک جان دست به سانسورت خیلی عالیه. لااقل خبر توقیف کشتی نفتی ایران توسط اندونزی را می نوشتی؟ ما هرچه گفتیم از روی خیر خواهی بود. شرایط سیاسی دنیا خیلی سریع در حال تحول است. به دیدار مخفی سوریه و اسراییل و روسیه توجه بفرمایید. داستان کبک و برف هم فراموش نشود.
ادعا درخصوص غسالی که ابر بدهکار بانکی است و بازهم تأیید و تکذیب های تکراری!!! اگر واقعاً این وسط فرد و یا نهادی هست که دلسوز مردم و مملکته و نزد شهدا احساس مسئولیت می کنه باید فوراً ورود کنه و هردو طرف رو احضار کنه تا صحت و سقم ماجرا روشن بشه.
عنابستانی حالا دروغ هم گفته است باید خلع ید از نمایندگی بشود. نماینده یک شهر که دروغ بگویید به درد هیچی نمی خورد. واقعا در این کشور اراده ای وجود دارد که با یک خلاف (اصلا مهم نیست خلاف کوچک باشد یا بزرگ) برخوردی صورت بگیرد!!!
الان مثلا فرق تو تابناک با اون نماینده مجلس چیه ؟ وقتی تو به خودت اجازه میدی هر نظر مخالفی رو سانسور کنی اونم یه خودش اجازه میده هر کاری خواست بکنه ، همتون عین همید
متاسفانه روحانی داره با ندانم کاری و اشتیاق زیاد به انتخاب بایدن متحد اصلی خودمون یعنی پوتین رو از دست میده و این جنگ احتمالی بین ایران و اسراییل رو به نفع اسراییل تغییر خواهد داد شک نکنید بازی عوض بشه روسیه با ما تعارف نداره
چرا بعضی از خبرنگاران به حریم خصوصی افراد احترام نمیذارن؟ شماره تلفن خونه باباش رو گیر آوردید زنگ زدید که خبر تهیه کنید ن
چرا نباید غسال این علما غسال معمولی باشه؟ این خواست درگذشتگان بوده یا نظر بازماندگان؟ زمانی زندگی طلبگی مظهر قناعت و ساده زیستی بود.
رای بی رای
توکلی آدم معمولی عامی نیست کسی که درشواری مصلحت باشدحتماچیزی میداندکه اظهارنظرمیکند
فقط خدا بایدکمک کندوگرنه وامصیبت
جالب است فقط سرباز ها مجری قانون و قهرمان اجرای قانون هستند وبقیه دگر هیچ؟!
پرفسوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر جهانگیری قراره بیاد رئیس جمهور بشه !!!!!!!!!!!!!!!! واااااااااااای چی میشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پرفسوررررررررررررررررررررررررررررررررر بیاد من یکی زیرپاش مرغ قربونی میکنم . چیه مرغ کمه !!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟ مرغ شده کیلویی 40 هزارتومان
چرا اینقدر متن خبرها رو تکرار میکنید؟ مگه خواننده مسخره شماست که هی بین سطور بالا و پایین برود به گمان اینکه اشتباه خوانده! من دیگه تابناک نمی بینم
وقتی رسانه های ما بروز و همگام با جامعه نباشد بازار شایعات هم داغ می شود
وقتی هزینه ها و درآمدها برابر نباشد هر دولتی که سر کار بیاید همین آش و کاسه وجود خواهد داشت اول باید تکلیف هزینه ها و درآمدها را باید حل کرد و بعد به یک دولت خوب فکر کرد. در دولت و در خانواده برای یکسان سازی هزینه ها و درآمد ها در بدترین شرایط باید به 4 چیز فکر کرد 1- قناعت و جلوگیری از هزینه های اضافه 2- نظم و تمیزی 2- برنامه ریزی و اولویت بندی 4- صدقه و وام قرض الحسنه دادن به فقرا و نیازمندان واقعی
شاید برخی افراد از وجود تمیزی و وام دادن در افزایش درآمد تعجب کنند ولی اگر توجه کنید خواهید دید که در بیشتر جاهایی که از تمیزی خبری نیست فقر وجود دارد. و رموزی در وام دادن وجود دارد که ناشناخته است.
احمد توکلی درود بر شرافتی که به خرجچ دادی فقط امیدوارم مثل جریان اقای فتاح و ملک حدادعادل نشود
باسلام
اميدوارم كه آقاي خاتمي هم نشود نيايند چونكه ايشان هم طرفدار سرمايه داري مي باشند. كسي به درد ميخورد كه طرفداري قشرضعيف/ كارمندان بخش خصوصي و ديگر بخشهاي كارگري و ...
چهکسی بهتر از فرزند ایت اله که این مسله را تایید نکرده اقای عبدی مسله غسال خانه لاکچری را مطرح کرده ولی خانه های خود و همپالکیهای خود را که لاکچری است اصلا مطرح نمیکنند اگر هم که نبوده غسال خانه لاکچری بوده نیم ساعته تمام شده
از فرزند آقای مصباح میخوام اطلاعات بیشتری در مورد غسل آقای مصباح بدن .توسط چه کسی ؟کجا؟ منزل چه کسی ؟ و حاضرین؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر